|
|
Quiroz
|
|
|
nee, hij doet me een beetje denken aan het Stam/Sneijder/Huntelaar/van der vaart/Maxwell/Ibrahimovic/Trabelsi tijdperk... gelukkig hebben jullie nu Pantelic/Suarez/Anita/Emanuelson/de Zeeuw/ die lost ze met verve af!!! Wie hebben wij in plaats van Kuyt, Kalou, Basto, Ostlund????????????????????????????????
heeeeeeeel veel |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:18 schreef Quiroz het volgende:nee, hij doet me een beetje denken aan het Stam/Sneijder/Huntelaar/van der vaart/Maxwell/Ibrahimovic/Trabelsi tijdperk... gelukkig hebben jullie nu Pantelic/Suarez/Anita/Emanuelson/de Zeeuw/ die lost ze met verve af!!! Wie hebben wij in plaats van Kuyt, Kalou, Basto, Ostlund???????????????????????????????? heeeeeeeel veel wahahahahahahahaa...vandaar dat jullie 16 punten achterstaan.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en dan zal ik niet zo flauw zijn om over het doelsaldo te beginnen....hehe(ja toch wel) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ga je nu weer schelden??? Je kan beter typhus schrijven want dat woord bestaat niet!!!!Lampie |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] is hij ajacied dan?? dat wist ik helemaal niet.. Regels zijn er inderdaad om nageleefd te worden. Ik ben dan ook van mening dat men de relschoppers die ik geen supporters kan noemen, veel harder moet aanpakken, en met hard bedoel ik ook echt op z'n zuid colombiaans hard...Handen eraf als je je misdraagt, dan gebeurt het nooit weer en zitten ajax en feijenoord supporters op een normale manier op de tribune. Ik bedoel, we hoeven geen beste vrienden te zijn, maar iets meer respect mag best.. Ja je heb gelijk alleen dan moeten de overwinningen ook wat meer worden verdeeld ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ah een snelle leerling,dat had ik dan weer niet van je verwacht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ach ja, wa moet ik daarop zeggen.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
geeft niks keusje...:)hehe best leuk.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zoiets als nou vooruit dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
EHH sorry foutje, vooruit dan maar |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
feijenoord moet gokken op de jeugd(ruim aanwezig) maar zal toch ook wat geld moeten hebben voor ervaren spelers...Ron Vlaar die houden jullie niet lang meer ben ik bang voor feijenoord..levert wel weer veel geld op,die ze op het veld moeten houden... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:52 schreef bahbah het volgende:feijenoord moet gokken op de jeugd(ruim aanwezig) maar zal toch ook wat geld moeten hebben voor ervaren spelers...Ron Vlaar die houden jullie niet lang meer ben ik bang voor feijenoord..levert wel weer veel geld op,die ze op het veld moeten houden... Ik weet niet wat ik van mijn club moet denken... Ben al iets te vaak van de koude kermis thuis gekomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet niet wat ik van mijn club moet denken... Ben al iets te vaak van de koude kermis thuis gekomen.. Ik meen echt serieus dat over een jaar of 2/3 ajax en feijenoord weer gewoon strijden om de titel, tuurlijk hoop ik dat ajax dan wel weer wint |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik meen echt serieus dat over een jaar of 2/3 ajax en feijenoord weer gewoon strijden om de titel, tuurlijk hoop ik dat ajax dan wel weer wint Dat zou mooi zijn Remko maar ik denk dat in het geval van Feyenoord het nog een paar jaar langer zal duren maar ik heb geduld... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Ik niet meer...IK WIL DE DERDE STER!!!!!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik meen echt serieus dat over een jaar of 2/3 ajax en feijenoord weer gewoon strijden om de titel, tuurlijk hoop ik dat ajax dan wel weer wint maar remco heeft wel hetzelfde gevoel als ik.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Mario Been is echt een toptrainer!!!dat meen ik serieus!geweldig mens....en die gaat jonge jongens heel goed maken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zou mooi zijn Remko maar ik denk dat in het geval van Feyenoord het nog een paar jaar langer zal duren maar ik heb geduld... is een schone zaak zeggen ze weleens he, maar het is wel lastig om je cluppie zo te zien 'leiden', bij ajax is het de afgelopen 12 jaar niet anders geweest.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:15 schreef remco k het volgende:[..] is een schone zaak zeggen ze weleens he, maar het is wel lastig om je cluppie zo te zien 'leiden', bij ajax is het de afgelopen 12 jaar niet anders geweest.. het gaat nu wel anders vind ik voor mn gevoel...je voelt het gewoon,kan het niet uitleggen...er hangt iets in de lucht...Ook Jol is een toptrainer... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik heb ook veel vertrouwen in Been maar het heeft allemaal tijd nodig. Ik denk zelf nog wel 5 jaar ofzo... 36 miljoen wegwerken en de daarbij komende resultaten voor lief nemen. En slechte tijden hoort een beetje bij ons,en vinden dat soms bijna fijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat is er mooier dan een echte klassieker tussen Ajax en Feyenoord? Ik heb er in mijn leven al zo veel mee mogen maken. Elke keer weer was het genieten, ook van de sfeer, hoe gek dat misschien ook klinkt. Behalve dan de laatste twee wedstrijden met alleen de thuissupporters. Ik hoop op een machtig en prachtig duel op 25 april in de Kuip, zonder rotzooi door elementen die zich "supporter" noemen! Ik ben het ook helemaal met Remco eens. Ook ik verwacht (en hoop) over enkele jaren weer een ouderwetse tweekamp tussen de twee klassieke clubs. Beide hebben het financieel moeilijk (Oké, de een wat meer dan de ander) waardoor de jeugd nog meer de kans gaat krijgen. Dat zie je eigenlijk nu al op het veld met al die jonge spelers. Die gaan straks het beeld bepalen en ze zullen alleen maar sterker worden. Je mag alleen wel hopen, dat ze nog een aantal jaren bij Ajax en Feyenoord (willen) blijven en niet verblind worden door het grote geld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:24 schreef Pietje het volgende:Wat is er mooier dan een echte klassieker tussen Ajax en Feyenoord? Ik heb er in mijn leven al zo veel mee mogen maken. Elke keer weer was het genieten, ook van de sfeer, hoe gek dat misschien ook klinkt. Behalve dan de laatste twee wedstrijden met alleen de thuissupporters. Ik hoop op een machtig en prachtig duel op 25 april in de Kuip, zonder rotzooi door elementen die zich "supporter" noemen! Ik ben het ook helemaal met Remco eens. Ook ik verwacht (en hoop) over enkele jaren weer een ouderwetse tweekamp tussen de twee klassieke clubs. Beide hebben het financieel moeilijk (Oké, de een wat meer dan de ander) waardoor de jeugd nog meer de kans gaat krijgen. Dat zie je eigenlijk nu al op het veld met al die jonge spelers. Die gaan straks het beeld bepalen en ze zullen alleen maar sterker worden. Je mag alleen wel hopen, dat ze nog een aantal jaren bij Ajax en Feyenoord (willen) blijven en niet verblind worden door het grote geld. . :) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
duurt geen 5 jaar meer...ik,als echte ajacied,hoop ook niet dat het 5 jaar duurt.ik heb geen hekel aan feyenoord,mijn overleden vader was voor feyenoord,dus respect heb ik altijd.daarbij is jouw club een echte volksclub,en moet bij de beste horen...(heb wel een echte hekel aan pisvee.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad een club als psv, pff, ik zou zelden zo hard hebben gelachen hebben als die falliet zouden gaan, ik heb echt helemaal niks met die kutclub, maar bovenal niks met hun kutsupporters... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:26 schreef bahbah het volgende:duurt geen 5 jaar meer...ik,als echte ajacied,hoop ook niet dat het 5 jaar duurt.ik heb geen hekel aan feyenoord,mijn overleden vader was voor feyenoord,dus respect heb ik altijd.daarbij is jouw club een echte volksclub,en moet bij de beste horen...(heb wel een echte hekel aan pisvee.... Mijn jongste zoontje is voor Ajax,ik heb altijd een hele grote 2 strijd in mijn lichaam wat betreft Ajax. Sorry van je Pa. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
hehe,mijn zoontje is nu net 4,en kijkt iedere keer raar op als ik juich...kijkt dan ff naar de tv en gaat weer verder met zijn autootjes...dus dat weet ik nog niet.:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:42 schreef bahbah het volgende:hehe,mijn zoontje is nu net 4,en kijkt iedere keer raar op als ik juich...kijkt dan ff naar de tv en gaat weer verder met zijn autootjes...dus dat weet ik nog niet.:) haha Ik heb 2 zoontjes 1 van 7(Ajacied)en 1 van 10 een Feyenoorder. Van oorsprong kom ik uit de buurt van Rotterdam en de laatste 15 jaar woon ik in de Lijnden(Badhoevendorp)en nu in Nieuw Vennep.Redelijk in de buurt van Amsterdam. De plek waar je woont heeft een grote invloed + het afzet gedrag van je kind. Ik hoop dat je zoontje een eigen willetje heeft en dat je in de buurt van Rotterdam woont hahahaha ;) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
nou ik woon ik nijmegen,had een vader die voor feyenoord was,maar zelf was het altijd ajax volgens mn moeder..ging helemaal overstuur als ze verloren:)dus de eigenlijke reden waarom ajax mn club is heb ik niet,maar het is er gewoon.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boys,,, we zijn nog wel voor feijenoord en ajax he??? voordat jullie dadelijk diner afspraken gaan maken:):) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
tja, ik zal zijn keuze respecteren uiteraard.maakt me helemaal niks uit.lijkt me wel lastig voor je met je zonen op den duur..:)vooral als ze echt fanatiek worden...:) |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:39 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] de eerste 20 minuten ja! maar daarna waren wij beter. en kom op zeg, als je ajax en psv in de afgelopen 5 wedstrijden vergelijkt is ajax veel beter... je hebt gelijk feyenoord is de laatste 45 minuten die ze gespeeld hebben ook veel beter dan twente;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 22:57 schreef bahbah het volgende:tja, ik zal zijn keuze respecteren uiteraard.maakt me helemaal niks uit.lijkt me wel lastig voor je met je zonen op den duur..:)vooral als ze echt fanatiek worden...:) valt best mee, mijn broertje wou zich ook altijd afzetten tegen mijn vader en mij, dat heeft ie 5 jaar volgehouden, totdat hij in de jaren tachtig in de jeugd speelde bij ajax voor 1 seizoen, ach en sindsdien is ie bijna fanatieker dan ik, hij was toen overigens 11 dus hij kon er niks aan doen.. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:41 schreef Johnqqqq het volgende:[..] dat wil idd niet zeggen dat je beter voetbalt, maar wel dat je wint :P en dan ook nog met ruime cijfers dat is wat ik zeg dat jullie heel gemakkelijk scoren. Dat is een hele belangrijke kwaliteit. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:41 schreef bahbah het volgende:[..] az in de arena de betere ploeg? twente eerste 20 minuten beter?duurt een wedstrijd bij jouw 20 minuten dan....?en de andere 70 minuten?precies,zeg maar niets meer.psv gelijkwaardig?en de tweede helft dan? als je niet normaal kan reageren blijf dan hier weg jongen!!! als jij niet tegen feiten kunt reageer dan niet. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:55 schreef bahbah het volgende:[..] en dus win je automatisch van de kleintjes?als het zo makkelijk geredeneerd is dan had je club ook wel bovenaan gestaan. nee automatisch win je niet van de kleintes dat kost heeel veelmoeite;-) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: lees de rest ook maar even...posts..:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:11 schreef voetballer55 het volgende:[..] dat is wat ik zeg dat jullie heel gemakkelijk scoren. Dat is een hele belangrijke kwaliteit. is doelpunten niet uiteindelijk waar het allemaal om draait???? daarom snap ik jullie afkeer naar Makaay ook totaal niet, Been wil iets van hem dat hij nog nooit heeft gedaan, ik weet ook echt heel zeker dat hij er bij ons ipv Pantelic samen met suarez 20/25 in zou schieten... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: ik was net bij het feit dat de verbroedering toesloeg. dus over 5 jaar zitten we gezellig naast elkaar naar de klassieker te kijken. 30 jaar geleden kon dat nog. zat gezellig met mijn ajax vrienden in een vol feyenoord vak. Er werd wel gedold en gejend maar bovenal gelachen en dat is het belangrijkste.
Even over de opvoeding mijn kinderen zijn alle drie voor feyenoord, gewoon met de opvoeding meegegeven eten drinken slapen en feyenoord;-) |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:23 schreef remco k het volgende:[..] is doelpunten niet uiteindelijk waar het allemaal om draait???? daarom snap ik jullie afkeer naar Makaay ook totaal niet, Been wil iets van hem dat hij nog nooit heeft gedaan, ik weet ook echt heel zeker dat hij er bij ons ipv Pantelic samen met suarez 20/25 in zou schieten... dat denk ik ook.Alleen hij moet wel de ballen krijgen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:11 schreef voetballer55 het volgende:[..] dat is wat ik zeg dat jullie heel gemakkelijk scoren. Dat is een hele belangrijke kwaliteit. Juist voor (mooie) doelpunten kom je toch naar het stadion? Tenminste, als het om doelpunten van je eigen club gaat. Je wilt toch juichen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:25 schreef voetballer55 het volgende:[..] ik was net bij het feit dat de verbroedering toesloeg. dus over 5 jaar zitten we gezellig naast elkaar naar de klassieker te kijken. 30 jaar geleden kon dat nog. zat gezellig met mijn ajax vrienden in een vol feyenoord vak. Er werd wel gedold en gejend maar bovenal gelachen en dat is het belangrijkste. Even over de opvoeding mijn kinderen zijn alle drie voor feyenoord, gewoon met de opvoeding meegegeven eten drinken slapen en feyenoord;-) Die tijd heb ik ook meegemaakt. Ik kijk er met veel plezier op terug. Mijn eerste wedstrijd als jochie (in 1955...) was Ajax-Feyenoord (toen nog Feijenoord) en supporters van beide clubs, hele gezinnen met kleine kinderen, zaten samen in een vak. Gezellig met elkaar naar voetballen kijken en over "hun" club praten. Tja, inderdaad, de goede oude tijd... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:27 schreef Pietje het volgende:[..] Juist voor (mooie) doelpunten kom je toch naar het stadion? Tenminste, als het om doelpunten van je eigen club gaat. Je wilt toch juichen? ik kom naar het stadion voor de spanning de sfeer de mensen waar je elke zondag mee zit dus eigenlijk voor de hele entourage. ik ga ook elke vrijdag naar fc oss kijken als ik de kans krijg. gewoon met mijn vriend daarna nog een pilsje pakken in de stad. gewoon plezier maken. En deze discussies zijn natuurlijk ook leuk. Op de uitzonderingen na dan. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
oss en nijmegen:)das een stukkie:) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:32 schreef voetballer55 het volgende:[..] ik kom naar het stadion voor de spanning de sfeer de mensen waar je elke zondag mee zit dus eigenlijk voor de hele entourage. ik ga ook elke vrijdag naar fc oss kijken als ik de kans krijg. gewoon met mijn vriend daarna nog een pilsje pakken in de stad. gewoon plezier maken. En deze discussies zijn natuurlijk ook leuk. Op de uitzonderingen na dan. Ik ben het helemaal met je eens!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: ja en ik werk nog in weurt ook dus,zien we elkaar misschien nog regelmatig ook;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:41 schreef voetballer55 het volgende:[..] ja en ik werk nog in weurt ook dus,zien we elkaar misschien nog regelmatig ook;-) Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, hoor, maar wat is weurt? |
|
|
|