|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh. we zijn gewoon niet goed genoeg zo... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: idd wij gaan dat niet winnen helaas ook al zouden wij het verdienen.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat ben je negatief! leon beste gozert. met de nodige chari/jozo spandoeken, een gezonde inzet, en een buitengewoon geweldig legioen, kan we dit gewoon stiekum redden. geloof in jezelf, en geloof in feyenoord |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zie die KNVB beker graag komen! En begin van het nieuwe seizoen de Johan Fruitschaal winnen. Dan gebruiken we die als placemat voor de KNVB beker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 21:32 schreef obiku010 het volgende:[..] wat ben je negatief! leon beste gozert. met de nodige chari/jozo spandoeken, een gezonde inzet, en een buitengewoon geweldig legioen, kan we dit gewoon stiekum redden. geloof in jezelf, en geloof in feyenoord SSSSSSSSSSSST Ik probeer ons in de underdog positie te duwen:).. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 22:07 schreef R()b het volgende:[..] Zie die KNVB beker graag komen! En begin van het nieuwe seizoen de Johan Fruitschaal winnen. Dan gebruiken we die als placemat voor de KNVB beker. SSSSSSSSSSSST Ik probeer ons in de underdog positie te duwen:).. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote: niet zo negatiev ;) |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Gewoon winnen het is wel de beker finale, welke finale hebben we ooit verloren 1 keer tegen utrecht meer niet toch |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ik stuur toch die poolse hoer,kun je wat afkoelen,maak me zorg om jou jongen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Makaay heeft nog nooit een beker finale verloren.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Bedankt Jumper,dat is het grassprietje waar ik me aan vast gaat houden. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@hotjumper,met jou,milo en mij erbij verliezen we echt niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke beker finale die ik gezien heb, heeft Feyenoord gewonnen. ;) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat gedeelte in ieder geval niet.
@Stylzz ---> bij mij ook zo! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja dat wordt nog een lastige.. Maar ik ga mn best doen het te kunnen zien . |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en dan een extra man erbij,hofland met maar een opdracht die hamster schoppen,slaan,spugen en alles bij hem doen wat god verboden heeft. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
2-1 winnen. Als dat toch gebeurt en ik ben erbij dan kan het zomaar zijn dat deze finale voor mij de UEFA-cup finale voorbij streeft met mooiste wedstrijden. In een finale winnen van die joden is voor mij een jongensdroom. De prijs staat natuurlijk niet in verhouding maar er is niets mooiers dan 020 te kijk te zetten. ik hoop dat die neuzen dan ook nog 3e worden want dan is het feest compleet. Helemaal niets in Amsterdam!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
aan ado 020 te zien, word het in ieder geval een wedstrijd van 100 minuten. echt te belachelijk. en jol ook nog zeggen dat ado een kansje had en zij 7. wat een arrogante man zeg. heel eng. en maar klagen over scheidsrechters. jongens, sorry om te zeggen. maar die bekerfinale gaan we kansloos verliezen puur en alleen omdat de knjb wil dat 020 wint |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WE ZULLEN ZE LATEN BEVEN ZE ZULLEN WAT BELEVEN |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Maar 1 ding is zeker FEYENOORD WINT DE BEKER!
oh nee 2 dingen zijn zeker:twente wordt kampioen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarom heb ik dit vertrouwen niet?? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Bekerfinale is een wedstrijd op zich, deze gaan wij winnen op basis van de wedstrijden die wij in de beker hebben gespeeld, AZ, PSV en Twente uitgeschakeld, dan hoort Ajax ook in dat rijtje, punt............... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:53 schreef Ronneke het volgende:Bekerfinale is een wedstrijd op zich, deze gaan wij winnen op basis van de wedstrijden die wij in de beker hebben gespeeld, AZ, PSV en Twente uitgeschakeld, dan hoort Ajax ook in dat rijtje, punt............... Oke...
zondag 04 april 2010 - 20:53... Ik noteer ff datum en tijd dan kan ik straks zeggen die Ron heeft gelijk.. |
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als dat gebeurd mag je een avondje bij mij langskomen! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
In blessuretijd 1-0 doelpunt Makaay |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
ah toe, we winnen dan toch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Met de uitslag ben ik het eens maar je mag niet langskomen haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop een zinderende wedstrijd de opstelling: -----------Held----------- --Held--Held--Held--Held-- -----Held--Held--Held----- -----------Held----------- --------Held--Held-------- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
442 maakt ook een held als coach? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 21:27 schreef hotjumper het volgende:ik hoop een zinderende wedstrijd de opstelling: -----------Held----------- --Held--Held--Held--Held-- -----Held--Held--Held----- -----------Held----------- --------Held--Held-------- hahahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en als Landzaat nu speelt? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan valt er een gaatje.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Landzaat maakt de winnende |
|
|
|
|
richardvaku
|
|
|
Maak niet uit wie die winnende maakt als ie maar gemaakt word! 93e minuut ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 93e minuut 1-0 voor Feyenoord, damn.. Mooier kan niet
Maargoed, dan laat de scheids nog wel 5 min door spelen hoor.. Dus ik hou het op een 1-0.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
5de minuut 1-0 en dan een wanhopig jodenvolkje dat zich te pletter loopt op de Vesting: -----------Mulder--------- De Vrij--Vlaar--Bahia--Gio |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 16:20 schreef hotjumper het volgende:5de minuut 1-0 en dan een wanhopig jodenvolkje dat zich te pletter loopt op de Vesting: -----------Mulder--------- De Vrij--Vlaar--Bahia--Gio Slecht voor je hart |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 23:40 schreef Ronneke het volgende:Meestal verlies, zij scoren makkelijk, wij moeilijk. Hoop op een stunt, maar vergeet niet...... europees voetbal is al binnen als verliezend finalist tegen een top 3 ploeg ........ al verliezen we de finale, dus wij winnen altijd. Alleen 3 - 0 in de kuip is wel een droom natuurlijk. Moet je wel op de 4e plaats eindigen!!! Anders 3 voorrondes. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk aan misschien wel reglementair; 3-0 voor Feyenoord, althans, daar gaat 't een beetje op lijken nu? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als 020 niet komt moet er gewoon een finale tegen Go Ahead komen. Anders wil ik die beker niet eens. krijgertjes doen we niet aan. Werken voor je geld!!!! Zal me anders wel een kut feest worden ook!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 18:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:Als 020 niet komt moet er gewoon een finale tegen Go Ahead komen. Anders wil ik die beker niet eens. krijgertjes doen we niet aan. Werken voor je geld!!!! Zal me anders wel een kut feest worden ook!! werken? de nodige kanshebbers op een finale zijn door Feyenoord al uitgeschakeld, dus? |
|
|
|