BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liverpool

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 april 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 20:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld hoe je in no-time een winkelstraat leegrooft en de veelvuldige gebruiksmogelijkheden van het stanley mes.
Dat is slechts bijzaak..
Liever een scouser dan een cockney

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 april 2010 door Leon FR1908 --
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 03 april 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 23:20 schreef Feyenoord Vak-s Hool het volgende:
het engelse Feyenoord??
Nee
moa
 moa - zaterdag 03 april 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 12:45 schreef el1986 het volgende:

[..]

pff jij kijkt het door een verkeerde bril denk ik..
het is dat ik hier nog geen sport 1 kan krijgen, anders kijk ik vele malen liever naar engels voetbal dan nederlands voetbal.. het is dat feyenoord in mn hart zit en daarom eredivisie live heb.. maar liverpool zit net zo in mn hart..en kijk ff wat voor sfeer.. feyenoord is top en behoord zeker bij de top 15 in de wereld qua ambiance.. maar beter als bij liverpool? dacht het niet vriend..

ps.
'' Maar het is 1 grote poppenkast aan reclame, 1 groot verschrikkelijk bij elkaar gekocht joden circus.
''?????

je moet voetbal kijken en geen reclame..weet je wel op die groene mat?22 mensen.. 1 bal..4 officials?snappie?
Wat jij wil vriend, maar in mijn ogen heeft dat hele geld circus vol met verwende vedettes, hoeren, paparazzi en reclame op elke stoeptegel weinig met liefde voor het spel of liefde voor je club te maken.

Gewoon 1 grote commerciƫle poppenkast, het grootste voetbalnieuws uit Engeland dit jaar? Terry die zn buurvrouw neukt! Het overgewicht van Wayne Rooney!

Maargoed zoals ik al zei, Feyenoord is pure liefde daar kan voor mij geen Anfield Road, Camp Nou of wat dan ook tegen op.

>> Op je laatste stukje ga ik niet reageren, het lijkt me volstrekt onnodig om deze discussie op de man te spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liverpool









0.0054068