|
|
Johnqqqq
|
|
|
probeer dan nog wat, ajax nog aan toe
straftraining voor iedereen :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Onmacht, salaris van bepaalde spelers met 70% inkorten! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
7 min extra tijd, wie weet. Niet verdiend maar hoop toch dat ze nog scoren, maar zie het niet echt zitten. Ben je de 2e plaats ook kwijt, klote zooi. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heb ik al gedaan!
moet weer aan n nieuwe droger! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
straftraining??? de zweep zul je bedoelen!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
wat toby? die knalt m wel ff in zn eigen goal! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
GOAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL JAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik ben leeg van de spanning... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ik loop achter met die kk stream? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
toby aldeweierled de koning |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik zie m !!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
ik ben kapot van de spanning jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
nu nog wel ff de boel wegrossen! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Dit is met afstand de slechtste wedstrijd van het seizoen... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
zit te janken hier!!
Om mn droger LOL!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
WAT EEN GELUK< HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHA |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ken 'm miss nog repareren!
alleen de klep is verbogen! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
lekker pfff LUCKY AJAX WE DO |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jezusssss!! wat een mazzel dat mag wel een keer!!:P:P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JALALALALALALA LALALA LALALA LALALALALALALAAAAA LA LA LALAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
dege
|
|
|
van de andere kant, mogen wij ook eens slecht spelen en mazzelen. Terug naar Amsterdam en zo snel mogelijk vergeten deze wedstrijd. Gelukkig blijven we in de race!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: staat je pc bij de droger dan........................................... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
uuu dege.. voor later vul atdhe in bij google en dan heb je VAAK goed beeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De eerste keer dit seizoen dat wij met overdreven veel mazzel winnen, twente en psv hebben dit al meerdere keren gedaan, mogen wij ook een keertje aub!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
nu krijg je weer allerlei berichtjes van knjb enz omdat die rood kreeg die keeper:P
IK GEEF ER GEEN DONDER OM!!! AJAX AMSTERDAM! |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We hebben de 3 punten, maar ik kan mijn oksels nu een half uur gaan wassen. Wat speelde die Emanuelson een schandalige 2e helft. AJAX blijft in de race en Twente MOET 9 punten gaan pakken, want Ajax wint alles. 9 punten in 4 zware wedstrijden is veel, want Twente speelt niet bijster goed. Wat een fantastisch doelpunt van Alderweireld zeg.... Mijn buurman belde net wat er aan de hand was. Ik zei; AJAX HEEFT GESCOORD....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Nu de kroeg in, want hier moet op gedronken worden........PROOST. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Vorig jaar verloren we zulke wedstrijden... We gaan vooruit, 3 punten en op naar de volgende... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 14:37 schreef Ride het volgende:Vorig jaar verloren we zulke wedstrijden... We gaan vooruit, 3 punten en op naar de volgende... I wanna take you for a ride...........Ride......HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....AJAX AJAX AJAX.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Johnqqq dit heb je altijd.. die scheids vond ik zowiezo al slecht fluiten hij had 3 a 4 keer rood moeten geven aan ado.. daardoor hadden ze ajax onder de tang.. Dus die scheids was heel slecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 14:40 schreef freakie het volgende:Johnqqq dit heb je altijd.. die scheids vond ik zowiezo al slecht fluiten hij had 3 a 4 keer rood moeten geven aan ado.. daardoor hadden ze ajax onder de tang.. Dus die scheids was heel slecht.. hij had Pantelic meteen rood moeten geven, hij had bosschaart meteen rood moeten geven, en de keeper was terecht, de rest floot hijk wel aardig, zo'n wedstrijd is erg moeilijk te fluiten en hij starte gewoon niet goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hij had meer kaarten en rood moeten geven als hij aangeeft.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
boeiend 3 punten op naar de volgende wedstrijd ! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dat was een grap he!
Natuurlijk sloop ik niet mijn spullen als ajax verliest!
Maareh....mijn droger staat idd naast mij hier in een kast! ;) had gekunt dus! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
mij hoor je niet klagen we wisten dat het moeilijk zou worden ! we doen nog even mee ! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Heb me 97 minuten lang op zitten vreten wat was AJAX slecht joh, ze moeten zich dood schamen... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
lekker belangrijk...heb psv nog ff gezien op het laatst...strafschop(was ook zo)maar aan de andere kant was het ook een strafschop(tot twee keer toe!!!)en dan geeft die dikke m niet he? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 14:31 schreef remco k het volgende:De eerste keer dit seizoen dat wij met overdreven veel mazzel winnen, twente en psv hebben dit al meerdere keren gedaan, mogen wij ook een keertje aub!!!!!!!!!!!!!! inderdaad!!!!ik wil niemand meer horen daarover!!!!!!!:) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
meerdere keren remco?dat is nog zacht uitgedrukt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 14:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dat was een grap he! Natuurlijk sloop ik niet mijn spullen als ajax verliest! Maareh....mijn droger staat idd naast mij hier in een kast! ;) had gekunt dus! och kerel, ik heb dankzij ajax al vele spullen gesloopt waaronder 2 hagel nieuwe mobieltjes (de muur bleek iets harder dan het mobieltje). Kan mijn emoties tijdens een wedstrijd altijd moeilijk onder controle houden, zeker sinds ik nouwelijks meer in de Arena kom en veel wedstrijden dus thuis moet kijken... |
|
|
|