BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voetbalfeest

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax 035
 Ajax 035 - zaterdag 27 maart 2010 - 08:10   quote  deeplink  
Ajax heeft zich hard gemaakt voor de eigen aanhang! De instanties hebben besloten dat we mogen komen! Laten we als supporters er dan ook een voetbalfeest van maken!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 08:16   quote  deeplink  
helemaal mee eens! en na afloop gezellig op het stadhuisplein een biertje drinken! of is dat on realistisch? lol
Ajax 035
 Ajax 035 - zaterdag 27 maart 2010 - 08:36   quote  deeplink  
Ik snap dat zoiets niet mogelijk is!
Ik snap ook de haat van beide supportersgroepen!

Maar zonder deze 2 clubs was deze finale ook niet mogelijk geweest!

Ik bedoel eigenlijk dat ik hoop dat de supporters iets meer de nadruk zullen leggen op het supporten van de eigen spelers! Als je begrijpt wat ik bedoel!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 08:48   quote  deeplink  
haat vind ik een veel te zwaar woord. rivaliteit! maximaal, dat wel. maar dat maakt het juist mooi. alleen leeghoofden haten. haat koesteren vreet je op van binnen. dat moet je niet willen joh
Ajax 035
 Ajax 035 - zaterdag 27 maart 2010 - 09:06   quote  deeplink  
Helaas zijn er toch een hoop met minder hersens dan jij!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 09:11   quote  deeplink  
ik hoor het al knul. met jou valt niet ontopic te praten
Ajax 035
 Ajax 035 - zaterdag 27 maart 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Waarom niet? Het zou mooi zijn als iedereen zo dacht als jij!! Rivaliteit en geen haat!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 09:24   quote  deeplink  
kijk, dat klinkt beter. ik ben zelf geboren in 020. maar vreemd genoeg heb ik feyenoord met de paplepel ingegoten gekregen. ik praat daar liever niet over. (lol)
over het geboren in gedeelte. maar mischien dat ik het daarom wel zo kan zien. ik weet dat het voor het leeuwendeel niet zo is. op verjaardagen vroeger heb ik me wat moeten verdedigen. maar zie er allemaal de lol wel van in. ik hoop op een voetbalfeest. en dat we kunnen laten zien dat die 5 jaar regeling wel de prullebak in kan. hoop doet leven!!
Ride
 Ride - zaterdag 27 maart 2010 - 10:18   quote  deeplink  
Precies. Ik wil er graag heen maar zie op tegen de politie macht en de 'fans' die daar graag een rotzooi er van willen maken onder het mom van 'haat'.
Ik herinner me nog goed de finale tegen psv in de kuip.
Gelukkig zat ik in het juiste vak.
Ajax 035
 Ajax 035 - zaterdag 27 maart 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Via Ajax kaarten kopen en je zit veilig hoor!!
Gaat wel een aardige operatie kosten natuurlijk!

Hoop op een fantastische middag en inderdaad laten zien dat voetbal een feest is!!
Dan kunnen we voor de competitie ook weer gewoon naar elkaar toe!
dege
 dege - zaterdag 27 maart 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 09:24 schreef obiku010 het volgende:
kijk, dat klinkt beter. ik ben zelf geboren in 020. maar vreemd genoeg heb ik feyenoord met de paplepel ingegoten gekregen. ik praat daar liever niet over. (lol)
over het geboren in gedeelte. maar mischien dat ik het daarom wel zo kan zien. ik weet dat het voor het leeuwendeel niet zo is. op verjaardagen vroeger heb ik me wat moeten verdedigen. maar zie er allemaal de lol wel van in. ik hoop op een voetbalfeest. en dat we kunnen laten zien dat die 5 jaar regeling wel de prullebak in kan. hoop doet leven!!
dat hopen we allemaal 1 groot voetbalfeest en dat het voetbal 25 april de winnaar is en niet verpest word door een stel, tja, weet niet hoe ik ze moet noemen.
remco k
 remco k - zaterdag 27 maart 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 09:24 schreef obiku010 het volgende:
EENS!!!
zou dat geen mooie toekomst zijn??? Als beide supporters groepen zich tijdens de enige klassiekers nou eens volledig op hun eigen elftal richten, dan ontstaat er een sfeer in zo'n stadion waar menig club van mag dromen,, laten we daar dan mee bezig zijn en trots op zijn ipv elkaar het leven zuur te maken...
alibabba
 alibabba - zaterdag 27 maart 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

EENS!!!
zou dat geen mooie toekomst zijn??? Als beide supporters groepen zich tijdens de enige klassiekers nou eens volledig op hun eigen elftal richten, dan ontstaat er een sfeer in zo'n stadion waar menig club van mag dromen,, laten we daar dan mee bezig zijn en trots op zijn ipv elkaar het leven zuur te maken...
Zo zou het inderdaad moeten zijn, want elke wedstrijd hoort een voetbalfeest te zijn. Helaas is en blijft dit een utopie, omdat een groot deel van de samenleving verloedert. De haat jegens andere is mij werkelijk een blok aan het been. In voetbalstadions worden de vreselijkste dingen gezongen. Je zou denken dat dit een kleine groep is, maar ik zie halve stadions met volwassen mensen vol overgave de lelijkste ziektes toewensen aan spelers. Dit is afgrijselijk en niet te tolereren.

In de toekomst zal nooit een Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax datgene opleveren wat het hoort te zijn, een voetbalfeest, omdat er simpelweg te veel mensen rondlopen die het woord LEVEN niet waard zijn.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 maart 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Begin mei, vorig jaar, was ik voor mijn werk in Madrid en werd daar meegetrommeld naar de uiterst beladen confrontatie tussen Real Madrid en Barcelona. Ongelooflijk!! Over feest en respect gesproken... Supporters van die twee clubs kennen eenzelfde rivaliteit als Ajax en Feyenoord, misschien nog wel meer. Dat hoorde je, dat voelde je en dat proefde je in het stadion. In het hol van de leeuw won Barcelona met 6-2 met werkelijk magistraal voetbal. Na het laatste fluitsignaal van de arbiter (zoals dat zo mooi heet) kregen de spelers van Barcelona echter een staande ovatie van de Real-supporters!! Ik kreeg er echt kippenvel van, dat mogen jullie geloven. Wat een sensatie. Over respect gesproken! Waarom kunnen supporters van onze clubs dat niet opbrengen? Rivaliteit, oké, maar respect tonen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Als heetgebakerde Spanjaarden het kunnen, dan moeten nuchtere Nederlanders dat toch ook kunnen? Ik hoop gewoon op een ongelooflijk mooie en spannende pot bekervoetbal, zoals om de een of andere reden vaak alleen bekervoetbal kan zijn, en dat alle supporters, van beide clubs, zich eindelijk weer eens op een normale manier zullen gedragen waardoor we op een gedenkwaardige dag kunnen terugkijken. Met z'n allen! Op die manier geef je de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam ook gelegenheid om hun beleid te herzien, waardoor er weer supporters van de uitspelende club gewoon weer hun ploeg kunnen aanmoedigen. Kom op, mannen en vrouwen!!
Ajax 035
 Ajax 035 - zaterdag 27 maart 2010 - 15:06   quote  deeplink  
Ja dat applaus zal hier nooit komen, maar iets meer respect zou wel mooi zijn!
Ik heb zin in die finale, en ik neem aan een ieder die 1 van deze 2 clubs een warm hart toedraagt!
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 27 maart 2010 - 15:20   quote  deeplink  
het word hoe dan ook een spektakel... zie het al voor me eind signaal beide ploegen met 5 man in het veld rocker.gif
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 27 maart 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 15:20 schreef Aaaaight het volgende:
het word hoe dan ook een spektakel... zie het al voor me eind signaal beide ploegen met 5 man in het veld [ afbeelding ]
dat kan alleen in zuid amerika hier wordt er gestaakt als een van de twee ploegen nog maar 7 man in het veld heeft staan;-)
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zaterdag 27 maart 2010 - 17:45   quote  deeplink  
ze zouden eigelijk een voorbeeld moeten nemen aan rugby een jaar geleden ofzo was er een wk voor ruby de finale. ze schoppen me kaar de helewedstrijd en schelde me kaar uit maar naar de wedstrijd zaten ze samen in de kroeg dat zelfde gelde voor de suporters jammer dat het altijd zo moet met feyenoord ajax of ajax feyenoord!
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 27 maart 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 17:45 schreef luis_suarez 16 het volgende:
ze zouden eigelijk een voorbeeld moeten nemen aan rugby een jaar geleden ofzo was er een wk voor ruby de finale. ze schoppen me kaar de helewedstrijd en schelde me kaar uit maar naar de wedstrijd zaten ze samen in de kroeg dat zelfde gelde voor de suporters jammer dat het altijd zo moet met feyenoord ajax of ajax feyenoord!
dat in de kroeg zitten zie ik helemaal zitten, en dan brengt bahbah me naar huis
kaleco
 kaleco - zondag 28 maart 2010 - 10:49   quote  deeplink  
kijk ik ben fanatiek feyenoorder maar laatste 2 toppers was wel saai zonder gezang en beetje treiteren eerlijk = eerlijk passie is toch heerlijk.
zonder de 2 clubs is er niks aan dus ben ik blij dat er 2 supporters groepen zitten.
kaleco
 kaleco - zondag 28 maart 2010 - 10:51   quote  deeplink  
diegene die dan willen knokken doe dat maar op een veldje maar heb gewoon respect voor kinderen en ouderen die de wedstrijd willen volgen! en laat ze met rust
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 28 maart 2010 - 10:57   quote  deeplink  
dat knokken is allemaal niet nodig,
dan wordt de volgende competitie wedstrijd met uit supporters verlengt van 2014 naar 2020..
kaleco
 kaleco - zondag 28 maart 2010 - 11:05   quote  deeplink  
eens john
alibabba
 alibabba - zondag 28 maart 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 14:18 schreef Pietje het volgende:
Begin mei, vorig jaar, was ik voor mijn werk in Madrid en werd daar meegetrommeld naar de uiterst beladen confrontatie tussen Real Madrid en Barcelona. Ongelooflijk!! Over feest en respect gesproken... Supporters van die twee clubs kennen eenzelfde rivaliteit als Ajax en Feyenoord, misschien nog wel meer. Dat hoorde je, dat voelde je en dat proefde je in het stadion. In het hol van de leeuw won Barcelona met 6-2 met werkelijk magistraal voetbal. Na het laatste fluitsignaal van de arbiter (zoals dat zo mooi heet) kregen de spelers van Barcelona echter een staande ovatie van de Real-supporters!! Ik kreeg er echt kippenvel van, dat mogen jullie geloven. Wat een sensatie. Over respect gesproken! Waarom kunnen supporters van onze clubs dat niet opbrengen? Rivaliteit, oké, maar respect tonen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Als heetgebakerde Spanjaarden het kunnen, dan moeten nuchtere Nederlanders dat toch ook kunnen? Ik hoop gewoon op een ongelooflijk mooie en spannende pot bekervoetbal, zoals om de een of andere reden vaak alleen bekervoetbal kan zijn, en dat alle supporters, van beide clubs, zich eindelijk weer eens op een normale manier zullen gedragen waardoor we op een gedenkwaardige dag kunnen terugkijken. Met z'n allen! Op die manier geef je de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam ook gelegenheid om hun beleid te herzien, waardoor er weer supporters van de uitspelende club gewoon weer hun ploeg kunnen aanmoedigen. Kom op, mannen en vrouwen!!
Prachtig betoog Pietje:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voetbalfeest

0.0057449