BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nou wat word de beker finale Feyenoord-Ajax??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 april 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2010 - 18:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als 020 niet komt moet er gewoon een finale tegen Go Ahead komen. Anders wil ik die beker niet eens. krijgertjes doen we niet aan. Werken voor je geld!!!! Zal me anders wel een kut feest worden ook!!
gewoon allemaal gezellig naar de kuip, beker uitreiking door kessler en dan samen een feessie bouwen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 april 2010 - 11:18   quote  deeplink  
dat hele gezeik van die snavels is alleen zodat ze tegen hun supporters kunnen zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben om ze naar Rotterdam te krijgen en dat het niet aan hun ligt. Ze gaan echt niet riskeren om voor toekomstige beker tournooien uitgesloten te worden of zo.
Milo
 Milo - donderdag 08 april 2010 - 11:20   quote  deeplink  
losers!!!!!!!! die gasten uit 020!
Rene45
 Rene45 - donderdag 08 april 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Wat zeuren ze bij Ajax nou eigenlijk? Als de Johan Cruyff Schaal Ajax-Feyenoord zou worden (wat overigens niet gaat gebeuren want Twente wordt gewoon kampioen haha!) dan had Ajax er ook 100% zeker niet mee ingestemd om er 2 wedstrijden van te maken!

Ajax is gewoon bang. Ze weten dat Feyenoord een cupfighter is die achtereenvolgens al AZ, PSV en Twente uit de beker hebben gegooid. Hetgeen in schril contrast staat met de clubs die Ajax in de beker (soms zelfs met moeite) heeft verslagen!

Wanneer krijgen ze in 020 nu eens BALLEN en lopen ze niet altijd te janken alsof ze tekort worden gedaan. ZO zielig dit. En dit is nu precies de reden waarom het overgrote deel van Nederland zo'n pesthekel heeft aan Ajax!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nou wat word de beker finale Feyenoord-Ajax??









0.0067520