|
|
bjorn
|
|
|
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?ct=news&archive=0&count=7&offset=0&category=&mode=requested&id=943
John de Wolf was vanavond te gast in Sport1 United. De voormalig verdediger van Feyenoord is inmiddels trainer van de topamateurclub WKE, maar zou graag terugkeren in het betaalde voetbal. 'Hoofdtrainer zie ik niet zitten,' aldus de Wolf, 'maar ik heb al een aantal keren gezegd: laat mij bij een BVO als assistent twee of drie keer in de week de verdedigers trainen. Schijnbaar is dit niet nodig in Nederland. Maar ik heb het absoluut niet nodig hoor, ik ben niet zielig.' De Wolf gaf verder aan vorig jaar dichtbij een terugkeer naar Feyenoord geweest te zijn. 'Toen Peter Bosz nog bij Feyenoord zat, heb ik hem gebeld. Ik wilde graag twee ochtenden in de week met de verdedigers van de B- en A-junioren trainen. Maar helaas werd Peter niet zo lang daarna ontslagen.'
De Wolf geeft aan dat hij niet hecht aan de status die bij een BVO hoort. 'Ik hoef helemaal geen groot salaris, laat me gewoon lekker met de jeugd werken. Laat me eerst eens twee maanden aan de slag gaan en oordeel dan. Ik hoef echt geen assistent van Mario Been te worden. Maar ik denk wel dat er echt nog veel winst te halen valt bij de jeugd.' |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die man moeten we gewoon zijn ding laten doen 2 dagen in de week, trainen met de a |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
de wolf als verdedigerstrainer , in dat bgeval kunnen we beter alvast 10 verdedigers klaar hebben staan want ze worden allemaal geschorst
nee maar zou goed zijn om de wat zwakkere verdedigers zoals een leerdam aan te laten pakken door hem want leerdam durft niet in te komen ! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zou john niet de spits zijn die we zoeken? zonder gekheid,hij weet van aanpakken,dus morgen beginnen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: lijkt me wel, hij kan toch goed rond komen van zijn overhemden-imperium |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Hij wil in de jeugd wat doen. Niet in het eerste |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Man van mijn hart!! Direct laten komen!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha geef toe, jij had er toen ook 1.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee dit kon ik niet betalen |
|
|
|
|
passie
|
|
|
Als Johnny komt voor de verdediging, zou het mooi zijn als Paultje Bosvelt komt voor het middenveld. Als ik dat gezapige zooitje afgelopen zondag zag.. Zielig!! Als Bosvelt ook gewoon even twee dagen wil komen, misschien worden onze vedetten dan een keertje wakker! (Op woensdag tegen Twente de tweede helft na dan..) En wie hebben we nodig voor de aanval? Pi-Air?? Ik wil het ook wel doen voor nop hoor!! :-) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De Wolf is altijd welkom Vooral voor zijn mentaliteit |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
de wolf wil al een paar jaar naar Feyenoord komen, maar Feyenoord wil de wolf niet.
denk dat directie bang is dat er problemen ontstaan als ze hem weer willen lozen.
je neemt eigenlijk iemand aan die je nooit meer mag ontslaan van de supporters.
beetje à la Fräser.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: achter de tap jah......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja hoor van mij mag het ook.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 - 13:39 schreef de flh het volgende:de wolf wil al een paar jaar naar Feyenoord komen, maar Feyenoord wil de wolf niet. denk dat directie bang is dat er problemen ontstaan als ze hem weer willen lozen. je neemt eigenlijk iemand aan die je nooit meer mag ontslaan van de supporters. beetje à la Fräser.. Voor de duidelijkheid, ik wil hem zelf er heel graag bij!!
Kan die Fer leren met z'n man mee te lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 - 20:43 schreef de flh het volgende:[..] Voor de duidelijkheid, ik wil hem zelf er heel graag bij!! Kan die Fer leren met z'n man mee te lopen. Nou dat kan Mario ook wel... Nee hij moet de vrij Bahia en Vlaar smeriger maken :) |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Jammer dat er geen gebruik wordt gemaakt van iemand die zichzelf aanbied. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Zal wel niet gratis zijn. |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Als ie die lelijke Armstrong overhemden maar niet meer aantrekt ;-) |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote: Misschien wil hij wel zijn resterende leven de jeugd trainen voor pakweg 25000 kaarten voor de bekerfinale |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tijd geleden he.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
en john kan wel een paar munten gebruiken sinds hij van z`n vrouwtje af is gegaan en in leiderdorp is gaan wonen.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je vrouw dat doet krijgt Dylano een broertje of een zusje ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: sjezus man , lijkt wel bejaarde topic village...seizoen moet maar weer gauw van start |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2011 - 12:14 schreef craven het volgende:[..] sjezus man , lijkt wel bejaarde topic village...seizoen moet maar weer gauw van start Ja man en dat duurd nog lichtjaren.. hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
John nobel streven maar 2 egos kunnen niet. Been laat dit nooit toe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Weet iemand waar ik die dingen kan kopen? Ik vond ze toen niet zo hip, maar nu zijn ze weer helemaal cult en wil ik er wel een paar |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2011 - 22:34 schreef Rovert het volgende:[..] Weet iemand waar ik die dingen kan kopen? Ik vond ze toen niet zo hip, maar nu zijn ze weer helemaal cult en wil ik er wel een paar Probeer de kassa's van de foute party's eens. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: foute??
waarom foute? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik heb geen idee. Zie het hier ook alleen maar op de aanplakbiljetten staan. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
waarom worden al die oude topics ineens opgegraven word der scheitziek van |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Zou Mario een dusdanig ego hebben dat hij niet wil dat JdW assistent wordt van de jeugd? Ik mag hopen dat er een verschil zit tussen een assistent van de jeugd en een trainer van het eerste. Kortom John, die 2 maanden proeftijd gaan we morgen nog inplannen wat mij betreft, baat het niet....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk niet dat Mario dat bepaalt. Wat kan ie doen, dreigen met opstappen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Jij moet eens niet zo zeiken!! Nieuwe topics zijn niet goed, oude topics zijn niet goed!! Misschien moet je maar eens verder gaan kijken! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Als je inderdaad loopt te zeiken over een topic op een topic.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door STS -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt een paar keuzes.
- je zeikt over topics in topics. - je zeikt over de directie. - je zeikt over je mede forumgenoten. - je zeikt over je mede supporters. - je zeikt over spelers die niet bijtekenen. - je zeikt over de varkenoordgroep.
Meer nieuws komt er op dit moment niet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:Je hebt een paar keuzes. - je zeikt over topics in topics. - je zeikt over de directie. - je zeikt over je mede forumgenoten. - je zeikt over je mede supporters. - je zeikt over spelers die niet bijtekenen. - je zeikt over de varkenoordgroep. Meer nieuws komt er op dit moment niet. daar komt het kort weg wel op neer de komende maanden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oh en over spelers die wel/niet komen/gaan |
|
|
|