|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 18:52 schreef Nick4F het volgende:Ik heb het liefst dat Bakkal blijft, maar als hij vertrekt geef ik toch de voorkeur aan een gratis Luigi Bruins, boven een Lex Immers (overigens, een heel goede speler, maar in mijn ogen niet beter dan Bruins) die mogelijk meer dan een miljoen moet kosten, en wsch. ook nog wel wat wil verdienen. Ik heb echt genoten van Bruins bij Excelsior: Die man ziet het goed, en kan met zijn voeten ook nog eens uitvoeren wat hij ziet. En al zal ik misschien wel de enige zijn geweest: Ik heb Luigi ook echt wel wedstrijden zien buffelen (hij heeft een geweldige tackle) bij Feyenoord. Dat was wel alleen wanneer hij op het middenveld speelde; als linksbuiten was hij wat gemakzuchtiger. Als hij mee kan gaan in het spel van Karim en Jordi, zou Bruins menigeen nog wel eens heel erg kunnen verrassen. De technische en tactische kwaliteiten heeft hij er beslist wel voor. Bovendien denk ik dat Ronald Koeman die jongen echt aan het voetballen kan krijgen. Hij zou wel moeten beginnen met een zelfs voor Feyenoord begrippen matig salaris voor 1 jaar. Vervolgens een eenzijdige, optie t.g.v. Feyenoord voor nog eens 2 jaar, met goede voorwaarden. Als hij mislukt valt de club zich geen buil, houdt het de meeste centjes in kas en kunnen we Vormer, Vilhena e.a. probleemloos inpassen. Kom maar op met de kritiek, mannen! Ik word zo vreselijk moe van dit gezeik.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn, gooi hier gewoon een slot op. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moet je nagaan wat ik allemaal heb moeten doorstaan ... Ieder zijn held(en)! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Bruins. Goede technische voetballer, veel te flets. Next. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 18:52 schreef Nick4F het volgende:Ik heb het liefst dat Bakkal blijft, maar als hij vertrekt geef ik toch de voorkeur aan een gratis Luigi Bruins, boven een Lex Immers (overigens, een heel goede speler, maar in mijn ogen niet beter dan Bruins) die mogelijk meer dan een miljoen moet kosten, en wsch. ook nog wel wat wil verdienen. Ik heb echt genoten van Bruins bij Excelsior: Die man ziet het goed, en kan met zijn voeten ook nog eens uitvoeren wat hij ziet. En al zal ik misschien wel de enige zijn geweest: Ik heb Luigi ook echt wel wedstrijden zien buffelen (hij heeft een geweldige tackle) bij Feyenoord. Dat was wel alleen wanneer hij op het middenveld speelde; als linksbuiten was hij wat gemakzuchtiger. Als hij mee kan gaan in het spel van Karim en Jordi, zou Bruins menigeen nog wel eens heel erg kunnen verrassen. De technische en tactische kwaliteiten heeft hij er beslist wel voor. Bovendien denk ik dat Ronald Koeman die jongen echt aan het voetballen kan krijgen. Hij zou wel moeten beginnen met een zelfs voor Feyenoord begrippen matig salaris voor 1 jaar. Vervolgens een eenzijdige, optie t.g.v. Feyenoord voor nog eens 2 jaar, met goede voorwaarden. Als hij mislukt valt de club zich geen buil, houdt het de meeste centjes in kas en kunnen we Vormer, Vilhena e.a. probleemloos inpassen. Kom maar op met de kritiek, mannen! Bruins en CL ik zie dat niet gebeuren.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 21:32 schreef JanM het volgende:[..] Moet je nagaan wat ik allemaal heb moeten doorstaan ... Ieder zijn held(en)! Laten we Bruins en de Baab terughalen. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 18:52 schreef Nick4F het volgende:Ik heb het liefst dat Bakkal blijft, maar als hij vertrekt geef ik toch de voorkeur aan een gratis Luigi Bruins, boven een Lex Immers (overigens, een heel goede speler, maar in mijn ogen niet beter dan Bruins) die mogelijk meer dan een miljoen moet kosten, en wsch. ook nog wel wat wil verdienen. Ik heb echt genoten van Bruins bij Excelsior: Die man ziet het goed, en kan met zijn voeten ook nog eens uitvoeren wat hij ziet. En al zal ik misschien wel de enige zijn geweest: Ik heb Luigi ook echt wel wedstrijden zien buffelen (hij heeft een geweldige tackle) bij Feyenoord. Dat was wel alleen wanneer hij op het middenveld speelde; als linksbuiten was hij wat gemakzuchtiger. Als hij mee kan gaan in het spel van Karim en Jordi, zou Bruins menigeen nog wel eens heel erg kunnen verrassen. De technische en tactische kwaliteiten heeft hij er beslist wel voor. Bovendien denk ik dat Ronald Koeman die jongen echt aan het voetballen kan krijgen. Hij zou wel moeten beginnen met een zelfs voor Feyenoord begrippen matig salaris voor 1 jaar. Vervolgens een eenzijdige, optie t.g.v. Feyenoord voor nog eens 2 jaar, met goede voorwaarden. Als hij mislukt valt de club zich geen buil, houdt het de meeste centjes in kas en kunnen we Vormer, Vilhena e.a. probleemloos inpassen. Kom maar op met de kritiek, mannen! Ik moet zeggen dat ik het helemaal met je eens ben wat betreft de technische kwaliteiten van Bruins, is altijd mijn favoriet geweest en ik baal ervan dat het er nooit uitgekomen is. Ik kan me nog herinneren bij de eerste Feyenoord - 020 in de kuip, dat bruins een bal nogal achteloos stil legt op zijn voet na een uittrap van de keeper. Toen had ik zoiets van, dit gaat hem worden. En als je dit filmpje ziet, dan zie je wel dat die jongen een geweldige balbehandeling heeft.
Helaas heeft deze jongen het nogal lastig in volle stadions, en dus zie ik niet in waarom dat nu wel zou lukken. Maar goed, ik zie 100x liever bruins dan lex immers, een of andere beunhaas van ado. En dan hebben we tenminste weer iemand die een corner kan nemen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 21:32 schreef JanM het volgende:[..] Moet je nagaan wat ik allemaal heb moeten doorstaan ... Ieder zijn held(en)! Bruins is geen held en geen Cultheld... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat zou fantastich zijn! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat is duidelijk! Hier moet snel een slot op ................. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kom op Luigi, niet langer twijfelen, gewoon tekenen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Luigi wacht op Barcelona. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat komt goed! Binnenkort bij Xerxes ............... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zit jij je (ons) weer te vervelen? ga een spelletje doen met die adopkids of zo . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 18:28 schreef sevillana het volgende:[..] zit jij je (ons) weer te vervelen? ga een spelletje doen met die adopkids of zo . . . ADO kids?? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat betaalt Bruins om in de aandacht te blijven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Krijg je van z'n vader? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat hem Manja ook meenemen, ik ben zeer geinteresseerd namelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bruins verlengt Frans verblijf tot 2015
Luigi Bruins heeft zijn contract bij Olympique Nice met één jaar verlengd. De oud-speler van Feyenoord en Excelsior staat nu tot de zomer van 2015 onder contract bij de club uit Zuid-Frankrijk.
Bruins tekende in januari een contract bij Olympique Nice en kwam tot nu toe tot 11 optredens voor de nummer vier van de Lique 1. De 26-jarige Rotterdammer maakte een goede indruk in zijn eerste halfjaar, waardoor de club heeft besloten zijn contract nu al open te breken. In Franse dienst maakte de middenvelder afgelopen halfjaar één doelpunt. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:05 juli 2013 om 09:25Categorie:Nieuws
Luigi Bruins mag langer bij Olympique Nice blijven voetballen. De 26-jarige middenvelder heeft de clubleiding in zijn eerste halfjaar overtuigd.
Volgens RTV Rijnmond tekent Bruins een verlenging voor één seizoen bij de club uit de Ligue 1, waardoor hij nu tot de zomer van 2015 onder contract staat. De Rotterdammer speelt sinds januari in Zuid-Frankrijk en kwam daarin tot elf competitiewedstrijden. Daarin scoorde hij één keer.
"Het was lastig om tussentijds bij een club binnen te komen", zei Bruins eerder tegen Voetbal International. "De coach zegt tevreden over mijn ontwikkeling te zijn", aldus Bruins, die meestal als nummer tien speelt. "Het is een beetje vergelijkbaar met mijn rol bij Feyenoord, achter de spits. Met als verschil dat er bij Nice iets minder vrijheid is om naar de flank uit te wijken."
"In de Ligue 1 moet je er veel korter op zitten, nóg harder zijn dan in de Eredivisie. De Franse competitie is van hoog niveau en vooral onvoorspelbaar. Van mijn keuze voor Nice heb ik nog geen seconde spijt gehad." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Was dat (in potentie) niet de beste #10 die we ooit gehad hebben? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, klopt dat was hij niet.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terug bij Excelsior, zegt alles. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
leuk voor m. Zal Mario wel elke week op de tribune zitten bij zijn moeder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is dat Mario nog geen club heeft anders had hij zijn holmaatje wel meegenomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sommige zaken moet je jezelf bij neerleggen, ik heb geen talent om te schilderen als een topper,en ga dus ook niet met mijn probeersls steeds proberen om in een museum te komen. Bruins heeft niet genoeg doorzettingsvermogen, en talent dus ga lekker een klasse lager voetballen. Daaaaaag Luigi veel succes |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Een klasse lager is ook wat overdreven. Het is een soort voetballende Mulder. Totaal geen fan van. Maar hij wordt toch niet overlopen door de slechtste wisselspeler van Excelsior of welke laagvlieger dan ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 september 2014 - 13:39 schreef MauricioAros het volgende:Een klasse lager is ook wat overdreven. Het is een soort voetballende Mulder. Totaal geen fan van. Maar hij wordt toch niet overlopen door de slechtste wisselspeler van Excelsior of welke laagvlieger dan ook. Wat is zijn laatste inzet geweest dan????? Kon niet meekomen een klasse lager dus? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Hij heeft de inzet van een natte washand. Maar dacht dat je met een klasse op de divisie doelde. Hij zou prima de bank warm kunnen houden bij Excelsior mijns inziens. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hartstikke leuk voor die jongen, en hopelijk ook een prima zet van Excelsior. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Gozer heeft het niet waargemaakt maar is toch nooit anti Feyenoord of fans geweest, in de kranten en interviews altijd correct . Veel succes en scoor es een mooie tegen Ajax , de winnende in de 110e mintuut! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lieve jongen vangt 2 a 3 maal een modaal salaris, soft gedoe wil je aan de top meedoen moet je ook top zijn. Wat dat aangaat blijf ik een rooie rakker met rechtse gedachten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk