BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing ADO Den Haag - Ajax (04-04-2010): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ride
 Ride - zondag 04 april 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Heb mijn tv wel eens van het balkon afgegooid....
1996... Finale CL...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 april 2010 - 18:36   quote  deeplink  
He, toen ben ik van spanning een stukkie gaan lopen die dag en wat denk je???..........tsja er viel bijna een tv op mn harses!
robs
 robs - zondag 04 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
We zijn vaak genoeg genaaid zoals tegen Heracles thuis toen we een glaszuivere 3-2 maakten onder Marco en we winnen bijna nooit met geluk op t laatst, dus dit was volkomen terecht vandaag
fva
 fva - zondag 04 april 2010 - 20:38   quote  deeplink  
altijd lastig scoren bij ricky.
alibabba
 alibabba - zondag 04 april 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 18:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
He, toen ben ik van spanning een stukkie gaan lopen die dag en wat denk je???..........tsja er viel bijna een tv op mn harses!
Als ik toen TV was geweest, had ik PRIJS IN DE K gehad.......K staat in deze voor K..:)
alibabba
 alibabba - zondag 04 april 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 20:38 schreef fva het volgende:
altijd lastig scoren bij ricky.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....
robs
 robs - zondag 04 april 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Zo heerlijk dat we toch gewonnen hebben!
remco k
 remco k - zondag 04 april 2010 - 21:22   quote  deeplink  
zat met een zwaar rotgevoel, tv te kijken vanmiddag, en dat nog wel op mijn verjaardag. Maar eind goed al goed, en als we dit soort potjes uiteindelijk ook nog winnend af weten te sluiten, dan moet het haast wel goed komen...
Ride
 Ride - zondag 04 april 2010 - 23:06   quote  deeplink  
dan toch een mooi kado kerel...
Gefeliciteerd...
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 04 april 2010 - 23:11   quote  deeplink  
ja rem, gefeliciteerd jonge!
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 05 april 2010 - 13:38   quote  deeplink  
ben egt blij dat we gewonnen hebben anders was ik toch echt 4 weken lang saggo geweest...
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:38 schreef Aaaaight het volgende:
ben egt blij dat we gewonnen hebben anders was ik toch echt 4 weken lang saggo geweest...
zoja echt wel..brrr....ging echt ff uit mn dak gister hoor na die goal.....
robs
 robs - maandag 05 april 2010 - 13:55   quote  deeplink  
ajax wordt kampioen
John2
 John2 - maandag 05 april 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar wat AJAX heeft laten zien. Je weet dat je moet winnen om in de race te blijven, zeker na de winst van Twente. Maar het grote AJAX weet tegen ADO tegen 11 man vrijwel geen kans te creeren en ADO had simpel op 2-0 kunnen staan. Wat een slap zooitje. Zelfs tegen 10 man lukte dat nauwelijks. Met een gelukkig schot van Alderweireld win je dan als nog. Het lijkt wel of het een aantal spelers niet interesseert of ze kampioen worden. Totaal geen inzet. En inderdaad Remco, die Emanuelson is helemaal verschikkelijk. Die is nog te lui dat ie uit zijn ogen kijkt. Niet meer opstellen!! Het zal de komende 4 wedstrijden echt anders moeten anders win je zeker niet van Heracles thuis en NEC uit.
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:47 schreef John2 het volgende:
Onvoorstelbaar wat AJAX heeft laten zien. Je weet dat je moet winnen om in de race te blijven, zeker na de winst van Twente. Maar het grote AJAX weet tegen ADO tegen 11 man vrijwel geen kans te creeren en ADO had simpel op 2-0 kunnen staan. Wat een slap zooitje. Zelfs tegen 10 man lukte dat nauwelijks. Met een gelukkig schot van Alderweireld win je dan als nog. Het lijkt wel of het een aantal spelers niet interesseert of ze kampioen worden. Totaal geen inzet. En inderdaad Remco, die Emanuelson is helemaal verschikkelijk. Die is nog te lui dat ie uit zijn ogen kijkt. Niet meer opstellen!! Het zal de komende 4 wedstrijden echt anders moeten anders win je zeker niet van Heracles thuis en NEC uit.
ach john....twente speelt al weken slecht,wat zeg ik,al maanden.....in ieder geval niet kampioenswaardig.dus het hoort erbij dit soort wedstrijden.zondag knallen we weer ......
John2
 John2 - maandag 05 april 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:59 schreef bahbah het volgende:

[..]

ach john....twente speelt al weken slecht,wat zeg ik,al maanden.....in ieder geval niet kampioenswaardig.dus het hoort erbij dit soort wedstrijden.zondag knallen we weer ......
Ja dat is waar en het contrast tussen thuis en uit is nogal groot.
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 16:08   quote  deeplink  
"We hebben deze klus nu geklaard en op naar de volgende. We houden toch weer de nul, dan hoeven we ook maar één keer te scoren. Dat is de laatste jaren niet zo geweest en nu wel."aldus alderweireld.

duidelijker kan het niet!perfecte uitspraak van toby.
freakie
 freakie - maandag 05 april 2010 - 21:15   quote  deeplink  
robs.. jij was er toch zo zeker van dat twente ging verliezen? Tsja ook niet gebeurt!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 07:54   quote  deeplink  
3 punten en verder niets toe te voegen aan deze baggerwedstrijd.
Suarez moet nu de komende 4 wedstrijden op staan want hij begint krediet te verliezen bij mij...
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 11:02   quote  deeplink  
Ja dat is opzich niet egt terecht fsidevak.. hij scoort niet maar heeft dan wel erg veel assists op zijn naam(niet tegen ado maar de 2 wedstrijden daarvoor)
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Tegen groningen waren het er 2 geloof ik..
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 11:02 schreef freakie het volgende:
Ja dat is opzich niet egt terecht fsidevak.. hij scoort niet maar heeft dan wel erg veel assists op zijn naam(niet tegen ado maar de 2 wedstrijden daarvoor)
Hij maakt het verschil niet meer. En dat is aan de ene kant logisch als je ziet dat er steeds 3 man op zijn nek springen maar daar is hij voor.
Of heb je de scoringskansen gezien die hij mist...

Maar goed. Nog 4 wedstrijden....
ajacied
 ajacied - dinsdag 06 april 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 07:54 schreef FsideVak129 het volgende:
3 punten en verder niets toe te voegen aan deze baggerwedstrijd.
Suarez moet nu de komende 4 wedstrijden op staan want hij begint krediet te verliezen bij mij...
pfffff die jongen heeft krediet zat! we hebben meer spelers die moeten scoren! die oude pantelic moet eruit !
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 12:27   quote  deeplink  
fsidevak dat is waar hij mist veel erg jammer.. maar hij is niet belangrijk? 2 assists is heel belangrijk..
ajacied
 ajacied - dinsdag 06 april 2010 - 12:29   quote  deeplink  
freakie idd! en tegen vvv schiet die er minimaal 2 in
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Hoe lang staat Suarez nu droog???

Assist zijn belangrijk net zoals leiderschap maar vinden jullie nu daadwerkelijk dat hij een voorbeeldfunctie is in het veld?
Zie hem alleen maar jammeren en vallen en moe kijken.
Wordt er een zelf een beetje moe van als ik naar hem kijk.
Het wordt gvd tijd dat hij opstaat en snel ook.
Zo trek je een team niet mee met zulk gedrag, vind Vertongen en Enoh nog de beste in het veld en dat zou Suarez moeten zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 12:40 schreef FsideVak129 het volgende:
Hoe lang staat Suarez nu droog???

Assist zijn belangrijk net zoals leiderschap maar vinden jullie nu daadwerkelijk dat hij een voorbeeldfunctie is in het veld?
Zie hem alleen maar jammeren en vallen en moe kijken.
Wordt er een zelf een beetje moe van als ik naar hem kijk.
Het wordt gvd tijd dat hij opstaat en snel ook.
Zo trek je een team niet mee met zulk gedrag, vind Vertongen en Enoh nog de beste in het veld en dat zou Suarez moeten zijn.
volledig gelijk, ik roep dit al een paar weken, aan de andere kant, op deze manier speelt hij zich ook niet in de kijker voor een topclub en blijft hij nog even:)

Hij oogt trouwens erg vermoeid...
nora
 nora - dinsdag 06 april 2010 - 14:19   quote  deeplink  
het is gewoon belachelijk qua inzet als je het kamioenschap in het verzier hebt en je inzet is zo slecht,is onbegrijpelijk maar goed we hebben het gered ,en wat ik less over Louis klopt als een bus hij is al weken uit vorm als je alleen al tegen Groningen ziet welke kansen hij laat liggen dat gebeurd hem normaal nooit,laten we hopen dat hij a.s zondag eindelijke weer zijn vorm vind en weer gaat scoren want na a.s zondag gaan de drie zwaarste wedstrijden komen ,voor Twente feyenoord.nac en Az en voor psv feyenoord en Az en groningen dacht ik,en Ajax heracles/willem 2 en nec.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 15:12   quote  deeplink  
Nou remco ik maak er geen probleem van als hij blijft:P nog een jaartje van hem genieten!:P Maar fsidevak.. Weet je wat aanvoerder zijn inhoud? Hij heeft de taak om de discuseren met de scheids waarschijnlijk en mekkeren over iets gebeurt op alle velden... Ik vind het daarom ook jammer dat suarez altijd gezien word als iemand die mekkert en zomaar valt.. als je topclubs ziet.. leuk voorbeeld de italiaanse competitie.. Als je dat 1 wedstrijd ziet is suarez daar nks bij..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 06 april 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 11:29 schreef jp14 het volgende:
Op weg naar het mogelijke kampioenschap, treft ajax komende zondag Ado.
Ado uit, altijd lastig denk ik.
wat zal het worden?
ik denk 0 - 1
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 15:12 schreef freakie het volgende:
Nou remco ik maak er geen probleem van als hij blijft:P nog een jaartje van hem genieten!:P Maar fsidevak.. Weet je wat aanvoerder zijn inhoud? Hij heeft de taak om de discuseren met de scheids waarschijnlijk en mekkeren over iets gebeurt op alle velden... Ik vind het daarom ook jammer dat suarez altijd gezien word als iemand die mekkert en zomaar valt.. als je topclubs ziet.. leuk voorbeeld de italiaanse competitie.. Als je dat 1 wedstrijd ziet is suarez daar nks bij..
We starten maar een nieuw topic...

http://forum.headliner.nl/topic-16089/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door FsideVak129 --
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 07 april 2010 - 19:31   quote  deeplink  
zaad wedstrijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing ADO Den Haag - Ajax (04-04-2010): 0-1

0.0065290