|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Super voorhoede |
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
De topper tegen PSV uit...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
topper...
Hahahahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
5-0
@Topictitel, we spelen uit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Gezien het spel vandaag van die boeren gok ik op een 1-2 omdat tijdens "grote"(belangrijke) wedstrijden blijkt dat we toch een erg goede ploeg hebben |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
gezien het spel vandaag van ons gok ik op een 9-0 omdat de mentaliteit kut is en mario een kutsysteem heeft |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
denk dat ie nieuwe schoenen krijgt.. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Nou, achterin zit het wel goed, als we nu eerst een beginnen met scoren want dat is toch om moe van te worden. Hoop dat alles tegen PSV een beetje mee zit, PSV was vandaag trouwens ook weer dramatisch, dus mits we vroeg scoren hebben we kans. Gok derhalve op 0-1. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mulder
De Vrij Vlaar Bahia Gio
Landzaat Tomasson El Ahmadi Cissè
Makaay Castaignos.
1-3 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tomasson is nog niet fit denk ik |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:Mulder De Vrij Vlaar Bahia Gio Landzaat Tomasson El Ahmadi Cissè Makaay Castaignos. 1-3 Daar sluit ik mij direct bij aan qua opstelling en eindstand, alleen zou Tomasson dan al fit zijn??? Zulke wedstrijden kan je hem goed gebruiken!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Anders moet ik er maar in, in plaats van Jon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Whahahaha, als je er maar één in schiet, mag je van mij mee doen..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha van mij ook.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ze zo spelen als vandaag kan ik makkelijk mee! |
|
|
|
|
fva
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: vind je het erg als ik dan naast je voor je en achter je gaat lopen?? Wel afspelen he als ik dreig diep te gaan.KIJKEN DUS VOOR JE DE BAL KRIJGT!!!!haha |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
diep gaan jij leon alleen in de kroeg hahahaahahahaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook in de kroeg maar er zijn nog meer plekken waar ik diep gaat :P |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha...............die leon toch
maare ff serieus, het positieve is dat we nagenoeg geen kans weg geven, dus ik ga voor een saaie 0-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] vind je het erg als ik dan naast je voor je en achter je gaat lopen?? Wel afspelen he als ik dreig diep te gaan.KIJKEN DUS VOOR JE DE BAL KRIJGT!!!!haha Hahaha uiteraard, als je maar niet te vaak buitenspel staat! |
|
|
|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
toch maken we hier kans... als we het spel niet hoeven te maken dan zijn we tot alles in staat |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:40 schreef Ronneke het volgende:Nou, achterin zit het wel goed, als we nu eerst een beginnen met scoren want dat is toch om moe van te worden. Hoop dat alles tegen PSV een beetje mee zit, PSV was vandaag trouwens ook weer dramatisch, dus mits we vroeg scoren hebben we kans. Gok derhalve op 0-1. Dramatisch? Het was niet van een denderend hoog niveau. Maar het spel was goed genoeg om ontzettend veel kansen te creeeren en willem II van zoveel mogelijk kansen te onthouden. En dat was gelukt. Overigens deden de pionnen engelaar en appelvlaai niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 23:11 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Dramatisch? Het was niet van een denderend hoog niveau. Maar het spel was goed genoeg om ontzettend veel kansen te creeeren en willem II van zoveel mogelijk kansen te onthouden. En dat was gelukt. Overigens deden de pionnen engelaar en appelvlaai niet mee. pilonnen... ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee hij had schaken gekeken. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
1-2 0-1 Cisse 1-1 Koevermans 1-2 vlaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha Cissé die scoort? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
dat wordt kansloos denk ik, helaas. |
|
|
|
|
don44
|
|
|
let op let op gok op feyenoord 1-2 en boutahar voor volgend seizoen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
joepiebosz
|
|
|
heb het gevoel dat feyenoord de 4e plek kwijt is zoals ze tegen nac gespeelt hebben dan word het niks en az uit tegen nec das 3 pnt voor de kaasboeren |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Feyenoord zal niet spelen zoals tegen NAC, ik verwacht een 1-1. Misschien in de slotfase nog een doelpunt van PSV of Feyenoord, PSV zal wraak willen nemen voor de 0-3 in de beker. Feyenoord speelt eigenlijk nergens meer voor. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: altijd blijven dromen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een compleet Marrokaans middenveld volgendjaar??Wordt lachen tijdens de ramadan.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Boutahar was in de jeugd wel constant goed bezig |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Super voorhoede
hahaha El ahmadi is trouwens op zoek naar rood ofzo? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
1-2 moet het worden.. dan win ik een Feyenoord shirt van een PSV-vriend :P 3-0 is een ander verhaal :/ |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat wil die Cissé daar nou? Kap naar binnen en schiet dan lullo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Commentaar is ook weer geweldig....
Is er echt geen betere!!! en zonder voorkeur....
En even iets positiefs.
Ik las iets van bruins wijven schot. Als je dat zegt heb je nooit gevoetbalt.
Gewoon dikke pech. En feyenoord heeft de beste kans gehad. PSV allen schoten die er niet toe doen.
Maar ja we blijven feyenoord en we moeten blijven zeiken |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
henk de moraalridder is ook weer aanwezig zie ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Zo zouden er meer moeten zijn.
En ook een moraalridder de hoog gevoetbalt heeft. Wie kan dta hier zeggen? |
|
|