BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lol is er af bedankt voor het verzieken!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 april 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 13:25 schreef mmhj het volgende:
Het blijkt al uit jullie reacties. De beker willen jullie winnen en laat die schrale JC schaal maar zitten.
Daaruit blijkt toch al dat de JC schaal veel minder voorstelt. Minder van belang is om te winnen. En dus is het minder nodig om rellen ervoor te veroorzaken.
Ach, als er een goed stuk vlees op ligt is t wel een aardig schaaltje hoor.
bram
 bram - vrijdag 09 april 2010 - 13:32   quote  deeplink  
lekker bbq
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 april 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 13:25 schreef mmhj het volgende:
Het blijkt al uit jullie reacties. De beker willen jullie winnen en laat die schrale JC schaal maar zitten.
Daaruit blijkt toch al dat de JC schaal veel minder voorstelt. Minder van belang is om te winnen. En dus is het minder nodig om rellen ervoor te veroorzaken.
ik wil dat Feyenoord alles wint.
Red
 Red - vrijdag 09 april 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Nieuwe poging Gudde voor meer kaarten
vak VV
 vak VV - vrijdag 09 april 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Logisch toch dat de zwarthandel word tegen gegaan. Dit is bescherming van de goedwillende supporter, die nu of vannacht ergens in de rij gaat staan voor een legaal kaartje. Hiermee houd je ook dat uitschot weg dat zich Rotterdam-Hooligans noemt. Het minste dat de KNVB en voetbalclubs kunnen doen is dat de boel IN de stadions niet word afgebroken. Daarbuiten is het een politie kwestie
Red
 Red - vrijdag 09 april 2010 - 21:32   quote  deeplink  
(Video) Gudde: Mogelijk meer kaarten voor Feyenoord-aanhang voor bekerfinale

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2010 door Red --
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 april 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Ik snap alle reacties niet.
Jarenlang is het gezeik tussen "feyenoordsupporters" en "ajaxsupporters". Ik zet het speciaal tussen haakjes, want je kan niet alle supporters met elkaar vergelijken. Maar het is inderdaad zo dat de goede nu onder de kwade lijden. Wat in moet houden dat er nu eindelijk door de GOEDE supporters ook hun verantwoordelijkheid nemen en de SLECHTE supporters op hun gedrag wijzen. Rivaliteit tussen 2 clubs is prima, maar het gezeur dat ze dan maar "dood moeten" of een zware ziekte moeten krijgen slaat natuurlijk nergens op. Laten wij als ECHTE feyenoordsupporters nu eens zien hoe het moet en 90 minuten zingen voor je EIGEN club en niet tegen de andere club. Gewoon zoals een supporter zou moeten doen. Een feest bouwen. Als we dit nu eens 2 jaar doen zonder idioten onder de pillen en drank moet je eens zien hoe gezellig het is om weer een wedstrijd te bezoeken. Kijk naar Engeland, een paar jaar geleden was het ook oorlog daar, maar nu zijn alle hekken weg en zit je lekker tegen het veld aan zonder gracht er omheen. Zo zou het moeten zijn. Ik hoop oprecht dat ALLE supporters hier aan mee willen doen, en ONS feyenoord weer naar de top supporteren en alle andere clubs links laten liggen. Een utopie ?? Ik hoop het niet.
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 20:09 schreef kaleco het volgende:
Nou de lol is er af vroeger al had je dan geen kaartje kon je hem nog zwart kopen is ook een keuze die je dan hebt.

Nu mag er niks paspoorten,id,bloedafname dna afstaan
foto,s maken.

Hou je kaart en ik hoop ook dat die WK aan nederland voorbij gaat.

WAT EEN ZIEKE BURGEMEESTER , VOETBALBOND , EN ANDERE BELEIDSBEPALERS.!

EN STEEK DIE KAART MAAR IN JE ....
je geeft hun allemaal wel de schuld.... maar denk ff na hoe dat toch komt????
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 12:39   quote  deeplink  
we geven de knvb/knjb etc wel de schuld.. in mijn ogen is er maar 1 doelgroep die we de schuld moeten geven...
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 12:35 schreef henkie1969 het volgende:
Ik snap alle reacties niet.
Jarenlang is het gezeik tussen "feyenoordsupporters" en "ajaxsupporters". Ik zet het speciaal tussen haakjes, want je kan niet alle supporters met elkaar vergelijken. Maar het is inderdaad zo dat de goede nu onder de kwade lijden. Wat in moet houden dat er nu eindelijk door de GOEDE supporters ook hun verantwoordelijkheid nemen en de SLECHTE supporters op hun gedrag wijzen. Rivaliteit tussen 2 clubs is prima, maar het gezeur dat ze dan maar "dood moeten" of een zware ziekte moeten krijgen slaat natuurlijk nergens op. Laten wij als ECHTE feyenoordsupporters nu eens zien hoe het moet en 90 minuten zingen voor je EIGEN club en niet tegen de andere club. Gewoon zoals een supporter zou moeten doen. Een feest bouwen. Als we dit nu eens 2 jaar doen zonder idioten onder de pillen en drank moet je eens zien hoe gezellig het is om weer een wedstrijd te bezoeken. Kijk naar Engeland, een paar jaar geleden was het ook oorlog daar, maar nu zijn alle hekken weg en zit je lekker tegen het veld aan zonder gracht er omheen. Zo zou het moeten zijn. Ik hoop oprecht dat ALLE supporters hier aan mee willen doen, en ONS feyenoord weer naar de top supporteren en alle andere clubs links laten liggen. Een utopie ?? Ik hoop het niet.
precies...iedereen schuift het af op de knvb etc.. maar dat vind ik niet terecht, daar begint het niet bij, het begint, zoals ik hieronder al aangeef, bij een bepaalde doelgroep..
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 april 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 12:40 schreef el1986 het volgende:

[..]
....het begint, zoals ik hieronder al aangeef, bij een bepaalde doelgroep..
de neuzen?
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 13:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

de neuzen?
haha... onderandere
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 10 april 2010 - 17:07   quote  deeplink  
ME???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 april 2010 door Feyenoord till i die --
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 17:40   quote  deeplink  
zucht..waar hebben we al deze hijssa aan te danken?waarom worden er zulke strenge regels verzonnen?
kaleco
 kaleco - zaterdag 10 april 2010 - 21:52   quote  deeplink  
door jou els (hooligan) hahhahahha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lol is er af bedankt voor het verzieken!!









0.0067830