|
|
FR-Han
|
|
|
zijn er gasten die kunnen rappen? en zo ja, kunnen ze dat met feyenoord als stralend middelpunt? ik ben op zoek naar nieuwe feyenoord rap. dus als jij kan rijmen, dan zoek ik jou!!!! graag serieuze inzendingen, en als het een feyenoord rijmpje is, word het oook goed gekeurd uiteraard mogen forumleden ook gewoon reageren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Quiroz meld deze rap.
2010-03-28 16:25 Onderwerp: OBIKU Bericht: Feyenoord, de mooiste club van het land af en toe spelen ze als een krant maar één speler maakt ons kampioen en dat is HET LEGIOEN Supporters komen overal vandaan niemand laat ons kluppie in t hempie staan
maar af en toe heb je een paar lullo's ertussen als er brand uit zou breken zouden ze met ajax blussen ze misbruiken de naam van grote helden en laten zich teveel op bepaalde fora's gelden je weet wie ik bedoel, je weet wat ik er van vind ga aub buitenspelen want je doet je voor als een kind!
post dit aub op t dat fucking rap topic van em word er helemaal gestoord van desnoods namens mij |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind hem matig. maar dat geeft niet. het is tenslotte de eerste. post vooral door. iets minder persoonsgebonden, en iets meer feyenoord. waar daar gaat het topic immers over. ik vind ali b wel ok hoor. maar iets te veel 020 gehalte. daar houden de meeste echte supporters niet van. moeten we iets meer rekening mee houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 16:19 schreef obiku010 het volgende:zijn er gasten die kunnen rappen? en zo ja, kunnen ze dat met feyenoord als stralend middelpunt? ik ben op zoek naar nieuwe feyenoord rap. dus als jij kan rijmen, dan zoek ik jou!!!! graag serieuze inzendingen, en als het een feyenoord rijmpje is, word het oook goed gekeurd uiteraard mogen forumleden ook gewoon reageren! Ik hou me liever met voetbal bezig dan met rappe :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
het is koud, het is guur... |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
roerbakei roerbakei , heroine dealen op de kinderboerderij |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
waarom zou ik zelf rappen als we de sluipschutters hebben. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
WIJ ZIJN DE SLUIPSCHUTTERS!!! EN WIE NIET SPRINGT IS EEN ....!!!!! EN ALLLE ..... MOETEN DOOD!!!! |
|
|
|