|
|
Stylzz
|
|
|
je doet te hard je best antonio. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Moet ik wel als ik valselijk beschuldigd wordt door mede forum leden en nee ook geen familie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ok, ben het nog steeds niet met je eens, maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
k twijfel.. Die brabo schreef ook van die epistels om je ongelijk te bewijzen.
Qua Bruins ben ik t sowieso met hem/ze oneens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is echt het slechtste topic van Headliner. Boudewijn het zou je sieren als je hier een slotje opgooit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
de fan//antonio//anti-held :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 16:56 schreef aadje2 het volgende:Bruins is een van de weinige voetballers met inzicht nooit weg doen krijgen we echt spijt van. geloof me nou maar Hee Aadje afkoopsom, al een nieuwe club? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aadje heeft wel gelijk hahaha Alleen jammer voor ons dat we er in ons team weinig aan hebben gehad. |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2010 - 20:54 schreef Rene45 het volgende:Sorry hoor. Geef die Bruins zijn geld mee tot het einde van zijn contract. Geef hem een bos bloemen en een hand. Bedankt en tot ziens. Op de tribune dan! Wat blijf ik me toch kapot ergeren aan die kerel. Hoeveel kansen heb je nou gvd nodig om te scoren?????? en zo is het!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mee eens stylz, mag het alleen nu wel eens naar voren laten komen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Bruins wordt held 2010/2011 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
pfff hij is er nog steeds... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
bij lamzaat werkte het ook al niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maar heb je het nieuwsvan Feyenoord al bekeken????
Dat is er namelijk niet hahahaha????
We zakken af naar niveautje Roda of weet ik veel pffffffff.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik vrees het ook bah, niks uit de hoge hoed wordt er meer getoverd....zelfs geen charisteas hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee zelfs dat niet hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aflossen!!!Weer een klein begin....
Feyenoord ontvangt 'enkele tonnen' van Arsenal voor Ebicilio Zaterdag, 5 juni 2010 om 12:41 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenFeyenoord houdt enkele tonnen over aan het vertrek van Kyle Ebicilio naar Arsenal. De jonge middenvelder had nog geen profcontract bij de Rotterdamse club en kon daardoor voor een relatief lage prijs de overstap naar Engeland maken. Volgens AD/Sportwereld betaalt Arsenal enkel een opleidingsvergoeding.
De zestienjarige Ebicilio leek naar Chelsea te verkassen, maar dit bericht werd een dag later gerectificeerd. De middenvelder blijkt namelijk voor Arsenal te hebben gekozen, de club die eerder Robin van Persie op jonge leeftijd weghaalde bij Feyenoord. Hij is inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke basisspeler bij The Gunners.
Ebicilio hoopt op eenzelfde loopbaan en Liam Brady, de voormalig Iers international die momenteel bij de jeugdopleiding van Arsenal werkt, ziet in de middenvelder een absoluut toptalent. Feyenoord ontvangt dus enkele tonnen voor de jeugdinternational; het exacte bedrag is niet bekend. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
jaja een lange weg te gaan he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is landzaat nu eigenlijk weg of niet??? contract was toch afgelopen??... |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
slecht nieuws, volgens mij nog een jaar. |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
Ik ben blij als hij nog een jaar bijtekent!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: Even goede vrienden, meningen verschillen!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ben voor een joden-vrije selectie |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lekker binnen komen, jumper, lekkere vakantie gehad? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zit op het vliegtuig terug te wachten praag is goed te doen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
oke, bier nog steeds zo goedkoop? |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
of toch niet??
quote:Denny Landzaat is bereid flink aan salaris in te leveren, mocht Feyenoord hem langer aan zich willen binden. Het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. "Ik sta voor alles open, ook voor een langer verblijf bij Feyenoord," zegt Landzaat. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Dan staat hij dus ook nog steeds open voor een vertrek?!?! er is hoop op deze zondag |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper