|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ontslagbrief Pantelic en Rommedahl (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ontslagbrief Pantelic en Rommedahl
AMSTERDAM - Marko Pantelic en Dennis Rommedahl krijgen deze week - net als onder meer George Ogararu en Albert Luque - een ontslagbrief van Ajax. "Dat moet formeel bij spelers met een aflopend contract en wel voor 1 april", aldus trainer Martin Jol, die desondanks niet uitsluit dat het tweetal volgend seizoen nog in de ArenA valt te bewonderen.
Een akkoord met Pantelic, die in Engelse en Duitse belangstelling staat, lijkt lastiger dan met Rommedahl. De Serviër heeft een aanbieding voor één seizoen met een optie voor nog één jaar, maar wil langer bijtekenen. Daar kunnen beide partijen elkaar vooralsnog niet vinden. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Tsja,
gisteren toch 3-0 gewonnen zonder Marko, ze moesten ff zoeken maar 2e helft ging het goed. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 08:19 schreef FsideVak129 het volgende:Tsja, gisteren toch 3-0 gewonnen zonder Marko, ze moesten ff zoeken maar 2e helft ging het goed. Idd laat die gozer maar opzouten zo een hoge muts heb ik nooit van hem gehad... |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
belachelijk dat jullie zo reageren! Pantelic is een zeer ervaren en bruikbare speler een echte Ajax speler, balvast,technisch inzicht en een persoonlijkheid! ik ga elke wedstrijd binnen en buiten nederland en hij is echt belangrijk voor dit team!! ook naar ons als supporters is het een topper!! ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als Marko vertrekt!! met Marko worden we kampioen!!! dus niet door marko voor de azijnzeikers, maar met!! Rommedahl moet je ook gewoon behouden, een ideale wisselspeler, zeurt niet speelt waar nodig en wil zelfs salaris inleveren!!
mazzeltof
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door hamster -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 10:29 schreef hamster het volgende:belachelijk dat jullie zo reageren! Pantelic is een zeer ervaren en bruikbare speler een echte Ajax speler, balvast,technisch inzicht en een persoonlijkheid! ik ga elke wedstrijd binnen en buiten nederland en hij is echt belangrijk voor dit team!! ook naar ons als supporters is het een topper!! ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als Marko vertrekt!! met Marko worden we kampioen!!! dus niet door marko voor de azijnzeikers, maar met!! Rommedahl moet je ook gewoon behouden, een ideale wisselspeler, zeurt niet speelt waar nodig en wil zelfs salaris inleveren!! mazzeltof En toch denk ik dat er betere spelers te krijgen zijn, als je ziet hoeveel balverlies hij lijdt. Zo balvast is hij niet. Tuurlijk, met zijn ervaring maakt hij veel goed en het zeehondengeklap van hem was natuurlijk behoorlijk pathetisch. Maar Ajax kan niet anders meer, er wordt echt geen 3-jarig miljoenen contract meer getekend voor een "oudere" speler. En het is geen Laudrup bijvoorbeeld ;)
Rommedahl daarentegen, die moet je gewoon houden met een 1 jaar contract. Supersup... |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 10:37 schreef FsideVak129 het volgende:[..] En toch denk ik dat er betere spelers te krijgen zijn, als je ziet hoeveel balverlies hij lijdt. Zo balvast is hij niet. Tuurlijk, met zijn ervaring maakt hij veel goed en het zeehondengeklap van hem was natuurlijk behoorlijk pathetisch. Maar Ajax kan niet anders meer, er wordt echt geen 3-jarig miljoenen contract meer getekend voor een "oudere" speler. En het is geen Laudrup bijvoorbeeld ;) Rommedahl daarentegen, die moet je gewoon houden met een 1 jaar contract. Supersup... ik ben het met je eens dat een miljoenencontract niet meer voor ons is weggelegd, maar weet zeker dat je Pantelic heel goed kan gebruiken en had dit geen onderwerp geweest als we geen shulden hadden gehad, maar wat dacht je van luque en oguraru etc etc laat ze die er uitwerken en met dat geld Pantelic behouden want het is een balvast aanspeelpunt!!! en het zeehondegeklap wat je als pathetisch bestempeld is niet het contact wat ik bedoel, in elke uitwedstrijd zoekt hij echt contact met ons en heeft altijd tijd voor een praatje!!! ik zeg Marko behouden en er nog zoiezo drie jaar plezier van hebben, een echte Ajax speler!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 10:46 schreef hamster het volgende:[..] ik ben het met je eens dat een miljoenencontract niet meer voor ons is weggelegd, maar weet zeker dat je Pantelic heel goed kan gebruiken en had dit geen onderwerp geweest als we geen shulden hadden gehad, maar wat dacht je van luque en oguraru etc etc laat ze die er uitwerken en met dat geld Pantelic behouden want het is een balvast aanspeelpunt!!! en het zeehondegeklap wat je als pathetisch bestempeld is niet het contact wat ik bedoel, in elke uitwedstrijd zoekt hij echt contact met ons en heeft altijd tijd voor een praatje!!! ik zeg Marko behouden en er nog zoiezo drie jaar plezier van hebben, een echte Ajax speler!! ik weet dat hij kontakt zoekt, ik zag het vorig jaar al toen hij in het begin warm liep.
En hij doet echt fantastische dingen maar is ook vaak een bron van ergernis. Staat verkeerd of neemt niet goed aan.
Blijft een lastige speler om in te schatten.
Luque was echt een gotspe. Het oude ajaxikgooimijngeldgraagweg-syndroom.
We wachten af, ik moet eerst nog zien of er zoveel aanbiedingen voor hem zijn. Kan ook bluf zijn en gaat hij alsnog een jaartje bij ons aanhaken |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
Het is jammer dat Pantelic zo'n langdurig contract wil, anders zou ik hem zeker behouden. Rommedahl zou ik er persoonlijk ook bijhouden, is zeker een waardevolle speler en is ook nog bereid om salaris in te leveren. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Pantelic is naar mijn mening een goede speler maar niet onvervangbaar. Het is niet zoals bij bijvoorbeeld Suarez dat ik hem dingen zie doen die anderen niet kunnen. Tuurlijk hij is lekker balvast en heeft een goed schot, maar ik zie Siem de Jong dat ook doen als hij wat lessen in 'een spits zijn' krijgt.
Rommedahl heeft met zijn snelheid echt een toegevoegde waarde. Vooral als invaller is hij heel sterk. Je ziet de laatste paar wedstrijden (met uitzondering van gister) dat als Ajax een tijdje 4-4-2 heeft gespeeld en hij komt erin als vleugelspeler dat alles echt helemaal open ligt. En dan is zijn snelheid dodelijk.
Ik zeg; Marko bedankt, we danken je hartelijk en kom vooral nog eens een biertje doen. Maar een grote investering is hij helaas niet waard. Rommedahl een nieuw contract voor 2 jaar geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door Jacco -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ajax gaat een nieuwe spits halen en ook een aanvaller op de plek van Rommedahl.
Rommedahl,kennedy,pantelic,Ogararu,Luque en Wielaert worden verkocht....Let maar op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
goede spits halen? wie dan? |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik vind Pantelic geen top speler, maar als je gewoon ff scorebord journalastiek doet kan je alleen maar tot de conclussie komen dat deze man een groot aandeel heeft in het feit dat AJAX dit jaar zo goed draait.
Ik vind dat ze Pantelic een 2jarig contract moeten aanbieden met een normaal salaris (ik weet niet wat dat inhoud, maar dat weten ze bij AJAX wel) Wanneer hij dit weigert, dan heeft AJAX er alles aan gedaan.
Rommedahl zelfde verhaal... maar ik denk dat hij heel graag wil blijven! Ook met een 1jarig of 2jarig contract... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 10:37 schreef FsideVak129 het volgende:[..] En toch denk ik dat er betere spelers te krijgen zijn, als je ziet hoeveel balverlies hij lijdt. Zo balvast is hij niet. Tuurlijk, met zijn ervaring maakt hij veel goed en het zeehondengeklap van hem was natuurlijk behoorlijk pathetisch. Maar Ajax kan niet anders meer, er wordt echt geen 3-jarig miljoenen contract meer getekend voor een "oudere" speler. En het is geen Laudrup bijvoorbeeld ;) Rommedahl daarentegen, die moet je gewoon houden met een 1 jaar contract. Supersup... Hij loopt idd altijd te klappen naar vak 410 beetje interessant zijn schei uit met die gozer strik er om en weg ermee... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 13:57 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:Ajax gaat een nieuwe spits halen en ook een aanvaller op de plek van Rommedahl. Rommedahl,kennedy,pantelic,Ogararu,Luque en Wielaert worden verkocht....Let maar op. Rommedahl, Pantelic en Luque worden niet verkocht. Wielaert kom je niet vanaf. Weet iemand tot wanneer de contracten van Ogararu en Kenhetnie doorlopen? Komende zomer geen aankopen doen, als Suarez blijft. We hebben genoeg jeugd om het 'verlies' van Pantelic en Rommedahl op te vangen. Als iedereen blijft kom ik tot deze opstelling:
Steek Vd Wiel Toby Jan Blind Zeeuw Enoh Siem Eriksen Suarez Sulejmani
Heb je Vermeer, Urby (hoop dat ie verkocht wordt), Anita, Oleguer (al heb ik liever dat hij weggaat, veel te duur), Sarpong, Vd Heijden, Donald, Suk, Bodul achter de hand. En vast nog een x-aantal jeugdspelers die doorstromen. (Danilo, Castillion, Will, Jozefzoon)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door Yordee1 -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote: Ik ben hier wel beniewd naar:
------------ Stekelenburg -------------
VD Wiel Alderweireld Vertonghen Blind
De Zeeuw -- Enoh ---Lodeiro --- Eriksen
----------- Suarez--- De Jong --------- |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Sulejmani?? Wil je weer met zn 10en spelen net als vorig jaar?? Die gast is gewoon duidelijk niet goed genoeg. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook jammer en ik was/ben ook wel een beetje fan van hem, maar hij red het gewoon niet bij AJAX. Ik zou hem lekker een jaartje verhuren aan Heracles Almelo. Onder Gertjan Verbeek zal hij misschien weer een beetje de oude worden. Anders gewoon proberen te verkopen voor een zo mooi mogelijke prijs... |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Jacco.... daar kan ik echt mee leven!! Lijkt me een goede opstelling om volgend jaar eens mee te beginnen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sorry als hij al 2 keer hands nodig heeft tegen gae dan weet ik het niet meer.. hij doet wel eens goede dingen maar die kan suk zich net zo goed aanleren en hij is nog stukje groter dan pantelic..En inderdaad anders de jong in de spits.. pantelic is egt niks.. En sander.. Sueljmani is verdomd jong.. t slaat eigenlijk nergens op om nu NU al af te schrijve..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 16:36 schreef freakie het volgende:Sorry als hij al 2 keer hands nodig heeft tegen gae dan weet ik het niet meer.. hij doet wel eens goede dingen maar die kan suk zich net zo goed aanleren en hij is nog stukje groter dan pantelic..En inderdaad anders de jong in de spits.. pantelic is egt niks.. En sander.. Sueljmani is verdomd jong.. t slaat eigenlijk nergens op om nu NU al af te schrijve.. Aan de andere kan is het pijnlijk te zien dat die jongen het heeft maar dat het er niet uitkomt. Jaartje verhuren aan heracles lijkt me absoluut een optie. Als die het daar weer krijgt, terug gaat naar ajax en het dan weer niet brengt weten we echter genoeg. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 16:08 schreef Guyt het volgende:hij loopt idd altijd te klappen naar vak 410 beetje interessant zijn schei uit met die gozer strik er om en weg ermee... Dat vind ik juist wel mooi om te zien! Ik haat het als spelers net doen alsof het allemaal wel normaal is dat er 40.000 man je naam loopt te zingen |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Hij is wel verdomd jong, maar heeft ook verdomd weinig laten zien. Als je echt goed bent maakt leeftijd niet uit. Kijk maar naar Eriksen en de Jong. Ik hoop dat je gelijk krijgt Freakie, want nogmaals... ik ben wel een fan van Sulejmani als speler. Hij traint hard en wil graag... maar het komt er helaas niet uit. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eigenlijk kan je het zo bekijken.. als je hem NU verkoopt krijg je er niks voor, als je hem over 2 a 3 jaar kwijt will ook niet als hij niet goed gaat spelen.. en t salaris is nou niet bijster hoog.. dus is gewoon een talent die het net als lodeiro volgend seizoen moet laten zien.. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Kan ik zeker mee leven met deze uitleg Freakie. Zo had ik het nog niet bekeken! Maar ik dacht als je hem misschien een jaartje uitleent aan gertjan verbeek krijg je hem misschien heel goed terug en zeker op conditie. Maar jou verhaal valt zeker wat voor te zeggen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 16:41 schreef Jacco het volgende:[..] Aan de andere kan is het pijnlijk te zien dat die jongen het heeft maar dat het er niet uitkomt. Jaartje verhuren aan heracles lijkt me absoluut een optie. Als die het daar weer krijgt, terug gaat naar ajax en het dan weer niet brengt weten we echter genoeg. Jol is expleciet met deze gast bezig en heeft aangegeven dat Sulejmani dit seizoen niet veel meer aan spelen toe zal komen, echter is het wel de bedoeling van Jol dat Sulejmani er volgend jaar staat, dit heeft Jol nu al meerdere malen aangegeven, laten wij hem daar dan in vertrouwen en hem alle steun geven, Sulejmani constant maar veroordelen op alle Fora helpt natuurlijk ook niet allemaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 17:03 schreef freakie het volgende:Eigenlijk kan je het zo bekijken.. als je hem NU verkoopt krijg je er niks voor, als je hem over 2 a 3 jaar kwijt will ook niet als hij niet goed gaat spelen.. en t salaris is nou niet bijster hoog.. dus is gewoon een talent die het net als lodeiro volgend seizoen moet laten zien.. salaris niet bijster hoog???? 1,2 miljoen per jaar als ik me niet vergis |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Daar zijn ze mee bezig ze zoeken overal,dat heeft Jol zelf aangegeven. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
waarom rommedahl weg? hij is best goed |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 18:29 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Daar zijn ze mee bezig ze zoeken overal,dat heeft Jol zelf aangegeven. ik acht de kans klein dat er een goede spits onze kant op komt.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: daar ben ik het mee eens...en als er iets komt is het geen topspits... |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: hoezo zou je dan nieuwe speler(s) willen als die geen top is, dan ken je beter in de jeugd kijken. Ach jullie hebben toch alzoveel spelers.lol. |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 15:19 schreef SanderS het volgende:Ik vind Pantelic geen top speler, maar als je gewoon ff scorebord journalastiek doet kan je alleen maar tot de conclussie komen dat deze man een groot aandeel heeft in het feit dat AJAX dit jaar zo goed draait. Ik vind dat ze Pantelic een 2jarig contract moeten aanbieden met een normaal salaris (ik weet niet wat dat inhoud, maar dat weten ze bij AJAX wel) Wanneer hij dit weigert, dan heeft AJAX er alles aan gedaan. Rommedahl zelfde verhaal... maar ik denk dat hij heel graag wil blijven! Ook met een 1jarig of 2jarig contract... helemaal mee eens!!! alleen vind ik het wel een topspeler!! en een tweejarig contract weigert hij echt niet, de man is net gesetteld!! ik ben echt fan van deze man, hij is een echte Ajax speler!! zeker van zichzelf, balvast bij aanspelen en daardoor een perfect aanspeelpunt, en ontzettend top naar ons als supporters!!! HOUDEN DIE GAST!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door hamster -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahaha hamster.. wat deed hij goed tegen gae? |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
quote: jij bent of een teletekst supporter of een clubcard man! tegen GAE was hij slecht net als uit tegen RKC maar hij loopt minimaal 1 op 2 en voor deze wedstrijden was hij een van de belangrijkste spelers, het is een prachtig betrouwbaar aanspeelpunt! dat overstapje zodat de jong kon scoren en dat hakje tegen pisvee dat is bewust en getuigd van klasse, ik zeg niet dat je marko ten koste van alles moet houden, maar lees nergens een alternatief en vind dat hij hier makkelijk word afgeserveerd!!! nogmaals Marko is een echte Ajax speler!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 20:16 schreef hamster het volgende:[..] helemaal mee eens!!! alleen vind ik het wel een topspeler!! en een tweejarig contract weigert hij echt niet, de man is net gesetteld!! ik ben echt fan van deze man, hij is een echte Ajax speler!! zeker van zichzelf, balvast bij aanspelen en daardoor een perfect aanspeelpunt, en ontzettend top naar ons als supporters!!! HOUDEN DIE GAST!!!! Sorry maar ik weet niet waar jij naar kijkt maar hij kan er geen pepernoot van... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 18:29 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Daar zijn ze mee bezig ze zoeken overal,dat heeft Jol zelf aangegeven. Siem de Jong |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
quote: zucht..... is goed jongens, ga lekker op teletekst verder kijken en op studio sport 10 minuten Ajax volgen!! ik vind het jammer om alle redenen die ik opgenoemd heb!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
alleen de mentaliteit van hem, hij straalt een en al positiviteit uit binnen de groep, en is een goede invaller(goals, assists) al met al zeg ik behouden. |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 22:34 schreef Johnnyafca het volgende:alleen de mentaliteit van hem, hij straalt een en al positiviteit uit binnen de groep, en is een goede invaller(goals, assists) al met al zeg ik behouden. PRECIES!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hamster.. over rommedahl valt eigenlijk niet zoveel vervelends te zegge.. maar pantelic? een aanspeel punt? ik ben geen teletekst suporter.. trouwens een teletekst suporter zijn is niks verkeerts.. alleen ik zie alle wedstrijden.. en als ik pantelic zie denk ik" En dat moet een aanspeelpunt zijn?" 1op 2 staan boeit mij eigenlijk niet zoveel.. hij scoort een keer in de laatste min en dan heeft hij ook gescoort.. en hij verliest veel duels en als hij verliest gaan veel ballen door doorzettingsvermoge ook niet naar ajax.. En als zou hij het redelijk doen.. siem de jong of een ndere speler die jong is kan dat ook best vervangen.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ik zit me nu al op te winden... als jij in het stadion elke thuiswedstrijd gezeten hebt en je hebt Pantoffel zien schutteren en staan kijken naar alle ballen die om hem heen kwamen... Ja, als ze in een cirkel van 1.5 meter bij hem komen kan hij er wat mee doen. Hakje briljant tegen PSV? Ach, als die tegen de speler van psv kwam en over de achterlijn gegaan was was het een ander verhaal. Overstapjes? Wordt op getraind, niks speciaals aan. Goed inschatten op je ruim 30e lijkt me wenselijk. Verder... de doelpunten die hij maakte waren ook niet zo super moeilijk.
Siem de Jong daarentegen, in het begin wist ik het nog niet zo zeker maar die gozer heeft daadwerkelijk zichzelf beter gemaakt door in het 1ste te voetballen. Let maar op, dat wordt onze held de komende 5 wedstrijden, hij zal elke wedstrijd zijn doelpunt meepakken. Of het wordt de openener of de belangrijke 2e.
Siem is meer held dan die hele Pantoffelklapvoetvee. Pantoffel komt hier voor verdomd veel geld nadat de rest hem niet wilde. Moet hij nou niet zeiken en gewoon blij zijn met 1 jaar extra. Let maar op, hij zal nergens een 3 jarig contract krijgen. Gezien zijn grillige verleden in Germania... |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
ga jij je lekker opwinden!!! heeft je vrouw ook nog een leuke dag!!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 - 11:13 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ik zit me nu al op te winden... als jij in het stadion elke thuiswedstrijd gezeten hebt en je hebt Pantoffel zien schutteren en staan kijken naar alle ballen die om hem heen kwamen... Ja, als ze in een cirkel van 1.5 meter bij hem komen kan hij er wat mee doen. Hakje briljant tegen PSV? Ach, als die tegen de speler van psv kwam en over de achterlijn gegaan was was het een ander verhaal. Overstapjes? Wordt op getraind, niks speciaals aan. Goed inschatten op je ruim 30e lijkt me wenselijk. Verder... de doelpunten die hij maakte waren ook niet zo super moeilijk. Siem de Jong daarentegen, in het begin wist ik het nog niet zo zeker maar die gozer heeft daadwerkelijk zichzelf beter gemaakt door in het 1ste te voetballen. Let maar op, dat wordt onze held de komende 5 wedstrijden, hij zal elke wedstrijd zijn doelpunt meepakken. Of het wordt de openener of de belangrijke 2e. Siem is meer held dan die hele Pantoffelklapvoetvee. Pantoffel komt hier voor verdomd veel geld nadat de rest hem niet wilde. Moet hij nou niet zeiken en gewoon blij zijn met 1 jaar extra. Let maar op, hij zal nergens een 3 jarig contract krijgen. Gezien zijn grillige verleden in Germania... beetje respectloos tegenover Pantelic... zijn acties niet goed?? ik vind het om te smullen.. oke het is geen echte goalgetter maar hij heeft oog voor anderen en misschien is dat nog belangrijker met een Suarez naast je... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
aaaight.. t is realiteit.. als je pantelic het goed vind doen weet ik niet waar je naar kijkt.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ik heb batterijen... werkt sneller hoor...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 - 15:54 schreef Aaaaight het volgende:[..] beetje respectloos tegenover Pantelic... zijn acties niet goed?? ik vind het om te smullen.. oke het is geen echte goalgetter maar hij heeft oog voor anderen en misschien is dat nog belangrijker met een Suarez naast je... Het is niet respectloos bedoelt maar ik krijg jeuk als een speler zo achteloos doet als hij. Sorry hoor maar zit me meer op te vreten als ik hem zie spelen dan dat ik zit te genieten. Tuurlijk als hij scoort of de beslissende pass geeft is hij The Man. (Vak410 doet het ook geinig met " Marko, Marko, Marko Pantelic. M A R K O P A N T E L I C" en dat brul ik ook wel mee als hij gescoord heeft.)
Let wel, niemand is groter dan de club ook Marko niet. |
|
|
|