|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Martin Jol... wie ben jij dan joh? (FR-Fanatic)
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: wel als je in de rehgen blijft rijden!hehehe |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
regen en dus niet reghen. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
zie?het is nu een stuk luchtiger op dit forum.:) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou vooruit dan, nog eentje;
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: ?ehm,jij doet niet meer mee:)jij was gestopt met lezen..:P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Nee ff serieus.Jullie hebben een geweldige club,een echte volksclub,en moeten weer omhoog!het schiet niet op hoor,twente kampioen,de champions-legue in met 4 nederlagen en twee gelijke spelen.hebben we na volgend seizoen alleen nog 1 plek voorronde CL!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 22:08 schreef bahbah het volgende:Nee ff serieus.Jullie hebben een geweldige club,een echte volksclub,en moeten weer omhoog!het schiet niet op hoor,twente kampioen,de champions-legue in met 4 nederlagen en twee gelijke spelen.hebben we na volgend seizoen alleen nog 1 plek voorronde CL!! Ik noem een Kopenhagen en een Steau Boekarest bahbah??? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
dat waren voorrondes ja.heel slecht inderdaad.maar twente gaat er niks van bakken in een cl-poule...en dat kost echt veel punten.je hebt gelijk over die periode(slavia praag ook)maar toen was het echt minder allemaal en nu gaat het wel weer een beetje beter.vind ik tenminste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 22:15 schreef bahbah het volgende:dat waren voorrondes ja.heel slecht inderdaad.maar twente gaat er niks van bakken in een cl-poule...en dat kost echt veel punten.je hebt gelijk over die periode(slavia praag ook)maar toen was het echt minder allemaal en nu gaat het wel weer een beetje beter.vind ik tenminste. Met Sneijder en Huntelaar er nog bij toen???? Kijk de wedsrtijd nu ff standaard Luik tegen HSV dan verdwijnen onze illusies.. De halve finale EL is al een opgave die geen Nederlandse club voorlopig zal halen... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Met Sneijder en Huntelaar er nog bij toen???? Kijk de wedsrtijd nu ff standaard Luik tegen HSV dan verdwijnen onze illusies.. De halve finale EL is al een opgave die geen Nederlandse club voorlopig zal halen... ach jawel joh.volgend seizoen doen we weer mee....kijk cska....mooi voorbeeld. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: eerst lezen dan inhaken.scrollen met een beweging op het draaischijfje in het midden van je muis:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 22:26 schreef bahbah het volgende:quote:Op donderdag 01 april 2010 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Met Sneijder en Huntelaar er nog bij toen???? Kijk de wedsrtijd nu ff standaard Luik tegen HSV dan verdwijnen onze illusies.. De halve finale EL is al een opgave die geen Nederlandse club voorlopig zal halen... Ach laat de beste in de competitie het maar doen einde seizoen FC Twente.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 22:27 schreef bahbah het volgende:[..] eerst lezen dan inhaken.scrollen met een beweging op het draaischijfje in het midden van je muis:) en jij lult nog het domst van allemaal |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Dikke trol Heeft gewoon KuipVrees,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door dennis -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: ach ,verklaar je nader. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jij voetbalt in je auto?
Dan hoop ik voor jou dat je het verschil weet tussen de wc en de eettafel. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 22:54 schreef hotjumper het volgende:[..] jij voetbalt in je auto? Dan hoop ik voor jou dat je het verschil weet tussen de wc en de eettafel. ja hoor.op de wc doe je je behoefte en aan de eettafel eten we. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Jol is een wandelend stripfiguur. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 april 2010 - 00:00 schreef R()b het volgende:Jol is een wandelend stripfigu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 april 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Manu-Armata
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
jol doet mij denken aan de muppets |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ik vind zijn haagse accent wel grappig, alleen die rotkop waaruit dat komt en de inhoud is wel wat minder. Graag geen camera meer bij interviews. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 01 april 2010 - 21:30 schreef bahbah het volgende:fuck fuck fuck..hehe wat een woordenschat weer..:)hahahahahahahhaahehm....leeftijd?ach laat ook maar....het zegt genoeg dat ik respect heb voor B!!een,en de meesten hier alleen maar kunnen schelden. Blijf je toch lekker weg!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz