BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nou Erwin Mulder 1e Keeper rest van het seizoen??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Chandler Bing
 Chandler Bing - donderdag 01 april 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Sja, wat gewoon opvalt is dat de staff geen inzicht hebben of (te weinig) vooruit kijken. Bijlow is inderdaad een grote en sterke spits. Vooral zijn kop en schot kwaliteiten mogen er wezen. Hij was wel blessure gevoelig, maar dat had geen reden mogen zijn om niet meer met hem verder te gaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 14:09   quote  deeplink  
3/4 van Feyenoord is blessuregevoelig!! Als ze er een keer echt aan moet trekken zijn ze geblesseerd. Kijk maar naar vorig jaar met Verbeek!
Chandler Bing
 Chandler Bing - donderdag 01 april 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Ja, dat klopt. Wat me ook gewoon dwars zit wat betreft Mulder is dat bij aanvang van het seizoen Marion Been zei: Ik heb nog geen eerste keeper. De strijd ligt nog open! Ze krijgen alledrie een kans om zich te bewijzen. Van Dijk en Mulder raakten beiden geblesseerd, en uiteraard heb je dan Darley, en zet je die in. Van Dijk en Mulder waren hersteld, en wat gebeurde er: Alleen Van Dijk kreeg een kans om zich in de kijker te keepen, en Mulder heeft dit seizoen NOOIT een eerlijke kans gehad tot anderhalve week geleden, ook puur omdat Been geen andere keus had. Dus wat er toegegeven moet worden is dat Been en Beenhakker met Mulder hebben lopen sollen.

Maar goed, laten we het nu positief bekijken; het is te hopen voor Erwin dat hij kan zeggen: Wie het laatst lacht, lacht het best! Ik steun hem, en hopelijk is hij daadwerkelijk volgend seizoen de 1e keeper van Feyenoord. Want hij is dat niveau meer dan waardig
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Wij zijn het eens!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 april 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 13:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Heb jij de topic over discussieren van Physxius niet gelezen??
ja
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 april 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 14:15 schreef Chandler Bing het volgende:
Ja, dat klopt. Wat me ook gewoon dwars zit wat betreft Mulder is dat bij aanvang van het seizoen Marion Been zei: Ik heb nog geen eerste keeper. De strijd ligt nog open! Ze krijgen alledrie een kans om zich te bewijzen. Van Dijk en Mulder raakten beiden geblesseerd, en uiteraard heb je dan Darley, en zet je die in. Van Dijk en Mulder waren hersteld, en wat gebeurde er: Alleen Van Dijk kreeg een kans om zich in de kijker te keepen, en Mulder heeft dit seizoen NOOIT een eerlijke kans gehad tot anderhalve week geleden, ook puur omdat Been geen andere keus had. Dus wat er toegegeven moet worden is dat Been en Beenhakker met Mulder hebben lopen sollen.

Maar goed, laten we het nu positief bekijken; het is te hopen voor Erwin dat hij kan zeggen: Wie het laatst lacht, lacht het best! Ik steun hem, en hopelijk is hij daadwerkelijk volgend seizoen de 1e keeper van Feyenoord. Want hij is dat niveau meer dan waardig
sorry hoor maar dit vind ik een beetje een jankmuilen verhaal. Rob van Dijk stond gewoon goed te keepen dus is het logisch dat hij bleef staan.

Mulder staat nu goed te keepen dus die laat Mario wel staan. In het verleden ging jou verhaal wel op met Timmer, maar nu is het verhaal kul
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 01 april 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:
Wat liep die Veldhuizen nou te slijmen bij de gele zijde?
wedstrijd ritueel van hem in de kuip??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nou Erwin Mulder 1e Keeper rest van het seizoen??









0.0085477