|
|
Royansky ermelo
|
|
|
ZAg net Die Fred rutten met barbera barend in gesprek,en hij heeft echt het gevoel dat ajax nog punten gaat laten liggen.ik zeg van niet want ajax walst nu door de competitie heen.en die laatste 5 zijn wat mij betreft 15 punten.wat jullie?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vind dat er te veel topic hier over worden geopent.. om moe van te worden.. Rutten mag denken wat hij wil.. Als ajax kampioen kan worden kan psv dat ook... Maar nu staat twente nog eerste.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tja, wat moet Rutten anders zeggen? In wezen zeggen wij niet veel anders, want je moet maar afwachten of FC Twente nog punten gaat verspelen. Zolang zij Ruiz hebben rondlopen... |
|
|
|
|
Royansky ermelo
|
|
|
ik heb het vooral over het feit dat hij denkt dat ajax nog punten gaat laten liggen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja kan dus ook.. Want zoveel achter elkaar met weinig tegen doelpunten is heel goed maar t kan zomaar ineens een keer op zijn.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Yes.. Maargoed.. We zullen het allemaal wel zien.. Omniworld ging ook mee voor de periodetitel in de jupiler l. won volgens mij 6/7 achter elkaar ging goed maar haalde maar 1 punt uit de laatste 2 wedstrijden tegen 2 clubs onderin.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 16:59 schreef freakie het volgende:Ik vind dat er te veel topic hier over worden geopent.. om moe van te worden.. Rutten mag denken wat hij wil.. Als ajax kampioen kan worden kan psv dat ook... Maar nu staat twente nog eerste.. Precies helemaal mee eens... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 17:19 schreef Royansky ermelo het volgende:ik heb het vooral over het feit dat hij denkt dat ajax nog punten gaat laten liggen Zou toch kunnen je kan toch niet voor uit kijken. Normaal gesproken moet Ajax gewoon alles winnen maar de bal is rond dus kan het ook mis gaan... Hopelijk winnen we alles maar je weet het maar nooit... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joey nou je het over omniworld hebt:P ze gaan met mijn beleid na 3 jaar eufa league spelen xDxD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10 wat is daar mis mee? T is eigenlijk het zelfde als tegen een speler zegge: "als je dit nog een keer doet krijg je een gele kaart" |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ach ..Waarom zou dat niet mogen!? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 18:12 schreef freakie het volgende:Joey nou je het over omniworld hebt:P ze gaan met mijn beleid na 3 jaar eufa league spelen xDxD Jou beleid!? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
rutten hoopt gewoon op het zelfde als wij. wij hopen dat twente nog punten verliest en hij hoopt dat twente en ajax nog punten verliezen. maar ajax heefd het in eigen hand psv achter zich telaten. net als twente. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 18:55 schreef bully het volgende:rutten hoopt gewoon op het zelfde als wij. wij hopen dat twente nog punten verliest en hij hoopt dat twente en ajax nog punten verliezen. maar ajax heefd het in eigen hand psv achter zich telaten. net als twente. eens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
tegen wie gaat twente punten verliezen dan?van basten had Perez nooit mogen laten gaaz.Ajax (de mythelogische heeft id zelfmoord geepleegd)heeft niks in eigen hand.Ajax zal blijven winnen,maar twente ook met perez en ruis |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Twente is nu een grote adreline club,ff volhouden en ze zijn er,helaas.Ik ben al 30 jaar Ajaxied dus begrijp me niet verkeerd ik hoop dat Ajax kampioen word,derde ster xxx |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik zie twente eerder punen verliezen dan ajax..en dat niet omdat ze een zwaarder programma hebben.. Stel ze hadden de zelfde wedstrijden..had ik ajax beter ingescht.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik zie ze allebei geen punten verliezen |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 19:55 schreef nemam-tiL het volgende:tegen wie gaat twente punten verliezen dan?van basten had Perez nooit mogen laten gaaz.Ajax (de mythelogische heeft id zelfmoord geepleegd)heeft niks in eigen hand.Ajax zal blijven winnen,maar twente ook met perez en ruis hopelijk tegen feyenoord en az maar kan ook tegen nac en heerenveen. vind ze ondanks de overwinning gister nog niet overtuigend. maar ze blijven winnen. dat perez vertrok vond ik niet zo erg. perez kan aardig vooruit voetballen maar als het wat slechter gaat is hij een van de eerste die zijn hoofd laat hangen. ook zijn leeftijd begint nu zijn tol te eisen. word bij twente nu ook regelmatig gespaard en speeld vaak geen hele wedstrijd. maar wat bij ajax ook meetelde was dat hij in de kleedkamer nou niet de perfecte persoon was. en dus veel onrust veroorzaakte. niemand kan met zekerheid zeggen of twente punten verspeeld maar we kunnen wel met zijn allen hopen. en met hun programma wat ze nog krijgen is nog alles mogelijk. ajax moet dus gewoon blijven winnen en de druk er op houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door bully -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou joey:P in 3 jaar met omniworld eufa league spelen en dan adriano, deco, beckham,cicinho en polak te halen:P is toch wel leuk:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 19:55 schreef nemam-tiL het volgende:tegen wie gaat twente punten verliezen dan?van basten had Perez nooit mogen laten gaaz.Ajax (de mythelogische heeft id zelfmoord geepleegd)heeft niks in eigen hand.Ajax zal blijven winnen,maar twente ook met perez en ruis Twente gaat zeker nog punten verliezen, ben maar niet bang. Ajax had Perez idd NOOIT moeten laten gaan, want hij is een speler die het cement is tussen middenveld en aanval. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wij hebben toch Enoh, Zeeuw, Eriksen, Gabri, Lodeiro en Lindgren? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 17:17 schreef Pietje het volgende:Tja, wat moet Rutten anders zeggen? In wezen zeggen wij niet veel anders, want je moet maar afwachten of FC Twente nog punten gaat verspelen. Zolang zij Ruiz hebben rondlopen... Ja maar twente moet nog tegen feyenoord en az....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
net studio voetbal zitten kijken en met verbazing geluisterd wat de 4e official zei tegen Rutten in de wedstrijd tegen vvv, haal die toivonen eraf anders krijgt ie dadelijk de rode kaart, natuurlijk wisselde die rutten hem, zou ik ook doen, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat een trainer gewaarschuwd word door de 4e man voor een eventuele rode kaart. Hier mag de knvb zeker op ingaan, want dit kan volgens mij toch niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door dege -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Kan makkelijk t zelfde dat een scheids zegt dat een speler eraf gaat als hij zo verder gaat.. Dus in t kort t is een waarschuwing van de 4e man..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
boeiuh ajax verliest toch niet meer, dus psv komt er niet overheen :P |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
pisvee hahahahahahaha die krijgen eindelijk wat ze verdienen en dan is het nog mild hahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2010 - 23:20 schreef dege het volgende:net studio voetbal zitten kijken en met verbazing geluisterd wat de 4e official zei tegen Rutten in de wedstrijd tegen vvv, haal die toivonen eraf anders krijgt ie dadelijk de rode kaart, natuurlijk wisselde die rutten hem, zou ik ook doen, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat een trainer gewaarschuwd word door de 4e man voor een eventuele rode kaart. Hier mag de knvb zeker op ingaan, want dit kan volgens mij toch niet. Heb ik niks van mee gekregen? Is dat zo joh, schandalig. Mogen ze wel eens uitleggen idd... |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
waarom zou psv het niet meer kunnen halen? Het scheelt maar 1 puntje!!!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Het scheelt wel 'maar' 1 puntje, maar waarom zou Ajax in de komende 5 wedstrijden, meer puntenverlies leiden dan psv? Inderdaad, geen idee...
Wat FsideVak129 zegt, hoogstwaarschijnlijk net 1 teveel. |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
voor ajax blijft de achterstand op twente ook 4 teveel hahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Maar ze gaan echt niet van VVV, AZ, Heerenveen en Feyenoord allemaal winnen |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Waarom niet heb je die RUIZ zien spelen van het weekend? |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote: ruiz is twente niet hij is de beste maar het is geen geweldenaar als hij zijn dagje niet heeft kan twnte nog steeds winnen |
|
|
|