BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toppie er zijn nog echte Feyenoord supporters

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 31 maart 2010 - 19:31   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-15980/
http://forum.headliner.nl/topic-15826/

Vanuit deze bovengenoemde forums zijn bepaalde voorstellen naar voren gekomen.
Om het organiseren van een mega reddings plan voor ons cluppie.

Er zijn al bedragen toegezegd van 50.000 euro en menigeen die een bedrag van 1000 euro wil storten.

Iedereen mag een bedrag storten, want elk beetje helpt onze club weer bij de top te brengen.

Mensen laat weten of jullie bereid zijn mee te doen. Of dat jullie misschien nog voorstellen hebben voor ons.

Laat a.u.b. iets van jullie horen.

Supporters die zich hier niet in kunnen vinden willen we graag vragen om niet deel te nemen in dit Forum.
R()b
 R()b - woensdag 31 maart 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Ik ben ook bereid zoals in het vorige topic.
Is er al meer duidelijkheid over hoe en wat , en controle etc...???
Ben alleen niet zo vermogend als Bram :D
I wish :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2010 door R()b --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 april 2010 - 10:30   quote  deeplink  
ik doe wel weer mee, hoe weet ik nog niet omdat ik eerdaags mijn financiƫn moet gaan herstructureren.
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 02 april 2010 - 09:49   quote  deeplink  
Ik kan als student helaas weinig missen dus een bedrag van 100 euro gaat hem voor mij niet worden. Mocht er de mogelijkheid komen om tussen de 25-50 te storten en het is een goed initiatief + breed gedragen, kijk ik natuurlijk altijd of ik het ergens vandaan kan harken :)
moa
 moa - vrijdag 02 april 2010 - 10:33   quote  deeplink  
Ik doe ook mee, ik doe graag een donatie in de vorm van geld en gratis diensten.
dogfan
 dogfan - vrijdag 02 april 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Als er een mogenlijkheid bestaat om zelf uit te maken hoeveel/maandelijks er gestort kan worden ben ik van de partij.
Ik wil alleen zeker weten dat het niet voor de schulden van Feyenoord gebruikt wordt.
moa
 moa - vrijdag 02 april 2010 - 11:05   quote  deeplink  
Indirect zal het altijd voor de schulden gebruikt worden..

Steken we het geld in nieuwe spelers, dan zal Feyenoord deze op den duur verkopen en de schuld aflossen. Steken we het in jeugdopleiding, dan zal Feyenoord spelers opleiden, deze zodra het kan verkopen, en alsnog de schuld aflossen.

Hoofdzaak is dat Feyenoord uit een dal getrokken moet worden, zonder de hulp van ons wordt dat nog veel zwaarder.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 april 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 11:01 schreef dogfan het volgende:
Als er een mogenlijkheid bestaat om zelf uit te maken hoeveel/maandelijks er gestort kan worden ben ik van de partij.
Ik wil alleen zeker weten dat het niet voor de schulden van Feyenoord gebruikt wordt.
ik vind juist wel dat het voor de schulden gebruikt moet worden
moa
 moa - vrijdag 02 april 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 11:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik vind juist wel dat het voor de schulden gebruikt moet worden
Mee eens, alles om Feyenoord te steunen!
R()b
 R()b - vrijdag 02 april 2010 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 11:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik vind juist wel dat het voor de schulden gebruikt moet worden
Vindt ik ook!
Iedere keer dat er spelers worden gekocht , wordt er ook een risico genomen.
Zo snel mogelijk schulden omlaag , dat is prioriteit nummer 1.
We staan bij de KNJB al op defcon 2.
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 02 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
er kan dan wel toegezegt zijn e.d. maar als ik geen gironummer of iets dergelijks zie kan ik ook wel bedragen gaan toezeggen?

ik vind het een heel goed plan maar hoe wil je dit realiseren? ik denk dat de gemiddelde feyenoordfan niet bereid is om voor dhr. Gudde zijn lunch of bakje cup-a-soup te betalen, dus wat meer duidelijkheid is welkom.
de.fan
 de.fan - vrijdag 02 april 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Ik ben zeer zeker bereid om weer Feyenoord te helpen maar dan zal er eerst van de directie ook offers moeten komen. Ik heb al een aandeel in een investeringsfonds en daar heb ik achteraf zeer veel spijt van. Ten meer omdat men dat geld heeft gebruikt om schulden mee af te lossen terwijl het specifiek bedoeld was om spelers aan te trekken. Ik ben van mening dat de directie hun goede wil moeten tonen door akkoord te gaan met bijvoorbeeld een salaris verlaging van 1/3 van hun huidige loon.
En als Feyenoord dan weer zo goed als gezond is om dan weer hun normale salaris te geven met de inflatie van de jaren die dan geweest zijn. Ik moet wel eerlijk bekennen dat men bij Feyenoord op de goede weg is wat betreft de financieen nu allen het sportieve beleid nog. Maar dat kan pas als de club weer financieel gezond is. Dan ben ik ervan overtuigd dat Leo en Mario binnen de kortste keren weer een kampioenselftal kunnen gaan formeren. Zoals vele mede forum leden weten ben ik niet gecharmeerd van bepaalde spelers en ik weet zeker dat Mario en Leo er ook zo over denken maar dat ze vanwege de financieen niet anders kunnen. Dus ik ben zeker bereid om een schenking te doen om daar de schuld mee af te lossen of als men het wil investeren in een nieuwe speler, maar de voorkeur gaat uit om de schuld zo snel mogelijk af te lossen want dan kan Feyenoord weer gaan bouwen............
gekzat
 gekzat - vrijdag 02 april 2010 - 17:10   quote  deeplink  
topicstarter kom eens met ideeen leg eens uit wat je plan is.. dingen iets... maar dit is niet goed genoeg voor mij om naar een nog niet bestaande "iets ' e beslissen of ik wel of niet geld stort...
R()b
 R()b - vrijdag 02 april 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 19:31 schreef Ronnie W het volgende:

Laat a.u.b. iets van jullie horen.

Als jij dat dan ook doet!!!
gekzat
 gekzat - vrijdag 02 april 2010 - 17:16   quote  deeplink  
ja ik lees ook van we gaan dit doen we gaan dat doen... maar voorlopig heb ik al bij elkaar aan een miljoen aan bedragen voorbij zien komen en vind het allemaal minimaal... ik echt bereid te doneren maar niet na dit "mooi weer gelul" Kom eens met informatie..

Ik heb geloof ik al 3 keer gevraagd of je ook een donatie aan de spelers en maasgebouwklanten gaat vragen maar krijg hier geen antwoord op.
R()b
 R()b - vrijdag 02 april 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 17:16 schreef gekzat het volgende:
ja ik lees ook van we gaan dit doen we gaan dat doen... maar voorlopig heb ik al bij elkaar aan een miljoen aan bedragen voorbij zien komen en vind het allemaal minimaal... ik echt bereid te doneren maar niet na dit "mooi weer gelul" Kom eens met informatie..

Ik heb geloof ik al 3 keer gevraagd of je ook een donatie aan de spelers en maasgebouwklanten gaat vragen maar krijg hier geen antwoord op.
We hadden al van die schulden af kunnen zijn man!!!

:D
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 02 april 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Gekzet wij zijn bezig om bepaalde voorstellen uit te zoeken
Hier kunnen wij nog geen uitsluitsel over doen omdat het goed moet worden opgezet en geloofwaardig voor een ieder.
Bram heeft eerder aangegeven dat men ons even de tijd moet gunnen. Dan komen wij op zeer korte termijn terug met concretere plannen. En kijken of het haalbaar is.
Er zijn gewoon van verschillende forums zeer positieve reacties ontstaan en menigeen denkt op allerlei fronten mee.

Het moet daarna ook nog eens professioneel opgezet worden en dat heeft gewoon de tijd nodig.

Dus mensen nog even geduld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 april 2010 - 07:44   quote  deeplink  
overigen 'Toppie' is een wijvenwoord.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 april 2010 - 08:43   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
dogfan
 dogfan - zaterdag 03 april 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 15:10 schreef BRAYY het volgende:
er kan dan wel toegezegt zijn e.d. maar als ik geen gironummer of iets dergelijks zie kan ik ook wel bedragen gaan toezeggen?

ik vind het een heel goed plan maar hoe wil je dit realiseren? ik denk dat de gemiddelde feyenoordfan niet bereid is om voor dhr. Gudde zijn lunch of bakje cup-a-soup te betalen, dus wat meer duidelijkheid is welkom.
Inderdaad, dat bedoel ik er dus mee te zeggen!!!!!!
gekzat
 gekzat - zaterdag 03 april 2010 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:
overigen 'Toppie' is een wijvenwoord.
Toppie Joppie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toppie er zijn nog echte Feyenoord supporters









0.0053920