BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Wolf wil wel assistent worden bij Feyenoord!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 november 2019 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 18:48 schreef kenny het volgende:

[..]

maar dat is geen reden om de wolf te nemen toch , feyenoord moet eens af van dat vrienden kliekie en gewoon goede capabele mensen aanstellen maar dat doen ze niet ze hebben liever meelopers en jaknikkers zodat ze zelf lekker veilig kunnen blijven zitten
Zo is hij idd wel aangesteld ,het ons kent ons factor.
Je heb gelijk zo is hij aangenomen door troost
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 november 2019 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2019 - 21:49 schreef VVout het volgende:
-1, allemaal weer aannames en nog geen werkelijke daden kunnen beoordelen.
Is geen aanname, het is wat Wolf letterlijk heeft gezegd. Hij is goede maatjes met Troost en Troost zou kijken of hij Wolf kon plaatsen als de gelegenheid zich voor zou doen...
VVout
 VVout - zondag 03 november 2019 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 08:56 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Is geen aanname, het is wat Wolf letterlijk heeft gezegd. Hij is goede maatjes met Troost en Troost zou kijken of hij Wolf kon plaatsen als de gelegenheid zich voor zou doen...
Het is een aanname om nu al te denken dat het niet goed zal gaan met John, kan wel amateurs trainen maar dat gaat hem nu goed af. Hij is in de tussentijd ook gelouterd in zijn karakter, althans weet dit beter te doseren. Maatjes binnen de voetbalwereld blijf je altijd houden of je nu praat over de FIFA, UEFA, KNVB of op club niveau. Dit pakt soms goed uit dan weer minder goed. Overmars en Sar hebben het nu voor de wind maar het was ook een strijd alles overeind te houden, laten wij dit eerst ook een kans gunnen i.p.v. na 3 maanden met de kettingzaag er in te gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 november 2019 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 09:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Het is een aanname om nu al te denken dat het niet goed zal gaan met John, kan wel amateurs trainen maar dat gaat hem nu goed af. Hij is in de tussentijd ook gelouterd in zijn karakter, althans weet dit beter te doseren. Maatjes binnen de voetbalwereld blijf je altijd houden of je nu praat over de FIFA, UEFA, KNVB of op club niveau. Dit pakt soms goed uit dan weer minder goed. Overmars en Sar hebben het nu voor de wind maar het was ook een strijd alles overeind te houden, laten wij dit eerst ook een kans gunnen i.p.v. na 3 maanden met de kettingzaag er in te gaan.
Eens hoor VVout ,het vooraf al afschrijven van mensen is niet goed.
kenny
 kenny - zondag 03 november 2019 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 09:17 schreef VVout het volgende:

[..]

ik zaag hem zeker niet af , het gaat er mij meer om dat er niks verandert bij feyenoord door de enge kliek in dat maasgebouw met troost voorop , ze omringen zich met jaknikkers om eigen positie te behouden niet om feyenoord vooruit te helpen
en ja ik vind persoonlijk dat de wolf niks toevoegt is tactisch zeer beperkt , hij mist gewoon weg de kwaliteit om een goede aanvulling te zijn voor de hoofdcoach
VVout
 VVout - zondag 03 november 2019 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 11:05 schreef kenny het volgende:

[..]

ik zaag hem zeker niet af , het gaat er mij meer om dat er niks verandert bij feyenoord door de enge kliek in dat maasgebouw met troost voorop , ze omringen zich met jaknikkers om eigen positie te behouden niet om feyenoord vooruit te helpen
en ja ik vind persoonlijk dat de wolf niks toevoegt is tactisch zeer beperkt , hij mist gewoon weg de kwaliteit om een goede aanvulling te zijn voor de hoofdcoach
Troost is de enigste Feyenoorder die de durf heeft dit nog op te pakken, erg respectloos naar hem toe. Dit is een op en top Feyenoorder en heeft echt wel het beste voor met de club. Hij zal de eerste zijn die zich weer uit het verhaal trekt als er ook maar iemand gevonden wordt die het beter kan, voor nu is dat alleen niet zo.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 november 2019 - 13:57   quote  deeplink  
kent zijn eigen beperkingen niet...
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 november 2019 - 13:58   quote  deeplink  
Wolfie gaat schreeuwen naar de verdedigers, hij houd ze scherp let maar op
ar
 ar - zondag 03 november 2019 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 13:55 schreef VVout het volgende:

[..]

Troost is de enigste Feyenoorder die de durf heeft dit nog op te pakken, erg respectloos naar hem toe. Dit is een op en top Feyenoorder en heeft echt wel het beste voor met de club. Hij zal de eerste zijn die zich weer uit het verhaal trekt als er ook maar iemand gevonden wordt die het beter kan, voor nu is dat alleen niet zo.
Ik vind het prachtig dat jij altijd zo positief blijft kerel.
Voor mij wordt het na ruim 25 jaar aan de club te zijn verbonden steeds moeilijker. Maar tis je club hé.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 november 2019 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 14:01 schreef ar het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig dat jij altijd zo positief blijft kerel.
Voor mij wordt het na ruim 25 jaar aan de club te zijn verbonden steeds moeilijker. Maar tis je club hé.
Dat gevoel bekruipt mij ook....hopen dat iemand een revolutie forceert in de club. maar wie zou dat moeten doen? Iemand met verstand (niet alleen voetbalverstand) én ballen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 november 2019 - 14:23   quote  deeplink  
Sjee, 18 jaar lang hebben we amper gelukkig mogen zijn. Maar altijd positief.
Scheelt weer in het alternatief, afgeven op hopeloze sukkels.
kenny
 kenny - zondag 03 november 2019 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 13:55 schreef VVout het volgende:

[..]

troost pakte dit wel heel erg graag op , natuurlijk is hij een feyenoorder maar jij moet toch ook gezien hebben dat hij werkelijk alles verkeerd heeft gedaan , meneer heeft zelfs nog geprobeerd stam binnenboord te houden omdat hij tevereden over hem was terwijl de hele wereld zag dat het niet werkte onder stam
enigste wat hij wel goed gedaan heeft is om alle assistenten weg te sturen , er moet gewoon ook een grote bezem door dat maasgebouw dat is de bron van de ellende waar we nu in zitten , het is niet voor niks dat meerdere grote feyenoorders zoals v hanegem , boskamp , blinker enz helemaal niks hebben met die gladjanesen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Wolf wil wel assistent worden bij Feyenoord!

0.0065398