BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax mag eigen supporters meenemen naar Rotterdam

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  UPDATE: Ajax stemt alleen in met finale in De Kuip als fans welkom zijn
Royaal
 Royaal - vrijdag 26 maart 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Ajax mag eigen supporters meenemen naar Rotterdam voor de bekerfinale op zondag 25 april tegen aartsrivaal Feyenoord. Maar over het aantal wil burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam nog nader overleg met zowel de clubs als de voetbalbond KNVB. Dat heeft zijn woordvoerder vanmiddag laten weten.

Bovendien gaat Aboutaleb niet akkoord met het geplande aanvangstijdstip van zes uur s avonds. Het zal met het oog op de veiligheid echt vroeger moeten beginnen, zegt zijn woordvoerder. De KNVB hanteert als stelregel dat beide bekerfinalisten evenveel kaarten krijgen toegewezen. De bond drong eerder aan op 15.000 toegangskaarten, voor zowel de Feyenoord- als de Ajax-fans.

Voor de competitie geldt sinds een jaar een afspraak dat beide clubs gedurende vijf seizoenen geen bezoekende supporters in hun stadions toelaten. Dit naar aanleiding van talrijke wanordelijkheden, zelfs bij duels van de beloftenteams. Voor de bekerfinale en het duel om de Johan Cruijff Schaal kan een uitzondering worden gemaakt.

Aboutaleb behoudt zich het recht voor om, in het geval van aanwijzingen over geregisseerd geweld, de supporters uit Amsterdam alsnog te weren uit zijn stad. In 1998 liep het voor, tijdens en na de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip uit op ernstige ongeregeldheden. De Mobiele Eenheid voerde charges uit om de verschillende supportersgroepen uit elkaar te houden. De finale was destijds uit voorzorg al vervroegd naar 15.00 uur.

Feyenoord en Ajax stonden in 1980 voor het laatst tegenover elkaar in de finale van de strijd om de KNVB-beker. Feyenoord won dat duel met 3-1, dankzij doelpunten van Petur Petursson (2) en Carlo de Leeuw. Frank Arnesen opende destijds de score voor Ajax.
Royaal
 Royaal - vrijdag 26 maart 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Wij verwilkomen jullie ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Royaal --
dege
 dege - vrijdag 26 maart 2010 - 13:24   quote  deeplink  
hopen dat het een voetbalfeest gaat worden en dat de supporters hun gezonde verstand gebruiken.
remco k
 remco k - vrijdag 26 maart 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:40 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Als we AZ, PSV en Twente kunnen hebben kunnen we 020 zeker hebben. Wie hebben jullie ook alweer allemaal getroffen in de beker??? ;-)
en hoe is de tussenstand tussen ajax en feijenoord dit seizoen???? of was je de klop die jullie hebben gehad alweer vergeten, in de kuip bleef het enkel gelijk doordat de scheids waardeloos floot. Ajax overklaste Feijenoord in de Kuip en is sindsdien alleen beter gaan voetballen terwijl het bij feijenoord niet veel beter is gegaan. En niet te vergeten, iedere bekerwedstrijd staat op zichzelf, zeker een finale.

Jij praat over onze tegenstanders, heb je toen ook gezien dat we met een tweede team speelde, vast niet aangezien de gemiddelde feijenoorder oogkleppen op heeft..

Ach, het is een heel mooi affiche op papier, en we zullen wel zien wie er wint..
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:45 schreef remco k het volgende:

Ach, het is een heel mooi affiche op papier, en we zullen wel zien wie er wint..
Dat is zo. Eindelijk na 30 jaar weer eens een klassieker als finale. Is geloof ik pas 1 keer eerder voorgekomen. Bizar eigenlijk.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 26 maart 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:40 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Als we AZ, PSV en Twente kunnen hebben kunnen we 020 zeker hebben. Wie hebben jullie ook alweer allemaal getroffen in de beker??? ;-)
Hahaha ajax is toch van een ander kaliber,ajax hebben jullie nog niet verslagen,en wij hebben Az(uit),psv en feye ook opgerold!

Gaat een mooie finale worden met Ajax als favoriet!
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:49 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Dat is zo. Eindelijk na 30 jaar weer eens een klassieker als finale. Is geloof ik pas 1 keer eerder voorgekomen. Bizar eigenlijk.
valt wel mee want ten 1e moeten ze allebeu alles winnen
en ten 2e moeten ze elkaar niet tegenkomen in de voorgaande wedstrijden
dege
 dege - vrijdag 26 maart 2010 - 14:02   quote  deeplink  
het is een wedstrijd die staat op zichzelf, niet kijken naar tegenstanders die van te voor bent tegengekomen en de stand van de competitie heeft hier niets mee te maken.
Het zal een spannende pot voetbal worden met hoop ik, AJAX als winnaar.
Hoop wel dat het voetbal 25 april de winnaar zal zijn!
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:27 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Ik verwacht een keiharde wedstrijd dus ik hoop dat de KNJB een goede scheidsrechter voor dat duel aanwijst en niet op de proppen komt met een Blom of een Wegereef.
Wegereef is en blijft de man die ons heeft bestolen van het kampioenschap van 2006-2007... Dus je kan zeiken wat je wil, de haat jegens Wegereef blijft groter van onze kant dan van jullie kant. De enige scheidsrechter die in de buurt van het diepteniveau komt van Wegereef is blinde Vink.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 maart 2010 - 15:00   quote  deeplink  
volgens mij heb jij nu ook gele sokken...
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 26 maart 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Mooiste stadion van de wereld? Droom maar lekker verder ;)

On: Ben blij dat Ajax supporters mag meenemen, maar het is wel de vraag hoeveel :O
Maarja, we zullen het zien. Die Feyenoorders worden afgeslacht ;)
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 26 maart 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:45 schreef remco k het volgende:

[..]

en hoe is de tussenstand tussen ajax en feijenoord dit seizoen???? of was je de klop die jullie hebben gehad alweer vergeten, in de kuip bleef het enkel gelijk doordat de scheids waardeloos floot. Ajax overklaste Feijenoord in de Kuip en is sindsdien alleen beter gaan voetballen terwijl het bij feijenoord niet veel beter is gegaan. En niet te vergeten, iedere bekerwedstrijd staat op zichzelf, zeker een finale.

Jij praat over onze tegenstanders, heb je toen ook gezien dat we met een tweede team speelde, vast niet aangezien de gemiddelde feijenoorder oogkleppen op heeft..

heb jij naar een andere wedstrijd gekeken. in de kuip werd ajax niet overklast. En over de scheidsrechter moet je niet zeuren heb ik al meer gezegd. Alleen herinner je suarez nog in Amsterdam. en of ajax beter is gaan voetballen weet ik niet. maar ik heb de laatste weken ajax az en twente gezien. Dan is ajax van deze drie de minst voetballende ploeg. Alleen ze scoren gemakkelijker. We zullen zien op 25 april. Ik heb er vertrouwen in. Ik denk echter niet dat er 15000 supporters van jullie meekomen. Kan nooit geregeld worden door de instanties.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 26 maart 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 15:21 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

heb jij naar een andere wedstrijd gekeken. in de kuip werd ajax niet overklast. En over de scheidsrechter moet je niet zeuren heb ik al meer gezegd. Alleen herinner je suarez nog in Amsterdam. en of ajax beter is gaan voetballen weet ik niet. maar ik heb de laatste weken ajax az en twente gezien. Dan is ajax van deze drie de minst voetballende ploeg. Alleen ze scoren gemakkelijker. We zullen zien op 25 april. Ik heb er vertrouwen in. Ik denk echter niet dat er 15000 supporters van jullie meekomen. Kan nooit geregeld worden door de instanties.
In principe moet je juist wel hopen dat er 15000 supporters mogen meekomen, aangezien jullie er dan ook 15000 mogen meenemen. KNVB heeft namelijk geeist dat er evenveel kaarten worden verdeeld onder beide clubs en daar is Aboutaleb mee akkoord gegaan. Ik heb er in ieder geval super veel zin in en ik hoop op een spannende bekerfinale die niet ontsiert wordt door rellen e.d.
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 26 maart 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Prachtig om te zien op feyenoord-forum dat ze denken dat ze de beker winnen xD Snap niet dat ze dat nog denken... Maar goed, hoop doet leven ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 26 maart 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Ik zie het ook :P
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 maart 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 16:08 schreef Yordee1 het volgende:
Prachtig om te zien op feyenoord-forum dat ze denken dat ze de beker winnen xD Snap niet dat ze dat nog denken... Maar goed, hoop doet leven ;)
Ach ja... dat denken wij ook toch...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door FsideVak129 --
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 15:21 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ja allene twenet en psv met 3 doelpuntn verschil ingemaakt
''en of ajax beter is gaan voetballen weet ik niet'' mafkees
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 16:44 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ach ja... dat denken wij ook toch...
dat kopt alleen hebben wij meer kans om te winnen
we staan hoger zijn in vorm en zijn beter dus de dubbel is binnen en de 3e ster ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door sjakiepakie --
freakie
 freakie - vrijdag 26 maart 2010 - 17:31   quote  deeplink  
Voetballer55... T zou wel moeten.. en ajax is wel degelijk beter gaan voetballen.. az en twente voetballen niet..Maar k snap jou wel een feyenoordbril is niet aftezette.. Maar toch wil ik zegge dat wij als ajax suporters niet eens op het feyenoord forum zouden moeten kijken.. Ik vind zegge dat je gaat winnen niet verkeert.. Wat fsidevak al zei wij denken ook dat we nu de beker winnen en dan ook de 3e ster.. Hoor jezelf eens sjakiepakie.. Je moet bedenken als we 2e worden is het al mooi.. en als je dan de beker winnen is het ook prima!.. Maar nu hebben we de beker en de 2e plek in de hand.. en nou niet gaan zegge dat we kampioen worden dat zeg je eigenlijk precies het zelfde als feyenoord suporters..
jarjar78
 jarjar78 - vrijdag 26 maart 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:49 schreef Rene45 het volgende:

[..]

klopt. in 1980 einstand 3-1 voor feyenoord
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 26 maart 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 17:31 schreef freakie het volgende:
Voetballer55... T zou wel moeten.. en ajax is wel degelijk beter gaan voetballen.. az en twente voetballen niet..Maar k snap jou wel een feyenoordbril is niet aftezette.. Maar toch wil ik zegge dat wij als ajax suporters niet eens op het feyenoord forum zouden moeten kijken.. Ik vind zegge dat je gaat winnen niet verkeert.. Wat fsidevak al zei wij denken ook dat we nu de beker winnen en dan ook de 3e ster.. Hoor jezelf eens sjakiepakie.. Je moet bedenken als we 2e worden is het al mooi.. en als je dan de beker winnen is het ook prima!.. Maar nu hebben we de beker en de 2e plek in de hand.. en nou niet gaan zegge dat we kampioen worden dat zeg je eigenlijk precies het zelfde als feyenoord suporters..
volgens mij was az in de arena de betere ploeg speelde twente de eerste 20 minuten beter dan ajax en was psv gelijkwaardig. Alleen jullie scoren gemakkelijker,maar dat wil nog niet zeggen dat je beter voetbalt.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 26 maart 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:04 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

volgens mij was az in de arena de betere ploeg speelde twente de eerste 20 minuten beter dan ajax en was psv gelijkwaardig. Alleen jullie scoren gemakkelijker,maar dat wil nog niet zeggen dat je beter voetbalt.
de eerste 20 minuten ja! maar daarna waren wij beter. en kom op zeg, als je ajax en psv in de afgelopen 5 wedstrijden vergelijkt is ajax veel beter...
Johnqqqq
 Johnqqqq - vrijdag 26 maart 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

dat wil idd niet zeggen dat je beter voetbalt, maar wel dat je wint :P

en dan ook nog met ruime cijfers
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Hoop op een mooie sportieve strijd met zo min mogelijk kans op rellen, dus het liefst ook zo min mogelijk Ajacieden... Helaas. Als we het nu verzieken is het voor eeuwig verziekt
freakie
 freakie - vrijdag 26 maart 2010 - 18:42   quote  deeplink  
nee inderdaad dat wil dat niet zegge.. Dat zeg alleen dat ajax dus de betere ploeg is want anders win je niet met 4 doelpunten.. Je zegt minst voetballende ploeg dat slaat nergens op! Want ajax speeld juist aanvallend alleen counteren kunnen ze ook goed.. Twente voetbalt niet goed.. Al helemaal niet beter dan ajax.. Alleen zij staan boven ajax.. Az is een ploeg die het de laatste tijd erg goed doet maar speelde ook veeel slechter..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 16:08 schreef Yordee1 het volgende:
Ben ik niet met jou eens pik.
Als je goed heb gelezen heb ik bv gezegt dat ze die beker net zo goed gelijk aan jullie hadden kunnen geven. HTTC ofzo iets een Dordt en NEC oei oei die schijtsrechters toch.
En het altijd zo moeilijke Go Ahead.Wat ik al zei geef volgend jaar voor de competitie gelijk die beker aan Ajax....

Dat er hier nog over schijtsrechters gelult wordt joh
Vond toch dat NEC tegenover Go ahead had moeten staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Leon FR1908 --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 20:40   quote  deeplink  
wat ik zo mooi vind aan yordee is dat hij altijd op ons forum te vinden is en nooit een keer zijn muil onberoerd laat...
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

az in de arena de betere ploeg?
twente eerste 20 minuten beter?duurt een wedstrijd bij jouw 20 minuten dan....?en de andere 70 minuten?precies,zeg maar niets meer.psv gelijkwaardig?en de tweede helft dan?
als je niet normaal kan reageren blijf dan hier weg jongen!!!
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben ik niet met jou eens pik.
Als je goed heb gelezen heb ik bv gezegt dat ze die beker net zo goed gelijk aan jullie hadden kunnen geven. HTTC ofzo iets een Dordt en NEC oei oei die schijtsrechters toch.
En het altijd zo moeilijke Go Ahead.Wat ik al zei geef volgend jaar voor de competitie gelijk die beker aan Ajax....

Dat er hier nog over schijtsrechters gelult wordt joh
Vond toch dat NEC tegenover Go ahead had moeten staan.
ja jij vind dat.lekker belangrijk dat jij,een feijenoord-fan dat op het ajax-forum gaat typen....denk je dat wij dat interessant vinden wat jij vind?
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 20:46   quote  deeplink  
als jullie tegen ga ahead headden gespeeld had je die finale niet eens gehaald...of tegen agovv....dat gelul over de tegenstanders iedere keer.tjongejonge zeg,hebben jullie nog meer te nuilen?
remco k
 remco k - vrijdag 26 maart 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:53 schreef Quiroz het volgende:

[..]

ik reageer waar ik wil, of moet ik toestemming aan jou vragen? je wilt toch niet beweren dat wij van go ahead en AGOVV hadden verloren?? we hebben notabene PSV Twente en AZ uitgeschakeld...
volgens mij staat de finale op zich, of niet...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ajax heeft fans droplul en krijg de typhus.
emoties
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:53 schreef Quiroz het volgende:

[..]

ik reageer waar ik wil, of moet ik toestemming aan jou vragen? je wilt toch niet beweren dat wij van go ahead en AGOVV hadden verloren?? we hebben notabene PSV Twente en AZ uitgeschakeld...
en dus win je automatisch van de kleintjes?als het zo makkelijk geredeneerd is dan had je club ook wel bovenaan gestaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

niet netjes van je he?
sorry ;)
remco k
 remco k - vrijdag 26 maart 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

sorry ;)
hahaha, laat ze allemaal lekker lullen hier, sommige snappen niet helemaal dat wij elkaar nodig hebben en het altijd ajax en feijenoord is geweest, ach ja, je kan het ze ook niet kwalijk nemen..
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

he gaan we schelden???
hahahahahahahaha
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:55 schreef Quiroz het volgende:

[..]

jij bent echt niet goed bij je hoofd zeg...
vind je dit normaal reageren?
hoe vaak maak je mee dat in panje of italie of engeland een tweede divisie club in de finale of halve finale staat van de beker?iedere bekerwedstrijd staat op zich....tegen een twente of psv hoef je niet eens op te laden,maar tegen agovv of gae of dordrecht is dat gewoon veel moeilijker.en heb je niet zomaar gewonnen...het word allemaal wel zomaar verwacht maar is niet zo makkelijk als het lijkt.
tuurlijk heeft feijenoord (in de beker)een mooi lijstje afgewerkt,veel mooier dan die van ons,maar je denkt toch niet dat je zomaar over ajax loopt in de finale,gezien jullie rijtje tegenstanders en de onze?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

hahaha, laat ze allemaal lekker lullen hier, sommige snappen niet helemaal dat wij elkaar nodig hebben en het altijd ajax en feijenoord is geweest, ach ja, je kan het ze ook niet kwalijk nemen..
Waarom geen supporters tijdens de gewone wedstrijden en nu laat Aboutaleb 12.000 Ajacieden komen.Dat hij een Ajacied is moet hij weten maar hij is niet consuqent..
Nu de belangen van zijn club groot zijn mag het opeens wel????
Feyenoordsupporters en ook die van Ajax hebben gevraagd om de supporters van de tegen partij??/Dat ging om 1500 supporters.Iedere supporter is welkom maar godver 12.000 wordt de 3e wereld oorlog...Dat zit mij dwars + het feit dat Feyenoord een zware weg heb bewandeld naar de finale..En Ajax ja die weg was ook zwaar maar vooral door Ajax zelf.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waarom geen supporters tijdens de gewone wedstrijden en nu laat Aboutaleb 12.000 Ajacieden komen.Dat hij een Ajacied is moet hij weten maar hij is niet consuqent..
Feyenoordsupporters en ook die van Ajax hebben gevraagd om de supporters van de tegen partij??/Dat ging om 1500 supporters.Iedere supporter is welkom maar godver 12.000 wordt de 3e wereld oorlog...Dat zit mij dwars + het feit dat Feyenoord een zware weg heb bewandeld naar de finale..En Ajax ja die weg was ook zwaar maar vooral door Ajax zelf.
Ahmed gooit zijn eigen glazen in.... Jammer
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ajax heeft fans droplul en krijg de typhus.
ja beetje verwarrend zinnetje...wees dan ook duidelijk.gebruik je woordenschat.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:03 schreef bahbah het volgende:

[..]

hoe vaak maak je mee dat in panje of italie of engeland een tweede divisie club in de finale of halve finale staat van de beker?iedere bekerwedstrijd staat op zich....tegen een twente of psv hoef je niet eens op te laden,maar tegen agovv of gae of dordrecht is dat gewoon veel moeilijker.en heb je niet zomaar gewonnen...het word allemaal wel zomaar verwacht maar is niet zo makkelijk als het lijkt.
tuurlijk heeft feijenoord (in de beker)een mooi lijstje afgewerkt,veel mooier dan die van ons,maar je denkt toch niet dat je zomaar over ajax loopt in de finale,gezien jullie rijtje tegenstanders en de onze?
Euh... in Engeland maak je dat jaarlijks mee.... Denk maar aan Cardiff City. Voor de rest ben ik het wel met je eens, maar heb ik ooit gezegd dat we over jullie heen lopen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 maart 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:03 schreef bahbah het volgende:

[..]

hahahahahahahaha en waar ligt Panje eigenlijk...

PS heet jij Rob van Sommeren in het echte leven?
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ahmed gooit zijn eigen glazen in.... Jammer
ahmed gooit zijn eigen glazen niet in,want als hij geen ajax-fans toelaat,mogen er ook geen feijenoord fans in..kaarten moeten gelijk verdeeld worden over eenderde beide teams en eenderde sponsors en knvb...dus hij heeft weinig keus....een finale met alleen feijenoord fans komt er nooit...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:09 schreef bahbah het volgende:

[..]

ahmed gooit zijn eigen glazen niet in,want als hij geen ajax-fans toelaat,mogen er ook geen feijenoord fans in..kaarten moeten gelijk verdeeld worden over eenderde beide teams en eenderde sponsors en knvb...dus hij heeft weinig keus....een finale met alleen feijenoord fans komt er nooit...
waarom niet?? wat eerlijk verdeeld... gewoon 5 jaar regeling klaar!!! Hoe wil je dit oplossen?? Neutrale vakken hahahahahaha dit word één groot bloedbad
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahahahaha en waar ligt Panje eigenlijk...

PS heet jij Rob van Sommeren in het echte leven?
nee tyfus met een H...JIJ TREKT VOLLE ZALEN,JULES DEELDER...
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

waarom niet?? wat eerlijk verdeeld... gewoon 5 jaar regeling klaar!!! Hoe wil je dit oplossen?? Neutrale vakken hahahahahaha dit word één groot bloedbad
Waarom niet?dat typ ik net!!!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 21:12   quote  deeplink  
goeie man!! moest bijna lachen...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 maart 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:12 schreef bahbah het volgende:

[..]

Waarom niet?dat typ ik net!!!
hee, dirk kuyt moet terugkomen man!! uhum....
bahbah
 bahbah - vrijdag 26 maart 2010 - 21:16   quote  deeplink  
ja sinds die weg is bij jullie is het niet meer hetzelfde he?
remco k
 remco k - vrijdag 26 maart 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

is hij ajacied dan?? dat wist ik helemaal niet.. Regels zijn er inderdaad om nageleefd te worden.

Ik ben dan ook van mening dat men de relschoppers die ik geen supporters kan noemen, veel harder moet aanpakken, en met hard bedoel ik ook echt op z'n zuid colombiaans hard...Handen eraf als je je misdraagt, dan gebeurt het nooit weer en zitten ajax en feijenoord supporters op een normale manier op de tribune.

Ik bedoel, we hoeven geen beste vrienden te zijn, maar iets meer respect mag best..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax mag eigen supporters meenemen naar Rotterdam

0.0058782