|
|
luis_suarez 16
|
|
|
sulejmani heeft volgens mij nog geen minuut meer gemaakt in de competitie na zijn goede optreden in de eerste helf tegen juve. jongens dit is toch ongelofelijk klote dat een speler van 16 miljoen niet eens in de selectie zit verhuur hem dan ofzo. bij jong ajax gaat die inprencipe onder zijn niveau voetballen en doordat die daar voetbald is die alleen maar minder geworden omdat hij de top niet meer gewent is. en zo'n lang harige spits van een patelic krijgt 1000de kansen van martin jol hij scoort dan misschien wel aardig veel en asisten maar dat stelt niet zo veel voor hoor. dit vinden jullie toch ook of zijn jullie het met marin eens? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Tsja... Ik zeg opbokken met Pantelic, Suarez in de spits, Sulejmani een kans in de selectie geven. Of Lodeiro een keer in de basis! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
http://www.sportweek.nl/voetbal/135074/Ajax_en_Pantelic_gaan_komende_zomer_alweer_uit_elkaar
Er bestaat een grote kans dat Marko Pantelic (foto, rechts) na één seizoen alweer vertrekt uit Amsterdam. De Servische spits zou al aanbiedingen van andere clubs binnen hebben. Dat meldt Vi zaterdag.
Pantelic zou op zoek zijn naar een nieuwe werkgever, omdat Ajax bekend maakte dat zij voorlopig niet verder willen gaan dan een verbintenis van één seizoen met een optie voor nog een jaar. De Serviër is niet tevreden met dat aanbod, bleek in februari al. 'In deze fase van mijn carrière wil ik geen kortlopende contracten meer,' meldde hij destijds.
'Op mijn leeftijd moet ik ook denken aan mijn familie,' beargumenteert Pantelic zijn keuze nu. 'Daarom ben ik op zoek naar een club die me een driejarig contract zal aanbieden.'
De spits verwacht niet dat hij moeite zal hebben met het vinden van een nieuwe club. 'Op dit moment heb ik al een aantal aanbiedingen uit Engeland.' (NUsport) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Laat hem maar gaan ,liever niet voor 4jaar bijtekenen lijkt me niet slim.Ajax gaat in de zomer een nieuwe spits halen dat weet ik zeker! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
Ik vind dat jol hem vaker moet laten spelen netzoals tegen rkc. dan zetten ze hem er niet eens in. zo kan die zich nooit bewijzen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pantelic ga je echt niet missen,over een een jaar is hij vergeten.Ben geen echte fan van Derksen,maar hij heeft wel gelijk wat Pantelic betreft.Mischien kan je de centen van het salaris van Pantelic gebebruiken om oa een mental coach in te huren voor Sulejmani en de scouting op te frissen |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 18:17 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:Laat hem maar gaan ,liever niet voor 4jaar bijtekenen lijkt me niet slim.Ajax gaat in de zomer een nieuwe spits halen dat weet ik zeker! Waarom nou weer een nieuwe kopen. Eigen jeugd wil ik zien. Suk, Castillion en Bodul. Laat hun maar uitmaken wie er in de basis gaat staan volgend jaar. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 19:18 schreef mmhj het volgende:[..] Waarom nou weer een nieuwe kopen. Eigen jeugd wil ik zien. Suk, Castillion en Bodul. Laat hun maar uitmaken wie er in de basis gaat staan volgend jaar. Bodul niet. Die faalt wekelijks bij Sparta. Castillion komt denk ik echt te kort. En Suk heb ik nog te weinig van gezien... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
siem de jong kan ook in de spits
dan kan je spelen met eriksen, lodeiro de jong en suarez |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 20:45 schreef Johnqqqq het volgende:siem de jong kan ook in de spits dan kan je spelen met eriksen, lodeiro de jong en suarez 4 aanvallende spelers ? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote: Beetje weinig inderdaad. Volgend seizoen, ervan uitgaande dat Steek en Urby verkassen: Vermeer Wiel Toby Jan Blind Zeeuw Enoh Lodeiro Eriksen Suarez Siem |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja net als het nederlands elftal
de rest speelt dan in dienst van hen |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
laten we het zo zeggen bodul mag terug komen als hij vanavond 2x scoort :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat doe je toch altijd als je met een nr 10 speelt zoals ajax.
sulejmani---------De Jong-------------Suarez
------------------Eriksen-------------------
---------Enoh-----------------De Zeeuw------ |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als je Blind nog een jaar bij groningen laat spelen zie je hem nooit meer terug bij Ajax,want dan wordt die weggekocht door clubs als Hsv,Manchester city,Vallencia enz.Dus onmiddelijk terug halen naar Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nemam.. daar heb je oplossingen voor! Zijn contract nu verlengen!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
zou toch mooi zijn als je zo kon spelen
suljemani/lodeiro -------de jong------ suarez-------
------------------------eriksen-------------------- --------------de zeeuw----------------enoh
Blind-------verthongen-------alderweireld--------greggy
-----------------steek offtopic:
twente 0-0 freaky
heb nog steeds dat gevoel :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahaha:P ja bij mij komt een raar gevoel naar boven dat dit al veel vaker is gebeurt met het scheid voetbal van twente 1-0 voor twente in de 85 min...:P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Aanvallend zit het wel goed,grappig is wel dat het bij Ajax altijd een hot item is terwijl het middenveld en verdedeging bij Ajax een hot item zal moeten zijn.ik bedoel waar blijven de Ronald Koeman,Jaap Stam,Marco Materazzi |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik ga zo ff als het in de 75e minuut nog 0-0 staat wel ff wat wedde op twente krijg je weer 3,5 euri per ingelegde euro voor ofzo
maar ik zeg 1-1 of 0-0 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: wat bedoel je zijn contract is verlengt? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 20:51 schreef Yordee1 het volgende:[..] Beetje weinig inderdaad. Volgend seizoen, ervan uitgaande dat Steek en Urby verkassen: Vermeer Wiel Toby Jan Blind Zeeuw Enoh Lodeiro Eriksen Suarez Siem steek verkassen? naar HSV zeker. denk het niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee nemam.. Ik zeg zijn contract verlengen! Kijk blind kan best weg maar gewoon voor 4 a 5 jaar verlengen.. Kijk die jonge gaat nog lang niet weg.. dus een verhuur aan groningen is dan niet zo slecht als jij nu zegt.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Steekgaat denk ik wel weg hoor deze zomer..Moet echt een cluppie hogerop..Hij kna zich bij ajax niet meer verbetern..Een hsv zou leuk zijn voor de keeper van het nederlands elftal! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Overigens is Jol sulemani en aisati aan het klaarstomen voor volgend seizoen bij het tweede!.. Voor conditioneel zijn ze nog niet sterk genoeg enzo... Dus sjaa vooral sulemani is nog jong..dus.. die krijgt gewoon volgend seizoen weer de kans!;) IS ie weer wat ouder .. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik heb echt nog steeds alle vertrouwen in Sulejmani, Jol zort er wel voor dat ie er weer bovenop komt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Na de wedstrijd van Ajax thuis tegen Juve had ik verwacht dat Sulejmani, na zijn goede spel van toen, weer als selectiespeler van AJAX door het leven zou gaan. Echter Jol heeft anders gekozen en zijn doel daarmee is denk ik dat Jol hem optimaal wil prikkelen. Sulejmani komt terug. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
knokken voor een plaats in de selectie... dat maakt hem sterker, he'll be back |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
hij heeft mischien een pers. depresie dan kunnen we niet weten het kan toch niet zijn dat hij zomaar al zijn skills verliest hij was echt supersterk bij sc heerenveen hij is nog jong dus het komt goed |
|
|
|