|
|
Royaal
|
|
|
Ik kon vannacht weer eens niet slapen, toen bedacht ik mijzelf.. Wijnaldum geeft vaak aan dat dit zijn positie niet is en Makaay hoor je vaak dat er weinig aanvoer is.. Dus waarom is er nooit gekozen voor deze opstelling?
----------Keepert----------- Vrij - Vlaar - Bahia - Gio-- ---------------------------- --- Karim ----landzaat/fer-- ------------gini------------ ---biseswar-------cisse------ ---------makaay/luc--------- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wellicht omdat je dan in feite 4-2-4 speelt en daar is het nederlandse voetbal nog niet aan toe. Gini speelt graag op de positie achter de spitsen, net als Bruins. Helaas heeft Wijnaldum nog niet het overzicht wat je bij Bruins wel al ziet. Ik vind dat overigens toch 2 van de zwakke punten in dit elftal. Het oog hebben voor de medespelers en het lopen zonder bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ohja wat mij betreft kan je ipv Keepert, met een gerust hart Mulder invullen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
----------------mulder---------------- de vrij---------vlaar-----------bahia- -------el ahmadi----fer/gio----------- wijnaldum--------bruins-----------cisse -------tomasson-------castaignos------
gewoon 3-5-2! lekker aanvallend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
waarom zou je uberhaupt wijnaldum er nog inzetten weet niet of je het gezien hebt giser maar totaal geen initiatief. schoudertjes hingen naar beneden. elke bal die hij had was balverlies. Ik weet het is een enorm talent maar heb het idee dat het allemaal te veel is voor 'm. gewoon laatste wedstrijden aan de kant houden. laat 'm maar weer rustig aan komen. |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 08:58 schreef Maurice83 het volgende:waarom zou je uberhaupt wijnaldum er nog inzetten weet niet of je het gezien hebt giser maar totaal geen initiatief. schoudertjes hingen naar beneden. elke bal die hij had was balverlies. Ik weet het is een enorm talent maar heb het idee dat het allemaal te veel is voor 'm. gewoon laatste wedstrijden aan de kant houden. laat 'm maar weer rustig aan komen. Aankomen in de zin van Johnny van de Burgerking of..? ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 08:50 schreef obiku010 het volgende:----------------mulder---------------- de vrij---------vlaar-----------bahia- -------el ahmadi----fer/gio----------- wijnaldum--------bruins-----------cisse -------tomasson-------castaignos------ gewoon 3-5-2! lekker aanvallend ja laten we de kant-halven en binnenspelers weer invoeren. en wat dacht je van een stopper-spil? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2010 - 09:21 schreef hotjumper het volgende:[..] ja laten we de kant-halven en binnenspelers weer invoeren. en wat dacht je van een stopper-spil? ach, op de x-box ben ik hiermee onverslaanbaar. lol. denk dat het in het echie ook een succes kan zijn. en hoe de posities dan heten boeid me niet zo. |
|
|
|