BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax mag supporters meenemen naar bekerfinale

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 maart 2010 - 13:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax mag supporters meenemen naar bekerfinale (FR12.nl)

Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee voor die 100 neuzen natuurlijk..
ohja, natuurlijk. DUH!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Ajax en Feyenoord krijgen voor de eigen fans ieder 12.000 kaarten voor de Bekerfinale op zondag 25 april.

Dat melden welingelichte bronnen bij de KNVB en de gemeente Rotterdam. De fans van Ajax zullen verplciht per trein naar Rotterdam moeten reizen. Daarnaast zijn er kaarten voor de sponsors van het toernooi beschik-baar. Uit veiligheidsoverwegingen zullen er geen neutrale toeschouwers worden toegelaten. Daardoor zal de wedstrijd niet uitverkocht zijn.

Om meer fans de gelegenheid te geven de ontknoping van het bekertoernooi te volgen, is ook geopperd om de finale in twee wedstrijden af te werken.Op woensdag 21 april zou dan in de ArenA kunnen worden gespeeld en op zondag 25 april in De Kuip. Zonder fans van de uitspelende club zouden dan bijna 100.000 mensen de twee wedstrijden kunnen bezoeken. De vraag is of de KNVB de organisatorische complicaties van deze oplossing het hoofd kan en wil bieden. Een eventuele huldiging van Feyenoord op het Stadhuis zal waarschijnlijk op maandagmiddag 26 april plaatsvinden. Dat is de gemeente in 2008, toen Feyenoord de beker won, goed bevallen.

nou leon, wat vind je ervan??
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 20:34   quote  deeplink  
HEEL KUT TERINGZOOI
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 20:35   quote  deeplink  
dat is mijn mening ook ongeveer
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 19:10 schreef Quiroz het volgende:

[..]

euh... wat moet ik doen dan??
dat mag niet vermeld worden op een open forum dat niet 18+ is
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
Ajax en Feyenoord krijgen voor de eigen fans ieder 12.000 kaarten voor de Bekerfinale op zondag 25 april.

Dat melden welingelichte bronnen bij de KNVB en de gemeente Rotterdam. De fans van Ajax zullen verplciht per trein naar Rotterdam moeten reizen. Daarnaast zijn er kaarten voor de sponsors van het toernooi beschik-baar. Uit veiligheidsoverwegingen zullen er geen neutrale toeschouwers worden toegelaten. Daardoor zal de wedstrijd niet uitverkocht zijn.

Om meer fans de gelegenheid te geven de ontknoping van het bekertoernooi te volgen, is ook geopperd om de finale in twee wedstrijden af te werken.Op woensdag 21 april zou dan in de ArenA kunnen worden gespeeld en op zondag 25 april in De Kuip. Zonder fans van de uitspelende club zouden dan bijna 100.000 mensen de twee wedstrijden kunnen bezoeken. De vraag is of de KNVB de organisatorische complicaties van deze oplossing het hoofd kan en wil bieden. Een eventuele huldiging van Feyenoord op het Stadhuis zal waarschijnlijk op maandagmiddag 26 april plaatsvinden. Dat is de gemeente in 2008, toen Feyenoord de beker won, goed bevallen.

nou leon, wat vind je ervan??
12000 met de trein? dat is ze al 70 jaar niet meer gelukt...

heb altijd begrepen dat 1200 het maximum is wat de ns kan verwerken (logistiek gezien)bijvoorbeeld met de supercup tegen psv mochten we ook alleen het uitval vullen en met de combi en toen speelden we geeneens tegen hun. raar dat het nu anders zou gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door hotjumper --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat mag niet vermeld worden op een open forum dat niet 18+ is
hahahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 26 maart 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

12000 met de trein? dat is ze al 70 jaar niet meer gelukt...
mogen ze wel een week van te voren beginnen...............is toch totaal niet mogelijk. hoeveel mensen gaan er in een wagon?? 75 ofzo. heb je 160 wagonnen nodig of te wel iets van 20 treinen??
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 20:47   quote  deeplink  
volgens mij was 1200 man 3 of 4 treinen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
Ajax en Feyenoord krijgen voor de eigen fans ieder 12.000 kaarten voor de Bekerfinale op zondag 25 april.

Dat melden welingelichte bronnen bij de KNVB en de gemeente Rotterdam. De fans van Ajax zullen verplciht per trein naar Rotterdam moeten reizen. Daarnaast zijn er kaarten voor de sponsors van het toernooi beschik-baar. Uit veiligheidsoverwegingen zullen er geen neutrale toeschouwers worden toegelaten. Daardoor zal de wedstrijd niet uitverkocht zijn.

Om meer fans de gelegenheid te geven de ontknoping van het bekertoernooi te volgen, is ook geopperd om de finale in twee wedstrijden af te werken.Op woensdag 21 april zou dan in de ArenA kunnen worden gespeeld en op zondag 25 april in De Kuip. Zonder fans van de uitspelende club zouden dan bijna 100.000 mensen de twee wedstrijden kunnen bezoeken. De vraag is of de KNVB de organisatorische complicaties van deze oplossing het hoofd kan en wil bieden. Een eventuele huldiging van Feyenoord op het Stadhuis zal waarschijnlijk op maandagmiddag 26 april plaatsvinden. Dat is de gemeente in 2008, toen Feyenoord de beker won, goed bevallen.

nou leon, wat vind je ervan??
Dat ze allemaal de tering kunnen krijgen met Abouteleb voorop die pleuris neus..
Nu er belangen van zijn kutclub om de hoek komen kijken kan het opeens wel...

SV here I come.....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 20:52   quote  deeplink  
en de Dance parade mag niet doorgaan. die gast is echt niet goed
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 20:53   quote  deeplink  
tja de stad moet koste ten koste veilig worden gemaakt... Aboutaleb gooit zijn eigen glazen in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:
en de Dance parade mag niet doorgaan. die gast is echt niet goed
Die teringlijer heeft nu zijn eigen ondergang getekend..
Roetboy>>BoyHavelaar
 Roetboy>>BoyHavelaar - vrijdag 26 maart 2010 - 21:00   quote  deeplink  
maakt geen reet uit of ze komen of niet je hoort ze toch niet...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Ik ben bang dat het een intense teringzooi wordt. Zou zomaar kunnen dat het dan gebruikt gaat worden om nergens meer uitsupporters toe te laten.

Vlak overigens ook een opgefokte politiemacht niet uit als aanleiding voor een algehele anarchie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:21 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben bang dat het een intense teringzooi wordt. Zou zomaar kunnen dat het dan gebruikt gaat worden om nergens meer uitsupporters toe te laten.

Vlak overigens ook een opgefokte politiemacht niet uit als aanleiding voor een algehele anarchie.
idd hier ben ik ook zo bang voor,zelfs een aantal SVjes uit omgeving Haarlem gaan met die intensie afreizen naar Rotterdam om de neusjes dwars te zitten...
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 06:31   quote  deeplink  
loopt helemaal in de knoei met 12000 man. al zetten ze er 1000 man M.E. op. nu kan het inene wel. aboutaleb, word lekker burgemeester in culemborg! daar hebben ze je nodig!! neem je bontkraagjas mee. dan val je niet zo op
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 maart 2010 - 09:48   quote  deeplink  
maar die 12000, is toch wat de knvb wil,abou moest het toch nog aftikken met de politie
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 09:48 schreef hotjumper het volgende:
maar die 12000, is toch wat de knvb wil,abou moest het toch nog aftikken met de politie
ik weet het niet exact man. maar wilde effe spouwen op de burgert vadert. lol
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 27 maart 2010 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:35 schreef Boyan het volgende:
in de arene met de jc schaal mogen wij ook niet komen als we de beker ommhoog halen
Hoezo twente of Psv wordt kampioen, dus ik begrijp niet waarom dat niet zou kunnen
kaleco
 kaleco - zaterdag 27 maart 2010 - 10:44   quote  deeplink  
die aubutaleb of hoe ie ook heet is die half joods half marokaan of zo hoop voor hem dat de pleuris uitbreekt
dege
 dege - zaterdag 27 maart 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 10:44 schreef kaleco het volgende:
die aubutaleb of hoe ie ook heet is die half joods half marokaan of zo hoop voor hem dat de pleuris uitbreekt
nee, jij bent een goeie zeg. Hoe kun je dat nou zeggen??
Hoop gewoon op een goede pot voetbal en dat de supporters van beide partijen alleen daar zijn om hun clubbie aan te moedigen, zoals ik al vaker geroepen heb, laat het voetbal 25 april de winnaar zijn en niemand anders.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 12:14   quote  deeplink  
ik hoop echt dat alleen feyenoord de winnaar is knul
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 maart 2010 - 13:19   quote  deeplink  
Dit gaat geheid mis
Dit wordt echt lachen
En wie krijgt de schuld?
Feyenoord natuurlijk
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 27 maart 2010 - 13:40   quote  deeplink  
zoals altijd
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 13:43   quote  deeplink  
het gaat pas mis als de hersenloze proberen te denken. als iedereen zich niet op laat naaien. en gewoon is een keer als een beschaafd en nobel mens zijn ding doet. dan komt het goed. weg met de agressors!!!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 maart 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 13:43 schreef obiku010 het volgende:
het gaat pas mis als de hersenloze proberen te denken. als iedereen zich niet op laat naaien. en gewoon is een keer als een beschaafd en nobel mens zijn ding doet. dan komt het goed. weg met de agressors!!!
Wees even eerlijk
Hoe groot acht jij de kans dat het goed gaat?

Op zich heb je gelijk hoor
Maar je denkt toch zelf niet dat niemand zich laat opnaaien en dat iedereen zich "nobel" gedraagt?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 13:49   quote  deeplink  
ik geloof er ook niet zo in. lol. maar het klonk wel grappig man
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 maart 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Misschien dat het ooit mogelijk is
Over een jaar of 100
Emile
 Emile - zaterdag 27 maart 2010 - 15:10   quote  deeplink  
heb de helft niet gelezen maar ik vind t al ben ik feyenoorder wel terecht

de kuip is slechts het gast stadion van de knvb beker

dat zegt dus niet omdat feyenoord toevallig in de finale zit dat ajax dan geen supporters mee mag nemen
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 maart 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 15:10 schreef Emile het volgende:
heb de helft niet gelezen maar ik vind t al ben ik feyenoorder wel terecht

de kuip is slechts het gast stadion van de knvb beker

dat zegt dus niet omdat feyenoord toevallig in de finale zit dat ajax dan geen supporters mee mag nemen
Maar er is afgesproken de komende 5 jaar geen uit supporters
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 maart 2010 - 15:40   quote  deeplink  
je hebt maar een man of 10 nodig om het helemaal los te laten gaan. Dat zag je ook gebeuren in 2005. Een klein groepje liep te klieren tegen de ME, die reageerde met een charge over het voorplein, daarna zag je het helemaal uit de klauw lopen. Met het gedrag van de kit,tegen twente in gedachte kan je je makkelijk voorstellen hoe opgefokt de mannen in blauw bij de finale tegen de joden zijn.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 15:45   quote  deeplink  
ik ben pro M.E
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 maart 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 15:45 schreef obiku010 het volgende:
ik ben pro M.E
waarom verbaast me dat niet.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 maart 2010 - 16:18   quote  deeplink  
het blijft gewoon gevaarlijk met Ajax supporters
de haat zit te diep, aan beide kanten
Emile
 Emile - zaterdag 27 maart 2010 - 16:23   quote  deeplink  
ja maar ik win liever van ajax met supporters en al dan van ajax zonder supporters

anders als we winnen kunnen ze de schuld geven aan dat wij wel supporters onder de wedstrijd mochten en zij niet
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Dat is zeker waar
Maar ik heb liever dat wij winnen en dat zij daarover zeuren dan dat er rellen komen en Feyenoord gestraft wordt door middel van een boete of punten mindering of wat dan ook
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 16:23 schreef Emile het volgende:
ja maar ik win liever van ajax met supporters en al dan van ajax zonder supporters

anders als we winnen kunnen ze de schuld geven aan dat wij wel supporters onder de wedstrijd mochten en zij niet
Mochten wij winnen dan hebben hun altijd wel iets waardoor ze zich te kort gedaan voelen, bijvoorbeeld dat de stoeltjes in de dug-out te smal zijn voor die dikke jol.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 maart 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 16:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mochten wij winnen dan hebben hun altijd wel iets waardoor ze zich te kort gedaan voelen, bijvoorbeeld dat de stoeltjes in de dug-out te smal zijn voor die dikke jol.
Dat is toch positief voor hun?
Dan kan die niet blijven zitten en gaat hij zich eens echt met het team bemoeien
Of zou dat juist nadelig zijn voor het elftal?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax mag supporters meenemen naar bekerfinale









0.0061600