BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik zo gemeen of jullie ook ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kaleco
 kaleco - zondag 04 april 2010 - 10:16   quote  deeplink  
wij spelen nog tegen fc twente uit... ik hoop stiekem dat feyenoord het laat gaan dus 1-0 of zo

wat vinden jullie?
gaazoo1
 gaazoo1 - zondag 04 april 2010 - 10:23   quote  deeplink  
haha, nou als er voor feyenoord niets meer op het spel staat dan mag het best.
Patrick078
 Patrick078 - zondag 04 april 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Eigenlijk wel ja... Maar Feyenoord heb de punten ook nodig
jarjar78
 jarjar78 - zondag 04 april 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 10:23 schreef Patrick078 het volgende:
Eigenlijk wel ja... Maar Feyenoord heb de punten ook nodig
inderdaad.

feyenoord moet gewoon z`n eigen spel spelen er er voor 100% voor gaan.
ik zou al blij zijn met een gelijk spel.
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Mag Twente winnen van mij.
FR-Han
 FR-Han - zondag 04 april 2010 - 11:00   quote  deeplink  
lekker weggeven. beter de rest winnen, en met een punt voorsprong op az afsluiten. en nee, dat is niet gemeen. maar pure 020 haat
aadje2
 aadje2 - zondag 04 april 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Als het nergens meer omgaat vooruit dan maar klein verlies maar er blijft dan wel een rekening openstaan.
el1986
 el1986 - zondag 04 april 2010 - 11:28   quote  deeplink  
ik zie liever dat wij tegen twente en pisvee verliezen ja.. dan dat ajakkes kampioen word.. sorry kan het niet helpen..
sebbe1
 sebbe1 - zondag 04 april 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Ik vind dat je als club en team ten aller tijde moet willen winnen. Als supporter wil je dat je club wint en niet een wedstrijd weggeeft om een andere club te naaien. Juist door deze soort instelling krijg je dus zo'n belachelijke kaartverdeling als voor de beker finale, niet kijken naar je eigen club maar een ander niets gunnen. Kampioen worden zit er de komende jaren waarschijnlijk toch niet in, dus moeten we de komende jaren maar wedstrijden gaan weggeven zodat ajax niet kampioen kan worden, te belachelijk voor woorden.
FR-Han
 FR-Han - zondag 04 april 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 12:53 schreef sebbe1 het volgende:
Ik vind dat je als club en team ten aller tijde moet willen winnen. Als supporter wil je dat je club wint en niet een wedstrijd weggeeft om een andere club te naaien. Juist door deze soort instelling krijg je dus zo'n belachelijke kaartverdeling als voor de beker finale, niet kijken naar je eigen club maar een ander niets gunnen. Kampioen worden zit er de komende jaren waarschijnlijk toch niet in, dus moeten we de komende jaren maar wedstrijden gaan weggeven zodat ajax niet kampioen kan worden, te belachelijk voor woorden.
onzin....wij niks, hunnie niks. opzouten met die lui. lol
BRAYY
 BRAYY - zondag 04 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
kaleco je bent een idioot
kaleco
 kaleco - zondag 04 april 2010 - 16:24   quote  deeplink  
ben blij dat jij het zegt ooo ja 12.30 hoor je in de kuip te zijn teletext supp
kaleco
 kaleco - zondag 04 april 2010 - 16:24   quote  deeplink  
en uuuuuuuuuh bravy beter idioot als jood
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 april 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 16:24 schreef kaleco het volgende:
ben blij dat jij het zegt ooo ja 12.30 hoor je in de kuip te zijn teletext supp
kortzichtig geleuter. Fijne dag verder.
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 april 2010 - 19:51   quote  deeplink  
'Ik verkneukel me ten uiterste.'

heerlijke zin, niet?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 april 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Ik denk dat ik de enige ben die Feyenoord gewoon graag wil zien winnen...

Niet dat Ajax perse kampioen moet worden, maar liever Ajax/PSV (of anderen maar dat kan niet meer) dan FC Twente (aka
Munsterman)
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 april 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 20:00 schreef Boudewijn het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben die Feyenoord gewoon graag wil zien winnen...

Niet dat Ajax perse kampioen moet worden, maar liever Ajax/PSV (of anderen maar dat kan niet meer) dan FC Twente (aka
Munsterman)
wat heb jij toch tegen munsterman, is een hele goede directeur met ballen, hoeft van mij niet de ideale schoonzoon te zijn en hij is achterbaks en sluw maar dat is hetgene wat veel mensen missen!
MMM
 MMM - zondag 04 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 20:02 schreef Quiroz het volgende:

[..]

wat heb jij toch tegen munsterman, is een hele goede directeur met ballen, hoeft van mij niet de ideale schoonzoon te zijn en hij is achterbaks en sluw maar dat is hetgene wat veel mensen missen!
Eens.
Ronneke
 Ronneke - zondag 04 april 2010 - 20:50   quote  deeplink  
Laten we kijken hoe de stand dan is, volgens mij gaat ajax ook nog punten laten liggen op basis wat ik er vandaag van heb gezien. Hoeveel geluk kan je hebben.....!!! Dat blijft niet goed gaan zo, Twente wordt gewoon kampioen ook al verliezen ze van ons. Twente terecht kampioen!!!!!!!
fva
 fva - zondag 04 april 2010 - 20:51   quote  deeplink  
gewoon alle wedstrijden winnen en dan zien we wel wie kampioen is geworden. Mij intresseert alleen FEYENOORD!!!!!
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 04 april 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 20:51 schreef fva het volgende:
gewoon alle wedstrijden winnen en dan zien we wel wie kampioen is geworden. Mij intresseert alleen FEYENOORD!!!!!
idd
piet
 piet - zondag 04 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 21:36 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

idd
leuk dat jij je ook zo intresseert voor onze club
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 04 april 2010 - 21:38   quote  deeplink  
hehehehehe
kaleco
 kaleco - zondag 04 april 2010 - 22:06   quote  deeplink  
mij ook maar hoop echt op twente gezien vandaag weer (den haag)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 04 april 2010 - 22:21   quote  deeplink  
feyenoord psv en twente hebben het mooi op een convenantje gegooid. Feyenoord wint in de beker 2x en verliest in de competitie: feyenoord wint beker en ajax geen kampioen. Perfect toch?
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 04 april 2010 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 22:21 schreef patrickpsv15 het volgende:
feyenoord psv en twente hebben het mooi op een convenantje gegooid. Feyenoord wint in de beker 2x en verliest in de competitie: feyenoord wint beker en ajax geen kampioen. Perfect toch?
en rutten mocht mclaren pijpen voor een euro :P tuurlijk dream on.
kaleco
 kaleco - zondag 04 april 2010 - 23:54   quote  deeplink  
twente -feyenoord 1-0 020 geen kampioen heerlijk geen feest voor kesseler en kjvb
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 04 april 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 21:37 schreef piet het volgende:

[..]

leuk dat jij je ook zo intresseert voor onze club
haha, ja toch..
ik hoop echt dat volgend jaar de titelstrijd weer is zoals het hoort, net als vroegah

ajax feyenoord en de rest (wel in die volgorde dan, maar daar denken jullie anders over)
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 04 april 2010 - 23:55   quote  deeplink  
maar eerlijk gezegd denk ik niet dat jullie KUNNEN winnen ;)
kaleco
 kaleco - zondag 04 april 2010 - 23:57   quote  deeplink  
ja hoop dat 020 kapot gaat arrogante club nare mensen heb ik vandaag weer gezien.

10.000 mensen in de trein eerder gezien??
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 05 april 2010 - 00:00   quote  deeplink  
zoals ik zeg, ik denk niet dat jullie KUNNEN winnen van twente in de competitie..
Dus als jullie al dachten om een rol te KUNNEN spelen heb je het mis!

Check de wedstrijden tegen NAC, NEC, Vitesse dramatisch..
Ze kunnen het niet opbrengen bekeravondje gaat nog wel als mcaay en gio het op der heupe hebbe maar competitie pff, denk dat jullie nog 6e worden wat een drama

sorry had ook liever gehad dat het anders was =(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 april 2010 door Johnqqqq --
kaleco
 kaleco - maandag 05 april 2010 - 00:24   quote  deeplink  
we zien het wel.
sebbe1
 sebbe1 - maandag 05 april 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 00:00 schreef Johnqqqq het volgende:
zoals ik zeg, ik denk niet dat jullie KUNNEN winnen van twente in de competitie..
Dus als jullie al dachten om een rol te KUNNEN spelen heb je het mis!

Check de wedstrijden tegen NAC, NEC, Vitesse dramatisch..
Ze kunnen het niet opbrengen bekeravondje gaat nog wel als mcaay en gio het op der heupe hebbe maar competitie pff, denk dat jullie nog 6e worden wat een drama

sorry had ook liever gehad dat het anders was =(
gezien de eerst helft konden we ook niet winnen van ze in de beker en toch.................
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 05 april 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Als we thuis al niet eens winnen van NAC (met iets meer passie was had dat een paaseitje moeten zijn) dan WIL ik niet eens winnen bij Twente.....normaal natuurlijk wel maar als wij die NEUZEN kampioen maken dat blijf je dat tot je dood horen....net zoals je nu nog steeds door NEPneuzen wordt lastiggevallen over die 8-2 in het olym.stadion ...als je dan vraagt wie er kampioen werd dat jaar weten ze het niet!!!! Mocht Twente dus tot aan ons alles winnen dan gun ik ze van harte de winst op ons met het kampioenschap als gevolg en als, als, als wij dan de beker winnen dan kan de dochter van Kuyt weer zingen....helemaal niets in Amsterdam.....kijk dan is het leven weer een stuk aantrekkelijker.....hetgeen het nu niet is na zo'n kut 1e paasdag.....
joepiebosz
 joepiebosz - maandag 05 april 2010 - 12:53   quote  deeplink  
onzin ajax moet cl spelen goed voor feyenoord europees ook al vind ik dat ze niet el in moeten gaan mits erniks bij komt laat feyenoord eens zn best gaan doen het is al 8jaar n drama
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 00:00 schreef Johnqqqq het volgende:
zoals ik zeg, ik denk niet dat jullie KUNNEN winnen van twente in de competitie..
Dus als jullie al dachten om een rol te KUNNEN spelen heb je het mis!

Check de wedstrijden tegen NAC, NEC, Vitesse dramatisch..
Ze kunnen het niet opbrengen bekeravondje gaat nog wel als mcaay en gio het op der heupe hebbe maar competitie pff, denk dat jullie nog 6e worden wat een drama

sorry had ook liever gehad dat het anders was =(
Tegen zoveel idioterie valt natuurlijk geen discussie te voeren.

Wij hebben tot nu toe 4 punten over gehouden aan ontmoetingen met Twente dit jaar, zij slechts 1. Je bent zeker vergeten om de samenvatting van de joden tegen ado op te zoeken?
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 12:53 schreef joepiebosz het volgende:
onzin ajax moet cl spelen goed voor feyenoord europees ook al vind ik dat ze niet el in moeten gaan mits erniks bij komt laat feyenoord eens zn best gaan doen het is al 8jaar n drama
*kots*

Hoezo moet Feyenoord niet de EL in, en ploegjes als twente en az wel?
henk K
 henk K - maandag 05 april 2010 - 13:05   quote  deeplink  
nou we hoeven ze niet te matsen als we zo spelen als tegen NAC winnen we er niet een meer deze competitie
frgirl
 frgirl - maandag 05 april 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Twente mag van mijn kampioen worden maar niet ten koste van feyenoord zijn 4e plaats dus als het nergens meer om ging had dit best gekunt , maar zoals we er nu voor staan moeten we elk punt hebben dus ook gewoon tegen twente
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 05 april 2010 - 14:00   quote  deeplink  
Zou knap zijn als we de 4e plaats nog kunnen vasthouden.
En nee, van Twente gewoon proberen te winnen, laat Twente maar de punten pakken tegen andere tegenstanders.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Och wat maakt die 4e plaats nog uit? We zijn sowieso al geplaatst door de bekerfinale, ook als 020 nog 3e wordt, het scheelt hooguit 2 weekjes vakantie voor onze spelers.
G-child
 G-child - maandag 05 april 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Lekker cisse en biseswar opstellen tegen Twente...
Weet je cker dat je geen doelpunten en dreiging creerd! Daarna
beide naar fc bal op het dak 9 sturen en een bloemtje richting 020
met de boodschap " wat zuigt het leven toch hè "
joepiebosz
 joepiebosz - maandag 05 april 2010 - 15:07   quote  deeplink  
laten we eerlijk zijn twente az ajax psv spelen beter als ons feyenoord het gaat echt niet goed mensen net elk jaar minder word mensen die het niet zien steek dan je hoofd niet in het zand
ted
 ted - maandag 05 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
De griekse held AJAX zou zich schamen en zich omdraaien in zijn graf .
joepiebosz
 joepiebosz - maandag 05 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
waarom dat
joepiebosz
 joepiebosz - maandag 05 april 2010 - 15:12   quote  deeplink  
snap 1 ding is het ajax zn schuld dat feyenoord aan het afzakken is ???nee volgens mij niet we moeten onze club harder steunen en toch laten merken dat ze hun best moeten doen
ted
 ted - maandag 05 april 2010 - 15:21   quote  deeplink  
Ik moet ze gewoon niet .Haat ze
ted
 ted - maandag 05 april 2010 - 15:23   quote  deeplink  
Helemaal eens.Feyenoord is the "BEST"
vak VV
 vak VV - maandag 05 april 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Twente en PSV-uit zijn mooie graadmeters voor de bekerfinale, dus ik denk dat Feyenoord puur voor de punten gaat.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 15:07 schreef joepiebosz het volgende:
laten we eerlijk zijn twente az ajax psv spelen beter als ons feyenoord het gaat echt niet goed mensen net elk jaar minder word mensen die het niet zien steek dan je hoofd niet in het zand
Ik vraag me af of je AZ ook voor de winterstop hebt gezien, en of je nu ook ziet wat voor "oogstrelend voetbal" Twente nu laat zien met al hun doodzaaie 1-0 partijtjes.

Ik zou niet weten wat zij meer in europa hebben te zoeken dan wij, even ter herinnering de fantastische resultaten van onze medelanders in europa:

020 wist maar ternauwernood 4 punten over te houden aan de duels met de helden van "FCU Politehnica Timisoara"
Tegen "NK Dinamo Zagreb" werden alle puntjes met de hakken over de sloot gepakt, dit mag ook niet worden opgemerkt als meer dan 2 plichtmatige zeges tegen een ploeg van jupiler league niveau.
Tegen Anderlecht wisten de joden zelfs maar 1 puntje te pakken over 2 wedstrijden, de vernedering tegen Juventus hebben we allemaal live op tv kunnen volgen.

Onze vrienden uit Tukkerland:
Tegen Steau Bukarest kwam men niet verder dan 2 gelijk spelen, tegen "Sheriff Tiraspol" werd zelfs eenmaal verloren, en op de gewonnen uitwedstrijd bij Fenerbahce heeft Twente eigenlijk niets laten zien. Daarna werdt men vernedert door Werder Bremen.

Ik zie niet in waarom wij het niet beter zouden kunnen doen dan bovenstaand?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik zo gemeen of jullie ook ???









0.0061488