|
|
robs
|
|
|
Cvita kan nog van waarde zijn hoor |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat bedoel ik robs.. cvitanisch KAN van waarden zijn EMA kan van waarde zijn.. rommedahl KAN van woorden zijn.. Geen zekerheid dus beter verkopen.. en oleguer verkopen want zijn salaris is wek heel erg hoog.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ben wel benieuwd wanneer de grote schoonmaak gaat beginnen, hoop werk te doen voor de heren blind, Jol en VDB |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Van der Heijden kan net als Jan zowel centraal achterin links als op het middenveld. Overigens ziet Jol Daley Blind niet als rechtsback, dus die zou ook nog centraal achterin kunnen spelen en is links... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ja zijn contract loopt af, die is sowieso weg |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
cvitanich hebben we denk ik niet meer nodig hij isal volgens mij 27 we kunnen beter talenten kopen die we later voor 3 x zoveel kunnen verkopen net als suarez |
|
|
|
|
ed63
|
|
|
Weg: Luque Sno Ogararu Aissati Wielaert Manucharyan Atouba Kennedy Martina Bodul Emanuelson Silva Lindgren
Heb nog steeds hoop op Sulejmani, Pantelic mag alleen één jaar verlengen, anders weg. Ben bang dat vdWiel weg gaat; hopelijk blijft het daarbij.
Totaal dus stuk of 15 man weg, Blind zeker terug, anderen twijfel. Meer voor de breedte dan basis. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
De vraag is of ze allemaal wel vrijwillig weg gaan/gehaald worden. Anders krijg je te maken met querilanten zoals Wielaert, kost een hoop geld dit soort idioten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 12:19 schreef robs het volgende:De vraag is of ze allemaal wel vrijwillig weg gaan/gehaald worden. Anders krijg je te maken met querilanten zoals Wielaert, kost een hoop geld dit soort idioten daar hadden we dit seizoen al last van, maar inderdaad het is hopen dat zulke jongens weggaan, ik dacht dat Wielaert zelfs 1 miljoen per jaar verdient?? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
Manucharyan weg Sno weg Ogararu weg Donald weg Wielaert weg Atouba houden Kennedy weg Zeegelaar jong ajax Lindgren wisselspeler Silva weg Sarpong verhuren aan groningen of heereveen Aissati weg!! Sulejmani verhuren aan heracles met gert jan Rommedahl houden! als wisselspeler kan hij in lastige situaties invallen + hij wil loon inleverren. Oleguer weg Van der Heijden verhuren Martina weg Bodul weg Pantelic houden Cvitanich weg |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Gert Jan schijnt naar Az te gaan |
|
|
|