|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Mario, laat die jongens nou eens GODVERREDOMME voetballen!!!!! |
|
|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3-0 1-0 makaay 2-0 castaignos 3-0 babovic |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: that's the spirit Leon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: speelt feyenoord uit dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
0-0 kutwedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die mocht toch weg? is dat niks voor ons? Leon heeft al een tattoo van hem.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als die niet te veel kost is hij toch welkom? LURLING/////HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ????????? + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + ???????????????????????? + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DENK HET NIET |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
?????? mongool!!! @ hoogvliet010
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 15:14 schreef sevillana het volgende:[..] ????????? + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + ???????????????????????? + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DENK HET NIET hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: LURLING////MONGOOL!!!!!!!!! HOOGVLIET010//////HELD ZO DAN!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
al jaren zit ik met tranen in mijn ogen te predikken dat we onze grote held antony nooit hadden moeten laten gaan. waarop ik door het slijk gehaald word. en mijn fabuleuze inzichten werden met de grond gelijk gemaakt. en nu lees ik dat mensen hem terug willen. maar ik koester geen wrok hoor. laten we met zijn allen een handtekeningen aktie houden, zodat antony en zijn moeder weer wekelijks in de schitterende kuip te bewonderen zijn!!! ik zeg doen!!!! lurling////heldin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 10:53 schreef obiku010 het volgende:al jaren zit ik met tranen in mijn ogen te predikken dat we onze grote held antony nooit hadden moeten laten gaan. waarop ik door het slijk gehaald word. en mijn fabuleuze inzichten werden met de grond gelijk gemaakt. en nu lees ik dat mensen hem terug willen. maar ik koester geen wrok hoor. laten we met zijn allen een handtekeningen aktie houden, zodat antony en zijn moeder weer wekelijks in de schitterende kuip te bewonderen zijn!!! ik zeg doen!!!! lurling////heldin Hihi |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Daar gaan we weer!Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
de Vrij, 5 jarig contract aanbieden, klasse jongen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Hele team is kut!!
De Vrij man van de wedstrijd. Zegt al genoeg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door remco1978 -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
is het publiek dood ofso?????????
jeeezuuss hee wat is het mui en muis stil |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ja dat is de ene kant van de munt. de andere kant is dat het team misschien wat feller en enthousiaster wordt als het publiek gaat schreeuwen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
men speelt te langzaam das alles.
Verder is t verzorgd en we geven niets weg.
Ff meer tempo! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
wijnaldum moet wat meer op het doel schieten oefenen op de training!ik snap niet ook dat tie gelijk steeds schiet want je kan ook eerst een bal aannemen en dan lopen naar het doel stukkie en dan schieten.idem dito met makaay!bruins nam die bal goed aan en lag hem zo op makaay neer en ook dat hoort een doelpunt te wezen!maar goed we zijn de betere dus come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 13:21 schreef Stylzz het volgende:men speelt te langzaam das alles. Verder is t verzorgd en we geven niets weg. Ff meer tempo! daar sluit ik me bij aan. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 13:20 schreef BRAYY het volgende:ja dat is de ene kant van de munt. de andere kant is dat het team misschien wat feller en enthousiaster wordt als het publiek gaat schreeuwen Ze kunnen ook gewoon wat meer inzet tonen zodat het publiek er wat meer achter gaat staan |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
goedzo Kalou! je bent van harte welkom! |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 13:22 schreef Terminator het volgende:wijnaldum moet wat meer op het doel schieten oefenen op de training!ik snap niet ook dat tie gelijk steeds schiet want je kan ook eerst een bal aannemen en dan lopen naar het doel stukkie en dan schieten.idem dito met makaay!bruins nam die bal goed aan en lag hem zo op makaay neer en ook dat hoort een doelpunt te wezen!maar goed we zijn de betere dus come on feyenoord! Gini moet lekker achter de 2 spitsen gaan spelen |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
kalou lalalalalala kalou...... |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Cisse --> Biseswar denk ik dan |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
nee ik zeg Castaignos voor Biseswar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Bruins naast fer. El achmadi er ook lekker uit
Lekker 3-5-2 gaan spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door remco1978 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
bruins oke hoor, kan wat sneller, maar keuzes wel oke |
|
|
|