|
|
Baas Leo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en wat is nou de info? (die niet gewoon op headliner staat) die gasten horen inspiratie genoeg te hebben. is de kuip geen inspiratie? straks starten we ook al topics als ze uit eten gaan |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
Ik vind dit een mooi gebaar!! als hij jou niet aan staat hou dan lekker je muil dicht!!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi gebaar van Gio zoals een aanvoerder betaamt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 april 2010 - 15:14 schreef Baas Leo het volgende:Ik vind dit een mooi gebaar!! als hij jou niet aan staat hou dan lekker je muil dicht!!!!!! rustig maar baasje. het is ook een mooi gebaar. en leuk voor de groep. maar om er een topic over te openen... tja. mijn mening. maar echt een discussie erover houden werkt niet echt. en natuurlijk ben ik ook supportert van gio. sorry leo. bedoelde het niet rot |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 april 2010 - 15:19 schreef obiku010 het volgende:[..] rustig maar baasje. het is ook een mooi gebaar. en leuk voor de groep. maar om er een topic over te openen... tja. mijn mening. maar echt een discussie erover houden werkt niet echt. en natuurlijk ben ik ook supportert van gio. sorry leo. bedoelde het niet rot gelukkig start jij alleen maar zinnige topic's... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 april 2010 - 15:19 schreef obiku010 het volgende:[..] rustig maar baasje. het is ook een mooi gebaar. en leuk voor de groep. maar om er een topic over te openen... tja. mijn mening. maar echt een discussie erover houden werkt niet echt. en natuurlijk ben ik ook supportert van gio. sorry leo. bedoelde het niet rot hahahahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
overigens heb ik liever dat gio de forumleden en supporters meeneemt naar barca. leon en chari op het ereterras. (ik probeer de topic te redden. enkel goede bedoelingen) lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 april 2010 - 15:30 schreef obiku010 het volgende:overigens heb ik liever dat gio de forumleden en supporters meeneemt naar barca. leon en chari op het ereterras. (ik probeer de topic te redden. enkel goede bedoelingen) lol Alleen als ik naast Landzaat mag zitten..Landzaat///held.. |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
Denk dat Gio jou eerder blij maakt met kaartjes van ADO Den Haag - Ajax.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha.........laat hotjumper het maar niet horen;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 april 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha juist daarom Jappie,wordt tie lekker fel van ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: wat maak ji me nou met je landzaat,opzouten met die zakkenvuller..BRUINS///HELD |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als ie nou het hele legioen had meegenomen. Nou Camp (naar voorbeeld van Kuip gebouwd net als Bernabeu en San Siro; zie mijn artikelen www.sportdwaas.blogspot.com) is er groot genoeg voor! Reiskosten zelf ophoesten en niet als in Nancy het centrum op stelten zetten. Nou ja Nancy kon wel een opknapbeurtje gebruiken. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: HE ANTONIO,MOCHT JE AUSTRALIE NIET IN, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha oke sorry Bram ik ga terug naar mijn basis DE BAAB///HELD...:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
he boys,het is tijd voor alcohol,maar dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel,proost en fijne kerstdagen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 april 2010 - 17:01 schreef bram het volgende:he boys,het is tijd voor alcohol,maar dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel,proost en fijne kerstdagen. Proost Bram en vergeet de boom niet op te tuigen he ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: bram kennende zal dat wel aftuigen worden. lol |
|
|
|