|
|
Royaal
|
|
|
Nou een 2e helft met dezelfde elf. Om eerlijk te zijn zie ik het somber is.
Weet iemand hoelaat het eigenlijk begint? |
|
|
|
|
piet
|
|
|
hmm verwacht toch wel een overwinning(2/3-1) en denk dat vitesse 45 minuten gaat verdedigen. ( begint om 20.00 uur.) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ga zo op weg, grappig halve wedstrijd, halve prijzen, half nep bier. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ga het helaas niet redden. Ook al was dat bier helemaal gratis dan was het nog geen waar voor je geld! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: zo op weg? woon je in parijs? dat is 6uur rijden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Voordrinken natuurlijk royaal!! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: ja logisch.. met die light biertjes kom je er nooit natuurlijk |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ben ik gisteravond al mee begonnen,gvd weer ruzie thuis |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha,ik doe er 15 minuten over. Dus ik ga nog eerst naar de plaatselijke kroeg. PROOST |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 14:18 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] hahaha,ik doe er 15 minuten over. Dus ik ga nog eerst naar de plaatselijke kroeg. PROOST haha dusdat, ik rond de 20 - r'dam oost wel kut dat ik niet kan komen, morgen herretje Arbeidsrecht, vorige week ook al een herretje geskipt vanwege twente haha |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dan mag je wel je wekker zetten haha :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achja, verwacht er niet veel van als ik eerlijk ben.. Vitesse kan met het vooruitzicht dat het maar 45 minuten is, zich helemaal kapot spelen (verdedigend)
8 uur naar De Kuip, daarna lekker naar huis voor Arsenal - Barça!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik hoop dat het nog 3-1 word , maar ik ben bang dat 1-1 de einduitslag word. Ik denk net als MMM ,dat Vitesse vol op de verdediging gaat spelen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
hoop ik niet, sparta en ado liggen nog op de loer dus aan 1 punt hebben ze niet zoveel. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Vanaf de eerste minuut Vitesse verpletteren met aanvallend voetbal en hen geen meter geven op het middenveld. Wij spelen alleen op hun helft. Ze moeten maar 45 minuten, dus geen tikkie terug, alleen keihard naar voren en 3 doelpunten maken....... hoe klinkt dat? |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Precies. Wij zijn Feyenoord!!! Vanaf de 1e seconde meteen VOL er op en het idee geven dat er NIETS te halen valt voor Vitesse! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ben nog net niet zo gek om voor 45 minuutjes te gaan:P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou ik ook niet,simpelweg omdat ik geen vrij kon nemen ivm met mijn eigen stomme planning :( |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 19:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nou ik ook niet,simpelweg omdat ik geen vrij kon nemen ivm met mijn eigen stomme planning :( nu werken, je bent gek:P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee ik was niet optijd terug van me werk... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ohwww.............tsja jammer (of niet) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alles gaat naar de klote in een paar weekies ,kut knvb.. Ik snap niet dat mensen nog blij kunnen zijn met dat nieuws van vanmiddag.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ook niet, totaal niet!!!!!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Daar gaan we weer!COME ON FEYENOORD! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja kom op Feyenoord!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
WAT EEN TERING 020er AAN HET COMMENTAAR
constant ; vitesse goed vitesse dit ik erger me dood man |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
1-0:D:D:D i kbedoel 2-1 :D |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
vlaar heeft ook een dipje hoor pf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 20:10 schreef Royaal het volgende:WAT EEN TERING 020er AAN HET COMMENTAAR constant ; vitesse goed vitesse dit ik erger me dood man nogmaals, BAH |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vitesse is ook gevaarlijker |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: radio rijnmond luisteren misschien een optie? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
fietstas brengt kolk, oppassen voor die jongen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
mooi zo, einde wedstrijd en weer eens 3 punten thuis |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
2-1. Afgelopen. Gvd wat een klotevoetballer blijft die Bruins toch, blijf me maar kapot ergeren aan die vent. Hoeveel kansen heb je nou nodig om te scoren??? :-( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bruins = mister feyenoord!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
pffffffffffffffffffffffffffff tering ik moet effe schijtuhhhhhhhhhhhhhhhhh.mijn hartslag is weer flink omhooggeweest heb niemand afegmaakt heb niemand verrot geslagen heb niemand uitgescholden!ben een brave jongen.............enne nu komt het!!!jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa WE HEBBEN GEWONNEN!!!Komen wij uit rotterdam!!!!!!!ja kan je dat niet horen dan!!!!!!!!!!!!!P:
ps:oh ja ik kom uit amsterdom mmmm vreemd.......P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 20:10 schreef Royaal het volgende:WAT EEN TERING 020er AAN HET COMMENTAAR constant ; vitesse goed vitesse dit ik erger me dood man ach flikker toch op met die neuzencommentaar daar moet je helmaal niet opletten!want vitesse was net zo goed ....of moet ik seggen slecht...lol maar jah zoals ze zovaak zeggen in amsterdom en eindhovuh!!het was een ZAKELIJKE OVERWINNING en toch weer 3 punten!
FEYENOORD FOREVER!NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD! |
|
|
|