|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Voorbeschouwing NEC - Feyenoord (28-03-2010) |
|
|
|
Royaal
|
|
|
Wat een ongeregeld tering zooitje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
waardeloze instelling. Alle 11 allemaal kut |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ze gaan de duels in als een stelletje homo s
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: die zijn instelling kunnen we moeilijk pijlen haha maar die vrije trap deed ie goed ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
castaignos is ook KUT hoor tering, elke bij de achterlijn of zijlijn de bal aanraken en dan over de lijn laten lopen tering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
das te makkelijk. Kijk eens wat voor ballen... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:05 schreef Royaal het volgende:castaignos is ook KUT hoor tering, elke bij de achterlijn of zijlijn de bal aanraken en dan over de lijn laten lopen tering hij Krijgt al die ballen ook lekker op maat:NOT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Wat een KUT commentaar van die driessen die T***S Jood |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
|
|
|
Royansky ermelo
|
|
|
het ziet er niet best uit nu tegen nec |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: azijnzeikers? noem één goed iets dan met je neus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee t is dat NEC zo zwak is, anders word je gesloopt |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote: clean sheet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door kierewiet -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
dat pluspunt is meer een kado van NEC |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh je weet t ook niet. Logisch
editen is te laat neus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: letterlijk vertaald. laken..... maar ze bedoelen geen tegendoelpunt. letterlijk is het schoon laken. snap dat dat nieuw is voor je |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
die wijnaldum komt er helemaal niet uit!middenveld moet meer aanvoeren naar de aanval.in ieder geval moet je biseswar brengen ivm dreiging voorin proberen.misschien zelfs babovic! Tweede helft krijgen we meer ruimte.
come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nou nee, ik ken wel sheet. Ezel. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ik zegwijnaldum eruit biseswar erin landzaat eruit bruins erin |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:19 schreef Terminator het volgende:die wijnaldum komt er helemaal niet uit!middenveld moet meer aanvoeren naar de aanval.in ieder geval moet je biseswar brengen ivm dreiging voorin proberen.misschien zelfs babovic! Tweede helft krijgen we meer ruimte. come on feyenoord! Ik hoop dat de guzman nog in mag vallen als de stand het toe laat |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan bedoelde kierewiet jou met azijnzeiker. styloos dat je over een lettertje valt man. in en in triest je reaktie. kom is een keer met ontopic post. ipv dit nutteloze gelul |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:23 schreef obiku010 het volgende:[..] dan bedoelde kierewiet jou met azijnzeiker. styloos dat je over een lettertje valt man. in en in triest je reaktie. kom is een keer met ontopic post. ipv dit nutteloze gelul ey even vrede! het is de heilige zondag! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Wat een tering wedstrijd zeg.word hier zo moe van!!! waar ligt dit nou aan joh. ik zie eigenlijk helemaal niks goeds. en dat heb ik niet snel |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: de guzman is geblesseerd....die is niet helemaal fit..... dus die komt zeker niet! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Biseswar voor Landzaat Wijnaldum op 10 |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote: Obiku heeft gewoon gelijk! Stylzeus ga lekker naar je eigen forum en laat ons met rust met die negatieve onzin van je. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:24 schreef gekzat het volgende:Wat een tering wedstrijd zeg.word hier zo moe van!!! waar ligt dit nou aan joh. ik zie eigenlijk helemaal niks goeds. en dat heb ik niet snel het rust signaal was wel goed. Hopelijk wisselt Been slim |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: op 10 doet hij het vast beter dan wat hij nu laat zien
eh ik bedoel; slechter kan niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:24 schreef gekzat het volgende:Wat een tering wedstrijd zeg.word hier zo moe van!!! waar ligt dit nou aan joh. ik zie eigenlijk helemaal niks goeds. en dat heb ik niet snel het rust signaal was wel goed. Hopelijk wisselt Been slim |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:25 schreef Terminator het volgende:[..] de guzman is geblesseerd....die is niet helemaal fit..... dus die komt zeker niet! Doe dan Tim Vincken maar |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
jij bent echt kierewiet!!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:24 schreef gekzat het volgende:Wat een tering wedstrijd zeg.word hier zo moe van!!! waar ligt dit nou aan joh. ik zie eigenlijk helemaal niks goeds. en dat heb ik niet snel kijk twente wilde voetballen waardoor wij ook ruimte kregen!nec wil niet echt voetballen (lijkt alsof)waardoor de ruimtes klein worden waardoor feyenoord sneller de bal voorin en het middenveld moet rondspelen om het kapot te spelen...
dus sneller de bal laten circuleren en dan met name op het middenveld met de punt naar de aanval toe!
come on feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vriendjes? ik heb geen vrienden. maar je begint zelf mijn post aan te vallen nadat ik een lettertje verkeerd typ. vervolgens scheld je met een dierennaam waarvan ik niet wist,dat jij uberhaupt dat beest met een paard uit elkaar zou kunnen houden. ik vind je reaktie gewoon flauw. dat is toch geen discussie? waar gaat het over. praat liever over feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft fel beginnen. Als dat weer zo slap is, word t alleen maar treuriger. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
NEC wilt niet voetballen??? welke wedstrijd zit jij te kijken dan??
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 13:28 schreef Terminator het volgende:[..] kijk twente wilde voetballen waardoor wij ook ruimte kregen!nec wil niet echt voetballen (lijkt alsof)waardoor de ruimtes klein worden waardoor feyenoord sneller de bal voorin en het middenveld moet rondspelen om het kapot te spelen... dus sneller de bal laten circuleren en dan met name op het middenveld met de punt naar de aanval toe! come on feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als ze net zo fel zijn als wij komt het goed. come on feyenoord!!! |
|
|
|