BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 10.000 supporters per ploeg bij de bekerfinale

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Maar 10.000 kaarten we komen toch!!!!
MrChriz
 MrChriz - woensdag 31 maart 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Hoor net op het NOS journaal dat de bekerfinale 25 april om 14.00 uur gespeeld gaat worden en dat zowel Feyenoord als de neuzen maximaal 10.000 fans mee mogen nemen..

Jammer dat we net zoveel kaarten krijgen als zij, maar tis helaas niet anders vrees ik! In ieder geval niet dat acherlijke gedoe met 2 wedstrijden :)
kaleco
 kaleco - woensdag 31 maart 2010 - 12:30   quote  deeplink  
fans krijgen 20.000 kaarten rest bobo,s en hoge heren 25.000 puur diefstal KJVB
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 31 maart 2010 - 12:39   quote  deeplink  
ja klopt, de knvb misbruikt dit geval
Dit is zo laag bij de grond..

Over de rug van de 2 supportersgroepen een beetje cashen..
Echt triest, kan henk kessler nog een goude handruk krijgen ofzo?
kaleco
 kaleco - woensdag 31 maart 2010 - 12:56   quote  deeplink  
gouden kopstoot
kaleco
 kaleco - woensdag 31 maart 2010 - 12:57   quote  deeplink  
feyenoord 20.000 ajax 20.000 rest genodigden knvb zo hoort het
kaleco
 kaleco - woensdag 31 maart 2010 - 12:58   quote  deeplink  
ze kennen niet eens 1 wedstrijd organiseren laat staan een wk wat een zooi joh
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 31 maart 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Dus dit betekent dat we ver in de minderheid zijn straks: reken maar dat veel van die neutrale supporters voor 020 zijn !!! 10.000 tegen 35.000 zal het net niet worden maar veel verschil zal het niet zijn. Hopelijk komen we er niet achter hoeveel het er zijn als het gewoon 2-0 wordt en er niets te juichen valt voor die gasten......(wishfull thinking).
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 31 maart 2010 - 13:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door Feijenoord1908 --
Royaal
 Royaal - woensdag 31 maart 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 13:10 schreef Feijenoord1908 het volgende:
.
true!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 31 maart 2010 - 13:18   quote  deeplink  
10 duizend is gewoon schandalig!!!!! Dan heb je niet eens de hele gele zijde vol zitten!! Hoeveel kaarten is de complete gele zijde??? Dat moet we toch minimaal krijgen. Wij de ene kant en de neuzen de andere kant! Het is onze finale en niet van die graf bobo's!! Wat Kaleco al zegt. Ze kunnen niet eens een enkele wedstrijd fatsoenlijk organiseren laat staan een WK. is gewoon weer hun eigen zakken vullen zonder naar de trouwe suppporters te kijken. KNJB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 maart 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Ik had juist begrepen dat er geen "neutrale" vakken zouden zijn? Daar ga je dan de problemen krijgen, want daar komt dus alles door elkaar.

Je zou dan bijna gaan hopen dat de neuzen kampioen worden, dan ben ik namelijk wel heel benieuwd hoe ze dat met de jc schaal gaan doen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 31 maart 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Ook al worden ze geen kampioen dan is JC schaal nog in 020!!!!
bram
 bram - woensdag 31 maart 2010 - 13:40   quote  deeplink  
wel in de gaten houden dat dit een actie is van de gemeente,als we rotzooi gaan trappen denk ik dat we onze club benadelen,ik begrijp wel de frustatie,
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 maart 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 13:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ook al worden ze geen kampioen dan is JC schaal nog in 020!!!!
ja dat snap ik, maar de laatste keer mochten we max. 2400 man mee (ik dacht eigenlijk dat het nog minder was). dus ik ben benieuwd of we dan ook 10.000 mee mogen brengen, en of de neuzen dan ook meewerken daaraan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 maart 2010 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 13:40 schreef bram het volgende:
wel in de gaten houden dat dit een actie is van de gemeente,als we rotzooi gaan trappen denk ik dat we onze club benadelen,ik begrijp wel de frustatie,
[complottheorie]als het goed los gaat heeft de politiek een handvat om het meereizen van supporters bij alle wedstrijden te verbieden, het zal de overheid niet slecht uitkomen als het misloopt. [/complottheorie]
bram
 bram - woensdag 31 maart 2010 - 13:52   quote  deeplink  
eens,maar denk toch dat onze club er door benadeeld gaat worden
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 maart 2010 - 13:56   quote  deeplink  
die 10000 is overigens waar de gemeente toestemming voor geeft, nu moet natuurlijk gegeken worden of de ns het aankan. of wordt het vrij vervoer.
bram
 bram - woensdag 31 maart 2010 - 14:01   quote  deeplink  
leuk vrij vervoer,ik ken nog wel iemand die dan de autowrakken van die neuzen wil opkopen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 31 maart 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 13:40 schreef bram het volgende:
wel in de gaten houden dat dit een actie is van de gemeente,als we rotzooi gaan trappen denk ik dat we onze club benadelen,ik begrijp wel de frustatie,
Denk jij dat het rustig blijft als we verliezen???? Rellen zullen nooit tegen kunnen gaan! Dan gebeurt het wel buiten de wedstrijden om. 5 jaar geen supporters mee is een van de domste acties waar ik ooit van gehoord heb. Dan hebben de supporters tenminste een paar jaar frustraties in zich zitten die er in een keer uit komen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 maart 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 14:01 schreef bram het volgende:
leuk vrij vervoer,ik ken nog wel iemand die dan de autowrakken van die neuzen wil opkopen
ik heb zelf nog wel een wrak te koop. hahahahahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 31 maart 2010 - 14:03   quote  deeplink  
kunnen we die dan niet gebruiken om op die spelersbus van 020 in te rijden??
bram
 bram - woensdag 31 maart 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 14:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
kunnen we die dan niet gebruiken om op die spelersbus van 020 in te rijden??
nee,het is geen zwarte suzuki swift
chrissie
 chrissie - woensdag 31 maart 2010 - 14:09   quote  deeplink  
goh waar komt Aboutaleb ook al weer vandaan...... fijn samen werken met de knjb. ben alle bekerwedstrijden geweest en straks kom ik er zeker niet in....
wat kan er geregeld worden ???? scherm op het voorplein en allemaal buiten blijven. of zoiets...? weet ik veel dit slaat gewoon echt helemaal nergens op. kl.z
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 31 maart 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Aboutaleb is een joodse marokkaan!!
Royaal
 Royaal - woensdag 31 maart 2010 - 14:24   quote  deeplink  
ik snap er niks van man
sinds wanneer bestaan er neutrale supporters?
"ja ik hou van voetbal, voor de beste ploeg" haha

maar, als we er in van de 10.000 mislopen kan je dan toch deon alsof je neutraal bent?
en die 020érs ook? wordt leuk als we een gemengd vak krijgen
moa
 moa - woensdag 31 maart 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 14:24 schreef Royaal het volgende:
ik snap er niks van man
sinds wanneer bestaan er neutrale supporters?
"ja ik hou van voetbal, voor de beste ploeg" haha

maar, als we er in van de 10.000 mislopen kan je dan toch deon alsof je neutraal bent?
en die 020érs ook? wordt leuk als we een gemengd vak krijgen
Kijk eens in de arena, zitten elk weekend 30.000 neutrale supporters tijdens competitie wedstrijden van de neuzen, zwijgend klapvee.
MMM
 MMM - woensdag 31 maart 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Dat word dus pitten voor de Primera...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
jammer een sfeerloze wedstrijd.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 maart 2010 - 15:51   quote  deeplink  
ik ben benieuwd wat ze bij de ns gaan zeggen, volgens mij wordt het nog lastig met de trein als je ook het andere treinverkeer normaal wil laten lopen. misschien moeten ze het door de duitse spoorwegen laten regelen...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 14:07 schreef bram het volgende:

[..]

nee,het is geen zwarte suzuki swift
inderdaad, het is matzwart 2.5 ton detroits staal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door hotjumper --
sevillana
 sevillana - woensdag 31 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 13:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja dat snap ik, maar de laatste keer mochten we max. 2400 man mee (ik dacht eigenlijk dat het nog minder was). dus ik ben benieuwd of we dan ook 10.000 mee mogen brengen, en of de neuzen dan ook meewerken daaraan.
verwacht er niet al te veel van
MMM
 MMM - woensdag 31 maart 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord betreurt uitkomst overleg bekerfinale

Feyenoord is zwaar teleurgesteld over de uitkomst van het overleg over de KNVB bekerfinale. Deze komt er op neer dat van zowel Ajax als Feyenoord 10.000 supporters aanwezig kunnen zijn en dat de overige plaatsen door de KNVB alleen aan neutrale doelgroepen mogen worden verkocht. Omdat deze doelgroepen uit de relatiekring van de KNVB slechts onder strenge voorwaarden en op verantwoordelijkheid van de KNVB naar binnen mogen, zit het er dik in dat het stadion op 25 april om 14.00 uur bij lange na niet vol zal zijn, voorspelt algemeen directeur Eric Gudde. Dat is niet alleen zuur en een bekerfinale onwaardig, het is ook slecht voor de uitstraling van het Nederlandse voetbal. Bovendien is het onnodig, want Feyenoord had en heeft een panklare oplossing voorhanden om dit schrikbeeld te voorkomen.

De leiding van Feyenoord heeft volgens Gudde steeds aangegeven er voorstander van te zijn dat bij de finale ook Ajax-supporters aanwezig kunnen zijn. Net zo belangrijk als de aanwezigheid van Ajax-supporters vinden wij het echter dat De Kuip op deze bijzondere wedstrijddag vol zit. Het toelaten van 10.000 Ajax-fans was al een forse en moedige stap van burgemeester Aboutaleb. Hij had immers ook kunnen kiezen voor het slechts toelaten van slechts 1600 uit-supporters in het reguliere bezoekersvak of het continueren van de vijfjaarssanctie, waardoor geen enkele Ajax-fan naar de wedstrijd zou kunnen.

De KNVB zal - hoewel zij nu dus 25.000 kaarten ter beschikking heeft - naar Feyenoords verwachting, maar een beperkt deel van de hand doen aan de eigen (sponsor)relaties en de overige stoelen onbezet laten. De reden hiervoor is dat de bond geen mogelijkheid ziet de overige kaarten zo te verkopen dat kan worden uitgesloten dat straks ook rivaliserende supporters bij elkaar komen te zitten in een als neutraal bedoeld vak.

Feyenoord stelde daarom voor het gros van deze 25.000 kaarten te willen aanbieden aan de eigen seizoenkaarthouders. Deze mensen staan bij ons geregistreerd, kennen we en daarvoor willen wij als club dus ook de verantwoordelijkheid dragen. Dit aanbod staat nog steeds, maar is door de KNVB vooralsnog afgeslagen omdat de bond wil vasthouden aan het uitgangspunt dat de wedstrijd door evenveel supporters van beide clubs moet kunnen worden bijgewoond.

Feyenoords algemeen directeur hoopt dat de KNVB dit besluit nog eens wil heroverwegen. Want vasthouden aan deze opstelling heeft tot gevolg dat straks tv-beelden de wereld over gaan van een Nederlandse bekerfinale in een half leeg stadion. Ik wil er niet eens aan denken wat dat betekent voor de uitstraling van het Nederlandse voetbal. Maar boven alles vind ik het enorm teleurstellend voor de spelers en onze supporters.

Feyenoord zal binnen enkele dagen via deze website laten weten wanneer de kaartverkoop begint en hoe deze zal verlopen.
knjb.
ovi
 ovi - woensdag 31 maart 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Ik vind dat we nu ons ongenoegen wel eens mogen toonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door ovi --
gekzat
 gekzat - woensdag 31 maart 2010 - 17:22   quote  deeplink  
hoe gaan we de kaart verdeling doen? eerst goldcard, daarna gold , silver en daarna seizoenkaarten?

hoe gaat dit geregeld worden daar heb ik nog niks over gelezen?
sebbe1
 sebbe1 - woensdag 31 maart 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Als ze de kuip toch niet vol krijgen met "neutrale" toeschouwers, doneer dan wat je niet kwijt kan aan verschillende goede doelen, zodat bijv. gehandicapte kinderen een leuk uitje hebben.
kaleco
 kaleco - woensdag 31 maart 2010 - 17:28   quote  deeplink  
gewoon massaal gaan allemaal kjvb pleur op het voetbal is van de gewone man.

You can,t ban a feyenoord fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaleco
 kaleco - woensdag 31 maart 2010 - 17:34   quote  deeplink  
feyenoord gaat ook maar accoord met alles waar is nu die supportersverening???
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 maart 2010 - 18:45   quote  deeplink  
Wat een onzin toch allemaal over rellen, let nou eens gewoon wat meer op het voetbal!
Ik hoop dat ze de eventuele relschoppers flink aanpakken en meteen een stadionverbod voor het leven geven - incl andere evenementen!

En let ook een beetje op de taal.. heb weer wat berichten moeten verwijderen etc.

En dat Ajax evenveel kaarten krijgt als Feyenoord kan ik begrijpen, maar stel dat het PSV - Az was geweest... hadden beide clubs dan ook 10000 kaarten gehad?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 maart 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 18:45 schreef Boudewijn het volgende:
Wat een onzin toch allemaal over rellen, let nou eens gewoon wat meer op het voetbal!
Ik hoop dat ze de eventuele relschoppers flink aanpakken en meteen een stadionverbod voor het leven geven - incl andere evenementen!

En let ook een beetje op de taal.. heb weer wat berichten moeten verwijderen etc.

En dat Ajax evenveel kaarten krijgt als Feyenoord kan ik begrijpen, maar stel dat het PSV - Az was geweest... hadden beide clubs dan ook 10000 kaarten gehad?
Dat is 1 + 1 op deze manier,ik ben het opzig met
jou eens maar let maar op mijn woorden.
Het gaat helemaal mis.........
Rene45
 Rene45 - woensdag 31 maart 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Er gaan dus in totaal 20.000 kaarten naar Feyenoord en 020. Dan blijven er dus minimaal 25.000 over. Op welke manier gaan die verkocht worden aan "neutrale" supporters dan? En hoe wordt gecontroleerd of deze supporters "neutraal" zijn? Moet je voordat je een kaartje koopt aan de leugendetector ofzo?
R()b
 R()b - woensdag 31 maart 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 18:54 schreef Rene45 het volgende:
Er gaan dus in totaal 20.000 kaarten naar Feyenoord en 020. Dan blijven er dus minimaal 25.000 over. Op welke manier gaan die verkocht worden aan "neutrale" supporters dan? En hoe wordt gecontroleerd of deze supporters "neutraal" zijn? Moet je voordat je een kaartje koopt aan de leugendetector ofzo?
ik neem aan 10.000 voor Feyenoord en 10.000 voor 020.
En dan ook 10.000 voor neutrale kijker , of dat juist helemaal niet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 31 maart 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 18:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is 1 + 1 op deze manier,ik ben het opzig met
jou eens maar let maar op mijn woorden.
Het gaat helemaal mis.........
voor mij is de lol er wel af, die finale kan me gestolen worden...........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 maart 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 19:36 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

voor mij is de lol er wel af, die finale kan me gestolen worden...........
Van mij ook Jappie,alleen Boudewijn begrijpt niet dat we teleurgesteld zijn door alle topics te sluiten die er overgaan.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 31 maart 2010 - 19:46   quote  deeplink  
tsja, je kunt niet alles snappen........

ook niet naar de wedstrijd??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 maart 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 19:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
tsja, je kunt niet alles snappen........

ook niet naar de wedstrijd??
Nee het giet nu ook trouwens zie ik op eredivisielive...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 31 maart 2010 - 19:55   quote  deeplink  
aflasten na een kwartier??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 maart 2010 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 19:55 schreef Jappie_FEY het volgende:
aflasten na een kwartier??
hahahahaha
sevillana
 sevillana - woensdag 31 maart 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee het giet nu ook trouwens zie ik op eredivisielive...
zit ook thuis, maar bespeur het nodige pessimisme Leon! ???
voorlopig nu 2-1, dus op naar de nodige winst in de Kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 maart 2010 - 20:21   quote  deeplink  
10000 jdn. 25000 genodigden.

Saai....
sevillana
 sevillana - woensdag 31 maart 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 20:21 schreef Stylzz het volgende:
10000 jdn. 25000 genodigden.

Saai....
maar 1 manier van wraak mogelijk, al de joden met niks naar huis terug sturen, dus winnen van ze!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 10.000 supporters per ploeg bij de bekerfinale









0.0072431