BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nou wat word de beker finale Feyenoord-Ajax??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord Vak-s Hool
 Feyenoord Vak-s Hool - donderdag 25 maart 2010 - 21:43   quote  deeplink  
hopelijk slachten we ze af
R()b
 R()b - donderdag 25 maart 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Hoop op winst!!
2-1 Feyenoord :D wordt wel eens tijd!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 25 maart 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 21:48 schreef R()b het volgende:
Hoop op winst!!
2-1 Feyenoord :D wordt wel eens tijd!
laten we het hopen
opa
 opa - donderdag 25 maart 2010 - 21:58   quote  deeplink  
wie heeft hier verstand van computers slopen, zonder dat het echt opvalt zeg maar?
sebbe1
 sebbe1 - donderdag 25 maart 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Afgaande op de 2e helft van gisteren ben ik positief gestemd. Net als in 2002 ging niemand van de "kenners" ervan uit dat feyenoord de finale ging halen in de UEFA cup, gisteren ging geen "kenner" ervan uit dat Twente aan de kant werd geschoven, dus waarom zou het tegen ajax niet lukken.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 25 maart 2010 - 21:58   quote  deeplink  
KOMOP FEYENOORDDDDD
opa
 opa - donderdag 25 maart 2010 - 21:59   quote  deeplink  
dus niet met uit raam gooien enzo?

( joden gaan eraan)
Terminator
 Terminator - donderdag 25 maart 2010 - 21:59   quote  deeplink  
hahahahahah makkelijk 3-0 voor feyenoord want wij gaan de kansen wel benutten tegen ajaks!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 25 maart 2010 - 22:00   quote  deeplink  
oké
sevillana
 sevillana - donderdag 25 maart 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 21:59 schreef Terminator het volgende:
hahahahahah makkelijk 3-0 voor feyenoord want wij gaan de kansen wel benutten tegen ajaks!
niet vloeken op dit forum!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 25 maart 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 21:59 schreef Terminator het volgende:
hahahahahah makkelijk 3-0 voor feyenoord want wij gaan de kansen wel benutten tegen ajaks!
Hoop het wel ja
FR
 FR - donderdag 25 maart 2010 - 22:04   quote  deeplink  
Jood Jood
Schop ze dood, tot ze sterren zien.
wat voor sterren, Joden sterren
KK Ajaxied
remco1978
 remco1978 - donderdag 25 maart 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 21:48 schreef R()b het volgende:
Hoop op winst!!
2-1 Feyenoord :D wordt wel eens tijd!
Hopen??? WE WINNEN DIE BEKER!!!
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - donderdag 25 maart 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Wij winnen de beker
Helemaal niks in amsterdam !!!
Rene45
 Rene45 - donderdag 25 maart 2010 - 22:33   quote  deeplink  
Dat Go Ahead is ook flink vernederd, wat een kutploeg is dat zeg...
Terminator
 Terminator - donderdag 25 maart 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 22:33 schreef Rene45 het volgende:
Dat Go Ahead is ook flink vernederd, wat een kutploeg is dat zeg...
hahaha schijdt nou toch uit!ik keek er ook effe naar maar dat bijlmergeval heeft gemazzelt alweer!wat is dat bijlmergeval slechttttt er had maar 1 ploeg voor moeten staan en dat was go ahead en ja dat gebeurt dan niet want hun scoren weer eens een schijtgoal!magoed effe wat anders heb je dat commentaar niet gehoord dan?triestelijk dat je zo commentaar geeft als mevrouw van halst en mevrouw humberto tan deden en dat tegen een clubje als go ahead!magoed 1 ding is zeker FEYENOORD WINT DE BEKER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door Terminator --
Rene45
 Rene45 - donderdag 25 maart 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Dan zullen ze toch wel een betere 1e helft dan gisteren moeten spelen....
ted
 ted - donderdag 25 maart 2010 - 22:59   quote  deeplink  
Begrijp ook niet dat Dhr.tan prijzen kan uitreiken aan rotterdamse talenten !
of is dit onzin
Royaal
 Royaal - donderdag 25 maart 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 21:43 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
JODEN GAAN DERAANNNNNNNNNNN
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 21:43 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
JODEN GAAN DERAANNNNNNNNNNN
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 21:43 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
JODEN GAAN DERAANNNNNNNNNNN
R()b
 R()b - donderdag 25 maart 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 22:06 schreef remco1978 het volgende:

[..]

Hopen??? WE WINNEN DIE BEKER!!!
OKE ZE GAAN ERAAN!!!!!
bahbah
 bahbah - donderdag 25 maart 2010 - 23:04   quote  deeplink  
0-5 hehehehehe
R()b
 R()b - donderdag 25 maart 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 23:04 schreef bahbah het volgende:
0-5 hehehehehe
0-5 ?
Ga eens naar je eigen eiland!
Royaal
 Royaal - donderdag 25 maart 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 23:04 schreef bahbah het volgende:
0-5 hehehehehe
bah bahbah!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 25 maart 2010 - 23:18   quote  deeplink  
al 4 jaar niet gewonnen van die neuzen

waarom verliezen we zo ongelooflijk vaak tegen onze aartsrivaal?
Ronneke
 Ronneke - donderdag 25 maart 2010 - 23:40   quote  deeplink  
Meestal verlies, zij scoren makkelijk, wij moeilijk. Hoop op een stunt, maar vergeet niet...... europees voetbal is al binnen als verliezend finalist tegen een top 3 ploeg ........ al verliezen we de finale, dus wij winnen altijd. Alleen 3 - 0 in de kuip is wel een droom natuurlijk.
FR
 FR - donderdag 25 maart 2010 - 23:42   quote  deeplink  
vlaar. die maakt er wel een paar
dege
 dege - donderdag 25 maart 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 22:04 schreef FR het volgende:
Jood Jood
Schop ze dood, tot ze sterren zien.
wat voor sterren, Joden sterren
KK Ajaxied
jij bent dus al een duidelijk voorbeeld van wie ze niet het stadion in moeten laten, doe normaal en volwassen
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 22:04 schreef FR het volgende:
Jood Jood
Schop ze dood, tot ze sterren zien.
wat voor sterren, Joden sterren
KK Ajaxied
Jezus zeg wat een imbeciel die dit heeft geschreven. Sorry hoor maar als ik dit lees krijg ik last van plaatsvervangende schaamte dat ik Feyenoord supporter ben.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 00:06 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Jezus zeg wat een imbeciel die dit heeft geschreven. Sorry hoor maar als ik dit lees krijg ik last van plaatsvervangende schaamte dat ik Feyenoord supporter ben.
inderdaad tenenkrommend, het rijmt geeneens.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 26 maart 2010 - 08:00   quote  deeplink  
Helemaal niet ins Amsterdam!!!! helemaal niets in Amsterdam!! helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam!!! 3-1 We nodigen Kuyt met zijn dochter uit om dit uit volle borst door de stadionspeaker te gooien.
gekzat
 gekzat - vrijdag 26 maart 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Hoe zit het nou met de kaartverdeling? krijg je een verkoop met voorang op diamondcards, goldcards, silvercards. en dan de rest? en mogen onze "vrienden" wel op bezoek komen of niet?
BBtB
 BBtB - vrijdag 26 maart 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Ik hoop het niet; zelfs zonder supporters denk ik dat Ajax een maatje te groot is..
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 26 maart 2010 - 11:10   quote  deeplink  
laten we het positief houden! 3-2 voor feyenoord na met 2-2 verlengt te hebben. goals tomasson vlaar en castaignos. 2x assist makaay
derq
 derq - vrijdag 26 maart 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 07:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

inderdaad tenenkrommend, het rijmt geeneens.
lol
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - vrijdag 26 maart 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Lijkt me leuk 1/3 van de kuip met Feyenoord supporter, 1/3 van de kuip met Ajax supporters en dan 1/3 aan de genodigden van de KNVB. Van de laatste groep zijn de helft voor ajax en de helft voor feyenoord. Dan een fantastische wedstrijd met een geweldige sfeer zonder vechtpartijen die gelijk is aan de wedstrijd Twente - Heerenveen vorig jaar. Een finale die in de verlenging wordt beslist waarover nog iedereen jaren na praat. Het maakt niet uit wie er wint, maar ja het zal wel een droom zijn want zowel uit Rotterdam en Amsterdam zijn er een paar honderd die dit willens en wetens gaan verpesten. Iedereen heeft het over een droomfinale maar volgens mij is het onmogelijk helaas
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 11:06 schreef BBtB het volgende:
Ik hoop het niet; zelfs zonder supporters denk ik dat Ajax een maatje te groot is..
doei, doei, zwaai, zwaai en tyf lekker op kk Neus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Milo --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 26 maart 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 11:18 schreef Paul van Dijk het volgende:
Lijkt me leuk 1/3 van de kuip met Feyenoord supporter, 1/3 van de kuip met Ajax supporters en dan 1/3 aan de genodigden van de KNVB. Van de laatste groep zijn de helft voor ajax en de helft voor feyenoord. Dan een fantastische wedstrijd met een geweldige sfeer zonder vechtpartijen die gelijk is aan de wedstrijd Twente - Heerenveen vorig jaar. Een finale die in de verlenging wordt beslist waarover nog iedereen jaren na praat. Het maakt niet uit wie er wint, maar ja het zal wel een droom zijn want zowel uit Rotterdam en Amsterdam zijn er een paar honderd die dit willens en wetens gaan verpesten. Iedereen heeft het over een droomfinale maar volgens mij is het onmogelijk helaas
het mooiste zou zijn gewoon gedeelde vakken. de kleuren door elkaar. stoeltjes weg, en de oude beugel staan vakken terug (cercle brugge had mooie vroeger) en dan een geweldig feest voor de echte liefhebber! denk niet dat het haalbaar is de aankomende 30 deccenia. maar het klinkt wel mooi. (uiteraard niet meer dan 1200 kaarten voor 020, en de rest gewoon voor ons)
HetNieuws
 HetNieuws - vrijdag 26 maart 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Achja, samengevat zal het KNVB-beker verhaal er dit jaar als volgt uit zien:

Ajax wint met pijn en moeite FC Dordrecht, NEC en Go Ahead;
Feyenoord wint van AZ, PSV en FC Twente;

Ajax wint in de finale van Feyenoord en de 'supporters' kunnen vervolgens weer een grote bek hebben..

Het blijft bekervoetbal..
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - vrijdag 26 maart 2010 - 11:32   quote  deeplink  
Ja Milo door kneuzen als jij is het inderdaad niet mogelijk en obiku, je hebt gelijk het is niet mogelijk dat realiseer ik me ook.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 11:33   quote  deeplink  
de enige oplossing waarbij uit supporters mee komen is dat ajax gewoon z'n uit-publiek quotum krijgt. dat is dus zo'n 1200 man, dat is ook wel zo'n beetje het maximum wat tegenwoordig in een combi past.
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 11:32 schreef Paul van Dijk het volgende:
Ja Milo door kneuzen als jij is het inderdaad niet mogelijk en obiku, je hebt gelijk het is niet mogelijk dat realiseer ik me ook.
Beste meneer v Dijk,

Voor dat jij dingen gaat zeggen over mij, moet jij er eerst maar achter zien te komen wie ik ben en wat allemaal voor feyenoord heb betekend.

Je hebt met iemand te maken die jaren geld in de mooiste club van de wereld heeft gestoken.

Geld gestort! club achterna reizen tijdens inernationale wedstrijden!

En ja ik heb ook persoonlijke problemen metr mijn cluppie!

Maar als je stomme en domme dingen gaat zeggen, hier op het Feyenoord forum kan je soms wat heftige reacties van me verwachten.

Dus als jij wat actiever hier wordt, wat ik trouwens niet verwacht, leer jij mij wel kennen.

Meneer v Dijk ik wens u een fijn weekend.

Mvg

Milo
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 26 maart 2010 - 11:47   quote  deeplink  
we kunnen onze club steunen wat we willen. (de echte supporter) er zijn er altijd een stuk of 200 die niet de intelligentie hebben om hun thuis opgelopen frustratie in de sportschool af te reageren, maar het nodig vinden om onze club te beschadigen. levenslange sv moeten ze krijgen. felheid is goed. zeker naar de langgeneuste in die ufo. maar met agressie je club kapot helpen hoort mijns inziens niet thuis bij de grootste club van nederland. beste paul van dijk, ben het helemaal met je eens hierin
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - vrijdag 26 maart 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Milo zo heftig vind ik jouw reactie niet alleen typerend. Als er iemand weet hoe het is om heel veel geld te storten dan ben ik het wel en nog in club die failliet is gegaan namelijk HFC Haarlem. Ik ben voetbalsupporter en geniet als Ajax sympatisant als Feyenoord wint van PSV en ook als Feyenoord nadat ze zijn vernederd in de 1ste helft wint van Twente. De sfeer in de kuip ongevenaard. Vorig jaar ben ik naar twente heerenveen geweest in een volle kuip dat was fantastisch. Aan beide kanten zijn er mensen die het onmogelijk maken om dat dit jaar te herhalen. Iedereen heeft het over een droomfinale. Een droomfinale daar horen supporters bij van beide club en dat is gewoon onmogelijk. Ik ken een veel mensen die voor Feyenoord zijn omdat ik in Rotterdam gewerkt heb, met de meerdere kun je gewoon over Ajax praten en tuurlijk hebben ze pest aan die arrogante amsterdammers. Ik ben blij dat jullie dit jaar weer presteren, leuk hoor AZ en Twente maar de echte clubs zijn Ajax en Feyenoord en helaas PSV.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 26 maart 2010 - 11:54   quote  deeplink  
ergens ben ik er ook voor, om als de nieuwe kuip er is, om de heren met stadionverbod een eigen vak te geven. tralies, nekbandjes met de nodige schokimpulsen om ze rustig te houden. zodat we in ieder geval geen verlies maken op de seizoenskaarten die door de sv niet verkocht worden. de extra kosten kunnen we verhalen op de bewezen amokmakers. einde probleem
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 11:54 schreef obiku010 het volgende:
ergens ben ik er ook voor, om als de nieuwe kuip er is, om de heren met stadionverbod een eigen vak te geven. tralies, nekbandjes met de nodige schokimpulsen om ze rustig te houden. zodat we in ieder geval geen verlies maken op de seizoenskaarten die door de sv niet verkocht worden. de extra kosten kunnen we verhalen op de bewezen amokmakers. einde probleem
ik had eigenlijk hetzelfde idee maar dan voor de vakken zoals KK, dat als ze weer eens ingedut zijn ff 220 erop...
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 26 maart 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 22:04 schreef FR het volgende:
Jood Jood
Schop ze dood, tot ze sterren zien.
wat voor sterren, Joden sterren
KK Ajaxied
Jij gooide zeker ook dat vuurwerk op het veld, achterlijke mongool, juist jullie zorgen voor een slechte reputatie, wees er trots op !!!!!!
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 11:53 schreef Paul van Dijk het volgende:
Milo zo heftig vind ik jouw reactie niet alleen typerend. Als er iemand weet hoe het is om heel veel geld te storten dan ben ik het wel en nog in club die failliet is gegaan namelijk HFC Haarlem. Ik ben voetbalsupporter en geniet als Ajax sympatisant als Feyenoord wint van PSV en ook als Feyenoord nadat ze zijn vernederd in de 1ste helft wint van Twente. De sfeer in de kuip ongevenaard. Vorig jaar ben ik naar twente heerenveen geweest in een volle kuip dat was fantastisch. Aan beide kanten zijn er mensen die het onmogelijk maken om dat dit jaar te herhalen. Iedereen heeft het over een droomfinale. Een droomfinale daar horen supporters bij van beide club en dat is gewoon onmogelijk. Ik ken een veel mensen die voor Feyenoord zijn omdat ik in Rotterdam gewerkt heb, met de meerdere kun je gewoon over Ajax praten en tuurlijk hebben ze pest aan die arrogante amsterdammers. Ik ben blij dat jullie dit jaar weer presteren, leuk hoor AZ en Twente maar de echte clubs zijn Ajax en Feyenoord en helaas PSV.
Kijk hoe jij nu reageert is al weer veel anders dan net.
Ik vind persoonlijk dan sup van andere clubs hier niks te zoeken hebben!
En als zij dat wel doen en onsympathiek gaan reageren dan kan je een onaardige reactie verwachten.

patje van psv wordt hier ook wel gedoogd, krunk( waar hij ook is)was ook wel geinig.
Doe normaal of blijf gewoon weg.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 26 maart 2010 - 12:04   quote  deeplink  
blij om te lezen dat er ook mensen (ronneke, paul van dijk, kiprich, kierewiet, jozo, chari, en nog enkele) die dat nare gedrag wel openlijk afkeuren! mischien kan dit het begin zijn van een schoon en fris feyenoord. zonder de relnichtjes
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:01 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Jij gooide zeker ook dat vuurwerk op het veld, achterlijke mongool, juist jullie zorgen voor een slechte reputatie, wees er trots op !!!!!!
Slim is het niet, kost weer geld, maar gaf wel ff een sfeertje.
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:04 schreef obiku010 het volgende:
blij om te lezen dat er ook mensen (ronneke, paul van dijk, kiprich, kierewiet, jozo, chari, en nog enkele) die dat nare gedrag wel openlijk afkeuren! mischien kan dit het begin zijn van een schoon en fris feyenoord. zonder de relnichtjes
waar ben jij mee bezig? jozo en chari werden door iedereen hier uitgespuugd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nou wat word de beker finale Feyenoord-Ajax??









0.0094029