BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit bedoel ik nou!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Komt net me buurman nog nooit in de kuip geweest laatste 10 jaar hee co ik heb kaarten hoor 5 stuks via de knvb besteld zijn al betaald ook!

En jij heb je al kaartje nee buurman heb wel al die kut wedstrijden gezien maar de finale gaan bedrijven eerst!

kesler jij bent verantwoordelijk hiervoor!!!!
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 10:50   quote  deeplink  
en dan gek vinden dat er rellen komen nou spijt me ik niet!
gekzat
 gekzat - zaterdag 03 april 2010 - 11:19   quote  deeplink  
kijk dit bedoel ik ook nou... belachelijk echt weer KNJB
moa
 moa - zaterdag 03 april 2010 - 11:20   quote  deeplink  
Het wordt idd steeds triester
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 11:56   quote  deeplink  
dus wat is mijn conclusie nu en zeg maar of ik ongelijk heb>>>

wij mogen komen naar alle mindere wedstrijden en dan rukt mijn club me bijna een poot uit. ben overal lid van..

En op het moment dat er een finale is geeft de knvb de kaarten weg aan mensen die 1x per jaar gaan daarom ben ik zo boos en verwacht ik van mijn club dat ze er zwaar tegen protesteren daar vindt ik feyenoord in te kort schieten
moa
 moa - zaterdag 03 april 2010 - 12:20   quote  deeplink  
Feyenoord heeft niets te zeggen, ik vind niet dat je de club hier op kan aankijken, de enige verantwoordelijken zijn aboutaleb en kessler,
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 03 april 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 12:20 schreef moa het volgende:
Feyenoord heeft niets te zeggen, ik vind niet dat je de club hier op kan aankijken, de enige verantwoordelijken zijn aboutaleb en kessler,
eens, alleen wat meer weerstand kan geen kwaad
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 12:48   quote  deeplink  
idd een beetje meer voor ons opkomen is dat te veel gevraagd??
gekzat
 gekzat - zaterdag 03 april 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Wat moeten ze doen dan.. Ik hoorde een intervieuw met gudde... En die zei dat hij het niet eens was met de beslissing die de KNVB had genomen. en hij ging nog in gesprek...

Feyenoord kan niet meer doen dan dat ze nu doen... Wat moeten ze zeggen dan... We gaan die wedstrijd niet spelen... Wat moeten ze doen?

Ik snap de frustratie helemaal van jou maar ik weet niet wat feyenoord moet doen... de beslissing staat vast door aboutaleb en kessler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 april 2010 door gekzat --
moa
 moa - zaterdag 03 april 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 12:48 schreef kaleco het volgende:
idd een beetje meer voor ons opkomen is dat te veel gevraagd??
Ik denk dat ze dat wel doen, maar op een diplomatieke manier, je ziet wat er gebeurt zodra je openlijk kritiek hebt op Kessler of 1 van die andere idioten bij de knvb. De ene na de andere krijgt zonder pardon een schorsing of een boete omdat ze hun mening geven.

(Zie recent Fred Rutten)
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 12:57   quote  deeplink  
voorbeeld 020 dreigde met niet spelen als ze geen 10.000 kaarten kregen.. en gelukt

dan heb je in mijn ogen wel ballen!!

dreigen niet te spelen in iedergeval ook vanuit de sv wat meer actie
gekzat
 gekzat - zaterdag 03 april 2010 - 13:00   quote  deeplink  
Aan de SV heb je helemaal geen klote verwacht daar nou maar echt niks van!!!!
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 13:01   quote  deeplink  
nee waar das pravda modern communisme noem ik het
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 03 april 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote : de enige verantwoordelijken zijn aboutaleb en kessler

Dus niet, de enige die verantwoordelijk zijn, zijn de eenhersencelligen die de boel constant lopen te verzieken en zich "supporters" noemen.

Nee jongens, lekker vuurwerk blijven afsteken en Feyenoord de boete laten betalen.

Lekker rellen met de politie en met supporters van andere clubs, en dan de burgemeester en knvb en Feyenoord de schuld geven.

Misschien eerst eens in de spiegel kijken voor er geklaagd wordt.
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 13:06   quote  deeplink  
ik pleit juist voor vrede lievende actie maar liever 20.000 van 020 en 20.000 van ons dan dit dan zitten er echte fans volledig controleerbaar middels scc want die zijn bij de clubs bekent wie verstoord op pakken en nooit meer in een stadion!!
kaleco
 kaleco - zaterdag 03 april 2010 - 13:07   quote  deeplink  
blijven er 5000 kaarten over voor sponsers van beide clubs en genodigden
marc078
 marc078 - zaterdag 03 april 2010 - 13:32   quote  deeplink  
ik heb een klein bedrijfje kom ik dan in aanmerking ?

anders word het voor de primera slapen heb al verschillende mensen gehoord die dit willen gaan doen uit me regio maarja :p
gekzat
 gekzat - zaterdag 03 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 13:02 schreef henkie1969 het volgende:
quote : de enige verantwoordelijken zijn aboutaleb en kessler

Dus niet, de enige die verantwoordelijk zijn, zijn de eenhersencelligen die de boel constant lopen te verzieken en zich "supporters" noemen.

Nee jongens, lekker vuurwerk blijven afsteken en Feyenoord de boete laten betalen.

Lekker rellen met de politie en met supporters van andere clubs, en dan de burgemeester en knvb en Feyenoord de schuld geven.

Misschien eerst eens in de spiegel kijken voor er geklaagd wordt.
Dit is een klein deel van de supporters... Dit zal je er nooit uit krijgen. Jij veroordeelt het gehele feyenoordpubliek
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 13:35 schreef gekzat het volgende:

[..]

Dit is een klein deel van de supporters... Dit zal je er nooit uit krijgen. Jij veroordeelt het gehele feyenoordpubliek
Hetgeen Henkie schrijft is wel helemaal waar! Maar ook jij, gekzat, hebt gelijk. Overal moeten de (vele) goeden onder de (weinig) kwaden lijden. Maar juist die laatste groep verziekt het eeuwig en altijd voor die anderen, de echte supporters. Jammer. Je schrijft het al: je zult het er nooit uitkrijgen. Ik vrees met je mee.
Gezellige paasdagen allemaal!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 03 april 2010 - 14:46   quote  deeplink  
ik ben anti rellen normaal gesproken. maar erges hoop ik, hoe jammer da ook is, dat het volledig uit de klauwen loopt. dan kan die aboutaleb gelijk oprotten naar een duf stadje in marokko. laat hem daar de zooi maar verzieken. (en lever gelijk je nederlandse paspoort in) weg met zulke gasten (ben geen rasist!!!) kesler mag er ook heen evenals jol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 april 2010 door FR-Han --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hetgeen Henkie schrijft is wel helemaal waar! Maar ook jij, gekzat, hebt gelijk. Overal moeten de (vele) goeden onder de (weinig) kwaden lijden. Maar juist die laatste groep verziekt het eeuwig en altijd voor die anderen, de echte supporters. Jammer. Je schrijft het al: je zult het er nooit uitkrijgen. Ik vrees met je mee.
Gezellige paasdagen allemaal!
Idd Pietje zo worden de wedstrijden idd verziekt,alleen als de straffen dan zijn uitgedeeld dient men (Aboutaleb en de Knvb)wel conseqent te blijven..
Dat gebeurd niet met alle trameland in het vooruitzicht...
1400 supporters worden er bij beide clubs niet toegelaten vanwege het (risico)..
Het risico wordt nu dan verkleind omdat er nu maar 10.000 komen????

Begrijp mij niet verkeerd hoor want van mij mag het 22.000 om 22.000 zijn.
Maar de Knvb ontnemen nu ieders kans op de mooiste westrijd van jaren....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:46 schreef obiku010 het volgende:
ik ben anti rellen normaal gesproken. maar erges hoop ik, hoe jammer da ook is, dat het volledig uit de klauwen loopt. dan kan die aboutaleb gelijk oprotten naar een duf stadje in marokko. laat hem daar de zooi maar verzieken. (en lever gelijk je nederlandse paspoort in) weg met zulke gasten (ben geen rasist!!!) kesler mag er ook heen evenals jol
.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd Pietje zo worden de wedstrijden idd verziekt,alleen als de straffen dan zijn uitgedeeld dient men (Aboutaleb en de Knvb)wel conseqent te blijven..
Dat gebeurd niet met alle trameland in het vooruitzicht...
1400 supporters worden er bij beide clubs niet toegelaten vanwege het (risico)..
Het risico wordt nu dan verkleind omdat er nu maar 10.000 komen????

Begrijp mij niet verkeerd hoor want van mij mag het 22.000 om 22.000 zijn.
Maar de Knvb ontnemen nu ieders kans op de mooiste westrijd van jaren....
Hi Leon! Natuurlijk heb je gelijk. En wat de straft betreft, dat heeft volgens mij te maken met wedstrijden in competitieverband. De finale van de beker is wat anders, denk ik, ondanks het feit dat er in de Kuip wordt gespeeld. De finale in dit evenement wordt in principe in een neutraal stadion gespeeld, hetgeen de Kuip voor die wedstrijd dan ook is. Als ik me niet vergis, wordt er zelfs nog geloot, wie "uit" speelt en wie "thuis". Dit in verband met het te dragen tenue. Ik kan me nog wel herinneren, enige jaren geleden, dat Feyenoord (ik weet echt niet meer tegen wie) het uit-tenue moest dragen, ondanks het feit dat zij in hun eigen Kuip speelden. Ik denk dat je het in die context moet zien.
Ik ga er overigens niet naar toe. Ik vrees helaas toch rellen tussen het grote tuig van ons beider clubs. Jammer, want ik denk eerlijk gezegd dat het een super-wedstrijd gaat worden. En geloof me, ik hoop dat de beste mag winnen en dat de ECHTE fans een onvergetelijke dag hebben. Maar eerst pasen vieren...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hi Leon! Natuurlijk heb je gelijk. En wat de straft betreft, dat heeft volgens mij te maken met wedstrijden in competitieverband. De finale van de beker is wat anders, denk ik, ondanks het feit dat er in de Kuip wordt gespeeld. De finale in dit evenement wordt in principe in een neutraal stadion gespeeld, hetgeen de Kuip voor die wedstrijd dan ook is. Als ik me niet vergis, wordt er zelfs nog geloot, wie "uit" speelt en wie "thuis". Dit in verband met het te dragen tenue. Ik kan me nog wel herinneren, enige jaren geleden, dat Feyenoord (ik weet echt niet meer tegen wie) het uit-tenue moest dragen, ondanks het feit dat zij in hun eigen Kuip speelden. Ik denk dat je het in die context moet zien.
Ik ga er overigens niet naar toe. Ik vrees helaas toch rellen tussen het grote tuig van ons beider clubs. Jammer, want ik denk eerlijk gezegd dat het een super-wedstrijd gaat worden. En geloof me, ik hoop dat de beste mag winnen en dat de ECHTE fans een onvergetelijke dag hebben. Maar eerst pasen vieren...
Ik hoor ze hier idd hetzelfde zeggen Pietje..
Competitie en beker zijn verschillende dingen maar het risico toch niet??
Ik weet verdomd niet hoe ik het uit moet leggen geloof ik hahahaha
Verders heb je helemaal gelijk Pietje.Prettige paasdagen ;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik hoor ze hier idd hetzelfde zeggen Pietje..
Competitie en beker zijn verschillende dingen maar het risico toch niet??
Ik weet verdomd niet hoe ik het uit moet leggen geloof ik hahahaha
Verders heb je helemaal gelijk Pietje.Prettige paasdagen ;)
Hahaha! Nee, ik ben blij dat ik geen politieagent of ME-er ben. (Om meerdere redenen ;-)) Vandaar, vanwege dat risico, dat ik er maar niet naar toe ga. Dat vindt mijn vrouw niet zo geslaagd... Bovendien ben ik sinds zo'n kleine 3 weken opa, dus ben ik extra voorzichtig. Er zit niks anders op dan voor de buis te gaan zitten. Op zich geen straf, maar ja, de sfeer... toch wel een beetje anders.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Nee, ik ben blij dat ik geen politieagent of ME-er ben. (Om meerdere redenen ;-)) Vandaar, vanwege dat risico, dat ik er maar niet naar toe ga. Dat vindt mijn vrouw niet zo geslaagd... Bovendien ben ik sinds zo'n kleine 3 weken opa, dus ben ik extra voorzichtig. Er zit niks anders op dan voor de buis te gaan zitten. Op zich geen straf, maar ja, de sfeer... toch wel een beetje anders.
Nog gefeliciteerd Opa Pietje..
Het wordt uiteindelijk voor de meeste thuis op de bank denk ik.
Ach ik wordt zo moe van al dat gedoe dat het bijna niet eens meer hoef van mij...

Hier nog een kleine bevestiging van onze vermoeden,kan alleen NR1 niet vinden..

AMSTERDAM - Kan niet, bestaat niet. Zo werkt het in de topsport, niet in de politiek. 'Kan niet' is inmiddels de lijfspreuk van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb. Zonder met zijn ogen te knipperen veegde hij niet alleen een door zijn voorganger Ivo Opstelten afgesproken herenakkoord met de KNVB van tafel, ook overviel hij de voetbalbond met het uithollen van de bekerfinale Feyenoord-Ajax.

Op 2 maart zaten gemeente en KNVB al rond de tafel om alle mogelijke opties voor de voor 25 april geplande eindstrijd in De Kuip door te nemen. Met nog vier clubs in het toernooi kwamen natuurlijk de risicowedstrijden Ajax-FC Twente en vooral Ajax-Feyenoord aan de orde. Het enige wat toen door Rotterdam werd aangestipt, was om in het geval van Ajax-Feyenoord de wedstrijd van 18.00 naar 17.00 uur te vervroegen. Verder bleef alles conform de in 2006 met Opstelten gemaakte afspraken. Tot vorige week Aboutaleb zonder overleg met de KNVB verklaarde dat het duel om 14.00 uur begon, er van iedere finalist 10.000 fans werden toegelaten en er 12.000 toegangsbewijzen aan 'neutrale' toeschouwers mochten worden verkocht. Deze kaarten moesten alleen wel op naam worden gezet. In zo'n kort tijdsbestek voor de KNVB niet te doen. Na 12 jaar is de poging om van de bekerfinale eindelijk een klassieker te maken van achteren getackeld. Na jaren van volle tribunes zal er nu in een half gevuld stadion worden gespeeld. Op een tijdstip dat in heel Nederland het amateurvoetbal actief is. Allemaal in de hand gewerkt door een politicus die bang is voor zijn eigen positie. Na de strandrellen in Hoek van Holland en de Rotterdamse verkiezingsklucht kan Aboutaleb zich geen derde misser meer permitteren. Zijn eigen risico is daardoor boven de sport geplaatst. Jarenlang trok de KNVB tevergeefs in Den Haag aan de bel om via een Voetbalwet de minderheid aan te pakken die het voor miljoenen zo verziekt. Die zowel de sport als de staat kapitalen kost. Tot enkele jaren geleden het de overheid eindelijk menens leek om dit maatschappelijke probleem bij de wortel aan te pakken. Steeds duidelijker waren de effecten van dit beleid te zien, tot uitgerekend in Rotterdam het 'kan niet' weer opklonk. Ooit getuigde het herenakkoord van Opstelten met de KNVB van moed en daadkracht. Het was een ijzersterk signaal dat een normale gemeenschap nooit concessies doet aan maffe minderheden. Helaas heeft deze Rotterdamse burgemeester de klok weer teruggezet. Net als in Gouda en Culemborg heeft hij zich aangepast richting de zelfkant van onze samenleving. De rest dient zich hier maar in te schikken. Ahmed Aboutaleb kan dus niet. Mail Print Telesport Nieuwsbrief Plaats op: Ads door Google
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd Opa Pietje..
Het wordt uiteindelijk voor de meeste thuis op de bank denk ik.
Ach ik wordt zo moe van al dat gedoe dat het bijna niet eens meer hoef van mij...

Hier nog een kleine bevestiging van onze vermoeden,kan alleen NR1 niet vinden..

AMSTERDAM - Kan niet, bestaat niet. Zo werkt het in de topsport, niet in de politiek. 'Kan niet' is inmiddels de lijfspreuk van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb. Zonder met zijn ogen te knipperen veegde hij niet alleen een door zijn voorganger Ivo Opstelten afgesproken herenakkoord met de KNVB van tafel, ook overviel hij de voetbalbond met het uithollen van de bekerfinale Feyenoord-Ajax.

Op 2 maart zaten gemeente en KNVB al rond de tafel om alle mogelijke opties voor de voor 25 april geplande eindstrijd in De Kuip door te nemen. Met nog vier clubs in het toernooi kwamen natuurlijk de risicowedstrijden Ajax-FC Twente en vooral Ajax-Feyenoord aan de orde. Het enige wat toen door Rotterdam werd aangestipt, was om in het geval van Ajax-Feyenoord de wedstrijd van 18.00 naar 17.00 uur te vervroegen. Verder bleef alles conform de in 2006 met Opstelten gemaakte afspraken. Tot vorige week Aboutaleb zonder overleg met de KNVB verklaarde dat het duel om 14.00 uur begon, er van iedere finalist 10.000 fans werden toegelaten en er 12.000 toegangsbewijzen aan 'neutrale' toeschouwers mochten worden verkocht. Deze kaarten moesten alleen wel op naam worden gezet. In zo'n kort tijdsbestek voor de KNVB niet te doen. Na 12 jaar is de poging om van de bekerfinale eindelijk een klassieker te maken van achteren getackeld. Na jaren van volle tribunes zal er nu in een half gevuld stadion worden gespeeld. Op een tijdstip dat in heel Nederland het amateurvoetbal actief is. Allemaal in de hand gewerkt door een politicus die bang is voor zijn eigen positie. Na de strandrellen in Hoek van Holland en de Rotterdamse verkiezingsklucht kan Aboutaleb zich geen derde misser meer permitteren. Zijn eigen risico is daardoor boven de sport geplaatst. Jarenlang trok de KNVB tevergeefs in Den Haag aan de bel om via een Voetbalwet de minderheid aan te pakken die het voor miljoenen zo verziekt. Die zowel de sport als de staat kapitalen kost. Tot enkele jaren geleden het de overheid eindelijk menens leek om dit maatschappelijke probleem bij de wortel aan te pakken. Steeds duidelijker waren de effecten van dit beleid te zien, tot uitgerekend in Rotterdam het 'kan niet' weer opklonk. Ooit getuigde het herenakkoord van Opstelten met de KNVB van moed en daadkracht. Het was een ijzersterk signaal dat een normale gemeenschap nooit concessies doet aan maffe minderheden. Helaas heeft deze Rotterdamse burgemeester de klok weer teruggezet. Net als in Gouda en Culemborg heeft hij zich aangepast richting de zelfkant van onze samenleving. De rest dient zich hier maar in te schikken. Ahmed Aboutaleb kan dus niet. Mail Print Telesport Nieuwsbrief Plaats op: Ads door Google
Volgens mij had ik dat al eerder in een of andere krant gelezen. Inderdaad, de ene burgemeester is de andere niet. Aboutaleb heeft nog veel te leren. Aan de andere kant, je kunt hem (nog) niet vergelijken met een oude rot als Opstelten. Maar de gemiddelde voetbalsupporter wordt er in ieder geval niet vrolijk van.
Bedankt voor je felicitaties. Het is een prachtig klein meisje :-))))))))
bram
 bram - zaterdag 03 april 2010 - 16:31   quote  deeplink  
HE OPA PIET,VAN HARTE JONGEN EN GENIET ER VAN
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 april 2010 - 20:07   quote  deeplink  
ik begrijp nog steeds niet wat het probleem is met 1200 joden en de rest van de kaarten naar Feyenoord supporters.
KKL
 KKL - dinsdag 06 april 2010 - 14:42   quote  deeplink  
nogmaals dit land wil een WK organiseren hahahaha

het is te lachwekkend voor woorden
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 april 2010 - 16:08   quote  deeplink  
De kans dat wilders in aanloop naar een wk vermoord wordt is natuurlijk ook aanzienlijk groter geworden.
Royaal
 Royaal - dinsdag 06 april 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 16:08 schreef hotjumper het volgende:
De kans dat wilders in aanloop naar een wk vermoord wordt is natuurlijk ook aanzienlijk groter geworden.
wat als Affelay nou scoort? Zal die denk je juichen?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 april 2010 - 16:28   quote  deeplink  
wilders houdt niet van voetbal, maar het verleden toont aan dat belangrijke voetbal gebeurtenissen op de levensverwachting van zeer rechts geörienteerde politici niet echt een gunstige invloed heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit bedoel ik nou!









0.0077071