|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Martin Jol... wie ben jij dan joh? (FR-Fanatic)
|
|
|
bram
|
|
|
die kan wat verwachten,wat een arrogantie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
jol is een arrogante blaaskaak die elke week de domste dingen verkondigt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Red
|
|
|
we zijn t gewend van die "mensen".
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door Red -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Martin Jol.. gestopt met lezen |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Die Martin Drol is echt een rasjood aan het worden. Alles ligt aan de tegenstanders en scheidsrechters nooit aan zijn eigen rotzooi. Het toppunt vond ik nog wel zijn reactie nadat Suarez een gele kaart had ontvangen wegens ouwehoeren in de bekerwedstrijd tegen WHC. Martin Drol: 'een ervaren scheidsrechter had hem niet gegeven, want die had geweten dat Suarez op scherp stond'... HAHAHAHA! Die vent moeten ze met zijn oor aan de schuurdeur nagelen. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
volgende stap?
elke jaar de finale van de chamions leuage in de aRENa. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Hehe.. de fik in met dat amsterdamse gezwets hij zei geloof ik iets over dat de Arena beter is dan de Kuip.. ofzo.. helemaal gek die gast |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahahaha
martin jol is gewoon een vieze dikke gore joodse kuthagenees met zijn vette vieze joodse teringbek en zijn kale plek op zijn hoofd waar een kappeltje op moet en die grote vieze neus waar iedereen op moet schijten!En hij moet met zijn lelijke pan tegen de klaagmuur aanlopen en knorren als een varken!!P:
Beveiliging in de arena hahaha als feyenoordsupporters ergens willen komen komen ze toch wel hoor en daar hoeft geen wedstrijd voor nodig te wezen rare PANNENKOEK!
FEYENOORD FOREVER!NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!!
Ps:het enige wat ze kunnen regelen in adom is het vervoer van de de joden in de trein naar de kuip via de ss hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ahahah Aii jeweetet.. Terminate die man |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: je moet effe daarboven teruglezen want heb nog wat toegevoegd hahaha |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: en nog wat erbij gezet!nu ben ik klaar met die dikke!! |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 17:06 schreef Terminator het volgende:hahahahaha martin jol is gewoon een vieze dikke gore joodse kuthagenees met zijn vette vieze joodse teringbek en zijn kale plek op zijn hoofd waar een kappeltje op moet en die grote vieze neus waar iedereen op moet schijten!En hij moet met zijn lelijke pan tegen de klaagmuur aanlopen en knorren als een varken!!P: Beveiliging in de arena hahaha als feyenoordsupporters ergens willen komen komen ze toch wel hoor en daar hoeft geen wedstrijd voor nodig te wezen rare PANNENKOEK! FEYENOORD FOREVER!NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!! Ps:het enige wat ze kunnen regelen in adom is het vervoer van de de joden in de trein naar de kuip via de ss hehe Je vergeet dat ze de Gay Pride ook goed kunnen regelen, stelletje poten daar |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 17:06 schreef Terminator het volgende:hahahahaha martin jol is gewoon een vieze dikke gore joodse kuthagenees met zijn vette vieze joodse teringbek en zijn kale plek op zijn hoofd waar een kappeltje op moet en die grote vieze neus waar iedereen op moet schijten!En hij moet met zijn lelijke pan tegen de klaagmuur aanlopen en knorren als een varken!!P: Beveiliging in de arena hahaha als feyenoordsupporters ergens willen komen komen ze toch wel hoor en daar hoeft geen wedstrijd voor nodig te wezen rare PANNENKOEK! FEYENOORD FOREVER!NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!! Ps:het enige wat ze kunnen regelen in adom is het vervoer van de de joden in de trein naar de kuip via de ss hehe er staan bij de kuip van die goederen wagons, kunnen ze die niet gebruiken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
een ding op te zeggen: hahahahhahahahahahahahahahhahahahahaahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha flikker op! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Gatver echt dikke haags/joodse tuinkabouter |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hmmm goed idee ik zal het binnenkort effe vragen aan de ss!hahaha |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Niet voor vol aanzien, ventje leeft in een waanwereld |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Ik vind dat er iets gezongen moet worden tijdens de bekerfinale |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Ik hoef hem niet, jij mag hem wel hebben hoor |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Maar wat kan mij het nou, aan mijn reet roesten wat die drol te vertellen heeft |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een enge man zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
heeft jorien het toch goed gezien in die vent, arrogant dikkertje. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
vieze smerige arrogante stinkjood, VIND IK |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
vind dit geen arrogantie,die man geeft gewoon z'n mening zoals been dat ook doet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: B[/e][/e][/n]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach laat maar nog ff oefenen hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Martin? ... gestopt met lezen! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 17:03 schreef dennie het volgende:[..] Hehe.. de fik in met dat amsterdamse gezwets hij zei geloof ik iets over dat de Arena beter is dan de Kuip.. ofzo.. helemaal gek die gast nee die badkuip...vergeten de stop eruit te trekken,vandaar dat arnhem ff moest terugkomen voor driekwartier houthakken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat wou je doen dan? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Kijk,ik heb respect voor Mario Been.Echt een toptrainer,die het ver gaat schoppen en ontzettend goed is met jonge spelers.Hij is precies de goede man om jullie club weer te brengen waar het hoort,in de top 3. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:18 schreef bahbah het volgende:[..] nee die badkuip...vergeten de stop eruit te trekken,vandaar dat arnhem ff moest terugkomen voor driekwartier houthakken. in 020 zijn ze bang dat ze 't koud krijgen zeker met dat dak op die evenementenhal?
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: In de twaalfde minuut heel de Kuip martin DROL martin DROL martin DROL niet te lang want dan wordt het een spreekkoor en aangezien het tegen een neus is zal de neuzenhoer de wedstrijd staken. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
fuck fuck fuck..hehe wat een woordenschat weer..:)hahahahahahahhaahehm....leeftijd?ach laat ook maar....het zegt genoeg dat ik respect heb voor B!!een,en de meesten hier alleen maar kunnen schelden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:18 schreef bahbah het volgende:[..] nee die badkuip...vergeten de stop eruit te trekken,vandaar dat arnhem ff moest terugkomen voor driekwartier houthakken. jullie zijn natuurlijk bang dat je neuzen smelt in de regen, vandaar dat je als wijven met een nieuw permanentje moet schuilen onder je dakje. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:23 schreef bahbah het volgende:Kijk,ik heb respect voor Mario Been.Echt een toptrainer,die het ver gaat schoppen en ontzettend goed is met jonge spelers.Hij is precies de goede man om jullie club weer te brengen waar het hoort,in de top 3. en nu weer een beetje slijmen?
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
daar spreekt een bepaalde angst uit voor de tegenstander.vandaar die scheldpartijtjes en onvriendelijkheden hier.pure angst dat je in Rotterdam,je eigen thuishaven,het af moet leggen tegen de tegenstander in de finale. Respecteer je tegenstander,en maak hem vooral niet boos.Dat werkt echt in jullie nadeel. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: nee hoor.hij was trainer bij nec.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:33 schreef bahbah het volgende:daar spreekt een bepaalde angst uit voor de tegenstander.vandaar die scheldpartijtjes en onvriendelijkheden hier.pure angst dat je in Rotterdam,je eigen thuishaven,het af moet leggen tegen de tegenstander in de finale. Respecteer je tegenstander,en maak hem vooral niet boos.Dat werkt echt in jullie nadeel. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:30 schreef hotjumper het volgende:[..] jullie zijn natuurlijk bang dat je neuzen smelt in de regen, vandaar dat je als wijven met een nieuw permanentje moet schuilen onder je dakje. jij rijd toch ook niet met open dak in de regen met je cabrio?:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Been schrijven in allemaal vette hoofdletters,maar ging niet hahahaha |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote: Daarintegen hoef je in je cabrio niet 6 keer per jaar je interieur te vervangen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: bahbah .............................. maar gestopt met lezen |
|
|
|