BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laatste minuten tegen Vitesse...one touch football

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 03 april 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Ik was één van de 20.000 die toch nog op de 45 minuten was afgekomen....en ik zag weer voetbal dat niet om aan te gluren was. Zolang we winnen dan hoor je mij niet maar als je goed voetbalt dan is de kans groter dat je wint dus vandaar dat ik dit ff kwijt wil:

we kunnen wel voetballen.......Normaal gesproken dan voetballen onze voorwaartsen (met name Biseswar, Wijnaldum en Cisse ) als postbodes.....kappen, draaien en naar de bal kijkend ipv de loopacties van medespelers. Wat gebeurde nu in de laatste minuten tegen Vitesse. De spelers hadden het besef dat balbezit het belangrijkste was, nog belangrijker dan het maken van mogelijk nog een goal (met het gevaar als Piet V. redt hij de bal snel naar voren zou trappen met een kans op de gelijkmaker van Vitesse). Op een gegeven moment had Feyenoord kans op een snelle counter maar ipv daar van ging de bal van speler naar speler en werden de Vitesse spelers van het kastje naar de muur gestuurd. Feyenoord hield dit geloof ik zo´n tien keer vol en dit was mooi om te zien......Ik weet niet of men in de kleedkamers van Arsenal en Barcelona ook nog naar de laatste minuten van ONZE jongens hebben gekeken maar toen ik thuis was en naar Arsenal Barca keek zag ik ff ONZE laatste minuten tegen Vitesse terug.......zij hielden het alleen wat langer vol ........

Jongens, morgen ook weer zo voetballen als de laatste minuten tegen Vitesse maar nu wel om een doelpunt te maken!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Klopt!!!
Baas Leo
 Baas Leo - zaterdag 03 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Goed stuk, dat ze allemaal goed kunnen voetballen weten we idd allemaal, maar vaak zit er totaal geen gedachte achter...
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 03 april 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:10 schreef Baas Leo het volgende:
Goed stuk, dat ze allemaal goed kunnen voetballen weten we idd allemaal, maar vaak zit er totaal geen gedachte achter...
Nu nog de mentaliteit om dit elke week te tonen
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 03 april 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 17:25 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Nu nog de mentaliteit om dit elke week te tonen
Moet je wel elke week met dezelfde basis spelen, anders zijn alle automatismen pleite en loopt weer iedereen voor zichzelf te ballen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 april 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Bruins erin laten dus maar
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 april 2010 - 20:05   quote  deeplink  
precies. En el ahmadi
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 april 2010 - 20:10   quote  deeplink  
ja!
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 19:44 schreef hotjumper het volgende:
Bruins erin laten dus maar
Nee
sebbe1
 sebbe1 - zondag 04 april 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 19:44 schreef hotjumper het volgende:
Bruins erin laten dus maar
mee eens
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 april 2010 - 13:05   quote  deeplink  
speelt weer prima
remco1978
 remco1978 - zondag 04 april 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Biseswar eruit en Castaigon erin. Biseswar heeft geen meerwaarde
derq
 derq - zondag 04 april 2010 - 13:22   quote  deeplink  
ik vraag me af waarom babovic steeds niet speelt, die kon toch ook aanvallend uit de voeten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laatste minuten tegen Vitesse...one touch football









0.0046031