|
|
Xapter
|
|
|
een moraalridder met een hoog zelfverheerlijkings niveau |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Ik kannog wel even door gaan maar het gaat om de westrijd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Dat is waar.. Ik vond het trouwens ook mooi uit de lucht genomen van bruins! Jammer dat hij niet iets hoger schoot |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Dat bedoel ik dus Xapter. De meeste spelers schieten zo'n bal hoog over. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gaat héél goed! We heersen in het Philips stadion! El Ahmadi(opnieuw) en de Vrij beste mannen van het veld!!! Mulder doet het ook weer goed! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Ben he tmet je eens.. maar mulder is niet zo sterk! ook heersen we niet, alleen laatste 5-10 minuten.. daarvoor waren we nergens |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
kut urlss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
we kwamen er niet uit.. we hadden doetzak niet in de zak pas na de kans van wijnaldum vond ik feyenhoord beter gaan spelen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee die zit zelf al in een zak :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kijk ADO dan ook ff... Als je nu tegen PSV een goed resultaat haalt is europees echt een feit |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
europees is hoe dan ook aanwezig.. we winnen de finale :) Maar als je hier wint kan je verliezen tegen twente.. Wat ik niet heel erg zou vinden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hofland erin, wat een tactisch inzicht van Been... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: herinner je de kopstoot tegen heerenveen. ik ben met je eens ik had het liever ook niet gezien maar ik denk dat been hoopt op kevin de stormram en daarbij mogen we niet verliezen want dat staat az nog maar op 1 puntje en psv moet winnen voor de titelstrijd dus daarom kevin de verdediger. denk ik.
daarnaast was el ahmadi kapotgestreden volgens mij. goede partij van hem. hij laat het weer zien tegen psv.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tis alleen maar tegenhouden nog |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
jaja.. de 1-2 in de maak! Ik hoop het althans |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2 schorsingen tegen sperma |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ach.. B-elftal moet genoeg zijn |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet ontevreden met een punt. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
godver.. nou MOETEN we winnen van twente.. beetje dubbelgevoel |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
hahah die van halst. voor psv is het missen van de voorronde champions league ook een aderla eeehhh een hard gelach .. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Aderlating had toch ook gewoon goed geweest? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: hoeft niet, als az maar punten verspeelt dinsdag:) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik hoop het.. anders hoop ik toch op een overwinning van twente! alles behalve ajax kampioen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trouwens, knap dat Maza geen gele kaart heeft gekregen! Na 40 overtredingen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ik vond de scheidsrechter (wederom) goed, we hebben de laatste tijd echt niks te klagen over scheidsrechters! Alleen de gele kaart van El Ahmadi vond ik onzin, dat soort overtredingen zie je constant. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kan wel leven met de uitslag, was mooi geweest als gini die kans had benut maar toch weer een punt van ze gepakt |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Zo het is een keer dat ik redelijk tevreden was over Bruins!! Nu het scoren nog en wat minder vaak de bal zo makkelijk inleveren bij tegenstander, hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: niet te hard van stapel lopen he! Het is een hele kleine opening hoor, minuscuul |
|
|
|
|
bram
|
|
|
bruins,el hamadi,bahia,landzaat,grote klasse |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
want Bram zegt, (hoewel ik nog wel mijn kanttekening bij Landzaat heb) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik ben ook geen landzaatfan,maar gister was hij goed |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Vond dit één van de sterkste wedstrijden van feyenoord, qua instelling en werklust. Alleen jammer dat scoren het probleem blijft. Mulder 1 foutje (nou ja, FOUT) verder lof voor zo'n jonge keeper en de rust die hij uitstraalt. Kan eigenlijk gisteren geen speler bedenken die slecht presteerde. Top is het niet, maar als collectief stonden ze er wel. Volgend jaar meer scoren, dan doen we pas echt mee met top 3. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: K weet niet hoor maar uit verloren we ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Op je Playstation?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door MMM -- |
|
|
|