|
|
hotjumper
|
|
|
quote: al gaf die geld toe |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: lol........ is de overtreffende trap daarvan`al gaven wij geld toe`?! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uitkijken, hij is boos..
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Vond Bruins wel aardig spelen 2e seizoenshelft. Zou hem erbij houden omdat Tomasson toch wel vaak geblesseerd is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 juni 2010 - 18:43 schreef vak VV het volgende:Vond Bruins wel aardig spelen 2e seizoenshelft. Zou hem erbij houden omdat Tomasson toch wel vaak geblesseerd is. Dit meen je niet..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind dat Bruins de nieuwe aanvoerder moet worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik kan me niet aan het idee ontrekken dat je twijfels hebt mbt Bruins |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat een geweldenaar: Bruins///HELD! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin van Geel////HELD, BEDANKT! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens!!! gauw een slotje op deze naar boven geviste crap |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Luigi, veel succes bij een evt. nieuwe club.
Zo sluit je een topic over een oud-feyenoordspeler waardig af. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
|
|
|
Boma
|
|
|
Cissé: "Deze terugslag komt op een heel vervelend moment"
Wat vinden we van deze jongen ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
In het Bruins topic zegt Cissé me niet zo veel. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zo, las net dat ons grootste talent nog te licht is bevonden door de nieuwe broodheer van Mario. Ben zeer benieuwd wat de Bruins fans vinden van dit nieuws. Want als hij echt zo'n talent was had hij makkelijk bij de selectie moeten kunnen komen, hij is immers transfervrij. Dus dames heren en natuurlijk hotjumper.......Laat maar komen! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
En ik had geen zin om nieuw topic te starten, dus heb ff een oude koe uit de sloot getrokken |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Toch vreemd dat Mario been, Luigi Bruins moest testen, terwijl hij met hem bij Excelsior en Feijenoord gewerkt heeft. Dit zegt wel wat over Been. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 10:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zo, las net dat ons grootste talent nog te licht is bevonden door de nieuwe broodheer van Mario. Ben zeer benieuwd wat de Bruins fans vinden van dit nieuws. Want als hij echt zo'n talent was had hij makkelijk bij de selectie moeten kunnen komen, hij is immers transfervrij. Dus dames heren en natuurlijk hotjumper.......Laat maar komen! vergeet JanM niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door craven -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 10:56 schreef Trouwe hond het volgende:Toch vreemd dat Mario been, Luigi Bruins moest testen, terwijl hij met hem bij Excelsior en Feijenoord gewerkt heeft. Dit zegt wel wat over Been. Dit zegt niks over Been. Hij heeft hem aangedragen om op proef bij Gent te komen. Het volledige technische staf gaat dan een besluit nemen. Kan best zijn dat Been wel tevreden is maar dat de rest er geen heil in ziet. De test wordt dus niet alleen door Been afgenomen, daar zit onder andere ook de medische staf bij. Blijkbaar niet goed genoeg voor CL maar dat is niks nieuws.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door King - 010 -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Bruins///Held, meteen terug halen naar Feyenoord en elke week een basisplaats geven!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Helaas is het een flop geworden. Toch blijft Been iets in hem zien, maar wat?? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ik wil het eigenlijk niet weten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
slot! heeft niet met feyenoord te maken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet leuk om Luigi uit te schelden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 10:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zo, las net dat ons grootste talent nog te licht is bevonden door de nieuwe broodheer van Mario. Ben zeer benieuwd wat de Bruins fans vinden van dit nieuws. Want als hij echt zo'n talent was had hij makkelijk bij de selectie moeten kunnen komen, hij is immers transfervrij. Dus dames heren en natuurlijk hotjumper.......Laat maar komen! Logisch als je ooit van beukering gehaald hebt is daarna iedereen te licht |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 10:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zo, las net dat ons grootste talent nog te licht is bevonden door de nieuwe broodheer van Mario. Ben zeer benieuwd wat de Bruins fans vinden van dit nieuws. Want als hij echt zo'n talent was had hij makkelijk bij de selectie moeten kunnen komen, hij is immers transfervrij. Dus dames heren en natuurlijk hotjumper.......Laat maar komen! He, komop het zijn belgen, wat weten die nou...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:Luigi, veel succes bij een evt. nieuwe club. Zo sluit je een topic over een oud-feyenoordspeler waardig af. Waardig? Als ie nu iets had laten zien! Ja dan kan ie waardige afscheid krijgen. Maar nu liever geruisloos en dan maar hopen dat nergens ooit meer een bal trap. Ja bij de amateurs! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
er is blijkbaar, minimaal, één iemand die l. geen lul vind :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 10:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zo, las net dat ons grootste talent nog te licht is bevonden door de nieuwe broodheer van Mario. Ben zeer benieuwd wat de Bruins fans vinden van dit nieuws. Want als hij echt zo'n talent was had hij makkelijk bij de selectie moeten kunnen komen, hij is immers transfervrij. Dus dames heren en natuurlijk hotjumper.......Laat maar komen! We lezen blijkbaar andere artikelen, want ik las dat ze geen geld voor hem hadden. Uiteraard is dat relatief, en betekent dat ook dat ze geen geld voor hem over hadden, maar er is enige nuance. Ik dacht trouwens altijd dat Wijnaldum ons grootste talent was, maar blijkbaar heeft Bruins op het laatste moment nog een mooie, onverwachte promotie gemaakt. Ook leuk natuurlijk. Concluderend vind ik het jammer voor hem, was leuk geweest als hij ergens aan de slag had gekund. Het was bij Excelsior een groot talent, en het is, in mijn beleving in elk geval, altijd jammer als het bij talent blijft steken. Natrappen en genieten van de pech en het ongeluk van een ander is mij hoe dan ook vreemd, ik vind het dan ook buitengewoon jammer, dat ik die reactie, die ik verafschuw en waar ik eerlijk gezegd ook op neerkijk, weer regelmatig terugzie op dit forum. Feyenoord heeft trouwens een rijke historie aan mislukte spelers, talenten en gearriveerde spelers doen het om een af andere reden niet goed bij ons. Bruins, Been, Makaay, De Cler, Landzaat, van Persie, Tiendalli, en zo kunnen we wel even doorgaan. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit, dat je daar hetzelfde over denkt, en het ook reuzeloolig vindt. Moeten de mensen die op het talent van Bruins aansprak ook op dit hele rijtje reageren? Of is het inmiddels wel genoeg? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 10:26 schreef Els het volgende:[..] We lezen blijkbaar andere artikelen, want ik las dat ze geen geld voor hem hadden. Uiteraard is dat relatief, en betekent dat ook dat ze geen geld voor hem over hadden, maar er is enige nuance. Ik dacht trouwens altijd dat Wijnaldum ons grootste talent was, maar blijkbaar heeft Bruins op het laatste moment nog een mooie, onverwachte promotie gemaakt. Ook leuk natuurlijk. Concluderend vind ik het jammer voor hem, was leuk geweest als hij ergens aan de slag had gekund. Het was bij Excelsior een groot talent, en het is, in mijn beleving in elk geval, altijd jammer als het bij talent blijft steken. Natrappen en genieten van de pech en het ongeluk van een ander is mij hoe dan ook vreemd, ik vind het dan ook buitengewoon jammer, dat ik die reactie, die ik verafschuw en waar ik eerlijk gezegd ook op neerkijk, weer regelmatig terugzie op dit forum. Feyenoord heeft trouwens een rijke historie aan mislukte spelers, talenten en gearriveerde spelers doen het om een af andere reden niet goed bij ons. Bruins, Been, Makaay, De Cler, Landzaat, van Persie, Tiendalli, en zo kunnen we wel even doorgaan. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit, dat je daar hetzelfde over denkt, en het ook reuzeloolig vindt. Moeten de mensen die op het talent van Bruins aansprak ook op dit hele rijtje reageren? Of is het inmiddels wel genoeg? heb begrepen dat hij nu bij Excelsior gaat meetrainen. wellicht dat ie daar weer 'n contractje kan verdienen en z'n oude niveau weer haalt met alle gevolgen vandien? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Toch is het wel tekenend voor Luigi en Mario, Mario heeft hem vele jaren onder zijn hoede gehad(excelsior/feyenoord). maar laat hem dan mij trainen bij Genk om vervolgens henm niet goed genoeg te vinden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ging meer om geld wat Genk niet had, geloof ik. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Luigi Bruins krijgt bij Racing Genk geen contract. De clubloze oud-Feyenoorder kreeg van trainer Mario Been enkele dagen de tijd zich te bewijzen bij de Belgische kampioen.
Bruins, die eerder deze week ook meedeed in de oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen, kon de technische staf echter niet overtuigen van zijn kwaliteiten. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad.
De 24-jarige aanvallende middenvelder, wiens contract op 1 juni in De Kuip afliep, moet zijn zoektocht naar een nieuwe club voortzetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 11:16 schreef craven het volgende:Toch is het wel tekenend voor Luigi en Mario, Mario heeft hem vele jaren onder zijn hoede gehad(excelsior/feyenoord). maar laat hem dan mij trainen bij Genk om vervolgens henm niet goed genoeg te vinden Begreep juist dat Bruins geen toegevoegde waarde had, omdat Genk al voorzien is in dergelijke middenvelders. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 11:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Begreep juist dat Bruins geen toegevoegde waarde had, omdat Genk al voorzien is in dergelijke middenvelders. als ik me niet vergist dan vertrekt er in de winterstop een van genk zijn middenvelders. Maar waarom iemand proef laten draaien, mario weet toch wat Luigi kan/niet kan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 12:32 schreef craven het volgende:[..] als ik me niet vergist dan vertrekt er in de winterstop een van genk zijn middenvelders. Maar waarom iemand proef laten draaien, mario weet toch wat Luigi kan/niet kan Kennelijk is Mario daar overruled. Maar dan nog: erg vreemd dat geen club Bruins naar binnen wil trekken. Bij Feyenoord was ie niet bepaalde geweldig, maar om nou te zeggen dat ie zó slecht is...
Zijn salariseisen mogelijk...Hij zou díe ambitie dan omlaag moeten stellen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kunnen we een keer ophouden over Bruins? er zijn nu al 3 topics over deze gozert en volgens mij speelt hij niet meer bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je positief zien. Bruins was een talent toen ie kwam bij ons. En hij is het nog. Raar daarom dat ie het niet heeft waargemaakt bij Feyenoord. Dat vraagteken (ook wel frustratie) leeft bij meerderen onder ons. Dat houdt je dan bezig, he. |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:Moet je positief zien. Bruins was een talent toen ie kwam bij ons. En hij is het nog. Raar daarom dat ie het niet heeft waargemaakt bij Feyenoord. Dat vraagteken (ook wel frustratie) leeft bij meerderen onder ons. Dat houdt je dan bezig, he. Inderdaad snel afsluiten en er niet meer over hebben. Heeft niet gebracht wat men bij Feyenoord verwachtte. En het is opvallend genoeg dat er geen 1 eredivisie club met een transfervrije Bruins in zee wil gaan! Dat zegt mij genoeg over zijn kwaliteiten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:Moet je positief zien. Bruins was een talent toen ie kwam bij ons. En hij is het nog. Raar daarom dat ie het niet heeft waargemaakt bij Feyenoord. Dat vraagteken (ook wel frustratie) leeft bij meerderen onder ons. Dat houdt je dan bezig, he. idd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nu Feyenoord serieus werk lijkt te maken van de terugkeer van Luigi Bruins ben ik erg benieuwd of jullie er net als ik ook van overtuigd zijn dat Bruins komend seizoen zal laten zien dat hij in een goed draaiend elftal weldegelijk de beste #10 van de Nederlandse velden is. |
|
|
|