|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
wie speelt er veel met Feyenoord?? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
beh ik vind pes9 nog steeds leuker.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga anders naar een Gaming Forum.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
sorry maar Fifa is beter dan pes |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
hahahaa FIFA beter dan PES, d8 het niet
echte gamers weten wel beter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: PES is op de pc beter.
FIFA is PES op de consoles allang weer voorbij ;) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: 100% waar maar laat het nou zo zijn dat voetbalspellen het meest op een console worden gespeeld |
|
|
|
|
kevinvy[FR]
|
|
|
Ik ben een Pes fan al sinds pes5 en ik speel regelmatis met feyenoord in master leaque |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
Tsja ieder zijn spel, maar staat bekend dat FIFA niet voor de tactiek is gemaakt...
Moet wel bekene dat ik alleen FIFA 2010 op een demo heb gespeeld.. was wel VEEEEL mooier maar de OUde vertrouwde PRO klaart toch...
Veel prof spelen ook PRO vanwege de realistische techniek.. En geen arcade game zoals FIFA. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 18:09 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:Tsja ieder zijn spel, maar staat bekend dat FIFA niet voor de tactiek is gemaakt... Moet wel bekene dat ik alleen FIFA 2010 op een demo heb gespeeld.. was wel VEEEEL mooier maar de OUde vertrouwde PRO klaart toch... Veel prof spelen ook PRO vanwege de realistische techniek.. En geen arcade game zoals FIFA. komt steeds dichterbij elkaar in 2012 zit er geen verschil meer in nu al bijna niet meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
fifa heef met de 09 de PES engine geadopteerd en nu bij 10 geperfectioneerd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wijven topic |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: idd.. pes 10 is niet zoveel heb voor het eerst sinds jaren fifa gehaald.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: allang...... pes 09 was veeel beter dan fifa 09, pas bij Fifa 10 hebben ze een slag geslagen niet dat die zo super goed was maar pes viel ook wel sterk tegen, ik vind fifa te computer achtig je hebt veel minder invloed in het veld dan PES, waarin je een speler mentaal kapot kan maken.. toch wel een charme van pro dat fifa niet heeft |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Op de wi is het echt bout, dat pes!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 14:50 schreef dennie het volgende:[..] allang...... pes 09 was veeel beter dan fifa 09, pas bij Fifa 10 hebben ze een slag geslagen niet dat die zo super goed was maar pes viel ook wel sterk tegen, ik vind fifa te computer achtig je hebt veel minder invloed in het veld dan PES, waarin je een speler mentaal kapot kan maken.. toch wel een charme van pro dat fifa niet heeft Fifa 09 was ook al beter hoor, op de consoles..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
o ja voor de mensen die Fifa 2010 spelen en het storend vinden dat spelers als Gio makaay en tomasson vrij vroeg stoppen (ik weet het het is eigenlijk vals spelen) Ga naar speler bewerken kies dan deze 3 spelers en verander gewoon de geboorte datum BIJV : Giovanni van Bronckhorst Geb, Datum : 5-2-75 Veranderen in : 5-2-85 dan kan hij nog heel wat jaartjes door |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik heb al die oudjes verkocht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 april 2010 - 23:23 schreef qwerto het volgende:o ja voor de mensen die Fifa 2010 spelen en het storend vinden dat spelers als Gio makaay en tomasson vrij vroeg stoppen (ik weet het het is eigenlijk vals spelen) Ga naar speler bewerken kies dan deze 3 spelers en verander gewoon de geboorte datum BIJV : Giovanni van Bronckhorst Geb, Datum : 5-2-75 Veranderen in : 5-2-85 dan kan hij nog heel wat jaartjes door Cheater! |
|
|
|