BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD scouting is het grootste probleem!!!!!!!!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rene rotterdam
 rene rotterdam - zaterdag 27 maart 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Ik verbaas mezelf al jaren over de scouting van ons FEYENOORD.Als je ziet hoeveel spelers er gehaaald zijn die niets hebben toegevoegt aan ons FEYENOORD is om te janken.Als je zo,n grote club bent dan moet je er toch minstens van uitgaan dat er scouts zijn die verstand hebben van voetbal,dus zeg ik WANBELEID.Als je de spelers ziet die in de scouting zijn afgekeurd bij FEYENOORD daar krijgt een paard de hik van.Een aantal spelers die volgens FEYENOORD niet goed genoeg waren................
jari litmanen,dennis bergkamp,lucio, om er maar een paar te noemen.En dan de eigen jeugdspelers niet vergeten die nu elders of in het verleden ergens anders spelen en heel goed konden of kunnen voetballen.Graag jullie mening als FEYENOORDERS................
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 17:16   quote  deeplink  
onder andere
Roy15
 Roy15 - zaterdag 27 maart 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 17:16 schreef obiku010 het volgende:
onder andere
er kan maar een grootste probleem zijn... wat is dat volgens jou ?
Roy15
 Roy15 - zaterdag 27 maart 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 17:12 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik verbaas mezelf al jaren over de scouting van ons FEYENOORD.Als je ziet hoeveel spelers er gehaaald zijn die niets hebben toegevoegt aan ons FEYENOORD is om te janken.Als je zo,n grote club bent dan moet je er toch minstens van uitgaan dat er scouts zijn die verstand hebben van voetbal,dus zeg ik WANBELEID.Als je de spelers ziet die in de scouting zijn afgekeurd bij FEYENOORD daar krijgt een paard de hik van.Een aantal spelers die volgens FEYENOORD niet goed genoeg waren................
jari litmanen,dennis bergkamp,lucio, om er maar een paar te noemen.En dan de eigen jeugdspelers niet vergeten die nu elders of in het verleden ergens anders spelen en heel goed konden of kunnen voetballen.Graag jullie mening als FEYENOORDERS................
eens
Red
 Red - zaterdag 27 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
mic37b.jpg
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 maart 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 17:25 schreef Red het volgende:
[ afbeelding ]
is idd beter om hier een slotje op te gooien, topic nr. 999 of zo iets over scouting

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD scouting is het grootste probleem!!!!!!!!!!!!!!









0.0060541