BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Ontevreden bij AZ, zou t niet wat voor Feyenoord zijn met ook nog Been die hem goed kent, een beweeglijke speler met een actie type Suarez, zou de perfecte aankoop voor volgend seizoen voor volgend seizoen zijn niet? Als die investeerders nou nog een keer mee werken.. die 3 miljoen verdien je zeker wel terug aan deze speler.
R()b
 R()b - donderdag 01 april 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Waar staat dat Lens ontevreden is bij AZ??
En volgens mij mag Feyenoord met investeerders geen spelers meer kopen , ik weet niet hoe dat precies meer zat , maar wel een aantal haken en ogen.
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Okee nouja op vi.nl geeft hij nu ook weer aan dat hij ontevreden is over het feit dat hij zo weinig speelt ondanks dat hij presteert, en met Been hebben we zeker een troef in handen. Over die investeerders heb ik niks gelezen iig maar als het goed is is dat als het voor Feyenoord geen kosten oplevert geen probleem maargoed, ik was benieuwd naar wat jullie ervan vinden..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Als het mogelijk is, halen die gozer!!!!
R()b
 R()b - donderdag 01 april 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 14:55 schreef dennie het volgende:
Okee nouja op vi.nl geeft hij nu ook weer aan dat hij ontevreden is over het feit dat hij zo weinig speelt ondanks dat hij presteert, en met Been hebben we zeker een troef in handen. Over die investeerders heb ik niks gelezen iig maar als het goed is is dat als het voor Feyenoord geen kosten oplevert geen probleem maargoed, ik was benieuwd naar wat jullie ervan vinden..
Als het mogelijk is HALEN!!!!!
Goede speler , maar moet ook allemaal maar kunnen natuurlijk ;)
Maar dat het een goede voetballer kan worden staat buiten kijf.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:00   quote  deeplink  
100% eens!! Riep ik vorig jaar al!!
Xapter
 Xapter - donderdag 01 april 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
100% eens!! Riep ik vorig jaar al!!
Vorig jaar was hij al in beeld..
wou toen nog niet weg
is nu echter toch wel wat miljoentjes duurder dan vorig jaar.. zonde!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Niet geschoten is altijd mis. Eerst maar eens informeren. snap aallleen niet dat trainerrs zo'n bord voor hun kop kunnen hebben. Inplaats van El Hamdaoui had hij er veel meer gemaakt naar mijn mening.
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niet geschoten is altijd mis. Eerst maar eens informeren. snap aallleen niet dat trainerrs zo'n bord voor hun kop kunnen hebben. Inplaats van El Hamdaoui had hij er veel meer gemaakt naar mijn mening.
Maargoed tis moeilijk schieten zonder kogels.. daarom hopen op die investeerders.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:06   quote  deeplink  
Dat klopt, maar dan moet je wel schieten!!!
R()b
 R()b - donderdag 01 april 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat klopt, maar dan moet je wel schieten!!!
en opschieten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Precies!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 15:15   quote  deeplink  
't gaat allemaal om de munten, en die zijn er niet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:16   quote  deeplink  
Kunnen we de catering niet verkopen?????
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:15 schreef sevillana het volgende:
't gaat allemaal om de munten, en die zijn er niet
Dat word toch ook al duidelijk aangegeven dus een beetje overbodige reactie.. ik zeg toch met investeerders.. begin dit seizoen hebben ze Feyenoord aan 3 spelers geholpen, waarom zou daar na dit seizoen niet nog een bij kunnen..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Er komt in ieder geval een ruimte in de salarissen!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:18 schreef dennie het volgende:

[..]

Dat word toch ook al duidelijk aangegeven dus een beetje overbodige reactie.. ik zeg toch met investeerders.. begin dit seizoen hebben ze Feyenoord aan 3 spelers geholpen, waarom zou daar na dit seizoen niet nog een bij kunnen..
je huiswerk wel bijhouden, naast de munten bestaat er ook nog zoiets als KNJB en curatele ................................. los van potentiele investeerders.
PS: vraag Pim Blokland .......................
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Ja daar heb je gelijk in alleen dat was voor dit seizoen ook zo, toen was het ook geen probleem dus waarom nu wel? Want ook vorig seizoen stonden ze bij de knvb onder curatale he.. daar hadden ze juist die investeerders voor nodig, omdat ze er zelf geen geld voor hadden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door dennie --
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:26 schreef dennie het volgende:
Ja daar heb je gelijk in alleen dat was voor dit seizoen ook zo, toen was het ook geen probleem dus waarom nu wel? Want ook vorig seizoen stonden ze bij de knvb onder curatale he.. daar hadden ze juist die investeerders voor nodig.
pfffffffffffffffffffffffffffff ............................ , bel anders Don Leo ff, die kan het je misschien wel duidelijk maken
sterski010
 sterski010 - donderdag 01 april 2010 - 15:29   quote  deeplink  
Volgens mij is het wel mogelijk zo lang Feyenoord maar geen bankgarantie hoeft te tekenen toch? Ik had begrepen dat dat het probleem met de komst van Wanderson was?
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 15:36   quote  deeplink  
Ja je kan verveeld komen doen pik, alleen ik weet niet wat je slap loopt te lullen hoor, echt weer zo'n eigenwijs mannetje op zo'n forum die alles beter denkt te weten... maar VORIGE TRANSFERPERIODE STONDEN ZE OOK AL ONDER CURETALE, EN TOEN HAALDEN ZE 3 SPELERS.. Wat is dan het verschil met na dit seizoen ?? Alleen dat de salarispost met zo'n 100% naar beneden gaat, wat eerder positief is dan negatief lijkt me

@sevillana

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door dennie --
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:29 schreef sterski010 het volgende:
Volgens mij is het wel mogelijk zo lang Feyenoord maar geen bankgarantie hoeft te tekenen toch? Ik had begrepen dat dat het probleem met de komst van Wanderson was?
Wat het probleem met Wanderson was is onduidelijk, Beenhakker zei dat hij helemaal gratis voor Feyenoord was, terwijl Gudde zei dat financieel onverantwoord was.. daarom was Beenhakker ook boos op Gudde toch, als het aan bankgarantie had gelegen had hij Gudde nooit de schuld kunnen geven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door dennie --
bram
 bram - donderdag 01 april 2010 - 15:57   quote  deeplink  
jongens,stop ernu eens mee,zolang er schulden zijn kunnen we niets kopen,de constructie via externe of een pa die wil betalen,we zien toch wat dat opbrengt.geduld!!!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 15:36 schreef dennie het volgende:
Ja je kan verveeld komen doen pik, alleen ik weet niet wat je slap loopt te lullen hoor, echt weer zo'n eigenwijs mannetje op zo'n forum die alles beter denkt te weten... maar VORIGE TRANSFERPERIODE STONDEN ZE OOK AL ONDER CURETALE, EN TOEN HAALDEN ZE 3 SPELERS.. Wat is dan het verschil met na dit seizoen ?? Alleen dat de salarispost met zo'n 100% naar beneden gaat, wat eerder positief is dan negatief lijkt me

@sevillana
no further comments, PIKKIE!
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Heb je gelijk in, ik startte dit topic in eerste instantie ook meer met het idee hoe de mensen op dit forum het zouden vinden áls deze speler zou komen. En aangezien de enige manier investeerders zouden zijn had ik het daar ook over, maar de discussie ging meer om de speler Lens en wat jullie van een eventuele komst van hem naar de Kuip zouden vinden toch..
@ bram was die

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door dennie --
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

no further comments, PIKKIE!
Haha ja ik geef gewoon mijn mening toch kom je met zo'n bijdehante opmerking in de zin van je snapt er niks van maar beargumenteer je mening dan in ieder geval wel een beetje anders kan ik er ook niks mee.
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 01 april 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Lens is een goede speler. En zou een verademing zijn voor Feyenoord.
We moeten geduld hebben en kijken wat er volgend seizoen ondernomen kan worden op de transfermarkt. Snap alleen niet dat ze een speler zoals Schaken halen. Bij Cambuur leeuwarden was het een speler voor de bank.
Weer een onnodige aankoop maar ja voor hetzelfde speelt ie bij ons de sterren van de hemel
Wij als supporters moeten gewoon afwachten wat er staat te gebeuren !!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 april 2010 - 16:16   quote  deeplink  
- Lens is te duur
- Als je teveel spelers hebt via investeerders heb je straks alleen vreemd kapitaal op het veld staan, waarmee je je op langere termijn in de vingers snijdt.
- Het probleem met wanderson was dat er een groep zweedse investeerders de transfersom en zijn eerste jaar salaris wilde betalen. Om er voor te zorgen dat Feyenoord niet opeens voor hoge kosten komen staan als de investeerders weg zouden gaan, Diende de investeerders een bankgarantie te overleggen aan Feyenoord, dat konden ze niet dus ging de deal niet door.
R()b
 R()b - donderdag 01 april 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Ik denk ook dat als Feyenoord wat kan doen , dat het heel laat in de transferperiode gebeurt.
Dan zouden ze eerst moeten verkopen.
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:33 schreef R()b het volgende:
Ik denk ook dat als Feyenoord wat kan doen , dat het heel laat in de transferperiode gebeurt.
Dan zouden ze eerst moeten verkopen.
Als Feyenoord verkoopt worden daarmee alleen de schulden verkleint denk ik, zonder hulp van investeerders zitten we gewoon vast.
R()b
 R()b - donderdag 01 april 2010 - 16:36   quote  deeplink  
owja dat is waar ook.
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:36   quote  deeplink  
augustus 2009,

- Cisse is te duur
- Als je teveel spelers hebt via investeerders heb je straks alleen vreemd kapitaal op het veld staan, waarmee je je op langere termijn in de vingers snijdt.
- Hij speelt hier wel! Dus zeg nooit nooit ;)
bram
 bram - donderdag 01 april 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:34 schreef dennie het volgende:

[..]

Als Feyenoord verkoopt worden daarmee alleen de schulden verkleint denk ik, zonder hulp van investeerders zitten we gewoon vast.
niks vast,kijk eens naar wat we eventueel al kunnen brengen,van haaren,luc,kostas,erasmus,
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:37 schreef bram het volgende:

[..]

niks vast,kijk eens naar wat we eventueel al kunnen brengen,van haaren,luc,kostas,erasmus,
Qua transfers he! Talent zat idd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door dennie --
MMM
 MMM - donderdag 01 april 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Hele goede speler maar die komt dus echt niet.
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:45 schreef MMM het volgende:
Hele goede speler maar die komt dus echt niet.
Wss niet maar ik heb er een gave voor om dat soort dingen te voorspellen, ik bedoel als je al voorspelt dat spelers als Makaay en Gio naar de Kuip komen en het gebeurt ook nog allemaal en later met El Ahmadi en Cisse.. waarom Lens dan niet ? Stel je voor Lens blijft ontevreden en wilt weg omdat hij geen basisplaats krijgt, welke opties zouden dan logisch zijn? Feyenoord niet?
MMM
 MMM - donderdag 01 april 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:47 schreef dennie het volgende:

[..]

Wss niet maar ik heb er een gave voor om dat soort dingen te voorspellen, ik bedoel als je al voorspelt dat spelers als Makaay en Gio naar de Kuip komen en het gebeurt ook nog allemaal en later met El Ahmadi en Cisse.. waarom Lens dan niet ? Stel je voor Lens blijft ontevreden en wilt weg omdat hij geen basisplaats krijgt, welke opties zouden dan logisch zijn? Feyenoord niet?
Laatste weken speelt hij volgens mij wel in de basis en scoort ie. Advocaat kan niet meer om hem heen de komende weken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door MMM --
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:49   quote  deeplink  
Heb je weer gelijk in.
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 16:54   quote  deeplink  
Maar aan de andere kant speelt hij al het hele seizoen goed en heeft hij nog steeds geen basisplaats.
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:16 schreef hotjumper het volgende:
- Lens is te duur
- Als je teveel spelers hebt via investeerders heb je straks alleen vreemd kapitaal op het veld staan, waarmee je je op langere termijn in de vingers snijdt.
- Het probleem met wanderson was dat er een groep zweedse investeerders de transfersom en zijn eerste jaar salaris wilde betalen. Om er voor te zorgen dat Feyenoord niet opeens voor hoge kosten komen staan als de investeerders weg zouden gaan, Diende de investeerders een bankgarantie te overleggen aan Feyenoord, dat konden ze niet dus ging de deal niet door.
lijken mij redelijke argumenten
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 01 april 2010 - 18:14   quote  deeplink  
HALEN
gekzat
 gekzat - donderdag 01 april 2010 - 18:16   quote  deeplink  
is ook een vriend van reis
dennie
 dennie - donderdag 01 april 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 16:36 schreef dennie het volgende:
augustus 2009,

- Cisse is te duur
- Als je teveel spelers hebt via investeerders heb je straks alleen vreemd kapitaal op het veld staan, waarmee je je op langere termijn in de vingers snijdt.
- Hij speelt hier wel! Dus zeg nooit nooit ;)
Ja vind ik ook sevillana
Terminator
 Terminator - donderdag 01 april 2010 - 18:16   quote  deeplink  
ik sla je lens hahahahahaha uhum!
gekzat
 gekzat - donderdag 01 april 2010 - 18:17   quote  deeplink  
kom maar op dan
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 01 april 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 18:16 schreef gekzat het volgende:
is ook een vriend van reis
OOK HALEN
gekzat
 gekzat - donderdag 01 april 2010 - 18:21   quote  deeplink  
de middelijn is niet meer veilig met zulke spelers
Terminator
 Terminator - donderdag 01 april 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 18:17 schreef gekzat het volgende:
kom maar op dan
hahaha
gekzat
 gekzat - donderdag 01 april 2010 - 18:26   quote  deeplink  
je blijft lachen he hahaha
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 01 april 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 18:21 schreef gekzat het volgende:
de middelijn is niet meer veilig met zulke spelers
Leggen we in de rust gewoon een nieuwe neer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lens









0.0063159