BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer zo,n pipo die ze verhuurde spelers niet tegen ze eigen team wil laten spelen!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 03 april 2010 - 14:38   quote  deeplink  
na de grootgeneusde en arrogante jol, nu ook saaie rutten voor het niet laten spelen van eigen spelers tegen de officieele werkgever....
ik denk dat we gewoon alle ex spelers niet meer tegen de oud werkgever moeten mogen opstellen!!! dan kan het hele voetbal gewoon de prullebak in. (uiteraard sarcastisch bedoeld) wat een mongolen zeg. het word met de dag droeviger!! wat gebruiken die jol, rutten, kesler en aboutaleb? kunnen ze niet verbannen worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 april 2010 door FR-Han --
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 14:48   quote  deeplink  
In Engeland is het sinds vele, vele jaren wel degelijk gebruik om verhuurde spelers niet tegen de eigenlijke broodheer te laten spelen. Volgens mij is dat voor vele coaches in Nederland een doemscenario, dat uitgerekend een verhuurde speler zijn betalende werkgever de das omdoet. Ik vermoed dat coaches/trainers niks anders willen dan een discussie op gang brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 april 2010 door Pietje --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:48 schreef Pietje het volgende:
In Engeland is het sinds vele, vele jaren wel degelijk gebruik om verhuurde spelers niet tegen de eigenlijke broodheer te laten spelen. Volgens mij is dat voor vele coaches in Nederland een doemscenario, dat uitgerekend een verhuurde speler zijn betalende werkgever de das omdoet. Ik vermoed dat coaches/trainers niks anders willen dan een discussie op gang brengen.
Leuk als Feyenoord volgend jaar misschien tegen het dan gepromoveerde Excelsior moeten????
Wordt 11 tegen 5 dan hahahaha

Obiku010 heeft gelijk ze misbruiken geestelijke verruimende middelen..
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 03 april 2010 - 14:54   quote  deeplink  
ik vind het onzin. als ze niet willen dat een speler tegen de zogenaamde broodheer mag spelen, dan moeten ze hem niet verhuren. dat zou namelijk betekenen, dat als je van 30 (voorbeeld) naar 60 contractspelers gaat. en lekker verhuurt, dat je in de verte de competitie vervalsing aan ziet komen. want hoe meer verhuurde spelers je hebt, des te meer voordeel haal je er dan uit
R()b
 R()b - zaterdag 03 april 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Jol en Rutten hebben ff een klein succesje , en opeens gaan ze overdrijven en met alles bemoeien.
Train je team en kanis op slot.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:54 schreef obiku010 het volgende:
ik vind het onzin. als ze niet willen dat een speler tegen de zogenaamde broodheer mag spelen, dan moeten ze hem niet verhuren. dat zou namelijk betekenen, dat als je van 30 (voorbeeld) naar 60 contractspelers gaat. en lekker verhuurt, dat je in de verte de competitie vervalsing aan ziet komen. want hoe meer verhuurde spelers je hebt, des te meer voordeel haal je er dan uit
precies...Obiku.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:55 schreef R()b het volgende:
Jol en Rutten hebben ff een klein succesje , en opeens gaan ze overdrijven en met alles bemoeien.
Train je team en kanis op slot.
Precies....R()b..;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:54 schreef obiku010 het volgende:
ik vind het onzin. als ze niet willen dat een speler tegen de zogenaamde broodheer mag spelen, dan moeten ze hem niet verhuren. dat zou namelijk betekenen, dat als je van 30 (voorbeeld) naar 60 contractspelers gaat. en lekker verhuurt, dat je in de verte de competitie vervalsing aan ziet komen. want hoe meer verhuurde spelers je hebt, des te meer voordeel haal je er dan uit
Ja en nee. Ja, natuurlijk worden de verhuurde spelers alleen maar sterker door "op niveau" te kunnen spelen in plaats van op de eigen bank te moeten zitten. En nee, competitievervalsing lijkt me niet aan de orde, want het gaat per speler om maar twee wedstrijden. Overigens geloof ik nooit, dat Jol of Rutten het er door zullen krijgen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 14:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Leuk als Feyenoord volgend jaar misschien tegen het dan gepromoveerde Excelsior moeten????
Wordt 11 tegen 5 dan hahahaha

Obiku010 heeft gelijk ze misbruiken geestelijke verruimende middelen..
Het gaat alleen om de verhuurde spelers. Ik denk toch echt dat Excelsior meer dan 5 eigen spelers heeft?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 03 april 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja en nee. Ja, natuurlijk worden de verhuurde spelers alleen maar sterker door "op niveau" te kunnen spelen in plaats van op de eigen bank te moeten zitten. En nee, competitievervalsing lijkt me niet aan de orde, want het gaat per speler om maar twee wedstrijden. Overigens geloof ik nooit, dat Jol of Rutten het er door zullen krijgen.
het zijn maar 2 wedstrijden. klopt. maar als het ene team 20 verhuurde spelers heeft, en het andere team maar 5. dan is een rekensommetje gauw gemaakt. 20x2 wedstrijden. is gewoon een voordeel dan. en de clubs die verhuren, die hebben dan gelijk meer voordeel als de kleinere clubs. ik zie het nut wel om spelers te verhuren om beter te laten worden, maar niet van het niet tegen de broodheer laten spelen
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:15 schreef obiku010 het volgende:

[..]

het zijn maar 2 wedstrijden. klopt. maar als het ene team 20 verhuurde spelers heeft, en het andere team maar 5. dan is een rekensommetje gauw gemaakt. 20x2 wedstrijden. is gewoon een voordeel dan. en de clubs die verhuren, die hebben dan gelijk meer voordeel als de kleinere clubs. ik zie het nut wel om spelers te verhuren om beter te laten worden, maar niet van het niet tegen de broodheer laten spelen
Het gaat volgens mij ook niet gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het gaat alleen om de verhuurde spelers. Ik denk toch echt dat Excelsior meer dan 5 eigen spelers heeft?
Vincken Mokotjo Nieveld Erasmus schet Pedro en dan vergeet ik er nog een 1 van de 7 basis spelers Pietje ;)(dit is incl de topscoorders)
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 03 april 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het gaat volgens mij ook niet gebeuren.
samen op hopen piet. voetbal heeft al genoeg te lijden. soms is het gewoon wel is irritant om te zien, dat de hartste schreeuwers, (jol, rutten, enz) hun ideen geheel voor eigen belang de media in slingeren. denk er dan aan wat beter is voor iedereen. maar dat doet jol niet, en rutten ook niet.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:23 schreef obiku010 het volgende:

[..]

samen op hopen piet. voetbal heeft al genoeg te lijden. soms is het gewoon wel is irritant om te zien, dat de hartste schreeuwers, (jol, rutten, enz) hun ideen geheel voor eigen belang de media in slingeren. denk er dan aan wat beter is voor iedereen. maar dat doet jol niet, en rutten ook niet.
Rutten heb ik het helemaal niet horen zeggen. Ik volg ook niet alles. En Jol antwoordde volgens mij alleen op vragen van journalisten, voorafgaand aan de wedstrijd Ajax-FC Groningen (Daley Blind) en wat er jaren geleden eens gebeurde: Vertonghen, uitgeleend aan RKC, scoorde tegen Ajax. Het was niet meer dan een antwoord op een vraag en niet echt zijn "eis". Verder memoreerde Jol aan zijn tijd bij Tottenham in Engeland en zei vervolgens hoe dat daar was geregeld. Niks meer en niks minder. Nogmaals, ik geloof nooit dat het in Nederland zal worden ingevoerd.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vincken Mokotjo Nieveld Erasmus schet Pedro en dan vergeet ik er nog een 1 van de 7 basis spelers Pietje ;)(dit is incl de topscoorders)
Ja, dat weet ik wel, Leon. Maar naast die verhuurde spelers, heeft Excelsior toch nog genoeg spelers om op te stellen. Maar laat maar, ik geloof nooit dat het wordt ingevoerd en daar heb ik helemaal geen moeite mee, het is nu eenmaal het gevolg van het verhuren van spelers. Je weet dat je de verhuurde spelers eens tegen kunt komen.
Prettige paasdagen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik wel, Leon. Maar naast die verhuurde spelers, heeft Excelsior toch nog genoeg spelers om op te stellen. Maar laat maar, ik geloof nooit dat het wordt ingevoerd en daar heb ik helemaal geen moeite mee, het is nu eenmaal het gevolg van het verhuren van spelers. Je weet dat je de verhuurde spelers eens tegen kunt komen.
Prettige paasdagen!
Tuurlijk Pietje hebben ze nog meerdere spelers ,alleen zijn dit allemaal basisspelers.
En met die gedachte is het lachwekkend te noemen.
Daarbij komt nog dat Ajax veel talenten bij verschillende clubs heeft lopen waardoor
ze om de week een eigen speler tegenkomen.
Maar idd Pietje het gebeurd tochniet.
Ook jij fijne paasdagen ;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 april 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 15:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk Pietje hebben ze nog meerdere spelers ,alleen zijn dit allemaal basisspelers.
En met die gedachte is het lachwekkend te noemen.
Daarbij komt nog dat Ajax veel talenten bij verschillende clubs heeft lopen waardoor
ze om de week een eigen speler tegenkomen.
Maar idd Pietje het gebeurd tochniet.
Ook jij fijne paasdagen ;)
:-))
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 03 april 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Daarbij komt wanneer je als club spelers verhuurt en een van deze scoort de winnende tegen je moet je niet naar de verhuurde speler kijken maar naar de wanprestatie van je eigen team.

Iedereen fijne paasdagen
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 april 2010 - 19:50   quote  deeplink  
na onze grootgeneusde en arrogante jol, nu ook saaie rutten....

gestopt met lezen
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 03 april 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 19:50 schreef hotjumper het volgende:
na onze grootgeneusde en arrogante jol, nu ook saaie rutten....

gestopt met lezen
alsof het belangrijk is dat jij het leest. reageer effe op andere topics dan
en niet me teksten veranderen joh!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 april 2010 door FR-Han --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 april 2010 - 20:07   quote  deeplink  
obiku010

...
Gestopt met lezen
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 april 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 20:02 schreef obiku010 het volgende:

[..]

alsof het belangrijk is dat jij het leest. reageer effe op andere topics dan
en niet me teksten veranderen joh!
Dat is alleen om er nog wat van te maken....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Blijft pijnlijk om te zien dat forumhelden ruzie zoeken!!!!!
Ik begrijp alleen die smile niet als ik in de spiegel kijk hahahahaha
Hotjumper////held
Styllz/////held
Obiku////held..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 april 2010 - 20:19   quote  deeplink  
;-)

ook leuk dat mensen mijn nick consequent verkeerd schrijven ;)

Leejon///held!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 april 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
;-)

ook leuk dat mensen mijn nick consequent verkeerd schrijven ;)

Leejon///held!
ik doe mn best

le-sjon from new-vennep///held indeed
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
;-)

ook leuk dat mensen mijn nick consequent verkeerd schrijven ;)

Leejon///held!
Consequent ben ik,dat kan je van Aboutaleb niet zeggen hahaha

Leejon Lee en Jon echte Feyenoord helden ;)
FR-Han
 FR-Han - zondag 04 april 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 april 2010 - 20:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat is alleen om er nog wat van te maken....
das wel een goeie hotjumper. die opmerking komt me bekent voor. bij deze een handrijking, ook omdat leon het bij het juiste eind heeft. wij zijn allemaal helden! ben je voor feyenoord of speel je voor feyenoord, ben je eigelijk gewoon een held. daarom zal ik ook met meer inhoudelijke posts strooien. lol. ik vond deze topic namelijk niet van het zuigende niveau als sommige andere topics die ik geplaatst had. laten we met zijn allen, in paasvrede, toeleven naar de dag dat we de beker winnen. en verzekert zijn van europees voetbal. en de speciaale paasboodschap:
BEDANKT VOOR DIE BLOEMEN!!!
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Gelukkig speelt Kermit in de Jupiler League, anders had die er 3 ingeschoten tegen ons.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 april 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 10:38 schreef obiku010 het volgende:

[..]

das wel een goeie hotjumper. die opmerking komt me bekent voor. bij deze een handrijking, ook omdat leon het bij het juiste eind heeft. wij zijn allemaal helden! ben je voor feyenoord of speel je voor feyenoord, ben je eigelijk gewoon een held. daarom zal ik ook met meer inhoudelijke posts strooien. lol. ik vond deze topic namelijk niet van het zuigende niveau als sommige andere topics die ik geplaatst had. laten we met zijn allen, in paasvrede, toeleven naar de dag dat we de beker winnen. en verzekert zijn van europees voetbal. en de speciaale paasboodschap:
BEDANKT VOOR DIE BLOEMEN!!!
http://www.handreiking.com/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer zo,n pipo die ze verhuurde spelers niet tegen ze eigen team wil laten spelen!!!









0.0061178