BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bas Dost

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajacied
 ajacied - donderdag 01 april 2010 - 20:06   quote  deeplink  
mee eens wat moeten wij nou in vredesnaam met bas dost ? als we zelf zo spits niet kennen opleiden dan is het toch wel heel erg dramatish!
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 april 2010 - 15:41   quote  deeplink  
Bas Dost zou een optie kunnen zijn voor volgend seizoen, want hij is in mijn ogen een geschikte spits voor Ajax. Ik vind hem veel weghebben van Huntelaar, die in zijn beginjaren dezelfde ontwikkeling doormaakte als nu Dost. Echter er zijn meerdere opties; Pantelic een contractverlenging geven of Siem de Jong als diepe spits maar hier heb ik toch twijfels over, omdat hij daar al eens gespeeld heeft bij Ajax en dat niet al te best deed. Echter is het voor volgend seizoen het proberen waard, want De Jong is nu een stap verder en een combinatie met Eriksen zou soelaas kunnen bieden.
robs
 robs - zondag 04 april 2010 - 00:17   quote  deeplink  
Ik vind Dost wel een versterking
robs
 robs - zondag 04 april 2010 - 00:25   quote  deeplink  
Ligt er wel aan wat hij kost natuurlijk ;-)
freakie
 freakie - zondag 04 april 2010 - 00:58   quote  deeplink  
Tsja robs als we jou als aankoop en verkoop beleid hadden bij ajax hadden we nu op 275 contract spelers gezeten.. tsja zit altijd wel wat bij..
ajacied
 ajacied - zondag 04 april 2010 - 19:58   quote  deeplink  
wat moeten wij met bas dost??? als wij zelf niet zon spits in onze jeugd hebben dan is het wel heel erg! wij moeten niemand kopen VERKOPEN !
robs
 robs - zondag 04 april 2010 - 20:07   quote  deeplink  
Freakie je leest niet goed dan, want ik heb alleen Lens en Dost op het oog voor vol;gend seizoen en wellicht Dembele. Bovendien moeten er wat mij betreft 20 jongens weg, zie het andere topic. Dus 275 spelers is onzinnig geraaskal. Jammer.
remco k
 remco k - zondag 04 april 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 20:07 schreef robs het volgende:
Freakie je leest niet goed dan, want ik heb alleen Lens en Dost op het oog voor vol;gend seizoen en wellicht Dembele. Bovendien moeten er wat mij betreft 20 jongens weg, zie het andere topic. Dus 275 spelers is onzinnig geraaskal. Jammer.
Jij hebt wel veel verstand van AJAX of niet, wat denk je? DAt AJAX deze spelers ophaalt voor 5/6 miljoen, lijkt me niet he??

Verder heb je inderdaad wel gelik dat er wel een man of 20 zowat wegmogen..
robs
 robs - woensdag 07 april 2010 - 20:27   quote  deeplink  
Dank je. Hangt inderdaad af van wat ze kosten. Dost voor 5 miljoen lijkt me haalbaar
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Nu wil je weer alleen Dost, terwijl je eerder aangeeft enkel Lens en Dost op te willen halen. Verwacht nu toch niet dat er zoveel geld geinvesteerd gaat worden, zoals je zelf al aangeeft moeten er inderdaad veel spelers weg, dit moet dus ook gebeuren voordat er wat nieuws gekocht zal worden...
robs
 robs - woensdag 07 april 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Hangt af van t prijskaartje. Een Lens en Dost graag halen ja, want met Sarpong of Rommedahl op rechts word je geen kampioen
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Ik denk niet dat AJAX spelers binnen NL gaat kopen, veel duurder in verhouding tot spelers uit bijv Brazillie, Ecuador, Noorwegen, Zweden of Oekranie.

Ik verwacht dat ajax daar nog wel een speler weg koopt..
robs
 robs - donderdag 08 april 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Wellicht heeft Dost een clausule en wil de curator van AZ echt geld zien
Ajax_bakel
 Ajax_bakel - donderdag 08 april 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Siem de jong De spits in ! af en toe eigen talenten een kans geve ,geen geld verprutsen zoals voorgaande jaren ,laat jol nog maar ff knutselen !
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 08 april 2010 - 21:19   quote  deeplink  
idd ik zou siem de jong wel eens in de spits willen zien
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - donderdag 08 april 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Laat het idd maar aan Jol over,hij weet wel wat goed voor ajax is.Tot nu toe vindt ik alleen Atouba een miskoop.Pantelic heeft het best leuk gedaan en bewezen dat hij belangrijk kan zijn.dus in geval van Dost,als Jol het in hem ziet zitten vertrouw ik daarop.Wij gaan met Martin Jol nog mooie dingen meemaken!!!
robs
 robs - donderdag 08 april 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, Siem ziet hij niet als een nummer 9
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 22:35 schreef robs het volgende:
Helemaal mee eens, Siem ziet hij niet als een nummer 9
je zegt helemaal mee eens, maar de beste man zegt helemaal niks over Siem.. beetje raar.

Welke kwaliteiten heeft hij NIET om een goede nr9 kunnen zijn volgens jou???
John2
 John2 - vrijdag 09 april 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 12:36 schreef robs het volgende:
Wellicht heeft Dost een clausule en wil de curator van AZ echt geld zien
Ik dacht dat Dost bij Heracles speelt.
robs
 robs - vrijdag 09 april 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Remco begrijpend lezen is niet zo moeilijk toch? Helemaal mee eens slaat op het volledige betoog van Royansky en het gedeelte na de komma als een toevoeging mijnderzijds. Ik ben het eens met hem dat we het aan Jol over moeten laten en DIE, Jol dus, ziet in Siem geen nummer 9...

Snap je????
robs
 robs - vrijdag 09 april 2010 - 23:44   quote  deeplink  
En John: Ook de zin Dost heeft een clausule en de curator van AZ wil misschien geld zien slaat op twee verschillende zaken: de potentiele aankoop van Dost van Heracles en Lens van AZ...
remco k
 remco k - zaterdag 10 april 2010 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 23:43 schreef robs het volgende:
Remco begrijpend lezen is niet zo moeilijk toch? Helemaal mee eens slaat op het volledige betoog van Royansky en het gedeelte na de komma als een toevoeging mijnderzijds. Ik ben het eens met hem dat we het aan Jol over moeten laten en DIE, Jol dus, ziet in Siem geen nummer 9...

Snap je????
Jij probeert constant op slinkse wijze andere mensen aan je zijde te krijgen, of de schijn te creeren alsof dat zo is..

En ik kijk zo'n beetje iedere persconferentie van ajax en dus ook Jol, maar heb hem dat echt ng nooit horen zeggen en zoals met meer van wat jij zegt, zal ook dit weer volledig onzin zijn...
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 00:00   quote  deeplink  
Misschien moet je het eens opnemen, dan kun je het terug zien
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 11:04   quote  deeplink  
daar hebben we internet tegenwoordig voor he.
Maar goed we zullen zien of het al dan niet een goede spits kan worden, dit natuurlijk mits hij een kans krijgt.
Laat ik het anders stellen, ik denk niet dat hij nog aan de bak komt op 10 volgend seizoen, dit omdat hij dan Lodeiro en Eriksen voor zich moet dulden.
Ik hoop dus dat men in hem een spits ziet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bas Dost

0.0129351