BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing Feyenoord - NAC Breda (04-04-2010): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zondag 04 april 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:01 schreef Terminator het volgende:

[..]

nou het gezeik begint voorin!verdediging keeper en middenveld staan goed alleen voorin brengen ze te weinig.ik vind die wijnaldum toch ook wel een raar mannetje.want hij springt en jumpt maar in het rond wat makaay veels te weinig heeft hij teveel.en als biseswar niet in de welke wedstrijd dan ook zit moet je hem gelijk wisselen.want zijn voorzetten worden nog beter voorgegeven door een dooie mus!
Precies!
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 april 2010 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Been kan z'n ploeg niet laten voetballen en dat terwijl het seizoen bijna afgelopen is.. Mag je hem aanrekenen.
de tactiek is prima. Maar met deze voorhoede op deze wijze word t nooit wat..

Jdt snel fit svp!
Begint nu wel op te vallen hoe weinig we halen zonder jon
el1986
 el1986 - zondag 04 april 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Been kan z'n ploeg niet laten voetballen en dat terwijl het seizoen bijna afgelopen is.. Mag je hem aanrekenen.
njaa.. misschien wel, maar ik neem hem niks kwalijk... toch staan we er beter voor dan vorig seizoen, al kon dat niet slechter ;-).. het enige wat ik hem kwalijk neem is dat die zich nooit vasthoud aan een bepaalde tacktiek.. daarom zeg ik ook, volgende week spelen we 4-4-2 denk ik..constaignos en makaay in de punt..en dat die die jongens eens flink moet aanpakken.. oke... ''zucht'' jij wint.. we mogen het hem kwalijk nemen..
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 15:06   quote  deeplink  
4-4-2 werkte vorige week tegen NEC ook niet
R()b
 R()b - zondag 04 april 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jdt snel fit svp!
Begint nu wel op te vallen hoe weinig we halen zonder jon
Ja je mist hem gewoon heel erg als aanjager!
craven
 craven - zondag 04 april 2010 - 15:07   quote  deeplink  
lag het aan mij of vonden jullie ook dat Bruins zeker niet de slechtste speler was van het veld, vondt wijnaldum eerder rijp voor een wissel. Bruins had nog wat aardige steekpasjes
R()b
 R()b - zondag 04 april 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:07 schreef craven het volgende:
lag het aan mij of vonden jullie ook dat Bruins zeker niet de slechtste speler was van het veld, vondt wijnaldum eerder rijp voor een wissel. Bruins had nog wat aardige steekpasjes
Nee Bruins en El Ahmadi speelden goed , lag ook niet aan hun vandaag vond ik.
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:07 schreef craven het volgende:
lag het aan mij of vonden jullie ook dat Bruins zeker niet de slechtste speler was van het veld, vondt wijnaldum eerder rijp voor een wissel. Bruins had nog wat aardige steekpasjes
Speelde niet slecht.
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:08 schreef R()b het volgende:

[..]

Nee Bruins en El Ahmadi speelden goed , lag ook niet aan hun vandaag vond ik.
El Ahmadi goed? Grapje, toch?
R()b
 R()b - zondag 04 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:09 schreef MMM het volgende:

[..]

El Ahmadi goed? Grapje, toch?
Ja ik vond hem goed vandaag ja.
Maar jij mag gerust een andere mening hebben.
Dat veranderd niets aan die van mij.
el1986
 el1986 - zondag 04 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:09 schreef MMM het volgende:

[..]

El Ahmadi goed? Grapje, toch?
haha.. kzag ook weinig goeds.. maja het zal dr wel mee te maken hebben of je je kan vinden in zijn spel... ik vind dat hij het tempo eruit haalt.. net als fer de laatste weken..mr goed, dat is een sleeping giant op het moment..komt wel goed :)
el1986
 el1986 - zondag 04 april 2010 - 15:11   quote  deeplink  
KORTOM..iedereen was bagger!
ar
 ar - zondag 04 april 2010 - 15:11   quote  deeplink  
stelletje hufters! volgens mij willen ze graag op plek 5 eindigen.
lekker az over je heen laten komen,ze begrijpen het niet helemaal denk ik. volgens mij denken ze dat ze de beker al hebben of zo! zoutzakken.
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:10 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja ik vond hem goed vandaag ja.
Maar jij mag gerust een andere mening hebben.
Dat veranderd niets aan die van mij.
Op basis van waarvan vond jij hem goed dan? Het enige wat me bevalt bij hem is dat hij veel ballen ophaalt.. Maar 9 van de 10 verspeeld ie 'm weer..
Terminator
 Terminator - zondag 04 april 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:06 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja je mist hem gewoon heel erg als aanjager!
babovic en cisse zijn wel aanjagers!en castaignos moet je ook meer gaan laten spelen met of zonder makaay!
craven
 craven - zondag 04 april 2010 - 15:12   quote  deeplink  
ag ag wat wil je met zulke schoenen...
ar
 ar - zondag 04 april 2010 - 15:13   quote  deeplink  
o ja, m.u.v stefan de vrij. klasse.
R()b
 R()b - zondag 04 april 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Op basis van waarvan vond jij hem goed dan? Het enige wat me bevalt bij hem is dat hij veel ballen ophaalt.. Maar 9 van de 10 verspeeld ie 'm weer..
Idd het ophalen van de bal.
Is altijd aanspeelbaar , heeft zich vandaag ook niet verstopt.
Steekballen,aanjagen, net overal een voetje tussen.
Dus ja als ik vandaag iemand goed vond was het El Ahmadi.

quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:13 schreef ar het volgende:
o ja, m.u.v stefan de vrij. klasse.
Die reken ik niet mee , die speelt altijd wel goed vindt ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door R()b --
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:12 schreef craven het volgende:
ag ag wat wil je met zulke schoenen...
Idd paars, wat een nicht..
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:13 schreef R()b het volgende:

[..]

Idd het ophalen van de bal.
Is altijd aanspeelbaar , heeft zich vandaag ook niet verstopt.
Steekballen,aanjagen, net overal een voetje tussen.
Dus ja als ik vandaag iemand goed vond was het El Ahmadi.
Aanjagen, eens.
Steekballen? Jammer dat er daarvan vrij weinig aankwam
piet
 piet - zondag 04 april 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:
Wissel Bruis/Babbelfiets slechtste ooit.
Geen enkele creativiteit meer...

The BAAB///PRUTSERT!
hellemaal mee eens. Bruins is een geweldige voetballer met veel inzicht en met hem erbij ken er altijd wat gebeuren.

btw is het geven van een eindpass/voorzet nou zo moeilijk???
R()b
 R()b - zondag 04 april 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Aanjagen, eens.
Steekballen? Jammer dat er daarvan vrij weinig aankwam
Ja dat klopt kwam weinig van aan.
Maar kijk maar eens de samenvatting (als het daarin zit).
Hij geeft een mooie bal op biseswar , die wacht tot iedereen van NAC terug is , en gaat dan de dribbelkut uithangen.
Ja dan is het rendement van die pass ook 0!
En zo zijn er meer voorbeelden te vinden vandaag.
craven
 craven - zondag 04 april 2010 - 15:17   quote  deeplink  
ja Piet ik denk het wel, heb je gezien wat er van de zijkanten kwam, alles vloog ver over iedereen heen of over het doel, gvd een crosspass is een zeldzaamheid....
Terminator
 Terminator - zondag 04 april 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:15 schreef piet het volgende:

[..]

hellemaal mee eens. Bruins is een geweldige voetballer met veel inzicht en met hem erbij ken er altijd wat gebeuren.

btw is het geven van een eindpass/voorzet nou zo moeilijk???
ja voor sommige wel jah!ik snap ook niet dat die ballen als ze worden voorgegeven altijd maar richting de tweede paal moeten worden gejengeld!je kan ook eens een voorzet bij de eerste paal liggen misschien dat er dan wat meer aankomt want bisewars voorzetten daar werd je vanmiddag moedeloos van....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door Terminator --
ar
 ar - zondag 04 april 2010 - 15:19   quote  deeplink  
el ahmadi liet op beslissende momenten de bal te ver voor zich uit springen. jammer
piet
 piet - zondag 04 april 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:18 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja voor sommige wel jah!ik snap ook neit dat die ballen als ze worden voorgegeven altijd maar richting de tweede moeten worden gejengeld!je kan ook eens een voorzet bij de eerste paal liggen misschien dat er dan wat meer aankomt want bisewars voorzetten daar werd je vanmiddag moedeloos van....
idd, of een balletje breed net buiten de 16 dat iemand een keer eens kan uithalen, maar elke voorzet gaat ver voorbij de 2e paal. Vandaag corners en vrije trappen ook erg matig.
R()b
 R()b - zondag 04 april 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:20 schreef piet het volgende:

[..]

idd, of een balletje breed net buiten de 16 dat iemand een keer eens kan uithalen, .
Mee eens , ik vindt zowiezo dat er VEEL te weinig op doel wordt geschoten.
Het balletje wordt te vaak doorgetikt , terwijl je ook kan poeieren.
ovi
 ovi - zondag 04 april 2010 - 16:05   quote  deeplink  
ja en als er een keertje geschoten wordt, dan zijn het 9 van de 10 x van die pis balletjes.
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - zondag 04 april 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 08:50 schreef hotjumper het volgende:
0-0 kutwedstrijd
je had nog gelijk ook
het was echt een kutwestrijd
aadje2
 aadje2 - zondag 04 april 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Wat een bagger wedstrijd zonder strijd, weer geen woorden maar babbels.
sevillana
 sevillana - zondag 04 april 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 15:06 schreef MMM het volgende:
4-4-2 werkte vorige week tegen NEC ook niet
maar vanmiddag werkte er dus duidelijk ook niets, opnieuw is gebleken dat een systeem met vleugelspitsen er duidelijk niet uitkomt. zie dan toch liever 4-4-2 met Makaay en Castaignos of evt met JDT als hij speelfit is.
rest nog maar een woord voor vanmiddag, en dat is DRAMA.
Marco12345
 Marco12345 - zondag 04 april 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Zo... net lekker gegeten. Sfeer in het stadion zat er goed in, diverse schouderklopjes gehad en ik weet weer hoe het gaat met Jan en Ruud en hun vrouwen, dochters, zonen, ouders en de hond. Colaatje gedronken en naar de dreigende bewolking gekeken. Gelukkig ging het niet (hard) regenen! Ik zag nog een ouwe maat van me in een ander vak, effe zwaaien natuurlijk! Nog effe in het zonnetje gezeten, kleurtje opdoen op 1e paasdag is nooit verkeerd. Stadion zag er weer lekker opgeruimd uit, ik vertelde nog tegen mijn buurman dat het gehandicapten zijn die door de weeks het stadion opruimen. Als ze een goede dag hebben vinden ze wat euro's en een mobieltje, bij een slechte dag een pakkie shag en een aansteker. Ik hoorde nog op de radio dat de 4e scheids bij Ado-020 vond dat Bosschaart een gele kaart moest krijgen nadat ie de Zeeuw kietelde. Aardige gast die rooie, ik vertelde nog tegen Henk dat ik met zijn broer Stefan heb gevoetbald en dat het tweelingboers zijn en nog Feyenoordsupporters ook! Nog een kroketje gehaald en buiten op het plein nog een balletje, prima daggie gehad, geen gezeur van vrouw en kinderen. kan niet wachten tot volgende week woensdag! Zo... nu eerst een Bavaria!
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 april 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 19:36 schreef Marco12345 het volgende:
Zo... net lekker gegeten. Sfeer in het stadion zat er goed in, diverse schouderklopjes gehad en ik weet weer hoe het gaat met Jan en Ruud en hun vrouwen, dochters, zonen, ouders en de hond. Colaatje gedronken en naar de dreigende bewolking gekeken. Gelukkig ging het niet (hard) regenen! Ik zag nog een ouwe maat van me in een ander vak, effe zwaaien natuurlijk! Nog effe in het zonnetje gezeten, kleurtje opdoen op 1e paasdag is nooit verkeerd. Stadion zag er weer lekker opgeruimd uit, ik vertelde nog tegen mijn buurman dat het gehandicapten zijn die door de weeks het stadion opruimen. Als ze een goede dag hebben vinden ze wat euro's en een mobieltje, bij een slechte dag een pakkie shag en een aansteker. Ik hoorde nog op de radio dat de 4e scheids bij Ado-020 vond dat Bosschaart een gele kaart moest krijgen nadat ie de Zeeuw kietelde. Aardige gast die rooie, ik vertelde nog tegen Henk dat ik met zijn broer Stefan heb gevoetbald en dat het tweelingboers zijn en nog Feyenoordsupporters ook! Nog een kroketje gehaald en buiten op het plein nog een balletje, prima daggie gehad, geen gezeur van vrouw en kinderen. kan niet wachten tot volgende week woensdag! Zo... nu eerst een Bavaria!
lekker aan t twitteren hahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 april 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 19:36 schreef Marco12345 het volgende:
Zo... net lekker gegeten. Sfeer in het stadion zat er goed in, diverse schouderklopjes gehad en ik weet weer hoe het gaat met Jan en Ruud en hun vrouwen, dochters, zonen, ouders en de hond. Colaatje gedronken en naar de dreigende bewolking gekeken. Gelukkig ging het niet (hard) regenen! Ik zag nog een ouwe maat van me in een ander vak, effe zwaaien natuurlijk! Nog effe in het zonnetje gezeten, kleurtje opdoen op 1e paasdag is nooit verkeerd. Stadion zag er weer lekker opgeruimd uit, ik vertelde nog tegen mijn buurman dat het gehandicapten zijn die door de weeks het stadion opruimen. Als ze een goede dag hebben vinden ze wat euro's en een mobieltje, bij een slechte dag een pakkie shag en een aansteker. Ik hoorde nog op de radio dat de 4e scheids bij Ado-020 vond dat Bosschaart een gele kaart moest krijgen nadat ie de Zeeuw kietelde. Aardige gast die rooie, ik vertelde nog tegen Henk dat ik met zijn broer Stefan heb gevoetbald en dat het tweelingboers zijn en nog Feyenoordsupporters ook! Nog een kroketje gehaald en buiten op het plein nog een balletje, prima daggie gehad, geen gezeur van vrouw en kinderen. kan niet wachten tot volgende week woensdag! Zo... nu eerst een Bavaria!
tot dan Mario!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 april 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 19:36 schreef Marco12345 het volgende:
Zo... net lekker gegeten. Sfeer in het stadion zat er goed in, diverse schouderklopjes gehad en ik weet weer hoe het gaat met Jan en Ruud en hun vrouwen, dochters, zonen, ouders en de hond. Colaatje gedronken en naar de dreigende bewolking gekeken. Gelukkig ging het niet (hard) regenen! Ik zag nog een ouwe maat van me in een ander vak, effe zwaaien natuurlijk! Nog effe in het zonnetje gezeten, kleurtje opdoen op 1e paasdag is nooit verkeerd. Stadion zag er weer lekker opgeruimd uit, ik vertelde nog tegen mijn buurman dat het gehandicapten zijn die door de weeks het stadion opruimen. Als ze een goede dag hebben vinden ze wat euro's en een mobieltje, bij een slechte dag een pakkie shag en een aansteker. Ik hoorde nog op de radio dat de 4e scheids bij Ado-020 vond dat Bosschaart een gele kaart moest krijgen nadat ie de Zeeuw kietelde. Aardige gast die rooie, ik vertelde nog tegen Henk dat ik met zijn broer Stefan heb gevoetbald en dat het tweelingboers zijn en nog Feyenoordsupporters ook! Nog een kroketje gehaald en buiten op het plein nog een balletje, prima daggie gehad, geen gezeur van vrouw en kinderen. kan niet wachten tot volgende week woensdag! Zo... nu eerst een Bavaria!
hahahahahaha hijs leuk..
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 18:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar vanmiddag werkte er dus duidelijk ook niets, opnieuw is gebleken dat een systeem met vleugelspitsen er duidelijk niet uitkomt.
rest nog maar een woord voor vanmiddag, en dat is DRAMA.
Eens.
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Ja inderdaad met sevi eens, dit kan toch niet. Mario moet zich aanpassen aan de spelers en niet andersom!
de.fan
 de.fan - zondag 04 april 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Tja wat moet ik nog zeggen?? Zal ik een stand opmaken van de ranglijst met Bruins en zonder Bruins? Dan hoop ik dat de ogen van die 'bruinsfans' ook eens open gaan!
Met Bahia kan ik dat helaas niet doen maar ook hij maakte weer een warrige indruk.
Ik hoop dat Tomasson weer gauw fit is dan kan Bruins weer gauw de bank warm gaan houden of een tribunestoel. Nu zijn er geruchten dat ie weg gaat of 'moet', dan hoop ik echt dat dit waar is. Oke ik moet wel eerlijk toe geven dat HEEL Feyenoord op Stefan de Vrij na waardeloos was vanmiddag. Ik heb achteraf spijt dat ik ben wezen kijken in de kuip
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 april 2010 - 00:37   quote  deeplink  
wij ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing Feyenoord - NAC Breda (04-04-2010): 0-0









0.0074369