BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog tussen Ajax en FC Twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 28 maart 2010 - 23:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Oorlog tussen Ajax en FC Twente (DePers)

moa
 moa - donderdag 01 april 2010 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 21:30 schreef bahbah het volgende:

[..]

twente heeft helemaal niets!
ja,een hoop geluk met iedere keer 1-0 of 2-1 in laatste 5 minuten!!bij vitesse bijvoorbeeld compleet weggespeeld!bij ajax compleet weggespeeld!bij psv weggespeeld!maar geluk jongen,gewoon geluk...bij nec geluk...niks collectief...zomaar dure woorden tikken hier.....makkelijk he?maar zo zit de wereld niet in elkaar.....
Ik ben geen twente fan, maar twente heeft op dit moment natuurlijk wel gewoon een erg goed team.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 01 april 2010 - 09:25   quote  deeplink  
Zekers... ze doen het zeker niet slecht en dat al een paar jaar achter elkaar.
Maar Twente is in de jaren 80 gedegradeerd... dat gebeurt niet bij echte grote clubs.
ajax for live
 ajax for live - donderdag 01 april 2010 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 14:57 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

doe iet zo dom jullie zijn jaloers dat ajax 1e kan worden en de beker kan winnene ne dan moet je niet met zo'n zielig verhaal komen feyenoord wint want ze hadden een moeilijke
loting ajax heeft ook nog eens een betere selectie met luxe problemen
feynoord kan je niet jaloers op worde zij hebbe ook opgeleide spelers maar die zitte allemaal in talentepoels vangt feyenoord maar de helft voor ,als ajax een zelfopgeleide speler verkoopt is het kassa maar waar ajax er 10 jeugd in het eerste heeft hebbe de kakies er 5 ik wil feynoord over 3 jaar zien degredatie voetbal ma ik stop nu lijk steeds meer op johan derkse gr nick
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 01 april 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 00:53 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben geen twente fan, maar twente heeft op dit moment natuurlijk wel gewoon een erg goed team.
Nee Ajax heeft een goed team,Twente wil ik straks wel eens zien of ze de laatste 5 wedstrijden makkelijk gaan winnen.
16mcoach
 16mcoach - zaterdag 03 april 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

ja,een hoop geluk met iedere keer 1-0 of 2-1 in laatste 5 minuten!!bij vitesse bijvoorbeeld compleet weggespeeld!bij ajax compleet weggespeeld!bij psv weggespeeld!maar geluk jongen,gewoon geluk...bij nec geluk...niks collectief...zomaar dure woorden tikken hier.....makkelijk he?maar zo zit de wereld niet in elkaar.....
Twente heeft helemaal niets?
Ik dacht het wel, weleens gehoord dat je geluk ook kunt afdwingen.
En Brian Ruiz doet alleen niets dit resultaat is van alle spelers.
Net of jullie elftal wel zo geweldig is.
Als je nu zegt als Suarez er niet in staat,
Wat is Ajax zonder Suarez niets.
Die tante nellie (pantolic)als je die ziet lopen ga je over de nek.
Het Ajax is zo bang dat ze zichzelf verlagen tot Duitse praktijken.
Zeggen dat ze belang bij Luuk de jong hebben en geen dubbeltje te makken hebben.
Of het ligt aan de scheidsrechters die allemaal uit Twente komen (zielig hoor)
Twente wordt gewoon kampioen het is niet anders wen er maar aan en heel nedeland gunt het FC Twente ook. nog veel voetbal plezier
daninho
 daninho - zaterdag 03 april 2010 - 17:40   quote  deeplink  
vanavond laat twente punten liggen en worden ze zenuwachtig,en kunnen de druk niet aan en gaan nog meer punten laten liggen ..
Dit jaar worden we het wel kampioen van nederland zoals het hoort
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 april 2010 - 18:08   quote  deeplink  
16mcoach je schrijft net zoals jullie praten,Bufnukkul flikker toch op man
freakie
 freakie - zaterdag 03 april 2010 - 20:44   quote  deeplink  
daninha ik had je gelijk willen geven.. maar de volgende keer toch wat minder zeker van je zaak? Twente speelt KAK.. EGT KAK!!!
16mcoach
 16mcoach - zaterdag 03 april 2010 - 20:48   quote  deeplink  
maakt niet uit wat jullie allemaal zeggen en schrijven wij hebben weer 3 punten in de pocket
Ride
 Ride - zaterdag 03 april 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Tegen VVV met zo'n spel...
Het gaat om de laatste 3, daar verliezen jullie 4 punten
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 03 april 2010 - 23:49   quote  deeplink  
Ze spelen straks 3 wedstrijden in een week,1 verliezen ze en de ander spelen ze gelijk!

Wat ik vandaag heb gezien stelt echt niets voor!Ff geduld komt wel...
freakie
 freakie - zondag 04 april 2010 - 00:55   quote  deeplink  
Tsja en nog een voo robs
remco k
 remco k - zondag 04 april 2010 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 20:48 schreef 16mcoach het volgende:
maakt niet uit wat jullie allemaal zeggen en schrijven wij hebben weer 3 punten in de pocket
inderdaad, je hebt gelijk, weer drie punten voor Twente, erg knap van Twente, helaas zal dat straks niet meer gaan lukken......
twentechamps
 twentechamps - zondag 04 april 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik denk van alle ajax supporters hier op het forum dat jij nog wel het naifst bent. ik denk zelfs dat je die wedstrijden waarover je praat niet eens bekeken hebt en alleen maar een paar niet obejectieve verhaalstjes hebt gelezen. de enige wedstrijd die je misschien hebt gezien is ajax twente. waar twente niet compleet weggesppeeld werd tot de 1-0 was twente namelijk verreweg de betere ploeg en had ajax niets in te brengen daarna na de 25e minuut had idd twente niets meer te zeggen en heeft ajax verdient gewonnen maar als die 1-0 voor twente was gevallen was het een compleet andere wedstrijd. als je wil dat ik die andere wedstrijden ook nog uitleg moet je dat aangeven maar jij hebt absuloot 0% van voetbal en wat je lult is onzin.
Ride
 Ride - zondag 04 april 2010 - 18:37   quote  deeplink  
Another battle we have won.
The war is still on.
16mcoach
 16mcoach - zondag 04 april 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

inderdaad, je hebt gelijk, weer drie punten voor Twente, erg knap van Twente, helaas zal dat straks niet meer gaan lukken......
Denk je dat Ajax het wel lukt vandaag door het oog van de naald tegen Ado. Heracles komt ook nog.
2e is ook een mooie plaats. Als dat lukt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door 16mcoach --
Ride
 Ride - zondag 04 april 2010 - 23:17   quote  deeplink  
En wie had dat dacht na de winterstop...
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 04 april 2010 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 23:00 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

Denk je dat Ajax het wel lukt vandaag door het oog van de naald tegen Ado. Heracles komt ook nog.
2e is ook een mooie plaats. Als dat lukt
nee maar ado was super gemotiveerd en super gedreven, ajax speelde ook niet best..

maar volgende week vvv thuis dat winne we weer dik :D
twentefan37
 twentefan37 - maandag 05 april 2010 - 00:22   quote  deeplink  
Volgens mij hebben die ajaxfans vandaag zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk gehad dat ado de kansen niet greep.
En de wedstrijd zou volgens veel fans met een zeer dikke uitslag voor ajax ten einde lopen.
En wat betreft die ene ajaxfan van ruiz 3 weken geblesseerd wel zielig hoor of zijn jullie bang voor onze topper
robs
 robs - maandag 05 april 2010 - 00:27   quote  deeplink  
Twente gaat 2x gelijkspelen, tegen AZ en NAC; derde ster AFCA
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 05 april 2010 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 00:22 schreef twentefan37 het volgende:
Volgens mij hebben die ajaxfans vandaag zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk gehad dat ado de kansen niet greep.
En de wedstrijd zou volgens veel fans met een zeer dikke uitslag voor ajax ten einde lopen.
En wat betreft die ene ajaxfan van ruiz 3 weken geblesseerd wel zielig hoor of zijn jullie bang voor onze topper
Nee wij hebben al een topper die beter is....Suarez!

En ik zal maar niet te vroeg juigen tegen Az en nac gaan jullie punten verspelen!

Mischien dat heereveen en feye ook nog een puntje gaan stelen...
remco k
 remco k - maandag 05 april 2010 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 00:22 schreef twentefan37 het volgende:
zelfde verhaal als wat 90% van Nederland Suarez gunt, inderdaad erg zielig.
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 13:46 schreef twentechamps het volgende:

[..]

ik denk van alle ajax supporters hier op het forum dat jij nog wel het naifst bent. ik denk zelfs dat je die wedstrijden waarover je praat niet eens bekeken hebt en alleen maar een paar niet obejectieve verhaalstjes hebt gelezen. de enige wedstrijd die je misschien hebt gezien is ajax twente. waar twente niet compleet weggesppeeld werd tot de 1-0 was twente namelijk verreweg de betere ploeg en had ajax niets in te brengen daarna na de 25e minuut had idd twente niets meer te zeggen en heeft ajax verdient gewonnen maar als die 1-0 voor twente was gevallen was het een compleet andere wedstrijd. als je wil dat ik die andere wedstrijden ook nog uitleg moet je dat aangeven maar jij hebt absuloot 0% van voetbal en wat je lult is onzin.
ik heb heel goed gekeken jongetje....jij kent mij niet en als je me zou zien dan zou je 4 maanden na onze ontmoeting dit nog niet durven typen!
ik kij al voetbal en adem al voetbal toen jij nog het geroezemoes hoorde vanuit de baarmoeder.
twente is gewoon weggespeeld in sommige wedstrijden,waarom denk je dat mclaren zo snel afdroop met een gezicht op onweer?zelf beter opletten menneke......
en...........TWENTE HEEFT HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!!al kampioen dan?????????NIETS!!!!!!!!!!!!!
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 13:46 schreef twentechamps het volgende:

[..]

speciaal voor jou(ff tussen je huiswerk door lezen he?
In de halve finale van de beker zag McClaren hoe een 0-1 voorsprong uit een uitstekende eerste helft werd weggewerkt door Feyenoord. Volgens de Engelsman mocht Twente van geluk spreken dat zo'n scenario zich niet nog eens afspeelde.

"Na rust was het slap, de concentratie was niet goed en de tegenstander kreeg diverse mogelijkheden. We hadden geluk dat de bal niet een keer verkeerd viel", aldus McClaren na afloop op de persconferentie. De coach zag Twente voor de pauze op voorsprong komen. "In de eerste helft hadden we het al moeten beslissen."

In de slotfase van de wedstrijd maakte Bryan Ruiz de verlossende 0-2 voor de bezoekers uit Enschede. "Zo lang het maar 0-1 stond, bleven we geloven in de gelijkmaker. Maar we hadden helaas geen geluk", reageert VVV-trainer Jan van Dijk.
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:35   quote  deeplink  
hoef je deze alvast niet uit te leggen......
twentechamps
 twentechamps - maandag 05 april 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 12:23 schreef bahbah het volgende:

[..]

ik heb heel goed gekeken jongetje....jij kent mij niet en als je me zou zien dan zou je 4 maanden na onze ontmoeting dit nog niet durven typen!
ik kij al voetbal en adem al voetbal toen jij nog het geroezemoes hoorde vanuit de baarmoeder.
twente is gewoon weggespeeld in sommige wedstrijden,waarom denk je dat mclaren zo snel afdroop met een gezicht op onweer?zelf beter opletten menneke......
en...........TWENTE HEEFT HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!!al kampioen dan?????????NIETS!!!!!!!!!!!!!
doe alsjeblieft niet zo stoer op internet. dat is echt sneu. als mensen als zeggen op interenet dat het zulke stoere kerels zijn. zie ik nu zo'n stumpernerdje voor me zonder vrienden misschien 1 of 2. en aan die heel stoer vertellen wat die wel niet durft te typen.
twentechamps
 twentechamps - maandag 05 april 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 12:28 schreef bahbah het volgende:

[..]

speciaal voor jou(ff tussen je huiswerk door lezen he?
In de halve finale van de beker zag McClaren hoe een 0-1 voorsprong uit een uitstekende eerste helft werd weggewerkt door Feyenoord. Volgens de Engelsman mocht Twente van geluk spreken dat zo'n scenario zich niet nog eens afspeelde.

"Na rust was het slap, de concentratie was niet goed en de tegenstander kreeg diverse mogelijkheden. We hadden geluk dat de bal niet een keer verkeerd viel", aldus McClaren na afloop op de persconferentie. De coach zag Twente voor de pauze op voorsprong komen. "In de eerste helft hadden we het al moeten beslissen."

In de slotfase van de wedstrijd maakte Bryan Ruiz de verlossende 0-2 voor de bezoekers uit Enschede. "Zo lang het maar 0-1 stond, bleven we geloven in de gelijkmaker. Maar we hadden helaas geen geluk", reageert VVV-trainer Jan van Dijk.
dat je nog niet eens door hebt dat Mc Claren gewoon realistisch is en dat martin Jol zijn mazzeltje tegen ajax heel mooi probeert te verbloemen omdat anders van die kut supporters als jij dom gaan lopen zeuren.
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:43   quote  deeplink  
het word tijd dat jij eens realistisch word......
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:44   quote  deeplink  
wat doe je eigenlijk op ons ajax-forum?nou?
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 12:37 schreef twentechamps het volgende:

[..]

doe alsjeblieft niet zo stoer op internet. dat is echt sneu. als mensen als zeggen op interenet dat het zulke stoere kerels zijn. zie ik nu zo'n stumpernerdje voor me zonder vrienden misschien 1 of 2. en aan die heel stoer vertellen wat die wel niet durft te typen.
heb ik gezegd dat ik stoer ben?dat maak jij ervan.hehehe.jongen,druk dit weg,ga terug naar headliner en druk op twente,dat is rechts een heel rijtje...daar staat het ergens tussen.klikken erop,en lekker daar gaan verder gaan met je vrienden uit het oosten.alleen op internet kom je dat gat uit dus laat het daar dan ook maar bij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 april 2010 door bahbah --
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 12:38 schreef twentechamps het volgende:

[..]

dat je nog niet eens door hebt dat Mc Claren gewoon realistisch is en dat martin Jol zijn mazzeltje tegen ajax heel mooi probeert te verbloemen omdat anders van die kut supporters als jij dom gaan lopen zeuren.
Trainer Martin Jol van Ajax was zondag blij en opgelucht toen Toby Alderweireld zijn ploeg in blessuretijd alsnog voorbij ADO Den Haag schoot (0-1). "We zijn door het oog van de naald gekropen", zei hij even later. "Maar dat mag ook wel eens. Andere ploegen winnen vaker met één doelpunt verschil."

Ajax scoorde op het moment dat Ricky van den Bergh het doel van ADO Den Haag verdedigde. De middenvelder trok een kwartier voor het einde de keepershandschoenen aan nadat de zojuist voor de geblesseerde Robert Zwinkels ingevallen doelman Barry Ditewig de rode kaart had gekregen. Hij duwde Demy de Zeeuw hard tegen de grond.

"Demy kreeg in de eerste helft ook al een klap in zijn nek", doelde Jol op een actie van Pascal Bosschaart. "Dat was volgens mij ook al een rode kaart. Bovendien heb ik van de vierde man gehoord dat de grensrechter via een oortje aan scheidsrechter Jan Wegereef heeft verteld dat Suarez een strafschop had moeten krijgen. De arbiter deed echter niets."

Jol: "We wisten dat Van den Bergh niet de nieuwe Jan van Beveren is. Daarom vond ik het vreemd dat we in het laatste kwartier zo weinig op doel schoten. Gelukkig schoot Alderweireld wel een keer raak. Daardoor zitten we nog steeds in de kampioensrace."

hier word niets verbloemt.zo en nu heb ik genoeg mn best gedaan voor dhr.tc
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - maandag 05 april 2010 - 13:28   quote  deeplink  
alle twentefans zijn successupporters fock hun!!!!
twentechamps
 twentechamps - maandag 05 april 2010 - 13:40   quote  deeplink  
je hebt echt geen verstand.. twentefans zijn realtisch omdat het juist geen successupporters zijn en nog niet teveel van hun eigen club verwachten omdat we slechtere tijden hebben gekent.
twentechamps
 twentechamps - maandag 05 april 2010 - 13:41   quote  deeplink  
en ik ben op dit forum om te kijken wat voor domme lui van ajax dikke onzin praten
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 05 april 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:41 schreef twentechamps het volgende:
en ik ben op dit forum om te kijken wat voor domme lui van ajax dikke onzin praten
je hoeft voor ons geen verantwoording af te leggen, voor je eigen gemoedsrust wel misschien?
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:40 schreef twentechamps het volgende:
je hebt echt geen verstand.. twentefans zijn realtisch omdat het juist geen successupporters zijn en nog niet teveel van hun eigen club verwachten omdat we slechtere tijden hebben gekent.
je moet eens gaan lezen in plaats van blaten als een oosterse kameel....lezen!!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:40 schreef twentechamps het volgende:
Klopt, jullie hebben zelfs degradatie meegemaakt...

hahahahahaha
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 06 april 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 09:25 schreef FsideVak129 het volgende:
Zekers... ze doen het zeker niet slecht en dat al een paar jaar achter elkaar.
Maar Twente is in de jaren 80 gedegradeerd... dat gebeurt niet bij echte grote clubs.
jawel hoor. ken je geschiedenis. Manchester united is ook gedegradeerd. napoli idem. ac milan gedegradeerd geweest. Het kan ook zijn dat jij dit geen grote clubs vind;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 12:32 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

jawel hoor. ken je geschiedenis. Manchester united is ook gedegradeerd. napoli idem. ac milan gedegradeerd geweest. Het kan ook zijn dat jij dit geen grote clubs vind;-)
Nu niet meer... hahahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 12:32 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Juventus, Barcelona...
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Juventus, Barcelona...
Kan je zien hoe groot AJAX wel niet is...

hahahaha
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 06 april 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 14:05 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Kan je zien hoe groot AJAX wel niet is...

hahahaha
en feyenoord ook nog nooit gedegradeerd;-)
en psv ook niet.
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 06 april 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Juventus, Barcelona...
juventus zijn die niet gedegradeerd door een omkoop schandaal?
barcalona wist ik niet.
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 19:36 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

juventus zijn die niet gedegradeerd door een omkoop schandaal?
barcalona wist ik niet.
1 keer ergens in de jaren 60 is de oude dame ook gedegradeerd, maar inderdaad ook door het omkoopschandaal, waar ze trouwens wel weer snel van teruf zijn gekomen..
Ride
 Ride - dinsdag 06 april 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Komende 4 wedstrijden gaan we zien of wij de oorlog winnen...
Ik ben er klaar voor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog tussen Ajax en FC Twente

0.0154368