|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Oorlog tussen Ajax en FC Twente (DePers)
|
|
|
AFCA-SONJA
|
|
|
ja dat zal best we worden toch kampioen |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ach nee ik gun twente het kampioen schap wel!!!maar niet dit jaar!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ik gun helemaal niemand buiten Ajax een kampioensschap. Dit jaar niet en de komende jaren ook niet |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hopen dat vvv aanstaand weekend kan doen wat het tegen psv achterwege liet, punten pakken. |
|
|
|
|
AFCA-SONJA
|
|
|
ja ik heb er goed gevoel over ons ajax |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
Ajax word gewoon kampioen!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: quote: Het moet... het moet... en de Dubbel erbij |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
FC.Ruiz is niet meer te stoppen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Die is de laatste 3 wedstrijden geblesseerd... |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Denk dat hij jullie spits in het klassement voorbij gaat volgende week draagt hij rugnummer 29 hahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 11:11 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Denk dat hij jullie spits in het klassement voorbij gaat volgende week draagt hij rugnummer 29 hahahahaha Als Suarez zo slecht om blijft gaan met al die kansen....
Gelukkig scoort de rest wel. Weer 3-0 |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hij wil het te mooi doen... als ze zitten zijn het beauty's |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 11:11 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Denk dat hij jullie spits in het klassement voorbij gaat volgende week draagt hij rugnummer 29 hahahahaha Dacht het niet,laat hem maar ook scoren tegen Az,Vvv,Nac en feye lastige wedstrijden die ze zeker niet makkelijk gaan winnen.
Suarez is de beste speler van de eredivisie! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 14:06 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Dacht het niet,laat hem maar ook scoren tegen Az,Vvv,Nac en feye lastige wedstrijden die ze zeker niet makkelijk gaan winnen. Suarez is de beste speler van de eredivisie! Dat is zeker weten de waarheid!
Laat de kakkies maar jaloers zijn....dat is toch heerlijk? :):):):):):):) |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
jalours waarop? Wij lijden ze zelf wel op de leegloop van spelers is nu al in gezet bij jullie!!!!! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 14:42 schreef Feyenoord1111111 het volgende:jalours waarop? Wij lijden ze zelf wel op de leegloop van spelers is nu al in gezet bij jullie!!!!! doe iet zo dom jullie zijn jaloers dat ajax 1e kan worden en de beker kan winnene ne dan moet je niet met zo'n zielig verhaal komen feyenoord wint want ze hadden een moeilijke loting ajax heeft ook nog eens een betere selectie met luxe problemen |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Ajax heeft een (voor hun) nog veel moeilijker loting gehad kijk maar naar het aantal speelminuten in het toernooi!!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahah ag feyenoord gaat ook niet bepaald lkkr oppassen dat jullie niet worden ingehaald.. maar uiteraard mag ruiz topscoorder worden.. en suarez het slechtste wereldkampioenschap spelen van alle spelers ooit.. want dan is de kans groot dat hij er volgend jaar gewoon bij is.. Kan mij die topscoorderslijst bomme xDxD
En kwa loting heeft feyenoord het moeilijker gehad.. Mijn broer zei altijd en hij is vor psv: De beker is voor b teams.. Ik zou het je uitleggen.. Twente, psv en ajax geven niks in een beker wedstrijd.. ik dacht na de wedstrijd tegen twente die jullie hadden dat ze nog moesten beginnen.. T is meer een opluchting voor twente dan een teleurstelling..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
VVV - FC Twente FC Twente - SC Heerenveen AZ - FC Twente FC Twente - Feyenoord NAC Breda - FC Twente
Ik denk/hoop dat ze tegen AZ verliezen. AZ is met een goede reeks bezig.
En dan denk ik dat ze te zenuwachtig zijn voor NAC uit. Daar winnen ze niet op de laatste speeldag.
De overige wedstrijden zie ik ze wel met 1-0 winnen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik hoop het sander ik hoop het.. Als feyenoord en az elkaar zo op de hielen blijven zitte voor de 4e plek dan verwacht ik dat feyenoord en az erboven op springen.. Nac doet het ook steeds beter maar als ze roda achter hun laten is er niks meer te winnen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tegen hereveen wordt het een 7 of 8-0 staaltje keepers werk van onze enige echte timmerrrrr!!!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Az wint sowieso van Twente en dan moeten ze ergens gelijkspelen.. Feyenoord verliest 100% van twente, die voetballen nooit 90minuten goed, laatstaan 15 min.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Maar voor NAC is het een prestige wedstrijd. Je wilt nooit dat een tegenstander bij jouw in jouw stadion kampioen wordt. Daarbij komt Roda steedst dichterbij en hoop ik dat ze die druk blijven opvoeren tot de laatste ronde. Zowel AJAX als Pisvee wisten niet in Breda te winnen. Laat het zelfde maar voor Twente gelden, dan is AJAX cker kampioen! |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Timmer(man) slaat de plank voledig mis... ;-) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 14:42 schreef Feyenoord1111111 het volgende:jalours waarop? Wij lijden ze zelf wel op de leegloop van spelers is nu al in gezet bij jullie!!!!! Wij hebben meer spelers opgeleid en voortgebracht wij zijn AJAX weet je nog?Dat kneuzen elftal van jullie stelt niks voor zelfs Heracles heeft een beter voetballende ploeg!
Kom maar op met je feye, die beker is van ons!!! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 17:34 schreef SanderS het volgende:VVV - FC Twente FC Twente - SC Heerenveen AZ - FC Twente FC Twente - Feyenoord NAC Breda - FC Twente Ik denk/hoop dat ze tegen AZ verliezen. AZ is met een goede reeks bezig. En dan denk ik dat ze te zenuwachtig zijn voor NAC uit. Daar winnen ze niet op de laatste speeldag. De overige wedstrijden zie ik ze wel met 1-0 winnen. Tegen VVV,Az,Nac gaan ze punten verspelen.... |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
De laatste topper die Feyenoord zelf heeft groot gebracht is V. Brockhorst...
haha... das zo lang geleden dat hij al weer aan het afbouwen is bij Feyenooit.
V Persie vergeet ik niet... maar die vonden jullie lastig en heeft amper in het eerste elftal gevoetbald.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Winnen thomass is niet eens nodig.. een 1-1 of 2-2 is ook goed.. gelijk spel 2 keer is gewoon prima.. Maar tegen feyenoord kunne ze zomaar verliezen.. Je zegt voor nac is het een prestige wedstrijd maar voor feyenoord net zo.. en als az blijft winnen moet feyenoord dat ook.. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Klopt... maar feyenoord speelt uit. Met dat publiek van NAC erachter hebben ze wel heel veel steun!
Ik hoop soiezo dat twente 2x gelijk speelt en ajax alles wint want dat betekend dat Pisvee 3de blijft.... geweldig!!! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ajax kampioen! ruiz ff doodschop geven:) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 14:42 schreef Feyenoord1111111 het volgende:jalours waarop? Wij lijden ze zelf wel op de leegloop van spelers is nu al in gezet bij jullie!!!!! ja inderdaad..jullie LIJDEN ze zelf wel op...hehehehehe...vandaar ,dat verklaart het wel ja....hehehehhe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 17:47 schreef SanderS het volgende:Klopt... maar feyenoord speelt uit. Met dat publiek van NAC erachter hebben ze wel heel veel steun! Ik hoop soiezo dat twente 2x gelijk speelt en ajax alles wint want dat betekend dat Pisvee 3de blijft.... geweldig!!! dat betekent dat ajax kampioen wordt, is dat niet belangrijker?? |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
jullie vergeten even dat zowel voor feyenoord als voor az het totaal niet meer belangrijk is om vierde te worden. doordat feyenoord in de finale staat zijn ze vrijwel zeker van de EL en dus geeft plek 5 ook recht op de EL. Ze hoeven beide dus niets meer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Vergeet niet dat het profs zijn! En het lijkt mij dat als je zoveel salaris krijg en de mensen een duur kaartje kopen je toch wel wil winnen! |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Een onderzoek door mensen die daarvoor geleerd hebben, is natuurlijk veel onbetrouwbaarder dan de mening van een verstokte Feyenoord fan die zijn frustraties komt uiten op een Ajax forum. En vervolgens deze frustraties niet kan uiten in fatsoenlijke zinnen. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: Natuurlijk!! 10x belangrijker... maar als ik daarmee ook nog eens kan bereiken dat die boeren uit lampenstad 3de worden... geweldig! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
lekker hoor, volop geruchten dan mclaren naar westham gaat. Ruiz naar spanje
Kan niet onrustig genoeg zijn in Enschede |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 - 13:48 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Zo mmhj jij vind dat mijn zinsopbouw niet juist is? En ik gefrustreerd ben? Nou ik lees alleen maar frustratie in jullie reacties. Dat Twente kampioen zal worden is misschien voor jullie onverteerbaar maar wel reeƫl. Dan ook nog dat Feyenoord de beker pakt en onder Amsterdam zal eindigen is al genoeg om als ajaxfan gefrustreerd over te zijn. Feyenoord krijgt het lastig tegen ajax in de kuip,wij zijn veel beter en hebben betere voetballers.de beker is van ons!
En kampioen worden we ook...ik zie Ajax wel alle wedstrijden winnen!
Twente zal ten onder gaan tegen Az en Nac!
Ps.Jij bent de gene die gefrustreerd is.Wat doe je hier dan op een ajaxtopic?Wij kletsen hier en geven ons mening over onze mooie club....Dus wie is er hier frusti?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajaxthebestevannl.. Jou positiviteit is leuk.. Maar niet zo zeker als jij zegt.. T blijft afwachten en twente MOET punten verliezen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 - 14:09 schreef FsideVak129 het volgende:? Jij gaat aardig door met onzin verkondigen. Twente is nog geen kampioen en jullie hebben de beker nog lange niet. Enige wat voor zich spreekt zijn de cijfers en met een 5-1 thuis en een 1-1 uitgelijkspel zou ik niet te makkelijk denken over jullie kansen... + dat de laatste 3 wedstrijden voor Twente een ware beproeving zullen zijn door alle druk, media, personeel, fans, familie, etc... daar heb je blijkbaar geen idee van. Voordeel van de hele AJAX-staf is is dat daar een bak ervaring in zit zo ook in onze spelers. Die zijn opgegroeid en opgevoed in de AJAX school waarin maar 1 ding telt. KAMPIOEN WORDEN. Bij Twente worden ze opgeleid om "leuk" te voetballen en omdat ze nu bij toeval door ons domme gelijkspel bij de beide clubs van Rotterdam en een onnodig verlies bij psv uit staan ze nu boven ons. Als je ziet wat ons doelsaldo is ben je normaal gesproken dik koploper... Maar... gefrusteerd... ech wel na al die kampioensloze jaren. Vergeleken met jou clubje valt het nog allerzins mee... Dit geeft me zo'n lekker gevoel....HEERLIJK om de taal die wordt gebruikt en daarbij te bedenken dat er in ROTterdom ergens een gozert met een flinke mat in z'n nek dit zit te lezen en terwijl hij aan beide oorbellen zit te wiebelen ineens K.N.ER roept, dat is namelijk het enige woord dat ze daar kenne roepen!
OOOh....wat ben ik blij dat mn moeder me in AmSTERdam eruit heeft geslingerd! |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
ik lees dit nu zo'n beetje allemaal wat er geschreven wordt. Veel reacties van ajaxsupporters gaan als volgt: ''we worden toch wel kampioen'' en wij zijn de beste. maar jullie vergeten dat jullie het niet zelf in de hand hebben en het optimisme van jullie allen eigenlijk ajax de kop indrukt de laatste jaren. er wordt teveel druk van supporters en media op de ploeg gelegd waardoor het de laatste jaren elke keer net mis gaat met enorme teleurstelling als gevolg. op het moment zijn jullie zeker de beste ploeg van de eredivisie dat durf ik wel als twente supporter te zeggen. maar in het begin van het seizoen was dit niet het geval(te wisselvallig). het gaat om het hele seizoen en ik vind daarom ook de gene die bovenaan staat op het eind van het seizoen is de terechte kampioen. ik schat de kansen 50/50 |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik 70/30 in ons voordeel... Maar goed stuk tekst. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ride.. in die van twente zou je bedoelen? want twente staat 4 punten voor ons.. zonder naar het programma te kijken is twente eigenlijk die het gewoonlijk gewoon gaat doen.. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
de enige die van twente kan verliezen is twente zelf. Het nadeel van hun is dat ze nooit echt met druk hebben moeten voetballen, altijd bij de eerste 5 is goed. Het voordeel is dat ze een trainer hebben die alles al heeft meegemaakt en ze nagenoeg elke wedstrijd in dezelfde formatie kunnen aantreden, terwijl jol nog wel eens wisselt met posities. Jullie hebben misschien betere spelers, twente heeft een sterker collectief. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Kan zijn maar als Ruis uitvalt dan is het team uit balans... die heeft elke minuut nog gespeeld. Je zag het bij (biertje) Jansen, die kon makkelijk een paar wedstrijden missen. Wij dachten dat we afhankelijk waren van Suarez of Pantoffel maar zie. Zonder kunnen wij uiteindelijk ook eenvoudig winnen.
Nog 5 wedstrijden, we zullen zien... |
|
|
|
|
AFCA-SONJA
|
|
|
|
|
|
esmeralda
|
|
|
ajax is de beste club en wij worden kampioen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 15:55 schreef sebbe1 het volgende:de enige die van twente kan verliezen is twente zelf. Het nadeel van hun is dat ze nooit echt met druk hebben moeten voetballen, altijd bij de eerste 5 is goed. Het voordeel is dat ze een trainer hebben die alles al heeft meegemaakt en ze nagenoeg elke wedstrijd in dezelfde formatie kunnen aantreden, terwijl jol nog wel eens wisselt met posities. Jullie hebben misschien betere spelers, twente heeft een sterker collectief. twente heeft helemaal niets! ja,een hoop geluk met iedere keer 1-0 of 2-1 in laatste 5 minuten!!bij vitesse bijvoorbeeld compleet weggespeeld!bij ajax compleet weggespeeld!bij psv weggespeeld!maar geluk jongen,gewoon geluk...bij nec geluk...niks collectief...zomaar dure woorden tikken hier.....makkelijk he?maar zo zit de wereld niet in elkaar..... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Daarom... De laatste 3 wedstrijden zullen cruciaal zijn. |
|
|
|