|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: gehucht bij nijmegen;-) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:32 schreef voetballer55 het volgende:[..] ik kom naar het stadion voor de spanning de sfeer de mensen waar je elke zondag mee zit dus eigenlijk voor de hele entourage. ik ga ook elke vrijdag naar fc oss kijken als ik de kans krijg. gewoon met mijn vriend daarna nog een pilsje pakken in de stad. gewoon plezier maken. En deze discussies zijn natuurlijk ook leuk. Op de uitzonderingen na dan. ik noet zeggen dat ik jou een beetje onderschat heb, ik dacht eerst dat jij ook zo'n mongool was die alleen maar wou rellen, blijkt dat toch mee te vallen:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] ik noet zeggen dat ik jou een beetje onderschat heb, ik dacht eerst dat jij ook zo'n mongool was die alleen maar wou rellen, blijkt dat toch mee te vallen:) het word bijna een historische avond...:)zeldzaam .... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dank je, bahbah. Ik vermoedde dat het een verbastering van Weert (in Limburg) was en zag het verband niet zo. Ja, supporters zitten in het hele land. Ik ben wel Amsterdammer van geboorte en woon in een dorpje vlak bij Utrecht. Mijn kinderen en hun partners wonen in de stad Utrecht en zijn op één na (mijn schoondochter is Sparta-fan) allemaal Ajax-fans. Sinds 8 dagen hebben wij een kleindochter. Er is dus weer werk aan de winkel om haar langzaam maar zeker het Ajax-gevoel bij te brengen ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Leve de verbroedering :-) Hoewel dat zeker niet voor alle supporters weggelegd zal zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kijk maar uit, Pantelic is daar gek op... Die knijpt er in... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] ik noet zeggen dat ik jou een beetje onderschat heb, ik dacht eerst dat jij ook zo'n mongool was die alleen maar wou rellen, blijkt dat toch mee te vallen:) zo zie je maar het is nooit wat het lijkt;-) alleen ik jen graag een beetje;-) vind ik ook bij voetbal horen. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: zie je als wij onze zin krijgen dan zitten we toch weer bij elkaar in een vak;-) en daarna een pilsje drinken in de stad;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zakje hooi dan hé... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik hoop op een sportief en fel potje voetbal. een wedstrijd die niet kapot word gefloten door de scheids. die niet word verziekt door de relnichten aan beide zijden. een wedstrijd waar de supporters kunnen laten zien dat de 5 jaar regeling ingetrokken kan worden. waarna aboutaleb met een gerust hart in 020 kan gaan wonen, om nooit meer een stap in rotterdam te zetten. een wedstrijd waarin vlaar laat zien hoe hij feyenoord op sleeptouw neemt. omdat hij hoogstpersoonlijk de wedstrijd naar 1-0 kopt. waarin fer schittert op het middeveld. suarez na 15 minuten geblesseerd uitvalt. en babovic met een snoeiharde kopbal de 2-1 aantekent. omdat eventjes ervoor pantalic scoorde uit een penalty. een wedstrijd, waarin jol naar de schitterende tribunes van de kuip word gestuurt. en makaay de 3-1 aantekent, en toch geweldig afsluit bij feyenoord. waarna de scheids affluit. 3-2 voor feyenoord!! en die aansluitings treffer van 020 ben je toch vergeten? ach, toen waren me ogen vertroebelt van de gelukstranen! maak er een mooie wedstrijd van!! gegroet! de man die 8 maart 1995 tot een feestje maakte!! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 17:20 schreef sjakiepakie het volgende:[..] dat kopt alleen hebben wij meer kans om te winnen we staan hoger zijn in vorm en zijn beter dus de dubbel is binnen en de 3e ster ook dat dachten az,psv en fc twente ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: volgens mij hebben wij dit seizoen nog maar 1 punt aan jullie gegeven, en die hebben jullie door de scheids verdient, ajax was uit en thuis veruit de betere ploeg, onderschat ajax dus niet jonge man...
Maar goed iedere finale staat altijd op zich en vaak zijn het potjes die niet aan te zien zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 07:53 schreef obiku010 het volgende:ik hoop op een sportief en fel potje voetbal. een wedstrijd die niet kapot word gefloten door de scheids. die niet word verziekt door de relnichten aan beide zijden. een wedstrijd waar de supporters kunnen laten zien dat de 5 jaar regeling ingetrokken kan worden. waarna aboutaleb met een gerust hart in 020 kan gaan wonen, om nooit meer een stap in rotterdam te zetten. een wedstrijd waarin vlaar laat zien hoe hij feyenoord op sleeptouw neemt. omdat hij hoogstpersoonlijk de wedstrijd naar 1-0 kopt. waarin fer schittert op het middeveld. suarez na 15 minuten geblesseerd uitvalt. en babovic met een snoeiharde kopbal de 2-1 aantekent. omdat eventjes ervoor pantalic scoorde uit een penalty. een wedstrijd, waarin jol naar de schitterende tribunes van de kuip word gestuurt. en makaay de 3-1 aantekent, en toch geweldig afsluit bij feyenoord. waarna de scheids affluit. 3-2 voor feyenoord!! en die aansluitings treffer van 020 ben je toch vergeten? ach, toen waren me ogen vertroebelt van de gelukstranen! maak er een mooie wedstrijd van!! gegroet! de man die 8 maart 1995 tot een feestje maakte!! De eerste paar regels ben ik wel met je eens, waar je schrijft te hopen op een sportief en fel potje (beker)voetbal en je hoop op een scheidsrechter die de boel niet kapot fluit, die vooral ook de sfeer van zo'n thriller aanvoelt. Ook ik hoop oprecht, dat de zich "supporter" noemende gasten, maar die in wezen hun club kapotmaken, thuisblijven of vastzitten in het verkeer, of iets dergelijks. De rest van je post, zo zul je begrijpen, daar ben ik het absoluut niet mee eens ;-) Enne... op dit forum is het Ajax en niet 020. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 13:46 schreef Pietje het volgende:[..] De rest van je post, zo zul je begrijpen, daar ben ik het absoluut niet mee eens ;-) Enne... op dit forum is het Ajax en niet 020. dat betekent geen geweldige collums meer voor jullie. helaas! jullie blijven verstoken van mijn wijsheid. ik blijf wel weg. lol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 14:11 schreef obiku010 het volgende:[..] dat betekent geen geweldige collums meer voor jullie. helaas! jullie blijven verstoken van mijn wijsheid. ik blijf wel weg. lol Hahaha. Nee hoor, blijf rustig komen met je columns :-) |
|
|
|
|
AJAXwim
|
|
|
Er is maar 1 klassieker en die gaat tussen AJAX en feyenoord. Ik ben geboren Groninger, woon onder de rook van R'dam, werk in Spijkenisse en ben (bijna) m'n hele leven al Ajacied. Ik draag dan ook "de FC" nog steeds een warm hart toe (note: ik zit morgen net als altijd in de ArenA maar ik juich maar voor 1 club!!). Veel van m'n vrienden en collega's zijn feyenoord supporter en daar heb ik geen problemen mee (ze kunnen er ook niks aan doen ;-))We zitten elkaar lekker te dissen, maar altijd met respect. Met hun kan ik ook gewoon over voetbal praten en dat is zoals het zou moeten zijn. Ik hoop dat men tot een goed compromis komt en dat er "gewoon" 12000 Ajacieden (en dus ook feyenoorders) naar de kuip mogen. En dat we een Klassieker-waardige wedstrijd krijgen zonder ongeregeldheden....helaas denk ik dat dat laatste weer een illusie blijkt.... |
|
|
|