BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorders en voetbalschoenen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 30 maart 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Cissé bracht niet wat iedereen had verwacht, dit kwam natuurlijk doordat zijn dikke teen uit zijn schoen stak waardoor hij hier last van kreeg. Nu blijkt ook Tomasson last te hebben van zijn voet. In de trend van de bezuinigingen zullen de schoenen toch niet de versies zijn die iemand bij een 5e klasser in een sportzaak koopt voor €60,-?
bram
 bram - dinsdag 30 maart 2010 - 13:40   quote  deeplink  
denk dat de schoenen komen uit die bakken die bij winkelcentra staan
craven
 craven - dinsdag 30 maart 2010 - 14:52   quote  deeplink  
misschien zitten sjakie zijn wondersloffen nog wel in de bak??
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 maart 2010 - 15:38   quote  deeplink  
spelen op nike he, heb niks met voetbal te maken. gewoon adidas en alles komt goed
bram
 bram - dinsdag 30 maart 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quick is de beste schoen,
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 15:53 schreef bram het volgende:
quick is de beste schoen,
de Ruud Geels? mij voorkeur ging toch uit naar de Adidas Willem van Hanegem
bram
 bram - dinsdag 30 maart 2010 - 16:11   quote  deeplink  
adidas is neuzensponsor
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 maart 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 16:11 schreef bram het volgende:
adidas is neuzensponsor
dat dan weer wel, die moffen laten ook altijd de joden voor ze werken
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 maart 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 16:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat dan weer wel, die moffen laten ook altijd de joden voor ze werken
dus, ..... geschiedenis herhaalt zich?
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 maart 2010 - 20:52   quote  deeplink  
positief?

30 mrt Jon Dahl krijgt custom-made schoenen van Adidas

Jon Dahl Tomasson bezocht begin deze week de Adidas-fabriek in het Duitse Nürnberg. De aanvaller van Feyenoord liet zich daar nieuwe schoenen aanmeten die het probleem aan zijn hiel moeten verhelpen. Tomasson kampt al een tijdje met problemen aan zijn voet en miste daardoor onder meer de halve finale van de beker tegen FC Twente (2-1) en het duel bij NEC (0-0). Feyenoord-trainer Mario Been hoopt dat hij snel weer een beroep kan doen op de Deense international.'Want je ziet dat we moeilijk scoren', aldus Been tegen Voetbal International. 'Jon is onze clubtopscorer en een heel belangrijke speler. Met hem erbij heb ik voorin weer wat meer mogelijkheden, zeker nadat Sekou Cissé maandag zijn rentree heeft gemaakt op het trainingsveld.'
KKL
 KKL - dinsdag 06 april 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Ik twijfel nu al een dag of ik hier überhaupt woorden aan vuil moet maken, maar ik ga het gewoon doen!
Gisteren zagen we wederom een bijzonder matig Feyenoord, maar na al die jaren kan ik me daar eigenlijk niet eens meer aan storen.
Er werd immers niet verloren en dat is wel eens anders geweest.

Nee waar stoor ik me dan wel aan, je raad het al natuurlijk bij het zien van de foto aan de linkerkant.
Ergens eind jaren 90 kwam schoentjes magnaat Nike met de gedacht dat het wel geil zou zijn als spelers op witte en zilveren schoenen gingen lopen, want dat zwart kan echt niet meer. Sinds die tijd erger ik mij mateloos aan al die mooi-boys met hun fancy schoenen.
Alle kleuren van de regenboog zie je tegenwoordig op de velden voorbij komen, de ene kleur nog niet homofieler dan de andere. Van knalgeel tot donkergroen tot lichtgevend oranje. Dit seizoen schijnt het helemaal in te zijn voor een aantal van onze mooi-boy spelers om met gekleurde schoentjes te spelen.
Zo zagen we al een 4 tal ridders op knal gele schoenen lopen. Dat maakt uiteraard niet uit, ze lopen zelf voor lul zolang ze maar goed spelen.

MAAR GISTEREN! Gisteren tot mijn grote verbazing zag ik op het veld spelers met paarse schoenen, werkelijk waar een schande! Daarbuiten was de prestatie van beide heren op paarse schoenen ook dusdanig slecht dat er geen eens reden is tot discussie: die dingen zagen we gisteren voor de laatste keer: .

Als je met mooie paarse schoentjes wil lopen dan trek je maar het maandverband shirt aan, wat ons betreft is dit een regelrechte overtreding van het Handvest Clubcultuur en we EISEN dat de Stichting Continuïteit gaat ingrijpen.
Een schande voor het heilige rood en wit, de smerige kleurtjes onder de broeken.
Het moet afgelopen zijn, dat je thuis in een roze tutu gaat lopen of een roze string aantrekt moet je zelf weten, maar het uiterlijk van onze spelers is ons uiterlijk! FRFC WIL ZWARTE SCHOENEN!! EN NIKS ANDERS!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door KKL --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 april 2010 - 14:47   quote  deeplink  
t zijn maar schoenen. T was mij niet eens opgevallen
KKL
 KKL - dinsdag 06 april 2010 - 14:51   quote  deeplink  
die EL Ahmadi....zondag met grote afstand de slechtste speler op het veld....en dan die paars/roze schoenen onder die harige stokkies van hem hahahaha

De tranen stonden in mijn ogen...en niet van het lachen
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 april 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:
t zijn maar schoenen. T was mij niet eens opgevallen
kan me er wel iets bij voorstellen.
als het spel niet echt boeiend is verleg je nog wel eens je aandacht naar iets anders, in dit geval dus schoenen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 april 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Nike heeft dan ook niks met voetbal te maken.
R()b
 R()b - dinsdag 06 april 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 14:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

als het spel niet echt boeiend is verleg je nog wel eens je aandacht naar iets anders, in dit geval dus schoenen.
Hahaha ja idd.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 april 2010 - 16:25   quote  deeplink  
vroeger was alles beter
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 april 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 16:25 schreef hotjumper het volgende:
vroeger was alles beter
je bedoelt bij Feyenoord? maar dan ook echt vroeger!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 april 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 17:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

je bedoelt bij Feyenoord? maar dan ook echt vroeger!
ja, zelfs de muziek....
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 april 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 17:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja, zelfs de muziek....
klopt, als een zwerende vinger!
vak VV
 vak VV - dinsdag 06 april 2010 - 17:36   quote  deeplink  
Wat vinden we van de knal rode schoenen van Wijnaldum? Of de knalgele van Fer? Wat te denken van Cisse, Leerdam en el Ahmadi op paarse schoenen en het nike teken is roze... Ziet er niet uit!
De spelers moeten toch allemaal hetzelfde shirt en broekje aan, waarom dan niet allemaal dezelfde schoenen? Gewoon zwarte puma's eronder, geen gezeik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorders en voetbalschoenen









0.0071189