|
|
jp14
|
|
|
Op weg naar het mogelijke kampioenschap, treft ajax komende zondag Ado. Ado uit, altijd lastig denk ik. wat zal het worden? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jammer dat die Atteveld weg is, als hij was aangebleven was er nog meer onrust. Maar goed, gaat het zondag niet goed voor Ado, staan al die mafkezen weer op het veld... 4-0 overwinning voor Ajax. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Altijd lastig bij die blaaskaken |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ik zeg 1-3 voor Ajax!
Ado is echt slecht,is te doen voor Ajax! |
|
|
|
|
jp14
|
|
|
ik denk zelf ook dat ajax zal gaan winnen, maar ik denk pas in de 2de helft. met rust misschien net 1-0 voor ajax. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
als het voor de rust 0-2 staat breekt de pleuris uit |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha sowiso wordt er wat gestaakt hier, IK ZEG UITKIJKEN VOOR BLESSURES |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: En gele of rode kaarten... gezien het spel van die hopjes.
0-6 voor ons aller AJAX... voor de rust 0-2 en in de 2e helft zoals gebruikelijk afmaken dat stelletje nimnuts... |
|
|
|
|
jp14
|
|
|
ja, het word erg belangrijk om ongeschonden die wedstrijd weer uit te komen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahaha ik zeg 0-8 we bied hoger.. xD Fsidevak xDxD |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
nee ik denk een o - 4 overwinning. en alle 4 gescoord door SUK, die panteliç vervangt vanwege zijn slechte voetbal. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ik hoop een overwinning, heb er niet zo´n top gevoel bij. waarschijnlijk willen die ado spelers zich graag bewijzen tegen Ajax, vooral omdat atteveld nou weg is. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
pff.eerlijk gezegd verwacht ik een reguliere 0-3.we geven weinig weg achterin en zou niet weten welke speler van ado het de achterhoede zou moeten lastigmaken. als ze al scoren is het uit een vrije trap of corner. aanvallend zal suarez ZEKER WEER van zich laten spreken. en de jong heeft de smaak te pakken,dus die gaat ook weer wat leuks doen. nee,ik verwacht echt geen problemen.wel lekker dat we eerst kunnen kijken wat twente doet.en als dat niet goed gaat dan word het nog erger voor ado. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
die smerige denny buijs gaat natuurlijk even laten zien dat hij suarez wel baas kan, met de gevolgen van dien :P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 20:43 schreef Johnnyafca het volgende:ik hoop een overwinning, heb er niet zo´n top gevoel bij. waarschijnlijk willen die ado spelers zich graag bewijzen tegen Ajax, vooral omdat atteveld nou weg is. als je een beperkte selectie hebt,en je wilt je geforceerd bewijzen tegen een ajax in vorm,dan is het dus hoogmoed voor de val.geloof me maar johnny,die hagenezen worden zoek gespeeld.die gaan ff rennen in het begin,net als gae in de beker,en worden dan effectief op de plaats gezet. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 20:49 schreef Johnqqqq het volgende:die smerige denny buijs gaat natuurlijk even laten zien dat hij suarez wel baas kan, met de gevolgen van dien :P niemand in de eredivisie kan suarez de baas als ie het op zijn heupen heeft:) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 20:49 schreef Johnqqqq het volgende:die smerige denny buijs gaat natuurlijk even laten zien dat hij suarez wel baas kan, met de gevolgen van dien :P he Johnqqqq:wat denk je van die van de bergh?haha,die pakt zo een rooie kaart in zijn ijver om ado te redden van het grote boze ajax...heheheheh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: altijd lastig om te spelen tegen een ploeg waar de trainer net ontslagen is, zeker als het ontslag door de spelers is aangevraagd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 11:59 schreef jp14 het volgende:ik denk zelf ook dat ajax zal gaan winnen, maar ik denk pas in de 2de helft. met rust misschien net 1-0 voor ajax. dan winnen ze toch al voor rust...:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 20:49 schreef bahbah het volgende:pff.eerlijk gezegd verwacht ik een reguliere 0-3.we geven weinig weg achterin en zou niet weten welke speler van ado het de achterhoede zou moeten lastigmaken. als ze al scoren is het uit een vrije trap of corner. aanvallend zal suarez ZEKER WEER van zich laten spreken. en de jong heeft de smaak te pakken,dus die gaat ook weer wat leuks doen. nee,ik verwacht echt geen problemen.wel lekker dat we eerst kunnen kijken wat twente doet.en als dat niet goed gaat dan word het nog erger voor ado. sorry, maar hoezo zeker weer???? Suarez speelt de laatste maand absoluut niet op niveau en eigenlijk zelfs zwaar ondr niveau.. Ik hoop dat hij het weer gaat oppakken, we hebben hem hard nodig.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] sorry, maar hoezo zeker weer???? Suarez speelt de laatste maand absoluut niet op niveau en eigenlijk zelfs zwaar ondr niveau.. Ik hoop dat hij het weer gaat oppakken, we hebben hem hard nodig.. vandaar mn zeker weer...... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
maar ik begrijp nu als ik het zelf teruglees waarom je het vraagt.:)inderdaad speelt ie onder niveau momenteel,en ik bedoel dus dat ie zondag het weer op gaat pikken.weekje rust ,lekker trainen,zondag topfit en uitgerust........ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Uuu remco.. al speeld hij niet goed.. hij is wel bij groningen de man van 2 assists als k het goed heb.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Buis is een kakkerlak. een schopper, die jongen kan echt niet voetballen |
|
|
|
|
esmeralda
|
|
|
we pakken ado den haag gewoon ff |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] altijd lastig om te spelen tegen een ploeg waar de trainer net ontslagen is, zeker als het ontslag door de spelers is aangevraagd. Normaal wel maar als die 4 spelers als leugenaar worden genoemd kan het ook zo zijn dat er spelers bij zullen zijn die wel goed met Atteveld overweg konden en daadwerkelijk wat van hem leerde. Die zullen toch minder hard lopen voor zulke "maten" . Ik denk toch wel dat het een chaos zal zijn op het veld van ADO-kant. |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
wordt lastig maar wordt gewoon een nulletje of3 voor amsterdam |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 20:43 schreef Johnnyafca het volgende:ik hoop een overwinning, heb er niet zo´n top gevoel bij. waarschijnlijk willen die ado spelers zich graag bewijzen tegen Ajax, vooral omdat atteveld nou weg is. inderdaad, word een hele lastige wedstrijd voor ajax, hoop op een snel doelpunt voor ajax dat er snel ruimte ontstaat, dus beginnen met Rommedahl en Suarez voorin. Hoop wel dat VVV vanavond een topdag heeft!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik hou het bij een kleine overwining 1-13 |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 april 2010 - 12:09 schreef dege het volgende:[..] inderdaad, word een hele lastige wedstrijd voor ajax, hoop op een snel doelpunt voor ajax dat er snel ruimte ontstaat, dus beginnen met Rommedahl en Suarez voorin. Hoop wel dat VVV vanavond een topdag heeft!! Je bedoelt morgenavond...
Zou mooi zijn als het dan al een gelijkspelletje wordt... eerste 2 punten verloren. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ado thuis is lang geleden dat we die hebben gewonnen ! altijd lastig toch gaan we deze keer ook met grote cijfers winnen! ik zeg 1-4 3x suarez (hoop ik) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ik vind het niet eerlijk dat wij vaak om 12.30 spelen,is gewoon te vroeg! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
12.30 sucks ja daar moet Ajax echt eens tegen gaan protesteren! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 april 2010 - 18:18 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:Ik vind het niet eerlijk dat wij vaak om 12.30 spelen,is gewoon te vroeg! Heeft alles te maken met Tv-gelden en het gedrag van " supporters ". |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Haha, daar zijn we weer. Ajax is met een prachtige reeks bezig en moet alles winnen om kans te maken op die felbegeerde titel. Nog 5 potjes en morgen is de 1e van die 5 tegen Ado Den Haag.
36x is Ado Den Haag - Ajax of Fc Den Haag - Ajax gespeeld in competitieverband en 19x trok Ajax aan het langste eind, 10x verloor Ajax en 7x eindigde het duel in een gelijkspel, doelcijfers 66-43 in Amsterdams voordeel.
Op 25-12-1968 eindigde Ado - Ajax in 2-5 met een prachtig scoreverloop;
Nuninga 0-1 ('30) Nuninga 0-2 ('38) Heynen 1-2 ('50) Mansveld 2-2 ('54) Swart 2-3 ('75) Swart 2-4 ('85) Swart 2-5 ('90)
Bals, Cruijff, Henk Groot, Hulshoff, Keizer, Muller, Nuninga, Pronk, Swart, van Duivenbode en Vasovic rolde in het laatste kwartier het Ado van clublegende Aad Mansveld ( R.I.P. Het stadion van Ado is naar hem vernoemd en hij is het toonbeeld bij Ado van onverzettelijkheid en de spreekwoordelijke 'Haagse Bluf' ) op. Ook de adviseur van Ado, Lex Schoenmaker, kon niet verhinderen dat Ajax destijds met de 3 punten aan de haal ging.
Johan Cruijff scoorde de 1-2 in de gewonnen pot op 2-1-1972, 1-1 scoorde Piet Keizer, waarin aan Haagse kant Dick Advocaat meedeed. Ajax werd dat seizoen kampioen met 8 punten voorsprong op Feyenoord.
1-3 was de score op 19-09-1981 met Ajax-doelpunten van Wim Kieft, Piet Hamberg en Jesper Olsen. Ons Aller Ajax was Psv te slim af in de titelstrijd dat seizoen en werd met 5 punten verschil kampioen van Nederland.
In 2004 eindigde Ajax ook als 1e en in dat seizoen stond Ado Den Haag - AJAX ook op het programma. Wedstrijdverloop;
Stroeve 1-0 ('17) Heitinga 1-1 ('33) Sneijder 1-2 ('47) Ibrahimovic 1-3 ('62) Sikora 1-4 ('80)
Escudé, Galásek, Grygera, Heitinga, Ibrahimovic, Litmanen, Lobont, Maxwell, Mitea, Sneijder, Sonck was de basiself en Nigel de Jong, Pasanen en Sikora vielen die wedstrijd in.
De laatste overwinning in Den Haag werd geboekt op 11-02-2007, 1-2. Heitinga scoorde de 1-1 na de openingstreffer van Santi Kolk en Huntelaar scoorde in de 70e minuut de 1-2.
Er is onrust in het Haagse na de trammelant rond Atteveld en de spelers van Ado zullen morgen tot op het bot scherp zijn om Ajax een pootje te lichten, maar dan nog moet Ajax met de 3 punten aan de haal gaan. Ik verwacht dat dit ook gaat lukken, want na het gelijke spel van Twente vanavond in de Koel zal Ajax gebrand zijn om te profiteren..........1-5.
Zijn jullie ook zeker van een overwinning?????? Latersssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ado zal inderdaad tot op het bot gemotiveerd zijn om van ajax te winnen, dus ajax kan de borst nat maken. Hoop op de volgende opstelling: Steek Wiel-Alde-Vert-Anita Enoh-De Zeeuw-Eriksen-De Jong Rommedahl-Suarez
Waarom Rommedahl, ik verwacht dat ado volle bak gaat spelen dus zal er voldoende ruimte liggen en wie anders als Rommedahl kan dat mijn zijn enorme snelheid benutten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Elke bvo in nederland is tot op het bot gemotiveerd als ze tegen Ajax moeten spelen dus zoveel zal het niet uitmaken wat ado betreft. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
ado gaat vechten voor wat het waard is dan kan het nog weleens gek gaan lopen ik denk een moeizame 1-3 winst voor ajax |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik hoop dat ajax kampioen word!!2-12 voor ajax! maar ik ben bang dat de scheits rechters en kesler het gaan beslisen!!! wat ik gezien heb bij vvv-twente !!!scheits rechters zijn 100% voor twente!!! zuivere penaltie voot vvv!!! niet gekregen!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 april 2010 - 20:57 schreef ajaxboy2 het volgende:ado gaat vechten voor wat het waard is dan kan het nog weleens gek gaan lopen ik denk een moeizame 1-3 winst voor ajax Dat geld voor Ajsx ook dus no problem,0-3 |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita De Zeeuw-De Jong-Enoh Suarez-Pantelic-Eriksen
BANK: Vermeer, Emanuelson, Oleguer, Lodeiro, Sulejmani, Rommedahl, Gabri |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Opstelling voor vanmiddag is bekend; Stekelenburg, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, de Zeeuw, de Jong, Emanuelson, Pantelic, Suarez. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
niks op aan te merken op deze opstelling. je hebt nog altijd goede wissels achter de hand indien nodig, hoop op een snelle voorsprong voor ajax, dat zou in deze wedstrijd wel fijn zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
SULEJMANI weer bij de selectie....goed voor die jongen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad remco!! is goed dat hij der bij zit.. Als het een makkelijke dag word zou hij er wel bij komen! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
heeft iemand een goede stream, kan er niet echt een goede vinden? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat goed die pantelic zeg.. een echte spits.. Alleen de 0-3 of 0-4 of 0-5 kunnen scoren is inderdad wel heel goed! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: eredivisie live kopen :O
krijg ajax ook geld door |
|
|