BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik zo gemeen of jullie ook ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Emile
 Emile - maandag 05 april 2010 - 17:04   quote  deeplink  
van mij moet feyenoord gewoon iedereen afslachten dus ook als ajax er profijt van heeft
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 april 2010 - 18:01   quote  deeplink  
joh..vlak voor dat die neuzen kampioen kunnen worden, lopen ze weg.
Net als altijd
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 17:04 schreef Emile het volgende:
van mij moet feyenoord gewoon iedereen afslachten dus ook als ajax er profijt van heeft
En wat hebben wij dan precies aan die punten?

Ik vind je text wel van toepassing op komend seizoen, maar wat mij betreft hoeven we dit jaar nog maar 1 wedstrijd te winnen, en die is op de 25 April tegen de nummer 3 van de eredivisie.
joepiebosz
 joepiebosz - maandag 05 april 2010 - 19:03   quote  deeplink  
ach ja sorry we spelen ook anderlecht van de mat nou nee hsv had er ook moeite mee toch????ben echt een feyenoord ook fanatiek de buren worden er soms gek van als het op eredivi live is maar feyenoord speelt zo slecht dat het aan je ogen pijn doet
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 19:03 schreef joepiebosz het volgende:
ach ja sorry we spelen ook anderlecht van de mat nou nee hsv had er ook moeite mee toch????ben echt een feyenoord ook fanatiek de buren worden er soms gek van als het op eredivi live is maar feyenoord speelt zo slecht dat het aan je ogen pijn doet
Ik zeg nergens dat we Anderlecht zomaar even van de mat spelen, maar ik vind 1 punt uit 2 wedstrijden tegen Anderlecht wel een matig resultaat. Ik ben er van overtuigd dat wij dat resultaat gewoon kunnen verbeteren. Dus wat hebben wij dan minder te zoeken in Europa dan de overige Nederlandse teams?

Wij hebben de Kuip, we hebben fantastische spelers, we hebben het legioen, we moeten ophouden ons als een stel losgeslagen calimero's te profileren. Als we er met zn alleen achter gaan staan zijn wij OOK in de Europa League een lastig te nemen horde.
joepiebosz
 joepiebosz - maandag 05 april 2010 - 19:15   quote  deeplink  
we hebben ook goede spelers moa maar het lijkt alsof ze niet willen weetje wat ook een probleem is in europa?die rel nichten en stop met bruins beledigen en heeft hier iemand ook een favo buitenlandse club? is het niet leuk om net als bvb (geheel in het geel) in het rood wit te zitten
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 april 2010 - 20:14   quote  deeplink  
wij hebben al jaren bewezen het gezelligste publiek mee te nemen Europa in. Verder zijn wij de laatste die wat gewonnen hebben in europa. Dus ja wij moeten europa in. Wat betreft "afc pinokkio" alleen om te zien wat er gebeurt in amsterdam als wij de beker pakken en zij kampioen worden.
de.fan
 de.fan - dinsdag 06 april 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 12:10 schreef Madhopfc het volgende:
Als we thuis al niet eens winnen van NAC (met iets meer passie was had dat een paaseitje moeten zijn) dan WIL ik niet eens winnen bij Twente.....normaal natuurlijk wel maar als wij die NEUZEN kampioen maken dat blijf je dat tot je dood horen....net zoals je nu nog steeds door NEPneuzen wordt lastiggevallen over die 8-2 in het olym.stadion ...als je dan vraagt wie er kampioen werd dat jaar weten ze het niet!!!! Mocht Twente dus tot aan ons alles winnen dan gun ik ze van harte de winst op ons met het kampioenschap als gevolg en als, als, als wij dan de beker winnen dan kan de dochter van Kuyt weer zingen....helemaal niets in Amsterdam.....kijk dan is het leven weer een stuk aantrekkelijker.....hetgeen het nu niet is na zo'n kut 1e paasdag.....
Ja elke ploeg is tegenwoordig moeilijk voor ons Feyenoord helaas!! Vooral ploegen die met hun hele houden en hebben voor de goal blijven hangen. Als Feyenoord een beetje ruimte krijgt dan gaat het een stuk beter en wat veel belangrijker is of Bruins en Biseswar mee doen! Dan maakt het niet uit hoeveel ruimte we krijgen, die doen er toch niks mee.
Volgens mij zaten de paaseieren er nog in tegen NAC breda bij de spelers , het was inderdaad een drama die wedstrijd: geen beleving, geen bezieling, geen motivatie gewoon helemaal niks, hadden ze beter schriftelijk af kunnen werken!
SanderS
 SanderS - dinsdag 06 april 2010 - 13:03   quote  deeplink  
hahahahaha.... echt kansloos deze topic!! Ongeacht tegen wie mijn club ook speelt wil ik ten aller tijde dat ze winnen. Maar goed, zoals iemand al eerder in deze topic schreef, jullie kunnen niet uit van Twente winnen. Maar om je op deze manier weg te schrijven is echt zielig!! Als je thuis van NAC niet kan winnen, wat bezield je dan te denken dat je van Twente UIT kan winnen???

Dream on... Dream on...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 april 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 13:03 schreef SanderS het volgende:
hahahahaha.... echt kansloos deze topic!! Ongeacht tegen wie mijn club ook speelt wil ik ten aller tijde dat ze winnen. Maar goed, zoals iemand al eerder in deze topic schreef, jullie kunnen niet uit van Twente winnen. Maar om je op deze manier weg te schrijven is echt zielig!! Als je thuis van NAC niet kan winnen, wat bezield je dan te denken dat je van Twente UIT kan winnen???

Dream on... Dream on...
ach ik ken een club die nog steeds denken dat ze europees nog wat in de melk te brokkelen hebben maar ons in feite alleen maar plaatsen gekost heeft ondat ze nog niet van europese subtoppers wisten te winnen.

Ik hoop overigens dat we wel winnen van twente omdat ik ook graag met 10.000 man naar de jc schaal wil. is er bij die wedstrijd ook eens sfeer.
moa
 moa - woensdag 07 april 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 13:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ach ik ken een club die nog steeds denken dat ze europees nog wat in de melk te brokkelen hebben maar ons in feite alleen maar plaatsen gekost heeft ondat ze nog niet van europese subtoppers wisten te winnen.

Ik hoop overigens dat we wel winnen van twente omdat ik ook graag met 10.000 man naar de jc schaal wil. is er bij die wedstrijd ook eens sfeer.
Die Johan fruitschaal gaat sowieso nergens over, het interesseert me werkelijk geen fuck of we die winnen of niet, zie het niet als meer dan een oefenwedstrijd op het conto van die jodenheld.
moa
 moa - woensdag 07 april 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 13:03 schreef SanderS het volgende:
hahahahaha.... echt kansloos deze topic!! Ongeacht tegen wie mijn club ook speelt wil ik ten aller tijde dat ze winnen. Maar goed, zoals iemand al eerder in deze topic schreef, jullie kunnen niet uit van Twente winnen. Maar om je op deze manier weg te schrijven is echt zielig!! Als je thuis van NAC niet kan winnen, wat bezield je dan te denken dat je van Twente UIT kan winnen???

Dream on... Dream on...
Hoogmoed komt voor de val..

De arrogantie vanuit jullie weilanden is echt erg misplaatst, de komende seizoenen zullen jullie kleur moeten bekennen, wanneer WEER jullie betere spelers naar het buitenland vertrekken of naar jullie directie concurrentie. Dan zal eens te meer blijken dat de subtoppers slechts incidenteel kunnen doordringen naar de top3.

Bijv:

Roda JC - 2e plaats in 1995, daarna langzaam afgezakt.
Willem II - 2e plaats in 1999, daarna langzaam afgezakt.
Vitesse - 3e plaats in 1998, deed leuk mee in subtop, daarna afgezakt.
Heerenveen - 2e plaats in 2000, daarna.. je raad het al.

Recent zien we dit nu ook gebeuren met AZ, de ploeg begint kennis te maken met de problemen van de status van een Nederlandse topclub.

Er is geen reden om te denken dat het bij Twente anders zal gaan lopen, ze ontberen namelijk een grote trouwe aanhang zoals 020 en feyenoord deze hebben. De reden dat Feyenoord en 020 altijd het voetbal hebben gedomineerd en waarschijnlijk altijd zullen blijven doen is voor een groot deel geografisch. Feyenoord en 020 vertegenwoordigen de 2 grootste steden van Nederland, met daarbij automatisch de grootste aantallen supporters, grotere aantallen bedrijven die zich met de club kunnen identificeren, en dus meer inkomsten. Dankzij dit gegeven is er geen enkele Nederlandse voetballer te vinden die niet voor Feyenoord of voor 020 zou willen spelen, waardoor Feyenoord en 020 uiteindelijk altijd de beste spelers zullen opleiden of aankopen.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 07 april 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Wij moeten gewoon altijd willen winnen
Niet naar Ajax kijken
Gelet op hoe het de afgelopen jaren gegaan is moeten wij gewoon voor de 4e plek gaan
EN dus hebben we de punten tegen Twente hard nodig
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 08 april 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Moet ik je toch gelijk in geven. Zij zijn ook niet zo goed geworden maar de topclubs gewoon slecht.
Terminator
 Terminator - donderdag 08 april 2010 - 20:29   quote  deeplink  
nee hoor je bent niet gemeen zo denkt het overgrote gedeelte ook haha

Feyenoord Forever!De rest Never!

Twente kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2010 door Terminator --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 08 april 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Twee tegenstrijdige berichten Terminator!!!!
Terminator
 Terminator - donderdag 08 april 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 20:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Twee tegenstrijdige berichten Terminator!!!!
tjah als wij het niet worden dan maar twente en eerlijk gesegd is twente gewoon de beste ploeg!en volgend jaar wordt Feyenoord gewoon kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2010 door Terminator --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 08 april 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Laten we het hopen! maakt mij niet uit. Als 020 maar op drie eindigt en wij de beker winnen. Blijft een lekker deuntje : Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in amsterdam!!!
Terminator
 Terminator - donderdag 08 april 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 20:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Laten we het hopen! maakt mij niet uit. Als 020 maar op drie eindigt en wij de beker winnen. Blijft een lekker deuntje : Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in amsterdam!!!
hahahaha precies!!!en over dat deuntje:het is vooral leuk als de dochter van dirk kuyt het zingt lol!P:
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 09 april 2010 - 08:46   quote  deeplink  
Eens!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik zo gemeen of jullie ook ???









0.0067739