BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax mag supporters meenemen naar bekerfinale

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 maart 2010 - 13:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax mag supporters meenemen naar bekerfinale (FR12.nl)

Royaal
 Royaal - vrijdag 26 maart 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Ajax mag eigen supporters meenemen naar Rotterdam voor de bekerfinale op zondag 25 april tegen aartsrivaal Feyenoord. Maar over het aantal wil burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam nog nader overleg met zowel de clubs als de voetbalbond KNVB. Dat heeft zijn woordvoerder vanmiddag laten weten.

Bovendien gaat Aboutaleb niet akkoord met het geplande aanvangstijdstip van zes uur s avonds. Het zal met het oog op de veiligheid echt vroeger moeten beginnen, zegt zijn woordvoerder. De KNVB hanteert als stelregel dat beide bekerfinalisten evenveel kaarten krijgen toegewezen. De bond drong eerder aan op 15.000 toegangskaarten, voor zowel de Feyenoord- als de Ajax-fans.

Voor de competitie geldt sinds een jaar een afspraak dat beide clubs gedurende vijf seizoenen geen bezoekende supporters in hun stadions toelaten. Dit naar aanleiding van talrijke wanordelijkheden, zelfs bij duels van de beloftenteams. Voor de bekerfinale en het duel om de Johan Cruijff Schaal kan een uitzondering worden gemaakt.

Aboutaleb behoudt zich het recht voor om, in het geval van aanwijzingen over geregisseerd geweld, de supporters uit Amsterdam alsnog te weren uit zijn stad. In 1998 liep het voor, tijdens en na de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip uit op ernstige ongeregeldheden. De Mobiele Eenheid voerde charges uit om de verschillende supportersgroepen uit elkaar te houden. De finale was destijds uit voorzorg al vervroegd naar 15.00 uur.

Feyenoord en Ajax stonden in 1980 voor het laatst tegenover elkaar in de finale van de strijd om de KNVB-beker. Feyenoord won dat duel met 3-1, dankzij doelpunten van Petur Petursson (2) en Carlo de Leeuw. Frank Arnesen opende destijds de score voor Ajax.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 13:28   quote  deeplink  
lijkt mij alleen uitvakken.
Terminator
 Terminator - vrijdag 26 maart 2010 - 13:28   quote  deeplink  
HAHAHAHA HEEFT AJAKS SUPPORTERS DAN!LOL
Boyan
 Boyan - vrijdag 26 maart 2010 - 13:31   quote  deeplink  
gewoon helemaal geen hou je poot stijf en zeg afspraak is afspraak als wij de beker winnen mogen we ook niet mee met de jc schaal dat weet ik nu al zeker
Terminator
 Terminator - vrijdag 26 maart 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:31 schreef Boyan het volgende:
gewoon helemaal geen hou je poot stijf en zeg afspraak is afspraak als wij de beker winnen mogen we ook niet mee met de jc schaal dat weet ik nu al zeker
nee precies je weet toch ze meten weer is met 2 maten maar maakt niet uit!of ze nou wel of geen supporters meenemen is niet van belang want supporters hebben ze niet!en hun supporters kun je toch niet serieus nemen!

FEYENOORD OLE!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Terminator --
Terminator
 Terminator - vrijdag 26 maart 2010 - 13:35   quote  deeplink  
P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Terminator --
Boyan
 Boyan - vrijdag 26 maart 2010 - 13:35   quote  deeplink  
in de arene met de jc schaal mogen wij ook niet komen als we de beker ommhoog halen
Terminator
 Terminator - vrijdag 26 maart 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:35 schreef Boyan het volgende:
in de arene met de jc schaal mogen wij ook niet komen als we de beker ommhoog halen
P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Terminator --
Djee
 Djee - vrijdag 26 maart 2010 - 13:44   quote  deeplink  
5 jaar ZONDER uitsupporters is 5 JAAR ZONDER UITSUPPORTERS!!!!
Ongeacht welke wedstrijd!
Wat gebeurd er, als de 25e de pleuris weer uitbreekt??????
Juist, Feyenoord de klos gvd!
Zit niet op die neuspeuteraars te wachten!
Terminator
 Terminator - vrijdag 26 maart 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:44 schreef Djee het volgende:
5 jaar ZONDER uitsupporters is 5 JAAR ZONDER UITSUPPORTERS!!!!
Ongeacht welke wedstrijd!
Wat gebeurd er, als de 25e de pleuris weer uitbreekt??????
Juist, Feyenoord de klos gvd!
Zit niet op die neuspeuteraars te wachten!
precies jij snapt het!en zo is het ook!maar niet getreurd want 1 ding is zeker FEYENOORD WINT DE BEKER!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 maart 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Toch vind ik het leuker qua sfeer (als die er al is tijdens het tv-kijken) met beide supporters, anders wordt het zo eentonig.
Terminator
 Terminator - vrijdag 26 maart 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:56 schreef Boudewijn het volgende:
Toch vind ik het leuker qua sfeer (als die er al is tijdens het tv-kijken) met beide supporters, anders wordt het zo eentonig.
hey boudewijn leuk je hier eens te zien lol!

tjah leuker das waar is ook leuker als feyenoord wint jah!haha
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Ik heb nog nooit zo gehoopt dat Feyenoord van die lamzakken uit 020 zal winnen als nu....

Ik wil niet negatief doen maar het zal wel verdomd moeilijk gaan worden. De cijfers tegen 020 spreken nu niet bepaald in ons voordeel.. :-(
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 14:34   quote  deeplink  
beker is beker, kijk naar onze tegenstanders en die van hun, wij gaan ons erin vast bijten en gaan winnen...
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:34 schreef craven het volgende:
beker is beker, kijk naar onze tegenstanders en die van hun, wij gaan ons erin vast bijten en gaan winnen...
Dan zullen ze de wedstrijd toch echt scherper en agressiever moeten beginnen dan tegen Twente en niet alleen in de 2e helft voetballen maar ook in de 1e. Anders sta je bij rust al met 0-3 achter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Rene45 --
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 14:40   quote  deeplink  
absoluut, vanaf de eerste minuut de tegenstander laten weten dat er voor hun niks te halen valt in de kuip. Maar de opstelling van de eerste helft klopte gewoon niet, luc stond op een eiland en de buitenspelers stonden constant op eigen helft, meer druk geven, opbouwen onmogelijk maken en heersen op het middenveld
sevillana
 sevillana - vrijdag 26 maart 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:28 schreef Terminator het volgende:
HAHAHAHA HEEFT AJAKS SUPPORTERS DAN!LOL
precies, voor die paar fans volstaan de uitvakken, zoals jumper al aangeeft.
de rest wat al voor 020 zou komen zijn ordinaire bobo's en meelopers
gjw
 gjw - vrijdag 26 maart 2010 - 16:54   quote  deeplink  
mooi klote hebben we minder kaarten word weer n teringzooi bij tickutbox
Ride
 Ride - vrijdag 26 maart 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Tussenstand seizoen 2009/2010
Ajax 6 - Feyenoord 2

Finale staat op zich zelf maar de doelpunten vallen wel heel erg makkelijk.
En vooral de 2e helft zoals je dit seizoen gezien had kunnen hebben als je niet alleen maar naar je eigen club gekeken had...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 maart 2010 - 17:36   quote  deeplink  
ik kijk nooit naar andere clubs
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 26 maart 2010 - 17:51   quote  deeplink  
Ik ga niet naar 15000 engerds tegenover me zitten kijken. Als ik toch moet kotsen dan zit ik liever thuis voor de buis. ALs ze mogen komen dan maar 1200 (man) in het uitvak meer niet. We houden geen gay parade in Rotterdam.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 maart 2010 - 17:56   quote  deeplink  
het is heel simpel. Als we 15000 snavels toelaten is t niet beheersbaar en 100% ellende.
Gewoon als een normale pot.
R()b
 R()b - vrijdag 26 maart 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Ajax mag supporters meenemen naar bekerfinale
Mag .... Dus het hoeft niet! :D :D
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 18:13   quote  deeplink  
eens, veel meer 'supporters' hebben ze ook niet die buiten 020 durven te komen
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 18:23   quote  deeplink  
moet je een seizoen of clubkaart hebben om erin te komen, nee hé?? nja, kom er toch niet in kutzooi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Quiroz --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
ik heb me slaapplaats al gereserveerd voor een kaartje:P
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 18:33   quote  deeplink  
man als we dit winnen.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 18:35   quote  deeplink  
Oke dus naar aanleiding van het gedrag van de laatste Ajax - Feyenoord van vorig seizoen is er door Aboutaleb en Cohen besloten om 5 jaar lang geen supporters meer mee te nemen.
Wij allen weten waar Aboutaleb zijn hart ligt(Ajax)...
Ik ben altijd voorstander geweest van gewoon de uitsupporters uit 020 te ontvangen.
Maar tijdens de competitie gebeurde het toch niet want er zijn dan toch geen belangen.Nu laat Abouteleb zijn Ajaxhart spreken door niet consuqent op te treden
en de supporters uit 020 welkom te heten..
Leuk is ook vooral dat de KNJB zich sterk probeerd te maken voor 15.000 plaatsen..
Ik zie hele erge dingen gebeuren mocht dat het geval zijn en Feyenoord gaat verliezen..Ik kan een zooitje supporters die de stad ingaan met een SV en die mannen
gaan met heeeeeeeel veeeeeeel andere jongen met een SV de stad in omdat we tegen 020 gaan spelen .Ik voorspel een veldslag let maar op...
Feyenoord zou de beker verdienen doordat zij AZ PSV en TWENTE uit de beker hebben geschopt.Weet hoe vernederend het is om van een club de finale te verliezen die ternauwernood van (HTCC) Dordt en NEC dankzij de KNJB hebben gewonnen.Ja Go Ahead en Dordt werden op eigen kracht verslagen.Zoals Hotjumper al eerder aangaf met alleen de uitvakken zou ik vrede hebben maar als er 15.000 neuzen komen ga ik ook niet in de rij liggen voor een kaartje want als we dan verliezen sta ik niet meer voor mijzelf in denk ik want het laatste dat ik wil is een SV.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:33 schreef Quiroz het volgende:
man als we dit winnen.....
dan ben ik blij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Jappie_FEY --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke dus naar aanleiding van het gedrag van de laatste Ajax - Feyenoord van vorig seizoen is er door Aboutaleb en Cohen besloten om 5 jaar lang geen supporters meer mee te nemen.
Wij allen weten waar Aboutaleb zijn hart ligt(Ajax)...
Ik ben altijd voorstander geweest van gewoon de uitsupporters uit 020 te ontvangen.
Maar tijdens de competitie gebeurde het toch niet want er zijn dan toch geen belangen.Nu laat Abouteleb zijn Ajaxhart spreken door niet consuqent op te treden
en de supporters uit 020 welkom te heten..
Leuk is ook vooral dat de KNJB zich sterk probeerd te maken voor 15.000 plaatsen..
Ik zie hele erge dingen gebeuren mocht dat het geval zijn en Feyenoord gaat verliezen..Ik kan een zooitje supporters die de stad ingaan met een SV en die mannen
gaan met heeeeeeeel veeeeeeel andere jongen met een SV de stad in omdat we tegen 020 gaan spelen .Ik voorspel een veldslag let maar op...
Feyenoord zou de beker verdienen doordat zij AZ PSV en TWENTE uit de beker hebben geschopt.Weet hoe vernederend het is om van een club de finale te verliezen die ternauwernood van (HTCC) Dordt en NEC dankzij de KNJB hebben gewonnen.Ja Go Ahead en Dordt werden op eigen kracht verslagen.Zoals Hotjumper al eerder aangaf met alleen de uitvakken zou ik vrede hebben maar als er 15.000 neuzen komen ga ik ook niet in de rij liggen voor een kaartje want als we dan verliezen sta ik niet meer voor mijzelf in denk ik want het laatste dat ik wil is een SV.
JODEN GAAN DERAAN IN ROTTERDAM!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke dus naar aanleiding van het gedrag van de laatste Ajax - Feyenoord van vorig seizoen is er door Aboutaleb en Cohen besloten om 5 jaar lang geen supporters meer mee te nemen.
Wij allen weten waar Aboutaleb zijn hart ligt(Ajax)...
Ik ben altijd voorstander geweest van gewoon de uitsupporters uit 020 te ontvangen.
Maar tijdens de competitie gebeurde het toch niet want er zijn dan toch geen belangen.Nu laat Abouteleb zijn Ajaxhart spreken door niet consuqent op te treden
en de supporters uit 020 welkom te heten..
Leuk is ook vooral dat de KNJB zich sterk probeerd te maken voor 15.000 plaatsen..
Ik zie hele erge dingen gebeuren mocht dat het geval zijn en Feyenoord gaat verliezen..Ik kan een zooitje supporters die de stad ingaan met een SV en die mannen
gaan met heeeeeeeel veeeeeeel andere jongen met een SV de stad in omdat we tegen 020 gaan spelen .Ik voorspel een veldslag let maar op...
Feyenoord zou de beker verdienen doordat zij AZ PSV en TWENTE uit de beker hebben geschopt.Weet hoe vernederend het is om van een club de finale te verliezen die ternauwernood van (HTCC) Dordt en NEC dankzij de KNJB hebben gewonnen.Ja Go Ahead en Dordt werden op eigen kracht verslagen.Zoals Hotjumper al eerder aangaf met alleen de uitvakken zou ik vrede hebben maar als er 15.000 neuzen komen ga ik ook niet in de rij liggen voor een kaartje want als we dan verliezen sta ik niet meer voor mijzelf in denk ik want het laatste dat ik wil is een SV.
heb je helemaal gelijk in leon. gelukkig kan ik mezelf wel beheersen (hoop ik) en ga ik er zeker heen.
Maar je gelooft toch zeker zelf niet dat er 15.000 komen. Daar gaat de politite nooit mee akkoord. Hoe moeten die in rotterdam komen? met eigen vervoer, is nooit mogelijk. Ze zullen allemaal met treinen en bussen moeten komen. Ik denk hooguit 5.000, door een paar uur van te voren dat vee al te dumpen in de kuip
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 18:40   quote  deeplink  
5000??? misschien 51 als het meezit!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 18:41   quote  deeplink  
ook goed
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - vrijdag 26 maart 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Wie is nou de thuis spelende ploeg? Feyenoord tog?
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 18:42   quote  deeplink  
ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:39 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

heb je helemaal gelijk in leon. gelukkig kan ik mezelf wel beheersen (hoop ik) en ga ik er zeker heen.
Maar je gelooft toch zeker zelf niet dat er 15.000 komen. Daar gaat de politite nooit mee akkoord. Hoe moeten die in rotterdam komen? met eigen vervoer, is nooit mogelijk. Ze zullen allemaal met treinen en bussen moeten komen. Ik denk hooguit 5.000, door een paar uur van te voren dat vee al te dumpen in de kuip
Ik heb het eerder meegemaakt ,een beker wedstrijd tegen 020 in de KUIP en dat ze met misschien wel zo`n aantal kwamen.En weet je wat!!!!Ze rende toen niet weg er werd flink gehakt en hadden al onze Feyenoord kraampjes beroofd .Je kon niet eens meer zien wie er een Jood was.Het was een mooie dag uiteindelijk met als hoogtepunt een stoeltje op de schedel van Neus ...
piet
 piet - vrijdag 26 maart 2010 - 18:47   quote  deeplink  
hoop op een goede sfeer. wat leon zegt, hoop dat er niet te veel amsterdammers komen, heb ze trouwens liever hellemaal niet in rotterdam:P
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb het eerder meegemaakt ,een beker wedstrijd tegen 020 in de KUIP en dat ze met misschien wel zo`n aantal kwamen.En weet je wat!!!!Ze rende toen niet weg er werd flink gehakt en hadden al onze Feyenoord kraampjes beroofd .Je kon niet eens meer zien wie er een Jood was.Het was een mooie dag uiteindelijk met als hoogtepunt een stoeltje op de schedel van Neus ...
tsja, ik denk echt niet dat er zoveel gaan/mogen komen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:48 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

tsja, ik denk echt niet dat er zoveel gaan/mogen komen
als gewoon de uitvakken vol zitten zoals Jumper zegt heb ik er vrede mee en anders ga ik niet.Trouwens ik neem aan dat de kaartverkoop ook gespreid is anders sta ik hier tussen 100 neuzen me kaart te kopen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:42 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
Wie is nou de thuis spelende ploeg? Feyenoord tog?
Nee de KUIP is de toegewezen finale plaats voor de beker...
Dus Feyenoord is te gast in hun eigen stadion.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Officieel speelt Feyenoord thuis Leon... In 2004 speelden we bijv. 'uit' in eigen kuip
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:01 schreef Quiroz het volgende:
Officieel speelt Feyenoord thuis Leon... In 2004 speelden we bijv. 'uit' in eigen kuip
oh oke dan helemaal oprotten met die gasten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Leon FR1908 --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oh oke dan helemaal oprotten met die gasten.
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n avatar?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 19:06   quote  deeplink  
die moet je verdienen:D
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

als gewoon de uitvakken vol zitten zoals Jumper zegt heb ik er vrede mee en anders ga ik niet.Trouwens ik neem aan dat de kaartverkoop ook gespreid is anders sta ik hier tussen 100 neuzen me kaart te kopen..
tsja, is wel te hopen voor je
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:06 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

tsja, is wel te hopen voor je
Nee voor die 100 neuzen natuurlijk..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Hoe kom je eigenlijk aan zo'n avatar?
Uit de keuken van Boudewijn,maar heb deze week vernomen dat ze op zijn.
Dus helaas en trouwens die moet je idd verdienen hahaha
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uit de keuken van Boudewijn,maar heb deze week vernomen dat ze op zijn.
Dus helaas en trouwens die moet je idd verdienen hahaha
euh... wat moet ik doen dan??
danny010
 danny010 - vrijdag 26 maart 2010 - 19:13   quote  deeplink  
020 wil met 15.000 supporters naar Rotterdam komen, mogen ze nog wel snel voor 25 april nog 10.000 supporters scoren.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uit de keuken van Boudewijn,maar heb deze week vernomen dat ze op zijn.
Dus helaas en trouwens die moet je idd verdienen hahaha
hahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax mag supporters meenemen naar bekerfinale









0.0083289