BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ontslagbrief Pantelic en Rommedahl

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 29 maart 2010 - 05:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ontslagbrief Pantelic en Rommedahl (De Telegraaf)

remco k
 remco k - dinsdag 30 maart 2010 - 20:00   quote  deeplink  
EENS
Guyt
 Guyt - dinsdag 30 maart 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 16:04 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik heb batterijen... werkt sneller hoor...

[..]

Het is niet respectloos bedoelt maar ik krijg jeuk als een speler zo achteloos doet als hij.
Sorry hoor maar zit me meer op te vreten als ik hem zie spelen dan dat ik zit te genieten.
Tuurlijk als hij scoort of de beslissende pass geeft is hij The Man.
(Vak410 doet het ook geinig met " Marko, Marko, Marko Pantelic. M A R K O P A N T E L I C" en dat brul ik ook wel mee als hij gescoord heeft.)

Let wel, niemand is groter dan de club ook Marko niet.
Ik ben het volledig met jou eens. Ik irriteer me ook steeds aan hem sorry mensen. Van mij mag hij weg graag zelf. Ik vind hem gewoon niet goed...
bully
 bully - dinsdag 30 maart 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 11:13 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik zit me nu al op te winden... als jij in het stadion elke thuiswedstrijd gezeten hebt en je hebt Pantoffel zien schutteren en staan kijken naar alle ballen die om hem heen kwamen...
Ja, als ze in een cirkel van 1.5 meter bij hem komen kan hij er wat mee doen.
Hakje briljant tegen PSV? Ach, als die tegen de speler van psv kwam en over de achterlijn gegaan was was het een ander verhaal.
Overstapjes? Wordt op getraind, niks speciaals aan. Goed inschatten op je ruim 30e lijkt me wenselijk.
Verder... de doelpunten die hij maakte waren ook niet zo super moeilijk.

Siem de Jong daarentegen, in het begin wist ik het nog niet zo zeker maar die gozer heeft daadwerkelijk zichzelf beter gemaakt door in het 1ste te voetballen.
Let maar op, dat wordt onze held de komende 5 wedstrijden, hij zal elke wedstrijd zijn doelpunt meepakken.
Of het wordt de openener of de belangrijke 2e.

Siem is meer held dan die hele Pantoffelklapvoetvee.
Pantoffel komt hier voor verdomd veel geld nadat de rest hem niet wilde. Moet hij nou niet zeiken en gewoon blij zijn met 1 jaar extra.
Let maar op, hij zal nergens een 3 jarig contract krijgen.
Gezien zijn grillige verleden in Germania...
is wel gebleken dat ajax in meeste wedstrijden dat hij meespeeld ook beter speeld.
hij oogst soms misschien wat onhandig maar trekt wel gaten en heefd overzicht en is ook een aanspeelpunt.
al verliest hij ook weleens de bal.
alleen zijn wij bij ajax gewoon ander soort spitsen gewent.
en de vergelijking met de jong kan je niet maken.
dat is een heel ander soort speler die met zijn onuitputtelijke werklust ook nog aardig doelgericht is.
maar de jong is geen spits die altijd op de goede plek staat en een aanspeelpunt is.
de jong moet het hebben van inkomen en de combinaties het enige wat hij voor een spits wel zou hebben is kopsterkte.
kortom de jong is een voortreffelijke speler maar zeker geen spits die sommige mensen hier in hem zien.
en ik hoop dat pantelic nog blijft maar niet ten koste van alles.
en zeker geen driejarig contract want daar is hij gewoon te oud voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 maart 2010 door bully --
freakie
 freakie - dinsdag 30 maart 2010 - 21:51   quote  deeplink  
T is leuk dat je dat zegt bully.. Wanneer heeft pantelic niet gespeeld?
Ride
 Ride - dinsdag 30 maart 2010 - 22:59   quote  deeplink  
Krijg dat beeld van die ballenwrijver maar niet van mijn netvlies als ik Pantolic zie...
Weg ermee...
bully
 bully - woensdag 31 maart 2010 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 21:51 schreef freakie het volgende:
T is leuk dat je dat zegt bully.. Wanneer heeft pantelic niet gespeeld?
onder andere tegen nac uit 1-1.
en afgelopen wedstrijd waar ook niet super werd gespeeld.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 31 maart 2010 - 02:02   quote  deeplink  
twente uit :P
ook punten verloren
sparta thuis ook punten verloren
freakie
 freakie - woensdag 31 maart 2010 - 09:48   quote  deeplink  
ajax speeld al heel lang niet heel goed maar scoorde wel en in die wedstrijd.. Wie speelde daar nog meer?? Of meer niet?
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 31 maart 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 09:48 schreef freakie het volgende:
ajax speeld al heel lang niet heel goed maar scoorde wel en in die wedstrijd.. Wie speelde daar nog meer?? Of meer niet?
haha, AJAX niet goed spelen?
Komt door de tegenstanders die gaan allemaal op de 16 hangen omdat ze bang zijn dat ze er 10 tegenkrijgen. Is goed te zien en daarom heb je een speler als pantelic (let op ALS) nodig dat is een aanspeelpunt, die maakt ruimte voor mensen als siem en luis en chris.
freakie
 freakie - woensdag 31 maart 2010 - 11:21   quote  deeplink  
nee.. Een spits die elke bal verprutst is niet egt fijn.. Ajax scoort.. Speeld op die manier goed.. Maar je kan niet zegge dat ze nou geweldig spelen en de vorige wedstrijd ging net als de vorige wedstrijden alleen deze wedstrijd speelde we tegen groningen.. Zeg ook niet dat hij nooit iets goed doet maar de jong kan net zo worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door freakie --
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 31 maart 2010 - 11:23   quote  deeplink  
huh ligt het aan mij of herhaal je steeds.
freakie
 freakie - woensdag 31 maart 2010 - 11:28   quote  deeplink  
zou kunnen is iets wat ik vind.. Kan wel telkens mening verandere maar ik zie trouwens hierbove niet iets wat slaat om mijn bericht... Hier in dit topic gaat het over dat rommedahl en pantelic niet meer voorkomen in de plannen.. Ik denk doordat ajax salarissen moet verminderen en dan heeft ajax geen keus..
freakie
 freakie - woensdag 31 maart 2010 - 11:29   quote  deeplink  
hahaha oo wacht ik zie het xD
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 31 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
lol
teriele
 teriele - woensdag 31 maart 2010 - 17:51   quote  deeplink  
die pantelic moet weg kan redelijk voetballen maar is veel en veel te duur, maar rommedahl houden is een goede rechtsvoor
hamster
 hamster - woensdag 31 maart 2010 - 19:11   quote  deeplink  
inderdaad respectloos tegenover Pantelic!!!
niemand is inderdaad groter dan de club, maar jeuk krijgen van een speler die belangrijk is voor het elftal en dus voor onze club en dan de manier hoe er gesproken word over zo een man is respectloos!!! KLAAR!!!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 april 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Pantelic vind ik echt een geval apart, want hij voetbalt soms als een natte krant. Toch is hij voor Ajax belangrijk, want met hem draait het elftal beter. Met zijn ervarenheid en sluwheid maakt hij ruimtes voor anderen, waardoor er meer lijn in het Ajax-spel komt. Als ik ga kijken naar zijn statistieken kan ik niets anders dan hem een schouderklopje te geven, want in 20 competitiewedstrijden heeft hij 9 treffers en 8 assists achter zijn naam. Ik ben voor een contractverlenging, maar niet ten koste van alles. Het zou ook goed zijn voor de ontwikkeling van Sulejmani, want Miralem heeft behoefte aan een echte maat en Pantelic en Sulejmani kunnen het prima met mekaar vinden.

Rommedahl moet blijven, want als invaller maar ook als basisspeler is hij van waarde voor Ons Aller Ajax. Het is een voorbeeldige prof en een leuk mens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ontslagbrief Pantelic en Rommedahl

0.0136179